switch Postat Octombrie 15, 2011 Share Postat Octombrie 15, 2011 @Cavaleru: Cind ai avut accidentul, mobra ta se inecase si nu reuseau baietii sa o faca sa plece. Ti-am pornit-o dupa acelasi sistem Subscriu! Eu o inecasem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 15, 2011 Share Postat Octombrie 15, 2011 @Cavaleru: Cind ai avut accidentul, mobra ta se inecase si nu reuseau baietii sa o faca sa plece. Ti-am pornit-o dupa acelasi sistem pentru ca i-au tras socul si au tras si de manson. d-aia au innecat-o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Octombrie 16, 2011 Share Postat Octombrie 16, 2011 pentru ca i-au tras socul si au tras si de manson. d-aia au innecat-o Baieti, nu reusesc sa imi pornesc tdm-ul. Am pus tot la loc si vroiam sa dau o tura, sa vad daca se incalzeste normal motoru cu termostatul nou, dar... Cred ca mai cere benzina in rezervor, am doar vreo 2 litri. Si a stat vreo saptamana desfacuta. pentru ca i-au tras socul si au tras si de manson. d-aia au innecat-o Baieti, nu reusesc sa imi pornesc tdm-ul. Am pus tot la loc si vroiam sa dau o tura, sa vad daca se incalzeste normal motoru cu termostatul nou, dar... Cred ca mai cere benzina in rezervor, am doar vreo 2 litri. Si a stat vreo saptamana desfacuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Octombrie 16, 2011 Share Postat Octombrie 16, 2011 (editat) Baga-i direct in carburi daca ai banuiala ca e ceva in neregula, o palnie si un furtunas transparent sint tot ce iti trebuie. Editat Octombrie 16, 2011 de fuchsia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 16, 2011 Share Postat Octombrie 16, 2011 si la mine pornit greu dupa 3 saptamani de stat, dar a luat-o, m-am plimbat cu ea. am 3 probleme de rezolvat urgent: - roata fata se tot desumfla, suspectez o pana; - termostatul picura in draci. noroc ca mai am inca un housing si termostat si i-am schimbat azi garnitura sa vad cum fac sa il demontez... trebe timp si afara e vreme de rahao... - a 3-a problema e semeringul dreapta care susura ulei intr-una. o sa-mi comand cuzinetii si semeringurile si sa schimb toata treaba. cristi-mic isi montase in furca o bucsa de 2cm ca sa adauge un preload arcului, ma gandeam sa fac si eu acelasi lucru. mi se pare ca plonjeaza prea usor pe franarile mai hotarate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Octombrie 16, 2011 Share Postat Octombrie 16, 2011 Si mie mi se pare ca plonjeaza cam usor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 16, 2011 Share Postat Octombrie 16, 2011 Si mie mi se pare ca plonjeaza cam usor... eu am pus si niste arcuri progresive, dar nu s-a schimbat situatia, o sa mai ma joc la reglajele suspensiei, tre sa ii dau de cap fara sa mai fac alte modificari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 16, 2011 Share Postat Octombrie 16, 2011 (editat) cristi-mic isi montase in furca o bucsa de 2cm ca sa adauge un preload arcului, ma gandeam sa fac si eu acelasi lucru. mi se pare ca plonjeaza prea usor pe franarile mai hotarate... Preload-ul nu are treaba cu cat de tare plonjeaza. Aia e de la lichidul din furci. Mai vascos = plonjeaza mai greu. La tine cu arcuri progresive preload in plus = anulezi partial progresivitatea (partea care se comprima mai usor). Daca pui prea mult preload practic nu mai ai arcuri progresive. In rest, n-ai ce setari sa ii faci. Schimbi uleiul de furca cu unul mai vascos si va raspunde mai greu furca (atat pe compresie cat si pe destindere). Daca vrei sa scapi de nose dive (care e prezent la orice motocicleta normala si e cu atat mai pronuntat cu cat franarea e mai brusca), iti iei BMW cu telelever. Editat Octombrie 16, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raider Postat Octombrie 16, 2011 Share Postat Octombrie 16, 2011 Salutare am de vanzare Un topcase Givi de 35 l,suport topcase si suport sidecase, vind setul cu 170 eu.daca intereseazi cineva sa ma anunta pe mail sau pe telefon. mail ; pirampeltibor@yahoo.com Tel : 0755289652 