dromamobilu Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Se potriveste ceva e la 4tx la 3vd? apai ca si cum zici apoi: am niste scaune peugeot cu caroserie de skoda....merita efotul? cred ca diferenta de pret dintre 3vd si 4 xt e cam cat dai sa faci modificarea cu motorul, si poate nici nu iti iese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Eu am vrut sa pun scaune Sparco intr-o dacie 1300, prin urmare nu comentez absolut deloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theogs Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Pai atunci un pret la amortizor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Dezmembrez pana la ultima piesa Yamaha TDM 850 - 4TX.Daca este cineva interesat ma poate contacta la 0747.26.06.11 , 0762.21.54.40 - Bogdan sau bogdanbc26@yahoo.com. Scuze pentru postarea anuntului in acest topic dar incerc si eu. Pai atunci un pret la amortizor? Suna-l pe om sau da cu mail-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 Buna dimineata! Dupa un weekend de tot rahatul, incluzand aici inundatii prin bucatarie si altele, parca a mai iesit soarele si pe strada mea (chiar daca e nor afara). Daca restul s-au rezolvat, TDM-ul ramane tras pe dreapta...si urmeaza aici si povestea: - saptamana trecuta am schimbat uleiul, bujiile si filtrul. Am tras o plimbarica cu moto, mergea perfect. O bag o saptamana la garaj (la tatal prietenei in curte, fost motociclist si el) si vineri ajung sa o scot la o plimbare. Trag moto afara, porneste, ma departez un pic, moment in care motorul a luat-o razna: a inceput sa bata ca la balamuc, merge neregulat si pana am ajuns la el sa o opresc, am vazut cum arunca antigel pe toba. Normal ca m-am uitat la ulei, tot era cafeniu, emulsie... Deci...ma pregatesc pt. ce e mai rau. Idei ceva sa vad daca corespund cu previziunile mele 'apocaliptice'? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 Garnitura de la chiuloasa as zice, iar motorul posibil sa nu fi patit nimic pentru ca l-ai oprit imediat. Sper sa fi scos zgomotele alea din cauza ca ungerea era facuta cu ulei+antigel. Sper din tot sufletul sa fie numai asta. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 Si eu...dar nu cred ca e doar asta ... Bataia aia se auzea cam tare... Ce m-a uimit a fost faptul ca am lasat-o mergand, cu nivelul la ulei ok, ulei curat schimbat doar de cativa km, iar acum cand am luat-o, parca erau dracii calare pe ea . Acuma sa nu mai zic de tatal prietenei care ramasese masca... si imi zicea ca el nu i-a facut nimic (nici nu avea ce sa ii faca saracul om) , crezand ca il banuiesc de ceva... dar e un om de nota 10 si nici prin gand nu mi-a trecut asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 Inclin sa fiu de parerea lui Marius. Lichidul de racire nu vad cum sa ajunga in evacuare, decat prin garnitura de chiulasa. Normal ca, tot p-acolo, a intrat si-n ulei. Se prea poate ca altceva sa nu fie afectat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 (editat) Tipul asta de problema o cunosc si eu... Si sper si eu in continuare sa fie doar asta...vedem, ca timp de ea nu am, asa ca o sa o duc in service, cand mai imi termin prin casa... pana una alta, ma bag la rezolvat carburatorul la honda (vf750f), ca ala e mic si pot sa mai desfac seara un pic asa, inainte de culcare ) Acuma ca tot ziceam de garnitura arsa... acum ceva ani buni, pe la inceputul interactiunii cu lucrurile motorizate, un prieten avea un espero. Ma suna odata si ma roaga sa ii aduc repede un bidon de apa de 5L. Nu l-am intrebat de ce; fur o sticla de pe scara blocului (cu apa de udat florile) si i-o duc. Baga asta apa in vas si in 2 minute dispare. Mai baga vreo 2 litri de ii avea el in portbagaj, se duc si aia. In conditiile in care in mod normal intra vreo 6 litri. Ii zic ca nu e a buna si sa cheme maine mecanicul. Asta mai coboara odata pe seara si mai baga vreo 2 litri (aflu de la el la cateva zile dupa), scoate joja, dar nu observa nimic anormal si o lasa asa scoasa. Dimineata vine mecanicul, il pune pe asta sa porneasca masina; Mecanicul, ca orice mecanic, sta si se uita la motor, fara sa vada joja lipsa... Si cum espero-ul