Vizitator CristiBoroi Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 Potrivita - nepotrivita ideea e ca 90% inseamna skill. Asta dupa ce am vazut Varadero trecand prin balti unde apa ajungea pana aproape de coapsa pilotului, sau offroad in Malaezia pe noroi combinat cu bete de bambus cu TDM si cross-uri. Daca vrei poti. Cum zicea Brancusi: nu e greu sa faci lucruri, totul e sa te pui in starea de a le face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 (editat) Andrei, vezi ca mi-am pus cutii laterale la mobra! 2 x Givi E45 (side cases) + 1 Givi E52 (top case) -> total de 142 litri. Eeee? Merge? Editat Iunie 30, 2011 de Leaveyou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 Andrei, vezi ca mi-am pus cutii laterale la mobra! 2 x Givi E45 (side cases) + 1 Givi E52 (top case) -> total de 142 litri. Eeee? Merge? mizda. te-ai miscat rapid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cody2 Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 Andrei, vezi ca mi-am pus cutii laterale la mobra! 2 x Givi E45 (side cases) + 1 Givi E52 (top case) -> total de 142 litri. Eeee? Merge? Pune si tu ceva poze .... si eu vreau sa-mi pun niste genti laterale Despre mersul pe curbe ...trebuie invatat foarte bine ... cu unghi de inclinare mare ... pentru ca putem ajunge intr-o situatie critica cand o curba e prea stransa fata de ce am crezut sau pur si simplu nu apreciem bine viteza la intrare si depinde de experienta pe care o avem ca sa iesim cu bine din ea ( eu am patit asta si din sens opus venea un camion ... sentiment de nedescris) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 Despre mersul pe curbe ...trebuie invatat foarte bine ... cu unghi de inclinare mare ... pentru ca putem ajunge intr-o situatie critica cand o curba e prea stransa fata de ce am crezut sau pur si simplu nu apreciem bine viteza la intrare si depinde de experienta pe care o avem ca sa iesim cu bine din ea ( eu am patit asta si din sens opus venea un camion ... sentiment de nedescris) Bagi poponeața pe interiorul curbei, eventual Âşi genunchiul jos (deÂşi nu prea ajută, decât la imagine), ceva în genul superbike, aka vitezane Testat Funcționează Am luat curbe in serpentine, in ac de par, la viteze incredibile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 da, misto cutiile... dar e o treaba: cat poti cara cu adevarat? eu am topcase de 50, si laterle din alu tot de 50 si am facut un calcul ca, daca am pasager, adun si greautatea crashbarului, a suportilor si a cutiilor, pot sa mai car maxim 40 kg de bagaj... ba nene,legat de aplecat in curbe, cand o sa ajung si eu de varsta lui korben, si mai ales la experiejta lui, mai comentez la acest capitol, dar pana atunci...mai e... tot respectul pt cei ce pot! vine careva la intrunirea de la tg secuiesc weekendu asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 da, misto cutiile... dar e o treaba: cat poti cara cu adevarat? eu am topcase de 50, si laterle din alu tot de 50 si am facut un calcul ca, daca am pasager, adun si greautatea crashbarului, a suportilor si a cutiilor, pot sa mai car maxim 40 kg de bagaj... ba nene,legat de aplecat in curbe, cand o sa ajung si eu de varsta lui korben, si mai ales la experiejta lui, mai comentez la acest capitol, dar pana atunci...mai e... tot respectul pt cei ce pot! vine careva la intrunirea de la tg secuiesc weekendu asta? 40kg de bagaje este enorm. gandeste ca volumul cel mai mare este ocupat de haine, deci undeva la 10kg si ai umplut coburile. asta doar daca nu pui haine ude 4kg cortu 2kg 2 saci de dormit... si tot mai ai destul de carat. hai mai adaugam si 2 caniste de 5l fiecare ... si tot nu depasesti 40kg de bagaje Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 40kg de bagaje este enorm. gandeste ca volumul cel mai mare este ocupat de haine, deci undeva la 10kg si ai umplut coburile. asta doar daca nu pui haine ude 4kg cortu 2kg 2 saci de dormit... si tot mai ai destul de carat. hai mai adaugam si 2 caniste de 5l fiecare ... si tot nu depasesti 40kg de bagaje alecu, cel ce mi-a facu coburii, a zis ca in maroc a umbplut cutiile cu pietre, ca doi oameni il ridicau de jos, cu un ktm 690 si mergea ca prin branza, deci nu imi fac probleme de asta, ci tot de tehnica de