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 16, 2011 Share Postat Octombrie 16, 2011 Preload-ul nu are treaba cu cat de tare plonjeaza. Aia e de la lichidul din furci. Mai vascos = plonjeaza mai greu. La tine cu arcuri progresive preload in plus = anulezi partial progresivitatea (partea care se comprima mai usor). Daca pui prea mult preload practic nu mai ai arcuri progresive. In rest, n-ai ce setari sa ii faci. Schimbi uleiul de furca cu unul mai vascos si va raspunde mai greu furca (atat pe compresie cat si pe destindere). Daca vrei sa scapi de nose dive (care e prezent la orice motocicleta normala si e cu atat mai pronuntat cu cat franarea e mai brusca), iti iei BMW cu telelever. man, suspensia fata la tdm e reglabila. are 2 reglaje preaload si dumping. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Octombrie 16, 2011 Share Postat Octombrie 16, 2011 (editat) Deci, oricum arcurile de la TDMurile noastre SUNT obosite. Cati zeci de ani au stat mobrele pe ele, plus oboseala absorbita pe drumurile patriei... Sunt obosite, asta-i clar. Pun pariu ca nu s-au schimbat de fostii proprietari. DAR: iti poti regla dampingul mai mare. Partea proasta e ca nu trece asa bine peste denivelari se gropi (le vei simti in ghidon), dar macar nu iti plonjeaza la franari mai brutale. Asta merita daca ai un stil condus mai agresiv. Eu am ajuns la concluzia ca cel mai bine este la mijloc si preloadul si dampingul. Depinde de stilul de condus. Daca mergi babeste, treci bine peste orice denivelare sau groapa, dar cand franezi brusc, sa nu te sperii ! Faceti si voi ce scrie in atasamente. Reglati suspensia ca la carte Editat Octombrie 16, 2011 de flavius.corhei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 16, 2011 Share Postat Octombrie 16, 2011 e cam 75 de euro un set de arcuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 Apropos legat de Lumina 3VD, la al meu e VARZA rau de tot. Aproape imposibil de mers noaptea. Oglinzile sunt curate si in stare foarte buna, am avut traditionalele becuri ca la tractor, am schimbat cu W55-60 , luminau ca si doua lumanari de la catredala (cele mai mari), acum am pus xenon 6000 K - tot nu vad nimic, dar macar a scazut procentul de depasiri din fatza a autoturismelor deci la ceva tot e bun. Ei ma vad, eu nu vad nimic si ca sa inteleaga toata lumea chestia cu xenoanele: Lumina de zii este undeva 5200 - 5600 K , de aceea este de preferat ca lumina xenonului sa fie de 6000. Acolo vede cel mai bine teoretic ochiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 si ca sa inteleaga toata lumea chestia cu xenoanele: Lumina de zii este undeva 5200 - 5600 K , de aceea este de preferat ca lumina xenonului sa fie de 6000. Acolo vede cel mai bine teoretic ochiul. Oricine altcineva ar fi spus asta, as fi incercat sa contest, pt ca eu sunt adeptul xenoanelor de 4300K Dar pe tine nu am cum sa te contrazic, esti prea "in domeniu" Legat de farurile tale: focalizarea becurilor e OK? sticla nu e matuita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 Sticla se poate polisha, trust me... aici e domeniul meu. Lucrez la Valeo si am ceva experienta cu farurile si stopurile... Cel mai bun e xerapol, http://www.xerapol.com/english/index.htm Desi nu merge pe STICLA, cum au 3vd-urile, sau cel putin nu cred ca merge, nu am incercat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 Sticla se poate polisha, trust me... aici e domeniul meu. Lucrez la Valeo si am ceva experienta cu farurile si stopurile... Cel mai bun e xerapol, http://www.xerapol.c...glish/index.htm Desi nu merge pe STICLA, cum au 3vd-urile, sau cel putin nu cred ca merge, nu am incercat. zice ca nu, doar pe acrilic oare pe viziera castii merge? ca e policarbonat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 oare pe viziera castii merge? ca e policarbonat... Nu merge. Lasa zgarieturi fine care iti distrug ochii pe timp de noapte. Si, intr-adevar, cu xerapolul nu faci treaba pe sticla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Octombrie 20, 2011 Share Postat Octombrie 20, 2011 (editat) La ei pe site au un filmulet in care un tip isi poliseaza viziera. Se risca cineva? Tocmai m-am intors de la o plimbare. 