cody2 Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 Chiar ma gandeam sa imi sablez si sa vopsesc jantele. Ce culoare ar merge? Alb ar fi misto de tot, dar trebuie intretinute... Intradevar jantele sunt cam ochioase ... dar motorul pe general arata ft ft bine si se vede ca a fost intretinut. Parerea mea e sa pui o banda reflectorizanta gri pe jante sa le mai ia un pic din rosul ala strident sau inchise cu ceva gen aerograf ... si neaparat colante pe carene . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 Da, rosul ala strica. Atunci trebuie si alt material la sa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 Dap, saua te limiteaza. De vanzare TDM850 din '93 cu motorul defect. Proprietarul nu-si mai permite financiar sa-i schimbe motorul. http://www.pro-bike.ro/forums/classifieds/item/4999-yamaha-tdm850-3vd-93/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theogs Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 Dap, saua te limiteaza. De vanzare TDM850 din '93 cu motorul defect. Proprietarul nu-si mai permite financiar sa-i schimbe motorul. http://www.pro-bike....-tdm850-3vd-93/ mai bine o dezmembreaza... cred ca ia mai multi bani dar in timp... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 Stiu, dar nu are timp si spatiu de depozitare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BNB4MOTO Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 Dezmembrez pana la ultima piesa Yamaha TDM 850 - 4TX.Daca este cineva interesat ma poate contacta la 0747.26.06.11 , 0762.21.54.40 - Bogdan sau bogdanbc26@yahoo.com. Scuze pentru postarea anuntului in acest topic dar incerc si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theogs Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 Se potriveste ceva e la 4tx la 3vd? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 Rotile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theogs Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 :-@ Amortizorul central se potriveste? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 Da, de ala am uitat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 (editat) cum de nu se potriveste motorul cu tot cu instalatie electrica, CDI, de pe un TDM4tx la 3vd? Editat Octombrie 29, 2012 de yamahaia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 S-a pus motor de 4TX pe 3VD cu ceva modificari, dar costurile sunt mari pentru ca iti trebuie toata electronica si carburatoarele cu TPS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Deci in pricipiue trebuie luat cam tot ce tine de motor,electronica, bodul,relee,CDI,carburi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Bordul nu cred ca ar folosi. Bobinele la 4TX sunt 2, iar la 3VD este una cu 2 fise. Cred ca ar trebui si instalatia electrica pana la urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Solon Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 (editat) Am vazut un 3VD cu motor de 4TX, nu am cerut si nu stiu amanunte despre modificari, instalatii electrice etc, ce pot sa spun e ca functiona perfect si, cumva, motorul se "imbucase" impecabil in 3VD, daca te uitai pe dinafara, nu-ti dadeai seama de nimic, nu era vizibila nici o improvizatie. Nu am stat sa studiez daca prinderile motorului sunt la fel, pe vremea aia oricum nu aveam TDM, stiu doar ca, la o privire superficiala, nu se observa nimic. Ceea ce imi spune ca se poate, si inca destul de bine. Editat Octombrie 29, 2012 de Solon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Se potriveste ceva e la 4tx la 3vd? fisele care intra pe bujii sunt la fel? mi-ar trebui un cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dromamobilu Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Se potriveste ceva e la 4tx la 3vd? apai ca si cum zici apoi: am niste scaune peugeot cu caroserie de skoda....merita efotul? cred ca diferenta de pret dintre 3vd si 4 xt e cam cat dai sa faci modificarea cu motorul, si poate nici nu iti iese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Eu am vrut sa pun scaune Sparco intr-o dacie 1300, prin urmare nu comentez absolut deloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theogs Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Pai atunci un pret la amortizor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Dezmembrez pana la ultima piesa Yamaha TDM 850 - 4TX.Daca este cineva interesat ma poate contacta la 0747.26.06.11 , 0762.21.54.40 - Bogdan sau bogdanbc26@yahoo.com. Scuze pentru postarea anuntului in acest topic dar incerc si eu. Pai atunci un pret la amortizor? Suna-l pe om sau da cu mail-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 Buna dimineata! Dupa un weekend de tot rahatul, incluzand aici inundatii prin bucatarie si altele, parca a mai iesit soarele si pe strada mea (chiar daca e nor afara). Daca restul s-au rezolvat, TDM-ul ramane tras pe dreapta...si urmeaza aici si povestea: - saptamana trecuta am schimbat uleiul, bujiile si filtrul. Am tras o plimbarica cu moto, mergea perfect. O bag o saptamana la garaj (la tatal prietenei in curte, fost motociclist si el) si vineri ajung sa o scot la o plimbare. Trag moto afara, porneste, ma departez un pic, moment in care motorul a luat-o razna: a inceput sa bata ca la balamuc, merge neregulat si pana am ajuns la el sa o opresc, am vazut cum arunca antigel pe toba. Normal ca m-am uitat la ulei, tot era cafeniu, emulsie... Deci...ma pregatesc pt. ce e mai rau. Idei ceva sa vad daca corespund cu previziunile mele 'apocaliptice'? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 Garnitura de la chiuloasa as zice, iar motorul posibil sa nu fi patit nimic pentru ca l-ai oprit imediat. Sper sa fi scos zgomotele alea din cauza ca ungerea era facuta cu ulei+antigel. Sper din tot sufletul sa fie numai asta. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 Si eu...dar nu cred ca e doar asta ... Bataia aia se auzea cam tare... Ce m-a uimit a fost faptul ca am lasat-o mergand, cu nivelul la ulei ok, ulei curat schimbat doar de cativa km, iar acum cand am luat-o, parca erau dracii calare pe ea . Acuma sa nu mai zic de tatal prietenei care ramasese masca... si imi zicea ca el nu i-a facut nimic (nici nu avea ce sa ii faca saracul om) , crezand ca il banuiesc de ceva... dar e un om de nota 10 si nici prin gand nu mi-a trecut asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 Inclin sa fiu de parerea lui Marius. Lichidul de racire nu vad cum sa ajunga in evacuare, decat prin garnitura de chiulasa. Normal ca, tot p-acolo, a intrat si-n ulei. Se prea poate ca altceva sa nu fie afectat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 (editat) Tipul asta de problema o cunosc si eu... Si sper si eu in continuare sa fie doar asta...vedem, ca timp de ea nu am, asa ca o sa o duc in service, cand mai imi termin prin casa... pana una alta, ma bag la rezolvat carburatorul la honda (vf750f), ca ala e mic si pot sa mai desfac seara un pic asa, inainte de culcare ) Acuma ca tot ziceam de garnitura arsa... acum ceva ani buni, pe la inceputul interactiunii cu lucrurile motorizate, un prieten avea un espero. Ma suna odata si ma roaga sa ii aduc repede un bidon de apa de 5L. Nu l-am intrebat de ce; fur o sticla de pe scara blocului (cu apa de udat florile) si i-o duc. Baga asta apa in vas si in 2 minute dispare. Mai baga vreo 2 litri de ii avea el in portbagaj, se duc si aia. In conditiile in care in mod normal intra vreo 6 litri. Ii zic ca nu e a buna si sa cheme maine mecanicul. Asta mai coboara odata pe seara si mai baga vreo 2 litri (aflu de la el la cateva zile dupa), scoate joja, dar nu observa nimic anormal si o lasa asa scoasa. Dimineata vine mecanicul, il pune pe asta sa porneasca masina; Mecanicul, ca orice mecanic, sta si se uita la motor, fara sa vada joja lipsa... Si cum espero-ul lui pornea un pic ajutat cu pedala (asa proceda el, nu mai stiu motivele), cand a dat cheie, a pornit turata un pic si l-a umplut pe nea mecanic de ulei cu apa... Asta e primul lucru care imi vine in minte cand ma gandesc la garnitura dusa si chiar daca nu e un lucru chiar 'soft' pe mine ma umfla rasul... Editat Octombrie 30, 2012 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.