KESU Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 nu s-au pus muste/scame/mizerii din aer care sa ramana proeminente pe lacul proaspat? Am incercat sa izolam cat decat garajul-am vopsit cu usile inchise, mustele nu au inviat inca-mai sunt unele mici imperfectiuni-dar o sa iasa la smilger fin plus polis sambata asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 A schimbat cineva cele 3 fire care vin de la alternator pana la mufa de langa / sub baterie la 3VD? Mi s-a topit mufa si firele nu sunt originale (cred) pentru ca sunt mai subtiri decat prevede legea. verifica si releul de incarcare cu ocazia asta la mine. merge un timp apoi nu mai incarca si s-a topit la fel mufa. am patit asta in bulgaria la 300km de buc... mi-am schimbat mufele cu d-alea izolate si releul... Salutare, Sunt proaspat posesor de TDM 3VD din 95, multumit in principiu de motor, dar am o mica-mare problema, CONSUMUL de benzina. Inainte de a cumpara TDM-ul m-am tot interesat in special de pe acest forum, dar si din alte surse de pe net, despre consumul de benzina si am ajuns la concluzia ca un TDM 850 din 95, in conditii de drum lung si mers rezonabil(100-120 km/h), nu ar trebui sa consume mai mult de 5,0-5,3 l/100km, acesta fiind si motivul pentru care am ales TDM-ul(inainte am avut Diversion 600 S, care avea un consum de 4.2 %). Ei bine, dupa o tura facuta sambata, am calculat un consum de 6,3l/100km. Stiu ca s-a mai discutat de acest subiect pe forum, dar poate mai deschidem un pic subiectul, cum pot scadea consumul in limite normale pentru un TDM. Este suficienta o simpla carburatie? trebuie schimbate ceva piese in carburator? etc. Va rog o mana de ajutor!!! Merci!!! treabe e simpla. acele de dojaj au 5 gradatii muti siguranta de pe ele la ultima pozitie sus in capatul scurt al acului de dojaj, apoi faci curantarea carburatoarelor, verifici membranele si tubul emulsor sa fie rotund nu oval ( boala acestor carburatoare sa ovalizeze tubul emulsor) sincronizezi si aia e. tre sa pape 5% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Mersi mult Cava! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mojo81jojo Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Merci <Cavaleru>!!! Dar daca trebuie schimbate aceste pese, unde se gasesc si cat costa, daca sti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Merci <Cavaleru>!!! Dar daca trebuie schimbate aceste pese, unde se gasesc si cat costa, daca sti? vezi la mine in semnatura Ambulanta moto. este un coleg tdm-ist ( numele de forum este Ottoman ) care face si service si aduce piese. vb cu el si te poate rezolva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 Salut ati spus careva cauciuc pe fata in loc de 110/81/18 cum are original- 100/90/18 sau 110/90/18 ? Am gasit asa ceva dar nu stiu daca nu cumva imi va atinge in aripa la drum mai prost. Sau aveti careva de vanzare unul 110.80/18 profil enduro touring? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 Salut ati spus careva cauciuc pe fata in loc de 110/81/18 cum are original- 100/90/18 sau 110/90/18 ? Am gasit asa ceva dar nu stiu daca nu cumva imi va atinge in aripa la drum mai prost. Sau aveti careva de vanzare unul 110.80/18 profil enduro touring? haidenau.ro cauta k60 este pe dimensiunea de care ai tu nevoie. e modelul tube type, dar merge montat fara probleme pe janta noastra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 (editat) Consumul de 6% mi se pare bun, chiar foarte bun. Inainte de revizuirea carburatoarelor si schimbarea pieselor uzate imi lua aproape 7%. Dar si tragea. Am coborat acele de dojaz o treapta, consumul a scazut. Daca pui acele de dezaj la ultima treapta, iti consuma mai putin, dar nici nu trage. Logic, de altfel. Mai bine le lasi pe mediu, si nu tragi asa tare de acceleratie. Ar fi nasol sa intri in depasire cu