Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Salut. Am mai mesterit si eu in weekend-ul asta. Reglat un pic pozitia schimbatorului, intins lant, verificat bujii. Mai ales,am vrut sa verific daca piulita si saiba care fixeaza pinionul de atac sunt la locul lor si stranse bine (dupa ce a patit Costi la Gura Portitei, am zis ca merita efortul). Daca tot m-am apucat de treburi d-astea, am bagat si niste wd-40 pe la toate mufele si contactele care erau la indemana. Legat de bagaje, si eu am genti laterale (40 litri bucata), plus un topcase Givi de 52 de litri....adunate depasesc ca si capacitate portbagajul de la tico sau de la matiz :lol:

Editat de jerlo1978
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Leaveyou, mergeai pe la ora 14 spre Giurgiu. Am vazut un TDM ca al tau cu genti laterale noi. :D

Am fost pana la Giurgiu in part sa mananc un bors de peste si sa vad cum se comporta dupa reparatia din weekend-ul trecut.

Mobra s-a comportat bine, in port a fost frumos dar tot drumul a fost vant lateral puternic. :disappointed:

 

Da, asa a fost : vant! ;)

Cum ramane?

Mergem si maine la Giurgiu?

Cava nu poate ca joaca doua zile (azi si maine) "in deplasare". Jerlo ce zice?

 

Ati vazut cum a pus Nicu sigla Castrol la forumul TDM?

Editat de Leaveyou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, asa a fost : vant! ;)

Cum ramane?

Mergem si maine la Giurgiu?

Cava nu poate ca joaca doua zile (azi si maine) "in deplasare". Jerlo ce zice?

 

Ati vazut cum a pus Nicu sigla Castrol la forumul TDM?

 

 

Ploua... :angryfire: ploua... :angryfire: ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum mai merg treburile la voi? Sunteti cam pe ultima suta de metri... :rock:

Da Liviu, mici pregatiri inainte de nunta.

Cu respect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ploua... :angryfire: ploua... :angryfire: ...

 

Mda...ploua, ploua, ploua, vreme de betie!

In fine, a iesit un pic soarele si s-a oprit ploaia. Ma urc pe motor si fug in Herastrau sa ma dau cu rolele!

Editat de Leaveyou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Capacitate de transport tdm 900

 

Cum zicea si leaveyou, eu ma refeream la masa maxima pe care o pot transporta legal comparat cu volumul disponibil:

 

masa incarcata maxim admisa: 424 kg

masa motocicletei stock in manual: 221 kg;

masa pilot echipat: 90 kg;

masa pasager echipat: 60 kg;

masa accesorii( cutii, suporti, etc): 25 kg; :blink:

total disponibil pt bagaj:.....suspans.... tobe in crescendo....= 28 kg - asta distribuit cam asa: 10 pe laterale, 5 in spate, 3 in fata- pana sa am cutii laterale, puneam cam 10 in tankbag si cam 15 in topcase/pe el...

 

Concluzie: jamponejii :scratch: de la Yamaha s-au gandit si ei la chestiile practice...citez din jamponeza: "adica oamenii astia isi iau Tdm sa care haine, aparate foto si prezervative, cand au de dat ture.. nu scule, alcool :friends: , benzina de rezerva si corturi.." :disappointed:

 

 

:bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Capacitate de transport tdm 900

 

Cum zicea si leaveyou, eu ma refeream la masa maxima pe care o pot transporta legal comparat cu volumul disponibil:

 

masa incarcata maxim admisa: 424 kg

masa motocicletei stock in manual: 221 kg;

masa pilot echipat: 90 kg;

masa pasager echipat: 60 kg;

masa accesorii( cutii, suporti, etc): 25 kg; :blink:

total disponibil pt bagaj:.....suspans.... tobe in crescendo....= 28 kg - asta distribuit cam asa: 10 pe laterale, 5 in spate, 3 in fata- pana sa am cutii laterale, puneam cam 10 in tankbag si cam 15 in topcase/pe el...

 

Concluzie: jamponejii :scratch: de la Yamaha s-au gandit si ei la chestiile practice...citez din jamponeza: "adica oamenii astia isi iau Tdm sa care haine, aparate foto si prezervative, cand au de dat ture.. nu scule, alcool :friends: , benzina de rezerva si corturi.." :disappointed:

 

 

:bigstar:

 

 

He, he, Andrei, vezi ca nu io am zis ca te refereai la masa maxima, ci Cava!