lui pornea un pic ajutat cu pedala (asa proceda el, nu mai stiu motivele), cand a dat cheie, a pornit turata un pic si l-a umplut pe nea mecanic de ulei cu apa... Asta e primul lucru care imi vine in minte cand ma gandesc la garnitura dusa si chiar daca nu e un lucru chiar 'soft' pe mine ma umfla rasul... Editat Octombrie 30, 2012 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theogs Postat Octombrie 31, 2012 Share Postat Octombrie 31, 2012 O treaba ciudata... Aseara am schimbat antigelul.toate bune si frumoase am golit tot pe la pompa de apa , am golit vasul de expansiune. Apoi am bagat noul antigel am pornit motorul am mai coompletat pe la buson... Am stat cu motorul pornit pana a plecat ventilatorul de doua ori . Amcompletat iar si apoi am montat totul la loc. Azi am plecat cu moto si cand m-am oprit am vazut ca plange pe la termostat. Oare de ce? Nivelul esta ok . Trebuie alt termostat? Are vreo garnitura vreun oring ceva? Nu curge rau cam o lingura de lichid . Sterg si mai fac o tura sa vad daca mai da ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Octombrie 31, 2012 Share Postat Octombrie 31, 2012 Cam asa mi s-a intamplat si mie la tura de sfarsit de sezon. N-am pierdut, niciodata, nicio lacrima de lichid de racire. Dupa pauza de peste noapte de la Gheorghieni, dimineata cand am coborat la mobre s-o luam din loc, am pornit-o si am avut surpriza sa vad ca a inceput sa picure (destul de serios) din zona termostatului. Cum stateam io si ma uitam asa - gandidu-ma ca n-aveam chef de interventie pe loc si socotind cam cate sticle de 2 litri tre' sa incarc cu apa si sa le car cu mine - vad ca, dupa cateva secunde de picaturi nervoase, totul s-a oprit din senin. De atunci (6-7 octombrie) n-a mai curs nicio picatura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Octombrie 31, 2012 Share Postat Octombrie 31, 2012 Daca iti aduci aminte Leaveyou, si motorul meu a patit aceeasi chestie in dimineata aceea din Gheorgheni, cu diferenta ca in fiecare dimineata gaseam carcasa termostatului uda. Zilele trecute am demontat carcasa si am gasit garnitura de cauciuc fara elasticitate si parea cam turtita. Costa pana in 2 eur, dar nu am vrut sa-l deranjez pe ottoMan numai pentru atat. In consecinta am curatat tot, am degresat garnitura, in zona de contact si am folosit silicon rezistent la temperatura. Acelasi silicon l-am folosit si la capetele furtunelor pentru ca sunt uzate si pentru a le inlocui ma costa 45€. @theogs: Termostatul se afla in carcasa termostatului care se desface in 2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Octombrie 31, 2012 Share Postat Octombrie 31, 2012 Da, Marius, imi aduc aminte. Ideea e ca la mine n-ai mai dat nicio picatura de atunci. Nici inainte de acel moment.Si iarna trecut am stat cu mobra pe bara doar cat a fost zapada! Oricum, parerea mea este ca ai facut foarte bine ca ai etansat sistemul cu silicon. Sunt convins ca va rezista. Pentru ca, intr-adevar, piesele de cauciuc si de plastic la Yamaha sunt foarte scumpe si cred ca apelezi la aceasta solutie, dupa ce ai epuizat tot ce aveai la indemana ca varianta de rezerva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theogs Postat Noiembrie 1, 2012 Share Postat Noiembrie 1, 2012 Multumesc . Desfacut degresat siliconat montat rezolvat... Ce pot spune este ca totul este foarte inghesuit pe acolo , foarte greu schimbi bujia de pe dreapta . Trebuie sa-mi fac o cheie de bujii deaia tiganeasca dintr-o teava ceva. Daca aveti o poza ,poate si dimensiuni cred ca ajuta pe toti posesorii de tdm-uri Si inca o chestie ...suruburile din cadru alea imbracate in cauciuc . Ce inventie imposibila . Intrebare :de unde cumpar si cat costa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Noiembrie 1, 2012 Share Postat Noiembrie 1, 2012 Multumesc . Desfacut degresat siliconat montat rezolvat... Ce pot spune este ca totul este foarte inghesuit pe acolo , foarte greu schimbi bujia de pe dreapta . Trebuie sa-mi fac o cheie de bujii deaia tiganeasca dintr-o teava ceva. Daca aveti o poza ,poate si dimensiuni cred ca ajuta pe toti posesorii de tdm-uri Si inca o chestie ...suruburile din