Korben Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 Articolul legat de Ulei. Cristi, daca ai timp, fa un copy/paste si pe celalalt forum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 Cristi, daca ai timp, fa un copy/paste si pe celalalt forum le pun de acasa ca mi-am uitat parola ) Mesaj completat Cristi, daca ai timp, fa un copy/paste si pe celalalt forum done http://www.tdm.moto-travel.ro/forum/viewto...p?f=19&t=41 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 - am tot auzit de probleme cu releul de incarcare,cel putin la 3VD ,e oare atit de sensibil?ar trebui sa imi fac griji? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 Domnule, eu beau si tu te imbeti? Pai normal ca se strange cu cheia potrivita, acolo sunt niste forte incredibile in timpul mersului Scoate matale mana 10 (zece) centimetri in afara si ai sa te convingi Sper ca nu te va supara corectia mea Eu chiar sunt la un curs De alcoolizare nu e nici o suparare....stiu si eu pe cineva care se chinuia sa stranga oglinda cu mana si pana la urma tot la cheie a ajuns...cica nu e cool ....UN PASTE FERICIT LA TOTI SI ASFALT USCAT SI FARA INCIDENTE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 - am tot auzit de probleme cu releul de incarcare,cel putin la 3VD ,e oare atit de sensibil?ar trebui sa imi fac griji? pune un ventilator de calculator pe el si leaga-l la pozitie. si o sa poti mege linistit. avand in vedere ca 3vd-ul s-a produs intre 91 si 95 schimbatul unei componente electronice dupa 15-20 de ani nu ar trebui sa mire pe nimeni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
truckeru_09 Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 TDM850 are doua suruburi de golire a uleiuluiUnul este in stanga, e destul de vizibil, si celalalt este in dreapta, in spatele filtrului de ulei Daca fostul proprietar a omis acest aspect (o eroare destul de des intalnita la cei care nu sunt curiosi de manualul de service), motivul surplusului de ulei este evident Eu cand am schimbat uleiul la mobra pe langa cele doua suruburi de golire care le-ai mentionat tu Nicule am desfacut si furtunul care vine de la rezervorul de ulei si vreau sa spun ca si de acolo a mai curs putin ulei dupa 800 km facuti uleiul e tot curat deci dedsfaceti cele doua suruburi de golire furtunul de la rezervorul de ulei lasati sa se scurga bine si o sa aveti un ulei curat in motor eu am bagat 4 l si e la nivelul de sus pe joja .ASFALT USCAT LA TOTI . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 (editat) - am tot auzit de probleme cu releul de incarcare,cel putin la 3VD ,e oare atit de sensibil?ar trebui sa imi fac griji? Dupa cum scria si amicul Cristi Boroi (The_Mask) o masa buna face toti banii In traducere libera, inainte de a pune diagnosticul "releu de incarcare defect" verificati daca are masa ca lumea (contact bun spre cadru) Modelele mai noi au un al 5-lea fir, de masa Eu sunt norocos, proprietarul italian a modificat instalatia si am releu cu 5 fire, nu cu 4 Eu cand am schimbat uleiul la mobra pe langa cele doua suruburi de golire care le-ai mentionat tu Nicule am desfacut si furtunul care vine de la rezervorul de ulei si vreau sa spun ca si de acolo a mai curs putin ulei Eu nu l-am desfacut Dar cand am desfacut surubul din dreapta am inclinat motocicleta spre dreapta si a curs tot, inclusiv uleiul din rezervor si din furtun Pentru cei ce nu stiu, trebuie desfacut si busonul rezervorului de ulei, pentru o scurgere rapida Oricum trebuie deschis rezervorul de ulei, altfel e mai greu de turnat uleiul nou A! si sa nu faceti ca mine! Inainte de a turna uleiul nou, verificati daca ati insurubat la loc ambele busoane de golire, ca sa nu ungeti tava de golire cu ulei nou Editat Aprilie 22, 2011 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 Atentie cu surplus de ulei, nu mizati pe faptul ca il mananca motorul. In diferite ale motorului zone uleiul in surplus va face bule de aer si acestea este foarte posibil sa ajunga in sistemul de ungere si atunci ungerea nu mai are loc corect, presiunea in instalatie scazand din cauza aerului si are consecinta cea