condus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 Pune si tu ceva poze .... si eu vreau sa-mi pun niste genti laterale Iaca si poze: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 Iaca si poze: Misto rau sidecase-urile, o sa vezi ca sunt de foarte mare folos in calatorii, mai ales daca mergi si cu pasager. Sa ne vedem cu bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 Misto rau sidecase-urile, o sa vezi ca sunt de foarte mare folos in calatorii, mai ales daca mergi si cu pasager. Sa ne vedem cu bine Da, da, corect, Rockere! Pentru pasagera sunt puse. In special! Cum mai merg treburile la voi? Sunteti cam pe ultima suta de metri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 alecu, cel ce mi-a facu coburii, a zis ca in maroc a umbplut cutiile cu pietre, ca doi oameni il ridicau de jos, cu un ktm 690 si mergea ca prin branza, deci nu imi fac probleme de asta, ci tot de tehnica de condus Bai oameni buni, 45 litri nu e 45 kg! Rar se ajunge la un total de 40 kg cu toate gentile umplute Cred ca nu mai e cazul sa precizez ca se pune greutatea mai mare in gentile laterale, iar in topcase se pun țoalele, hârtia de budă etc ÂŞi pălinca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 (editat) Bai oameni buni, 45 litri nu e 45 kg! Rar se ajunge la un total de 40 kg cu toate gentile umplute Cred ca nu mai e cazul sa precizez ca se pune greutatea mai mare in gentile laterale, iar in topcase se pun țoalele, hârtia de budă etc ÂŞi pălinca Are dreptate Nicu. Dimensiunea - 45 litri - se refera la volumul valizelor. De altfel, cam pe fiecare scrie si ce greutate suporta si marea majoritate nu depasesc 10 kg. Oricum, e destul de dificil sa strangi 30-40 de kg de bagaje. Evident doar daca nu ai o mare rezerva de palinca pe care tii mortis s-o cari cu tine! Ceea ce poate fi adevarat in cazul lui Andrei! De fapt, ca sa dreg busuiocul, am vrut sa spun ca are muuulta palinca! Editat Iulie 1, 2011 de Leaveyou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 2, 2011 Share Postat Iulie 2, 2011 Bai oameni buni, 45 litri nu e 45 kg! Rar se ajunge la un total de 40 kg cu toate gentile umplute Cred ca nu mai e cazul sa precizez ca se pune greutatea mai mare in gentile laterale, iar in topcase se pun țoalele, hârtia de budă etc ÂŞi pălinca andrei se referea la masa maxima autorizata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefancst Postat Iulie 2, 2011 Share Postat Iulie 2, 2011 Are dreptate Nicu. Dimensiunea - 45 litri - se refera la volumul valizelor. De altfel, cam pe fiecare scrie si ce greutate suporta si marea majoritate nu depasesc 10 kg. Oricum, e destul de dificil sa strangi 30-40 de kg de bagaje. Evident doar daca nu ai o mare rezerva de palinca pe care tii mortis s-o cari cu tine! Ceea ce poate fi adevarat in cazul lui Andrei! De fapt, ca sa dreg busuiocul, am vrut sa spun ca are muuulta palinca! Leaveyou, mergeai pe la ora 14 spre Giurgiu. Am vazut un TDM ca al tau cu genti laterale noi. Am fost pana la Giurgiu in part sa mananc un bors de peste si sa vad cum se comporta dupa reparatia din weekend-ul trecut. Mobra s-a comportat bine, in port a fost frumos dar tot drumul a fost vant lateral puternic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerlo1978 Postat Iulie 2, 2011 Share Postat Iulie 2, 2011 (editat) Salut. Am mai mesterit si eu in weekend-ul asta. Reglat un pic pozitia schimbatorului, intins lant, verificat bujii. Mai ales,am vrut sa verific daca piulita si saiba care fixeaza pinionul de atac sunt la locul lor si stranse bine (dupa ce a patit Costi la Gura Portitei, am zis ca merita efortul). Daca tot m-am apucat de treburi d-astea, am bagat si niste wd-40 pe la toate mufele si contactele care erau la indemana. Legat de bagaje, si eu am genti laterale (40 litri bucata), plus un topcase Givi de 52 de litri....adunate depasesc ca si capacitate portbagajul de la tico sau de la matiz Editat Iulie 2, 2011 de jerlo1978 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iulie 2, 2011 Share Postat Iulie 2, 2011 (editat) Leaveyou, mergeai pe la ora 14 spre Giurgiu. Am vazut un TDM ca al tau cu genti laterale noi. Am fost pana la Giurgiu in part sa mananc un bors de peste si sa vad cum se comporta dupa reparatia din