Daca e sa refac rationamentul tau pentru TDM 850, inseamna ca ma apuc cu mainile de par (noroc ca nu mi-a mai ramas prea mult!) si mi-l smulg din cap. Masa maxim autorizata - 382 kg, Masa proprie - 232 kg, Masa pilot - 74 kg, Masa pasager - 62 kg, Masa accesorii - 6 kg ( nu stiu cum ai ajuns tu la 25 kg!?!) => Masa bagaje - 8 kg!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

He, he, Andrei, vezi ca nu io am zis ca te refereai la masa maxima, ci Cava!

Daca e sa refac rationamentul tau pentru TDM 850, inseamna ca ma apuc cu mainile de par (noroc ca nu mi-a mai ramas prea mult!) si mi-l smulg din cap. Masa maxim autorizata - 382 kg, Masa proprie - 232 kg, Masa pilot - 74 kg, Masa pasager - 62 kg, Masa accesorii - 6 kg ( nu stiu cum ai ajuns tu la 25 kg!?!) => Masa bagaje - 8 kg!

 

masa accesorii cantarite:

 

crashbar 4,8kg

topcase cu suport approx 5 kg

cutii laterale aluminiu cu suporti 15 kg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

masa accesorii cantarite:

 

crashbar 4,8kg

topcase cu suport approx 5 kg

cutii laterale aluminiu cu suporti 15 kg

 

Mai frate, da' merita sa ai niste cutii asa grele?

@ Cavaleru : lasa, nu mai fi suparat, ca fiecare-si gaseste, mai devreme sau mai tarziu, Claudia lui!

Editat de Leaveyou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai frate, da' merita sa ai niste cutii asa grele?

@ Cavaleru : lasa, nu mai fi suparat, ca fiecare-si gaseste, mai devreme sau mai tarziu, Claudia lui!

 

 

asa de curiozotate, liviule ia pune tu pe cantar suportu lateral si 2 cutii si daca ies sub 10 kile, cari tu palinca data viitoare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai frate, da' merita sa ai niste cutii asa grele?

@ Cavaleru : lasa, nu mai fi suparat, ca fiecare-si gaseste, mai devreme sau mai tarziu, Claudia lui!

 

 

nu sunt suparat. era doar o simpla observatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa de curiozotate, liviule ia pune tu pe cantar suportu lateral si 2 cutii si daca ies sub 10 kile, cari tu palinca data viitoare!

 

Am pus. Fiecare cutie laterala are 3,1 kg, iar suportul 1,2 kg => 8,6 kg + 4,5 kg (top case) + 0,580 kg placa givi si suport placa => 13,7 kg

 

Deci au iesit sub 10 kg.

As cara si palinca, doar daca as si avea-o! :)

 

- cred ca sunteti prea fixati pe treaba asta cu masa,kg,cantar si restu cele,atita timp cat nu sari calul sau nu faci abuz nu se intimpla nimic. :friends: parerea mea.

 

Pai nu-i chiar asa.

Pentru ca acum, daca m-a starnit Andrei, am facut cvateva calcule si-mi dau seama ca sunt mereu overloaded cand merg cu pasager si cu bagaje. Si atunci, e absolut normal sa creasca si consumul mobrei! Fapt care nu cred ca bucura pe nimeni.

 

@Andrei : iti dai seama ce de bani arunci pe benzina carand acele valize grele de-a lungul a 1500 km sau mai mult, cat faci pana in Croatia si-napoi?

Parerea mea e ca nu prea merita sa-ti faci cutii metalice. Ce au cele de plastic?

Editat de Leaveyou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus. Fiecare cutie laterala are 3,1 kg, iar suportul 1,2 kg => 8,6 kg + 4,5 kg (top case) + 0,580 kg placa givi si suport placa => 13,7 kg

 

Deci au iesit sub 10 kg.

As cara si palinca, doar daca as si avea-o! :)

 

 

 

Pai nu-i chiar asa.

Pentru ca acum, daca m-a starnit Andrei, am facut cvateva calcule si-mi dau seama ca sunt mereu overloaded cand merg cu pasager si cu bagaje. Si atunci, e absolut normal sa creasca si consumul mobrei! Fapt care nu cred ca bucura pe nimeni.

 

@Andrei : iti dai seama ce de bani arunci pe benzina carand acele valize grele de-a lungul a 1500 km sau mai mult, cat faci pana in Croatia si-napoi?

Parerea mea e ca nu prea merita sa-ti faci cutii metalice. Ce au cele de plastic?

 

sunt mai scumpe de noi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

De azi sunt fericitul ( :angry: ? - o sa vedeti imediat de ce e semnul asta aici) posesor al unui TDM cam antic (1991), despre care am o gramada de intrebari. Dar prima ar fi despre ventilatorul din spatele radiatorului: e normal ca, atunci cand mobra e pe loc, cu motorul pornit, ventilatorul sa nu mearga? Porneste cumva doar in mers ? Sau peste o anumita temperatura a motorului? Sau e pur si simplu defect - ca deh, la o mobra de douazeci de ani...

