jerlo1978 Postat Iulie 2, 2011 Share Postat Iulie 2, 2011 (editat) Salut. Am mai mesterit si eu in weekend-ul asta. Reglat un pic pozitia schimbatorului, intins lant, verificat bujii. Mai ales,am vrut sa verific daca piulita si saiba care fixeaza pinionul de atac sunt la locul lor si stranse bine (dupa ce a patit Costi la Gura Portitei, am zis ca merita efortul). Daca tot m-am apucat de treburi d-astea, am bagat si niste wd-40 pe la toate mufele si contactele care erau la indemana. Legat de bagaje, si eu am genti laterale (40 litri bucata), plus un topcase Givi de 52 de litri....adunate depasesc ca si capacitate portbagajul de la tico sau de la matiz Editat Iulie 2, 2011 de jerlo1978 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iulie 2, 2011 Share Postat Iulie 2, 2011 (editat) Leaveyou, mergeai pe la ora 14 spre Giurgiu. Am vazut un TDM ca al tau cu genti laterale noi. Am fost pana la Giurgiu in part sa mananc un bors de peste si sa vad cum se comporta dupa reparatia din weekend-ul trecut. Mobra s-a comportat bine, in port a fost frumos dar tot drumul a fost vant lateral puternic. Da, asa a fost : vant! Cum ramane? Mergem si maine la Giurgiu? Cava nu poate ca joaca doua zile (azi si maine) "in deplasare". Jerlo ce zice? Ati vazut cum a pus Nicu sigla Castrol la forumul TDM? Editat Iulie 2, 2011 de Leaveyou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefancst Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 Da, asa a fost : vant! Cum ramane? Mergem si maine la Giurgiu? Cava nu poate ca joaca doua zile (azi si maine) "in deplasare". Jerlo ce zice? Ati vazut cum a pus Nicu sigla Castrol la forumul TDM? Ploua... ploua... ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 Cum mai merg treburile la voi? Sunteti cam pe ultima suta de metri... Da Liviu, mici pregatiri inainte de nunta. Cu respect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 Ploua... ploua... ... A plouat la greu... Si pe mine m-a prins ploaia aia criminala de ieri... Noroc ca am avut pantalonii pe mine (nu va ganditi la prostii, ma refeream la aia de motor ). Mi-am udat doar papucii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 (editat) Ploua... ploua... ... Mda...ploua, ploua, ploua, vreme de betie! In fine, a iesit un pic soarele si s-a oprit ploaia. Ma urc pe motor si fug in Herastrau sa ma dau cu rolele! Editat Iulie 3, 2011 de Leaveyou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 Capacitate de transport tdm 900 Cum zicea si leaveyou, eu ma refeream la masa maxima pe care o pot transporta legal comparat cu volumul disponibil: masa incarcata maxim admisa: 424 kg masa motocicletei stock in manual: 221 kg; masa pilot echipat: 90 kg; masa pasager echipat: 60 kg; masa accesorii( cutii, suporti, etc): 25 kg; total disponibil pt bagaj:.....suspans.... tobe in crescendo....= 28 kg - asta distribuit cam asa: 10 pe laterale, 5 in spate, 3 in fata- pana sa am cutii laterale, puneam cam 10 in tankbag si cam 15 in topcase/pe el... Concluzie: jamponejii de la Yamaha s-au gandit si ei la chestiile practice...citez din jamponeza: "adica oamenii astia isi iau Tdm sa care haine, aparate foto si prezervative, cand au de dat ture.. nu scule, alcool , benzina de rezerva si corturi.." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 Capacitate de transport tdm 900 Cum zicea si leaveyou, eu ma refeream la masa maxima pe care o pot transporta legal comparat cu volumul disponibil: masa incarcata maxim admisa: 424 kg masa motocicletei stock in manual: 221 kg; masa pilot echipat: 90 kg; masa pasager echipat: 60 kg; masa accesorii( cutii, suporti, etc): 25 kg; total disponibil pt bagaj:.....suspans.... tobe in crescendo....= 28 kg - asta distribuit cam asa: 10 pe laterale, 5 in spate, 3 in fata- pana sa am cutii laterale, puneam cam 10 in tankbag si cam 15 in topcase/pe el... Concluzie: jamponejii de la Yamaha s-au gandit si ei la chestiile practice...citez din jamponeza: "adica oamenii astia isi iau Tdm sa care haine, aparate foto si prezervative, cand au de dat ture.. nu scule, alcool , benzina de rezerva si corturi.." He, he, Andrei, vezi ca nu io am zis ca te refereai la masa maxima, ci Cava! Daca e sa refac rationamentul tau pentru TDM 850, inseamna ca ma apuc cu mainile de par (noroc ca nu mi-a mai ramas prea mult!) si mi-l smulg din cap. Masa maxim autorizata - 382 kg, Masa proprie - 232 kg, Masa pilot - 74 kg, Masa pasager - 62 kg, Masa accesorii - 6 kg ( nu stiu cum ai ajuns tu la 25 kg!?!) => Masa bagaje - 8 kg! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 He, he, Andrei, vezi ca nu io am zis ca te refereai la masa maxima, ci Cava! Daca e sa refac rationamentul tau pentru TDM 850, inseamna ca ma apuc cu mainile de par (noroc ca nu mi-a mai ramas prea mult!) si mi-l smulg din cap. Masa maxim autorizata - 382 kg, Masa proprie - 232 kg, Masa pilot - 74 kg, Masa pasager - 62 kg, Masa accesorii - 6 kg ( nu stiu cum ai ajuns tu la 25 kg!?!) => Masa bagaje - 8 kg! masa accesorii cantarite: crashbar 4,8kg topcase cu suport approx 5 kg cutii laterale aluminiu cu suporti 15 kg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 fiti fericiti ca aveti pasager, bagajele devin neimportante Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 (editat) masa accesorii cantarite: crashbar 4,8kg topcase cu suport approx 5 kg cutii laterale aluminiu cu suporti 15 kg Mai frate, da' merita sa ai niste cutii asa grele? @ Cavaleru : lasa, nu mai fi suparat, ca fiecare-si gaseste, mai devreme sau mai tarziu, Claudia lui! Editat Iulie 3, 2011 de Leaveyou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 Mai frate, da' merita sa ai niste cutii asa grele? @ Cavaleru : lasa, nu mai fi suparat, ca fiecare-si gaseste, mai devreme sau mai tarziu, Claudia lui! asa de curiozotate, liviule ia pune tu pe cantar suportu lateral si 2 cutii si daca ies sub 10 kile, cari tu palinca data viitoare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 Mai frate, da' merita sa ai niste cutii asa grele? @ Cavaleru : lasa, nu mai fi suparat, ca fiecare-si gaseste, mai devreme sau mai tarziu, Claudia lui! nu sunt suparat. era doar o simpla observatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 - cred ca sunteti prea fixati pe treaba asta cu masa,kg,cantar si restu cele,atita timp cat nu sari calul sau nu faci abuz nu se intimpla nimic. parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 (editat) asa de curiozotate, liviule ia pune tu pe cantar suportu lateral si 2 cutii si daca ies sub 10 kile, cari tu palinca data viitoare! Am pus. Fiecare cutie laterala are 3,1 kg, iar suportul 1,2 kg => 8,6 kg + 4,5 kg (top case) + 0,580 kg placa givi si suport placa => 13,7 kg Deci au iesit sub 10 kg. As cara si palinca, doar daca as si avea-o! - cred ca sunteti prea fixati pe treaba asta cu masa,kg,cantar si restu cele,atita timp cat nu sari calul sau nu faci abuz nu se intimpla nimic. parerea mea. Pai nu-i chiar asa. Pentru ca acum, daca m-a starnit Andrei, am facut cvateva calcule si-mi dau seama ca sunt mereu overloaded cand merg cu pasager si cu bagaje. Si atunci, e absolut normal sa creasca si consumul mobrei! Fapt care nu cred ca bucura pe nimeni. @Andrei : iti dai seama ce de bani arunci pe benzina carand acele valize grele de-a lungul a 1500 km sau mai mult, cat faci pana in Croatia si-napoi? Parerea mea e ca nu prea merita sa-ti faci cutii metalice. Ce au cele de plastic? Editat Iulie 3, 2011 de Leaveyou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 Am pus. Fiecare cutie laterala are 3,1 kg, iar suportul 1,2 kg => 8,6 kg + 4,5 kg (top case) + 0,580 kg placa givi si suport placa => 13,7 kg Deci au iesit sub 10 kg. As cara si palinca, doar daca as si avea-o! Pai nu-i chiar asa. Pentru ca acum, daca m-a starnit Andrei, am facut cvateva calcule si-mi dau seama ca sunt mereu overloaded cand merg cu pasager si cu bagaje. Si atunci, e absolut normal sa creasca si consumul mobrei! Fapt care nu cred ca bucura pe nimeni. @Andrei : iti dai seama ce de bani arunci pe benzina carand acele valize grele de-a lungul a 1500 km sau mai mult, cat faci pana in Croatia si-napoi? Parerea mea e ca nu prea merita sa-ti faci cutii metalice. Ce au cele de plastic? sunt mai scumpe de noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Solon Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 (editat) Salutare! De azi sunt fericitul ( ? - o sa vedeti imediat de ce e semnul asta aici) posesor al unui TDM cam antic (1991), despre care am o gramada de intrebari. Dar prima ar fi despre ventilatorul din spatele radiatorului: e normal ca, atunci cand mobra e pe loc, cu motorul pornit, ventilatorul sa nu mearga? Porneste cumva doar in mers ? Sau peste o anumita temperatura a motorului? Sau e pur si simplu defect - ca deh, la o mobra de douazeci de ani... Si mai am o problema, mai mare: cam vobleaza fata daca iau mainile de pe ghidon la 80 - 90 la ora. Sub sau peste viteza asta mai putin sau aproape