mai grava calarea motorului. O sa va pun maine un articol scanat exact pe tema uleiului si a presiunii uleiului si diverse probleme ce pot aparea. Sa nu exageram totusi, un surplus de ulei in baie nu duce la calarea motorului. Evident ca nu e indicat sa ai surplus pentru motivele descrise in articol insa pana la o calare a motorului e drum lung, la propriu. Articolul excelent dealtfel, multumim Cavalere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 (editat) Vazand pozele lui Leaveyou, mi-am adus aminte de o problema: am montat cricul central si se pare ca nu este in regula. Cu foarte mare greutate si impreuna cu al meu cumnat de-abia reusim sa ridicam TDM-ul pe cric. Apoi, numai daca ating motorul cu un deget cade de pe cric. Mi se pare ca sta prea drept cricul, cred ca ar fi trebuit sa fie un pic mai inclinat. Pentru exemplificare, atasez poze si sper sa-mi spuneti daca am gresit la montaj sau chiar este o problema. Eu asa o percep: ca problema. La voi cum este? Hai bafta! Editat Aprilie 22, 2011 de barboge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 (editat) Uite aici cum trebuie sa stea: /index.php?...t&id=319685 Am vazut-o si pe a lui Cavaleru pe cricul lui central si e cam instabila pentru gustul meu. Nu mai stiu ce marca e al meu, dar sta beton mobra pe el, pe nisip, pamant inclinat, etc. Probabil trebuie modificata putin urechea de prindere si se rezolva, altfel vad ca e frumos lucrat. Editat Aprilie 22, 2011 de fuchsia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian72 Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 PASTE FERICIT ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 PASTE FERICIT ! Sarbatori fericite omule. Cum e vremea in spania? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 Paste fericit tuturor TDM-istilor!!! Fuchsia, se pare ca la tine prinderea nu este la fel ca la 3VD. Daca nu am gresit nici eu, nici cumnatul meu, prinderea la 3VD se face la scarite. Si e destul de instabila motocicleta. Cumnatul meu a zis ca o rezolva, dar vroiam sa aflu daca nu cumva am gresit la montaj. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian72 Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 Sarbatori fericite omule. Cum e vremea in spania? Vremea e acum frumoasa, ieri cand am fost liber a plouat , azi cand sunt de garda e superba, dar cum am liber pana marti... Nu prea am avut timp de plimbari lungi...am folosit motorul doar sa ma duc la munca... in saptamana 3-6 mai vin prin tara poate bem o bere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 Vremea e acum frumoasa, ieri cand am fost liber a plouat , azi cand sunt de garda e superba, dar cum am liber pana marti...Nu prea am avut timp de plimbari lungi...am folosit motorul doar sa ma duc la munca... in saptamana 3-6 mai vin prin tara poate bem o bere! te astept Mesaj completat Paste fericit tuturor TDM-istilor!!! Fuchsia, se pare ca la tine prinderea nu este la fel ca la 3VD. Daca nu am gresit nici eu, nici cumnatul meu, prinderea la 3VD se face la scarite. Si e destul de instabila motocicleta. Cumnatul meu a zis ca o rezolva, dar vroiam sa aflu daca nu cumva am gresit la montaj. Bafta! e la fel prinderea, tot in scarite. problema e ca nu se lasa cricul suficenta de in spate, deci mai trebuie dat cu flexul un pic la sistemul de oprire, treaba de 3-4 min maxim. in week-end il fac si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 e la fel prinderea, tot in scarite. problema e ca nu se lasa cricul suficenta de in spate, deci mai trebuie dat cu flexul un pic la sistemul de oprire, treaba de 3-4 min maxim. in week-end il fac si eu Cavalere, vreau si io! Si la mine e cam la fel cum spune Barboge. Abia daca o pot ridica pe cric. Si, la fel ca la Barboge, nu sta prea ferm pe el. Zoly mi-a zis sa mai tai un pic din gaura de pana in care se opreste. Daca pui de o claca, anunta-mi si pe mine ca-s amator! ...sau profesionist?! Ramane de vazut! @Barboge : si la mine e aceeasi problema. Pentru a o ridica pe cric as avea nevoie de o parghie mai mare, dar asta ar insemna sa iasa prea mult in sus (atunci cand e repliat) teava