Si mai am o problema, mai mare: cam vobleaza fata daca iau mainile de pe ghidon la 80 - 90 la ora. Sub sau peste viteza asta mai putin sau aproape insesizabil, si apoi incepe sa vobleze iar la viteze mai mari (120 +), insa de data asta chiar si cu mainile pe ghidon. Are un cauciuc nou pe fata, e posibil sa fie doar din cauza ca nu e echilibrat, sau e ceva mai nasol (mobra pare sa aiba vagi urme ca ar fi fost lovita candva, niste strambaturi discrete in tabla aia de pe lateralele cadrului, care nu pot veni doar dintr-o simpla scapare pe jos - sau pot?)

Multumesc.

 

Si daca mai aveti ceva sfaturi despre intretinerea TDM-ului, le astept cu bratele deschise, fiindca exceptand problemele de mai sus, sunt chiar f incantat de felul in care jucaria se simte la drum :moto: .

Editat de Solon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt ca e din '91 nu e cine stie ce, depinde foarte mult cum a fost intretinuta,si forjata. si eu am TDM tot din 91 si se prezinta intr-un mare fel pe toate categoriile de drumuri.in ceea ce priveste ventilatorul: o sa iti porneasca numai cand se supraincalzeste motorul.(pe loc accelereaza putin sa creasca temperatura, si ai sa vezi ca porneste,bineinteles daca nu e defect). se poate sa fie si dezechilibrata roata,dar poate sa fie si de la telescoatpe,la mine sunt duse semeringurile si face figuri dar peste 150km/h,sau in cel in cel rau caz a fost lovita.eu cand am luat-o am schimbat,ulei,filtre,antigel,buji,curatat carburatoare,rezervor,si instalatiile de frana. gaz si drumuri bune :moto:

Editat de bubba
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  1. ventilatorul este comandat de un termocontact, lasa motorul să funcționeze pe loc 5-10 minute Âşi va porni
  2. voblajul apare din două cauze: roți neechilibrate sau, mai grav, rulmentul de la ghidon este uzat. Presupun că Âşti cum se diagnostichează

În rest, mai sapă Âşi tu p'aci sau pe forumul din semnătură :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci ventilatorul e ok. Ramane sa ma lamuresc cu voblajul. Sper sa fie doar din rulmentul ghidonului sau din echilibratul rotilor. Mi-e cam teama sa nu fie ceva stramb prin cadru, furca. Asa cum am spus, pare sa fi fost trantita destul de tare candva. Rulmentul din ghidon stiu, teoretic, cum se diagnosticheaza, insa problema e ca, urcata pe cricul central, sta cu ambele roti pe asfalt :what: si nu pot roti ghidonul cu roata in aer, sa vad daca are zone unde se invarte "altfel".

Editat de Solon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci ventilatorul e ok. Ramane sa ma lamuresc cu voblajul. Sper sa fie doar din rulmentul ghidonului sau din echilibratul rotilor. Mi-e cam teama sa nu fie ceva stramb prin cadru, furca. Asa cum am spus, pare sa fi fost trantita destul de tare candva.

 

Ba speră să fie DOAR din echilibrarea roților

Dacă trebuie să schimbi rulmenții, e mult mai scump, Âşi mai mult de lucru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba speră să fie DOAR din echilibrarea roților

Dacă trebuie să schimbi rulmenții, e mult mai scump, Âşi mai mult de lucru

Imi dau seama, dar macar se poate rezolva. Daca e din cadru...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rulmentul din ghidon stiu, teoretic, cum se diagnosticheaza, insa problema e ca, urcata pe cricul central, sta cu ambele roti pe asfalt :what: si nu pot roti ghidonul cu roata in aer, sa vad daca are zone unde se invarte "altfel".

 

Wtf? Cum sa stea cu ambele roti pe pamant?! :lol: Incearca sa stai pe locul din spate, poate se ridica roata din fata. Daca nu merge, inclin-o pe cricul lateral, spre tine, pana sta in echilibru si apoi misca ghidonul de la stanga la dreapta (sau invers) si incearca sa sesizezi daca are vreun punct in care apare un joc sau in care simti o frecare mai accentuata.

Editat de Leaveyou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nicule, de cand ai tu warn 20% ??? :blink:

- Nicule??daca cu mine ai treaba Flavius ai uitat cum ma cheama,DAN,pai de cand am aplicat pe forumul asta la vanzare ceva chesti moto ...in fine,ma gandeam ca poate cu trecerea timpului mai scade sau se sterge :unsure: dar vad ca nu...life goes on :friends: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...