Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

. :0 am reusit sa-l intinez - scuze . rog admin sa stearga posturile irelevante

Mesaj completat

. :0 am reusit sa-l intinez - scuze . rog admin sa stearga posturile irelevante

momentan rezervat pt 3 zile !!!!

Editat de motorus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am si eu o intrebare. A folosit cineva intercom Albrecht AE600S? As fi tentat sa iau un sistem de comunicatie pilot/pasager si acesta pare si destul de destept (poti conecta la el telefonul, gps-ul, mp3 player-ul), si cat de cat acceptabil ca pret.

 

Multa bafta :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

singurul dezavantaj care il vad eu si nu-mi place la el este ca depinde mult de cabluri.

La pretul asta toate sunt cu cabluri

Dar, fata de ce am eu, (Midland BT2 prin bluetooth) ai avantajul ca nu se descarca bateria :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai si ala era cu baterie parca...

 

oricum e mai bien fara fire :laugh:

 

Are baterii, dar si incarcator (daca ai priza de 12 volti pe motor, ai rezolvat problema bateriilor). In ceea ce priveste firele, prefer sa ma descurc cu ele, decat sa dau cine stie cati bani in plus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Niste cazane, astea sunt chinezarii. Mai bine consultati ofertele Garmin de pe okazii, un Garmin sh tine mai mult decat o chinezarie noua iar preturile pornesc de la 150 lei pana la 5-600 lei. Iata ceva dedicat moto cu toate accesoriile posibile la 750 lei: http://www.okazii.ro/catalog/51315063/garm...o-complet-.html

As incepe spunand ca postului tau ii lipseste cu desavarsire orice urma de obiectivitate.

 

Zilele astea, cu ajutorul Cavalerului, am reusit sa vad si eu mai de-aproape cele doua aparate. Constructiv vorbind mi se par de nivel mediu, undeva peste GPS-urile de buget ptr auto (cele de 300-400 ron, fara harti), iar ca accesorii incluse in pachet (suporti, cabluri etc) as indrazni sa spun ca se apropie chiar de un pachet Zumo. Problemele apar la capitolul posibilitati de conectare cu headset-ul. Ambele nu merg decat cu headset-ul inclus in pachet, Goclever GC 350 Rider prin receptori FM, North Cross ES303 GP prin Bluetooth. Sperante aveam ca North Cross-ul sa mearga conectat si cu alte sisteme BT; am incercat cu o casca BT ptr telefon cat si cu un sistem Parrot 4000K... le vede, dar nu se poate conecta cu ele. Deci singurul care s-ar putea lega la headset-uri gen Cardo Scala Rider ar fi probabil Goclever 350 prin transmitatorul FM. Altfel, daca cineva nu are pretentii si vrea sa foloseasca dispozitivele asa cum vin in cutie, pot fi folosite headset-urile din dotare fara nici o problema. La 600 de lei primesti un GPS moto rezistent la apa si socuri, cu suporti ptr moto si alimentare prin suport, prize, headset, dar fara harti si mai mult ca sigur fara sa ai garantia unui producator serios. Este totusi o oferta mai mult decat corecta!

 

Revenind la recomandarea colegului corleone, care compara merele cu pepenii, sa va enumar doar cateva aspecte:

1. Conceptul de chinezarie este la fel de relativ precum cel de "cazane". Daca cumva se refera la tara unde este produs aparatul, pe langa faptul ca este aproape irelevant (stiu laptopuri business de 2-3000 de euro care se fac in China de ex.), ma indoiesc teribil ca acel Nuvi 510 sau Zumo 220 sunt facute in alta tara.

2. Nuvi 510 nu este un GPS dedicat moto cum sunt cele din seria Zumo, ci este mai degraba un GPS polivalent, fiind intr-adevar rezistent la apa. Asta e mai putin important sa zicem... insa pretul lui nou, cu acte, in Europa, sigur nu e sub 300-350 de euro. Un Zumo 220 e 400 de euro si un 550/560 in jur de 530-560 (reduse acum pe Louis). Asta in timp ce "cazanele" de mai sus si care la o adica isi fac treaba, sunt cam 140 de euro fara harti. Deci asa se face o comparatie, nu cu pretul la SH de pe okazii.

3. Am mai butonat un Zumo 550 cu ROAD 2008 ieri si desi aveam cat de cat idee despre ce e vorba, m-am lamurit: CLAR NU! Vreau iGO 2008! Or fi hartile sau navigarea mai nu stiu cum, nici nu vad curbe de nivel si unde sunt rezervatii de pelicani suri, dar eu unu NU POT SI NU VREAU SA FOLOSESC MIZERIA AIA de soft Garmin! Se misca infect, arata infect! Culmea e ca si rutarea a facut-o dubios cand i-am dat un traseu simplu... dar aici sunt convins ca nu se poate generaliza. O sa pun maine o poza sa vedeti cum arata ecranul... mi s-a parut prea panarama ca sa nu fac o poza. Un GPS de peste 20 de milioane...

 

Varianta pe care o sa merg acum: un headset cu BT si radio FM si GPSul de la Goclever. Daca varianta asta nu o sa mearga din varii motive o sa caut alt GPS + suport si carcasa antiploaie, legat ori prin FM ori prin cablu stereo. Garmin o sa fie ultima varianta si nu pe motiv de pret.

 

 

Salut. Am si eu o intrebare. A folosit cineva intercom Albrecht AE600S? As fi tentat sa iau un sistem de comunicatie pilot/pasager si acesta pare si destul de destept (poti conecta la el telefonul, gps-ul, mp3 player-ul), si cat de cat acceptabil ca pret.

AE600S e un multiplexor la care te legi cu fire. E foarte probabil ca dupa un timp sa ti se ia de fire... Vezi comentariile de pe Louis la diverse probleme cu dispozitivele astea, pentru ca stiu ca unii se plangeau de diverse chestii. Una dintre ele este headsetul Albrecht si asta pot sa iti confirm. Sunt de o calitate indoielnica si nu tin mult (firele). De asemenea sa nu-ti faci iluzii ca o sa asculti muzica cu placere pe castile alea. Sunt legate mono si nu sunt bune decat pentru voce. Problema asta o gasesti de altfel si pe mai toate headseturile cu BT.

 

Vad ca toata lumea si-a pornit saptamana asta motocicleta. Eu am facut o tura pana la Varna (BG). A fost cam frig, dar nu-mi pare rau. :laugh:

Ai zis sa profiti si tu acum, cat e benzina sub 6 lei...

 

Chiar ma gandeam sa-i schimb uleiul, dar nu stiu daca nu e prea frig pentru operatia asta...

Din ce punct de vedere? Pentru tine s-ar putea sa fie cam frig sa stai pe langa motor, altfel nu conteaza, doar uleiul din bidon o sa se scurga ceva mai greu. (Motorul in incalzesti oricum inainte.)

Editat de LinX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

Mi-am luat si io un TDM MK2 si ma dau mare! :laugh:

Stie cineva de unde se pot cumpara cauciucurile care se montează pe scărițe?

 

vb cu ottoman poate are el cum sa te ajute :D

 

PS

 

Sa-l stapanesti sanatos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am inscris si pe forum!

@Korben Dallas Pai cred ca e acelasi lucru Mk2 si 4TX. Dar am vazut ca, intr-adevar, este mult mai uzitat 4TX. Sper ca nu-i o greseala capitala! :laugh:

Editat de Leaveyou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...