weekend-ul trecut. Mobra s-a comportat bine, in port a fost frumos dar tot drumul a fost vant lateral puternic. Da, asa a fost : vant! Cum ramane? Mergem si maine la Giurgiu? Cava nu poate ca joaca doua zile (azi si maine) "in deplasare". Jerlo ce zice? Ati vazut cum a pus Nicu sigla Castrol la forumul TDM? Editat Iulie 2, 2011 de Leaveyou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefancst Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 Da, asa a fost : vant! Cum ramane? Mergem si maine la Giurgiu? Cava nu poate ca joaca doua zile (azi si maine) "in deplasare". Jerlo ce zice? Ati vazut cum a pus Nicu sigla Castrol la forumul TDM? Ploua... ploua... ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 Cum mai merg treburile la voi? Sunteti cam pe ultima suta de metri... Da Liviu, mici pregatiri inainte de nunta. Cu respect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 Ploua... ploua... ... A plouat la greu... Si pe mine m-a prins ploaia aia criminala de ieri... Noroc ca am avut pantalonii pe mine (nu va ganditi la prostii, ma refeream la aia de motor ). Mi-am udat doar papucii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 (editat) Ploua... ploua... ... Mda...ploua, ploua, ploua, vreme de betie! In fine, a iesit un pic soarele si s-a oprit ploaia. Ma urc pe motor si fug in Herastrau sa ma dau cu rolele! Editat Iulie 3, 2011 de Leaveyou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 Capacitate de transport tdm 900 Cum zicea si leaveyou, eu ma refeream la masa maxima pe care o pot transporta legal comparat cu volumul disponibil: masa incarcata maxim admisa: 424 kg masa motocicletei stock in manual: 221 kg; masa pilot echipat: 90 kg; masa pasager echipat: 60 kg; masa accesorii( cutii, suporti, etc): 25 kg; total disponibil pt bagaj:.....suspans.... tobe in crescendo....= 28 kg - asta distribuit cam asa: 10 pe laterale, 5 in spate, 3 in fata- pana sa am cutii laterale, puneam cam 10 in tankbag si cam 15 in topcase/pe el... Concluzie: jamponejii de la Yamaha s-au gandit si ei la chestiile practice...citez din jamponeza: "adica oamenii astia isi iau Tdm sa care haine, aparate foto si prezervative, cand au de dat ture.. nu scule, alcool , benzina de rezerva si corturi.." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 Capacitate de transport tdm 900 Cum zicea si leaveyou, eu ma refeream la masa maxima pe care o pot transporta legal comparat cu volumul disponibil: masa incarcata maxim admisa: 424 kg masa motocicletei stock in manual: 221 kg; masa pilot echipat: 90 kg; masa pasager echipat: 60 kg; masa accesorii( cutii, suporti, etc): 25 kg; total disponibil pt bagaj:.....suspans.... tobe in crescendo....= 28 kg - asta distribuit cam asa: 10 pe laterale, 5 in spate, 3 in fata- pana sa am cutii laterale, puneam cam 10 in tankbag si cam 15 in topcase/pe el... Concluzie: jamponejii de la Yamaha s-au gandit si ei la chestiile practice...citez din jamponeza: "adica oamenii astia isi iau Tdm sa care haine, aparate foto si prezervative, cand au de dat ture.. nu scule, alcool , benzina de rezerva si corturi.." He, he, Andrei, vezi ca nu io am zis ca te refereai la masa maxima, ci Cava! Daca e sa refac rationamentul tau pentru TDM 850, inseamna ca ma apuc cu mainile de par (noroc ca nu mi-a mai ramas prea mult!) si mi-l smulg din cap. Masa maxim autorizata - 382 kg, Masa proprie - 232 kg, Masa pilot - 74 kg, Masa pasager - 62 kg, Masa accesorii - 6 kg ( nu stiu cum ai ajuns tu la 25 kg!?!) => Masa bagaje - 8 kg! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 He, he, Andrei, vezi ca nu io am zis ca te refereai la masa maxima, ci Cava! Daca e sa refac rationamentul tau pentru TDM 850, inseamna ca ma apuc cu mainile de par (noroc ca nu mi-a mai ramas prea mult!) si mi-l smulg din cap. Masa maxim autorizata - 382 kg, Masa proprie - 232 kg, Masa pilot - 74 kg, Masa pasager - 62 kg, Masa accesorii - 6 kg ( nu stiu cum ai ajuns tu la 25 kg!?!) => Masa bagaje - 8 kg! masa accesorii cantarite: crashbar 4,8kg topcase cu suport approx 5 kg cutii laterale aluminiu cu suporti 15 kg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 fiti fericiti ca aveti pasager, bagajele devin neimportante Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.