cadru alea imbracate in cauciuc . Ce inventie imposibila . Intrebare :de unde cumpar si cat costa? Pentru bujii face minuni cheia de bujii din trusa de scule a motorului. La ce suruburi din cadru imbracate in cauciuc te referi ? Da-mi niste detalii si iti dau preturi, dar sa nu te sperii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 1, 2012 Share Postat Noiembrie 1, 2012 Se gasesc tubulare pt. bujii in comert, dar rar spre deloc ce avem noi nevoie. Asadar eu am procedat in felul urmator: tubulara de bujii de 19 de genul asta: Dupa care am taiat 'capul' si am facut un surub de 18 cu flexul (nu aveam asa ceva la dispozitie atunci ca nu eram acasa) pe care l-am fortat prin batere cu ciocanul si am facut cheia de 18 astfel. Am finisat cheia pe una dintre bujiile scoase. I-am sudat in cap un surub cu 2 piulite astfel incat sa o pot scoate cu cheia cricket sau cum ii zice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Noiembrie 1, 2012 Share Postat Noiembrie 1, 2012 Cred ca se refera la piulitele cu bucsa de cauciuc in care se fixeaza carena. Am cumparat si eu piulite din alea. Costa de te indoaie. Vreo 15 lei bucata daca tin bine minte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Noiembrie 1, 2012 Share Postat Noiembrie 1, 2012 Pentru a scoate bujiile fara a demonta absolut nimic in plus, eu am folosit ansamblul asta in ordinea pozelor: Tubulara a fost strunjita la exterior ca sa incapa in chiuloasa. Toate astea actionate de o cheie cu clicket. Altfel trebuie demontat suportul radiatorului (trebuie dat cativa cm spre fata) si pentru asta trebuie date carenele jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Noiembrie 1, 2012 Share Postat Noiembrie 1, 2012 Cred ca se refera la piulitele cu bucsa de cauciuc in care se fixeaza carena. Am cumparat si eu piulite din alea. Costa de te indoaie. Vreo 15 lei bucata daca tin bine minte. Da, la alea ma gandeam si eu, vreo 23 de lei bucata. Scumpe ca naiba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Noiembrie 1, 2012 Share Postat Noiembrie 1, 2012 Confirm pozitiv! Mi-am luat vreo trei d-alea si mi-a cam stat inima-n loc cand am vazut pretul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theogs Postat Noiembrie 1, 2012 Share Postat Noiembrie 1, 2012 multam mult pt raspunsuri despre alea de prind carena de cadru este vorba ...scumpe tata... si nu am rezolvat problema cu scurgerea... cred cam stat prea putin dupa ce am dat cu silicon o cheie cred ca mai am de la mobra lu taica-miu dar tre ' sa caut prin subsol da ottoman din repezeala am scris suruburi si sunt piulite... cam scumpa inventia asta mari pisicheri japonezii astia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Noiembrie 1, 2012 Share Postat Noiembrie 1, 2012 Dupa ce am pus silicon, carcasa mea a stat 24 de ore pe dulap la temperatura camerei. In schimb cand am pus silicon la furtune a durat cam 3 ore pana cand am pornit motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theogs Postat Noiembrie 2, 2012 Share Postat Noiembrie 2, 2012 acum am dat cu silicon pana maine trebuie sa se usuce... uitai peste ce am dat ,cautand pe internet, sa vad daca am pus bine capacul la carcasa termostatului... http://www.ronayers.com/Fiche/TypeID/26/Type/Motorcycle/MakeID/4/Make/Yamaha/YearID/33/Year/1992/ModelID/9355/Model/TDM_850 microfiche cu tdm-ul din 92 uitati, nu uitai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Noiembrie 3, 2012 Share Postat Noiembrie 3, 2012 Pentru 4TX parts list complet gasiti aici si pe forumul tdmromania, of course. Pentru 900 parts list complet e tot aici si probabil si pe forumul antementionat. De fapt micro fichele astea sunt cam pe toate drumurile, ca sa zic asa, nu trebuie decat sa-l intrebi pe google. Ideea e ca nu la toate sunt date codurile OEM ale pieselor - unele siteuri folosesc coduri proprii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Noiembrie 4, 2012 Share Postat Noiembrie 4, 2012 De vanzare TDM850 din '93 cu motorul defect. Proprietarul nu-si mai permite financiar sa-i schimbe motorul. http://www.pro-bike....-tdm850-3vd-93/ S-a vandut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.