pe care se apasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 Cavalere, vreau si io! Si la mine e cam la fel cum spune Barboge. Abia daca o pot ridica pe cric. Si, la fel ca la Barboge, nu sta prea ferm pe el. Zoly mi-a zis sa mai tai un pic din gaura de pana in care se opreste. Daca pui de o claca, anunta-mi si pe mine ca-s amator! ...sau profesionist?! Ramane de vazut! @Barboge : si la mine e aceeasi problema. Pentru a o ridica pe cric as avea nevoie de o parghie mai mare, dar asta ar insemna sa iasa prea mult in sus (atunci cand e repliat) teava pe care se apasa. te sun maine pe la 10-11 cand cobor sa mesteresc la ea. eu de ridicat pe deteren trept nu am probleme. trebuie dezvoltata si un pic de tehnica Mesaj completat sau mai e o solutie sa dam o gaura noua mai sus la surubul din fata al scaritei si in felul asta creste inclinarea si posibil sa fie mai usor de ridicat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Aprilie 23, 2011 Share Postat Aprilie 23, 2011 Uitasem sa va spun ca pe partea stanga cricul loveste destul de tare in evacuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Aprilie 23, 2011 Share Postat Aprilie 23, 2011 La mine nu loveste deloc. Inteleg ca tu, Barboge, ai 3VD. Cred ca cel mai bine stie Cavalerul sa-ti spuna ce si cum. Parerea mea este ca n-a fost gasit punctul cel mai apropiat de centrul de greutate al mobrei pentru montarea cricului. Sau, mai exact, nu cred c-au gandit-o din start pentru cric central. Am ridicat destule mobre pe cricul central si n-am avut probleme. La TDM, insa, e de belea! Da' o rezolvam noi si p-asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 23, 2011 Share Postat Aprilie 23, 2011 Uitasem sa va spun ca pe partea stanga cricul loveste destul de tare in evacuare. la mine nu exista asa ceva. nu atinge in nimic legat de evacuare. Leaveyou vi la mine pe la 11 sa mesterim? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Aprilie 23, 2011 Share Postat Aprilie 23, 2011 Sau, mai exact, nu cred c-au gandit-o din start pentru cric central. Am ridicat destule mobre pe cricul central si n-am avut probleme. La TDM, insa, e de belea! Cred ca asta e varianta corecta. Centrul de greutate e destul de sus la TDM. Cricul meu central mi se pare mai lung zdravan decat cel al lui Cavaleru. La mine trebuie ceva efort ca sa o ridic, mobra lui o salt pe cric si cu degetul mic cred Oricum, e bine cind pleci de la premiza ca e mai greu de saltat o mobra pe cricul central, dupa aia restul ti se par fulgi, cam cum e sofatul pe dacie inainte sa treci la ceva mai capitalist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 23, 2011 Share Postat Aprilie 23, 2011 Daca nu am gresit nici eu, nici cumnatul meu, prinderea la 3VD se face la scarite. Si e destul de instabila motocicleta. Cumnatul meu a zis ca o rezolva, dar vroiam sa aflu daca nu cumva am gresit la montaj. Bafta! Zoli a facut cricurile folosind ca sablon motocicleta mea, care este tot 3VD, deci ar trebui sa fie OK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Aprilie 23, 2011 Share Postat Aprilie 23, 2011 (editat) Korben, "ar trebui", dar nu este O.K. Dar, dupa cum spunea si Leaveyou, o rezolvam noi cumva. Editat Aprilie 23, 2011 de barboge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 23, 2011 Share Postat Aprilie 23, 2011 eu si cu Leaveyou ne-am rezolvat cu un pic de flex, am polizat 2mm din placa care vine prinsa de scarita si totul e ok acum. eu nu am probleme cu ridicatul mobrei pe cric. Leaveyou are pt ca este o mica diferenta de gabarit (vreo 10kg)si pt ca el are si ceva probleme cu umarul drept si nu poate folosi toata forta bratului pt a salta mobra de poponeata. acum totul e super ok si sunt extrem de multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Aprilie 23, 2011 Share Postat Aprilie 23, 2011 Cavalere, astept poze si amanunte(adica unde ai polizat). Sa stii ca am aproximativ 87 de kg si mi-a fost destul de greu sa ridic TDM-ul pe cric. Dar, asa cum spui si tu, am sa fac antrenament si am sa dezvolt un stil propriu(smuls-ca la haltere) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.