insesizabil, si apoi incepe sa vobleze iar la viteze mai mari (120 +), insa de data asta chiar si cu mainile pe ghidon. Are un cauciuc nou pe fata, e posibil sa fie doar din cauza ca nu e echilibrat, sau e ceva mai nasol (mobra pare sa aiba vagi urme ca ar fi fost lovita candva, niste strambaturi discrete in tabla aia de pe lateralele cadrului, care nu pot veni doar dintr-o simpla scapare pe jos - sau pot?) Multumesc. Si daca mai aveti ceva sfaturi despre intretinerea TDM-ului, le astept cu bratele deschise, fiindca exceptand problemele de mai sus, sunt chiar f incantat de felul in care jucaria se simte la drum . Editat Iulie 4, 2011 de Solon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubba Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 (editat) pt ca e din '91 nu e cine stie ce, depinde foarte mult cum a fost intretinuta,si forjata. si eu am TDM tot din 91 si se prezinta intr-un mare fel pe toate categoriile de drumuri.in ceea ce priveste ventilatorul: o sa iti porneasca numai cand se supraincalzeste motorul.(pe loc accelereaza putin sa creasca temperatura, si ai sa vezi ca porneste,bineinteles daca nu e defect). se poate sa fie si dezechilibrata roata,dar poate sa fie si de la telescoatpe,la mine sunt duse semeringurile si face figuri dar peste 150km/h,sau in cel in cel rau caz a fost lovita.eu cand am luat-o am schimbat,ulei,filtre,antigel,buji,curatat carburatoare,rezervor,si instalatiile de frana. gaz si drumuri bune Editat Iulie 4, 2011 de bubba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 ventilatorul este comandat de un termocontact, lasa motorul să funcționeze pe loc 5-10 minute Âşi va porni voblajul apare din două cauze: roți neechilibrate sau, mai grav, rulmentul de la ghidon este uzat. Presupun că Âşti cum se diagnostichează În rest, mai sapă Âşi tu p'aci sau pe forumul din semnătură Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Solon Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 (editat) Deci ventilatorul e ok. Ramane sa ma lamuresc cu voblajul. Sper sa fie doar din rulmentul ghidonului sau din echilibratul rotilor. Mi-e cam teama sa nu fie ceva stramb prin cadru, furca. Asa cum am spus, pare sa fi fost trantita destul de tare candva. Rulmentul din ghidon stiu, teoretic, cum se diagnosticheaza, insa problema e ca, urcata pe cricul central, sta cu ambele roti pe asfalt si nu pot roti ghidonul cu roata in aer, sa vad daca are zone unde se invarte "altfel". Editat Iulie 4, 2011 de Solon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 Deci ventilatorul e ok. Ramane sa ma lamuresc cu voblajul. Sper sa fie doar din rulmentul ghidonului sau din echilibratul rotilor. Mi-e cam teama sa nu fie ceva stramb prin cadru, furca. Asa cum am spus, pare sa fi fost trantita destul de tare candva. Ba speră să fie DOAR din echilibrarea roților Dacă trebuie să schimbi rulmenții, e mult mai scump, Âşi mai mult de lucru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Solon Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 Ba speră să fie DOAR din echilibrarea roților Dacă trebuie să schimbi rulmenții, e mult mai scump, Âşi mai mult de lucru Imi dau seama, dar macar se poate rezolva. Daca e din cadru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 Ba speră să fie DOAR din echilibrarea roților Dacă trebuie să schimbi rulmenții, e mult mai scump, Âşi mai mult de lucru Nicule, de cand ai tu warn 20% ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 (editat) Rulmentul din ghidon stiu, teoretic, cum se diagnosticheaza, insa problema e ca, urcata pe cricul central, sta cu ambele roti pe asfalt si nu pot roti ghidonul cu roata in aer, sa vad daca are zone unde se invarte "altfel". Wtf? Cum sa stea cu ambele roti pe pamant?! Incearca sa stai pe locul din spate, poate se ridica roata din fata. Daca nu merge, inclin-o pe cricul lateral, spre tine, pana sta in echilibru si apoi misca ghidonul de la stanga la dreapta (sau invers) si incearca sa sesizezi daca are vreun punct in care apare un joc sau in care simti o frecare mai accentuata. Editat Iulie 4, 2011 de Leaveyou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 Nicule, de cand ai tu warn 20% ??? - Nicule??daca cu mine ai treaba Flavius ai uitat cum ma cheama,DAN,pai de cand am aplicat pe forumul asta la vanzare ceva chesti moto ...in fine,ma gandeam ca poate cu trecerea timpului mai scade sau se sterge dar vad ca nu...life goes on . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.