14 grade afara, am incercat noul termostat. Tot asa rece e motorul. Din pacate se pare ca am schimbat termostatul si antigelul degeaba. Bani aruncati. Editat Octombrie 20, 2011 de flavius.corhei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 La ei pe site au un filmulet in care un tip isi poliseaza viziera. Se risca cineva? Tocmai m-am intors de la o plimbare. 14 grade afara, am incercat noul termostat. Tot asa rece e motorul. Din pacate se pare ca am schimbat termostatul si antigelul degeaba. Bani aruncati. man pai la 14 grade afara nu o sa se incalzeasca prea tare motorul. la mine acum, pe vremea asta mergand in oras cu carton pe 2/3 din radiator nu trece de jumatate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 In concluzie termostatul nu-si face treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 In concluzie termostatul nu-si face treaba pai termostatul nu face decat sa deschida sau nu. daca apa nu se incalzeste nu are dc sa deschida. deci cum e frig afara nu o sa treaca acum apa de jumate. fa testu cu motoreta pe loc si vezi daca se incalzeste si porneste ventilatoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 L-am facut, e ok. Porneste ventilatorul. Ideea era ca pe la 15 sau 20 grade afara, la viteza mai mare de 60 la ora acul imi sta putin peste litera C (cold). Nu mi se parea normal, tocmai pentru ca anul trecut imi statea la jumate in aceleasi conditii. Sau nu imi aduc bina aminte. Vroiam sa imi zica lumea cum le sta lor acul afara pe la 110 la ora, temperaturi de vreo 15 grade. Cand intru in oras mi se ridica pe la jumate, uneori chiar imi intra ventilatorul. Mi se pare ciudat ca desi cu termostat nou la 12 grade sa fie tot deasupra la C acul. Probabil ca radiatorul e supradimensionat, sa nu fiarba apa in oras. Ma rog, sa nu intre prea des ventilatorul. Inca sunt in dubii. Totusi cred ca am schimbat termostatul degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 L-am facut, e ok. Porneste ventilatorul. Ideea era ca pe la 15 sau 20 grade afara, la viteza mai mare de 60 la ora acul imi sta putin peste litera C (cold). Nu mi se parea normal, tocmai pentru ca anul trecut imi statea la jumate in aceleasi conditii. Sau nu imi aduc bina aminte. Vroiam sa imi zica lumea cum le sta lor acul afara pe la 110 la ora, temperaturi de vreo 15 grade. Cand intru in oras mi se ridica pe la jumate, uneori chiar imi intra ventilatorul. Mi se pare ciudat ca desi cu termostat nou la 12 grade sa fie tot deasupra la C acul. Probabil ca radiatorul e supradimensionat, sa nu fiarba apa in oras. Ma rog, sa nu intre prea des ventilatorul. Inca sunt in dubii. Totusi cred ca am schimbat termostatul degeaba. azi am avut niste drumuri si am prins o serie interesanta de semafoare pe verde pe cheiul dambovitei, viteza de deplasare a crescut de la 80 la 110 acul statea un pic peste minim, in condintiile in care am radiatorul acoperit pe doua treimi... sa zic ca am mers vreo 4-5 minute asa si temperatura a scazut de la jumate la aproape minim. sa stii ca radiatorul este mare si supra dimensionat si eu pana anul asta nu am avut probleme sa-mi intre pe rosu in oras. anu asta in schimb a luat-o razna. abia astept sa ma apuc de demontat termonstatul si montat altu. il am deja pregatit cu tot cu corpul in care sta sa vad maine sau duminica daca e timp si chef Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 azi am avut niste drumuri si am prins o serie interesanta de semafoare pe verde pe cheiul dambovitei, viteza de deplasare a crescut de la 80 la 110 acul statea un pic peste... Aha! Sa inteleg ca ti-ai luat asigurare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 22, 2011 Share Postat Octombrie 22, 2011 Aha! Sa inteleg ca ti-ai luat asigurare? nu ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.