acceleratia la maxim, si sa nu mai ai "zvanc" din cauza acelor de dozaj. Fiecare face cum crede. Cred ca doar tu poti decide cum ai vrea sa mergi, unde sunt plusurile, si unde sunt minusurile. Am dat reply la postul gresit... informatie era in special pentru mojo81jojo Editat Martie 28, 2012 de flavius.corhei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v1n3ri Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 Salut, ca veni vorba de releu: aveti idee cam cat costa unul care sa se potriveasca (nu neaparat original)? Sau ce variante ar fi... S-ar putea sa am nevoie de unul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 (editat) Salut ati spus careva cauciuc pe fata in loc de 110/81/18 cum are original- 100/90/18 sau 110/90/18 ? Eu am 110/90R18 si nu atinge nicaieri. Acum nu stiu ce marca e. Imi functioneaza mobra cum trebuie . Am gasit bubele. In primul rand mufa cu 3 papuci care vine de la magnetou, se topise si facea scurt sau nu mai facea contact ... nu stiu, dar am anulat-o, am cositorit firele la capete si le-am prins cu morseti (sau cum se cheama) A... si am gasit apa in carburi Cred ca am achizitionat-o cand am facut sincronizarea sau cand am alimentat ultima data. Am cumparat deja un filtru de benzina cum are Rockeru, urmeaza sa-l montez. Incarcarea este asa: 14,15V farurile amandoua cu ambele faze aprinse (2x 55W + 2x60W); 14,25V farurile aprinse pe oricare faza; 14,35V fara consumatori. Acum, o pot tine constant in orice turatie, nu mai da rateuri si e o placere sa o conduci Azi am gasit la un magazin "Dioda" in Piatra Neamt un voltmetru auto si vreau sa-l montez undeva pe bord pentru a nu mai avea surprize. Problema e ca nu este waterproof si trebuie pozitionat astfel incat sa nu fie udat sau sa-i fac o carcasa pe care sa o siliconez. Am observat ca se cam incalzeste si ma gandesc ca are nevoie sa "respire". Editat Martie 28, 2012 de gms245 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 Salut, ca veni vorba de releu: aveti idee cam cat costa unul care sa se potriveasca (nu neaparat original)? Sau ce variante ar fi... S-ar putea sa am nevoie de unul. aici http://www.electrexworld.co.uk/ sau vb cu dilly de la http://www.dillypoint.ro/ si iti aduce el acum 2 ani a dat cineva 310 ron pe unu nou care este mai mare decat cel orginal 3vd, e cat cel de pe 4tx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 Salut ati spus careva cauciuc pe fata in loc de 110/81/18 cum are original- 100/90/18 sau 110/90/18 ? Am gasit asa ceva dar nu stiu daca nu cumva imi va atinge in aripa la drum mai prost. Sau aveti careva de vanzare unul 110.80/18 profil enduro touring? sal incearca si un MICHELIN SIRAC 110/80/18 eu cam la asta am ramas crash bar facut de zoly nota 10,si deflector facut de mine crash bar facut de zoly nota 10,si deflector facut de mine ,la cric central am uitat sa-i fac o poza,da si pt cric tot nota 10 ai dau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 sal incearca si un MICHELIN SIRAC 110/80/18 eu cam la asta am ramas crash bar facut de zoly nota 10,si deflector facut de mine crash bar facut de zoly nota 10,si deflector facut de mine ,la cric central am uitat sa-i fac o poza,da si pt cric tot nota 10 ai dau dap la sirac ma oprisem si eu numai ca siracul nu este tubless-va trebui sa il montez cu camera. tu cum l-ai montat? cu sau fara camera? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 dap la sirac ma oprisem si eu numai ca siracul nu este tubless-va trebui sa il montez cu camera. tu cum l-ai montat? cu sau fara camera? eu am k60 de 2 ani fara camera desi anvelopa nu e tubeless. nu am avut vreodata probleme cu ea. la fel si Rocker... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 sal incearca si un MICHELIN SIRAC 110/80/18 eu cam la asta am ramas crash bar facut de zoly nota 10,si deflector facut de mine crash bar facut de zoly nota 10,si deflector facut de mine ,la cric central am uitat sa-i fac o poza,da si pt cric tot nota 10 ai dau Florine, cum e cu deflectorul ala? ai rezolvat cu curentul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=jj36OWxaGWA ca de obicei tu esti in alt film cu tdm-ul... zici ca e un supermoto. mai te avantajeaza si inaltimea cracilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 eu sunt multumit de deflector ,curentul trece undeva deasupra casti deci este ok cu cauciucul o sa iau exwmplu lui cavaleru adica fara camera,saptamana viitoare tre sa agunga cauciucul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 eu sunt multumit de deflector ,curentul trece undeva deasupra casti deci este ok cu cauciucul o sa iau exwmplu lui cavaleru adica fara camera,saptamana viitoare tre sa agunga cauciucul Al meu a ajuns deja (tot Sirac), dar il astept pe cel de pe spate (Anakee2). Si io tot asa il pun (fara camera). Daca vad ca scapa aer, trec la camera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 eu am k60 de 2 ani fara camera desi anvelopa nu e tubeless. nu am avut vreodata probleme cu ea. la fel si Rocker... Multumesc cred ca asa o sa fac si eu-am mai gasit avon tubeless pe dimensiunea dorita dar e cam scumpicel. maine ma duc sa o asambalez si va tiu la curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 Salut Cristi ! Da, sa stii ca ma tenteaza foarte mult sa trec pe ceva putin mai usor la kilograme (super-moto) dar totodata simt ca o sa imi lipseasca cat de robust/fiabil/comfortabil/manevrabil e TDM-ul ... asa ca pana cand o sa vina vremea sa am finante sa tin si TDM-ul si sa intretin si un supermotard pentru distractie, raman cu Yamaha ! si eu vreau uns SM pt oras. 250-400cmc si cat mia lejer. evident ca a doilea motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 gata Fefeleaga mai trebuie sa rezolv cu cauciucul si e brici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mojo81jojo Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 Foarte frumos a iesit....felicitari si sa-l stapanesti sanatos si fara evenimente neplacute!!! Cam cat te-a costat distractia, si eu trebuie sa-i trag o vopsea la al meu, acelasi model 3vd. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 Foarte frumos a iesit....felicitari si sa-l stapanesti sanatos si fara evenimente neplacute!!! Cam cat te-a costat distractia, si eu trebuie sa-i trag o vopsea la al meu, acelasi model 3vd. vreo suta de euro fara manopera, ca asta mi-a facut-o "finu" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 (editat) Foarte frumos a iesit....felicitari si sa-l stapanesti sanatos si fara evenimente neplacute!!! Cam cat te-a costat distractia, si eu trebuie sa-i trag o vopsea la al meu, acelasi model 3vd. Si eu i-am tras o vopsea acu' 2 ani, vedem cum facem cu abtibildele. Alea originale sunt enorm de scumpe... Eventual ii mai tragem un polish, apoi aplicam abtibildele. Era cineva (truckeru_09) care zicea ca si le-a facut in Timisoara, la un tip Adi. Truckere, pe unde esti acuma, daca vezi postul asta zi-ne si noua cum se prezinta abtibildele dupa 2 ani. Ceva probleme cu ele? Anul asta vreau si eu sa rezolv abtibildele astea. Editat Aprilie 3, 2012 de flavius.corhei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 Si eu i-am tras o vopsea acu' 2 ani, vedem cum facem cu abtibildele. Alea originale sunt enorm de scumpe... Eventual ii mai tragem un polish, apoi aplicam abtibildele. Era cineva (truckeru_09) care zicea ca si le-a facut in Timisoara, la un tip Adi. Truckere, pe unde esti acuma, daca vezi postul asta zi-ne si noua cum se prezinta abtibildele dupa 2 ani. Ceva probleme cu ele? Anul asta vreau si eu sa rezolv abtibildele astea. da da si eu vreau abtipilduri ...ca e cam cheala asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.