Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

aglomeratie mare azi pe sos chitilei ,calea grivitei ,podul grand ,calea giulesti....ora 18.00 18.15

nu am putut sa ma bag mai deloc si drept urmare am mers cumintel in coloana dar surpriza ...s-a incins motorul foarte tare

nu pana in zona de rosu dar suficient sa plece ventilatorul... oare la vara cum se va descurca in conditii similare de trafic ?

are vreo legatura cu schimbul de antigel pe care l-am facut? am bagat g12 aproximativ juma juma cu apa distilata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

E normal. Daca aerul nu trece prin radiator atunci apa nu se raceste cat trebuie si porneste ventilatorul pentru a asigura fluxul de aer. La vara o sa ajunga mai repede la temperatura mare, asta o sa fie diferenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut...m a lasat bateria...acum merg cu una de imprumut. Stie cineva de unde pot cumpara una cu acid separat care trebuie formatata ?

am inteles ca bateriile pt tdm900 unt uscate sau cu gel datorita pozitiei culcate in care stau.

oioioi, sa vezi cum de incing motorul la vara cand sunt 40si de grade, abia astept :

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut...m a lasat bateria...acum merg cu una de imprumut. Stie cineva de unde pot cumpara una cu acid separat care trebuie formatata ?

 

Vezi ca are Patrick (Ottoman) o baterie speciala de TDM la vanzare. Daca n-a dat-o deja.

Daca a dat-o, mai am io una, nou-nouta si cu garantie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca are Patrick (Ottoman) o baterie speciala de TDM la vanzare. Daca n-a dat-o deja.

Daca a dat-o, mai am io una, nou-nouta si cu garantie!

nu sunt diferite aia de tdm850 si aia de tdm900? la 850 sta drept la 900 culcata. oioi, nici nu vreau sa ma gandesc ce greu e sa scoti o baterie la 850...:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sta diferit, dar bateria de care vorbeste Liviu oricum e sigilata, poate sta si culcata, ca nu curge nimic din ea. Asa sunt toate cele fara intretinere, chiar daca vin cu acidul separat. Dupa ce torni acidul in ele, se sigileaza si le poti aseza in orice pozitie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sta diferit, dar bateria de care vorbeste Liviu oricum e sigilata, poate sta si culcata, ca nu curge nimic din ea. Asa sunt toate cele fara intretinere, chiar daca vin cu acidul separat. Dupa ce torni acidul in ele, se sigileaza si le poti aseza in orice pozitie.

 

Patrick, astea despre care vorbesti tu sunt cele cu gel, nu? Adica nu-s cu binecunoscutul electrolit (amestec acid sulfuric + apa distilata), ci cu un electrolit nou la care, fata de electrolitul vechi, mai este adaugat un agent de gelificare. Astfel, bateria poate fi montata in orice pozitie, este mult mai rezistenta la socuri mecanice si are proprietatea de a se descarca lent, uniform si cu capacitatea de a genera curent timp de vreo trei ori mai mult decat cele clasice (adica rezista mai mult la datul "la cheie"). Astea sunt baterii fara intretinere, sunt capsulate si n-ai cum sa intervii la nivelul electrolitului.

Exista si baterii cu electrolit, fara intretinere, capsulate si astea, dar care nu pot fi montate, precum cele cu gel, in orice pozitie pentru ca, in anumite pozitii, se poate ca placile de plumb sa nu mai fie acoperite de electrolit si sa apara fenomenul de cadere a plumbului de pe placute (care, apoi se depune la baza placilor, face scurt intre placi, distruge elementul, etc).

Io d-astea cu gel va recomand si la 4TX-uri, tocmai din motivul expus, mai sus, de Edi (dificultatea cu care se ajunge la baterie).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu gel sau cu acid preactivate de fabrica si sigilate - cum e caranda pe care o am in atelier.

Nu stiu daca la cele fara intretinere "clasice" e vorba de fenomenul de care zici tu, dar sigur nu curg pe nicaieri (linx-ul are pe mobra o varta d'asta fara intretinere pe care io i-am dat-o si cu care acum vinde motorul).

 

Oricum, pentru ce-i trebuie lui AlinS i-am trimis mai multe oferte pe PM, are de unde alege, toate i se potrivesc.

Editat de ottoMan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca gasesti la Kappa. Sunt destul de ok ca pret si bune calitativ (Kappa este brandul low cost al lui Givi). Poti cauta aici http://www.kappamoto.ro/x-max-125-250-05-09-/862-sistem-kr355-yamaha-x-max.html

Parerea mea e, insa, ca-i mai bine sa-ti iei wingrack (il gasesti tot la Kappa), fiindca chiar daca acum vrei doar top-case, cu certitudine ca-n curand vei dori si side case-uri...Si asta inseamna ca va trebui sa-ti vinzi actualul sistem ca sa-l inlocuiesti, etc. Sunt multe de discutat pe tema asta, dar poti afla ceea ce te intereseaza daca intri pe TDM Romania sau vii la intalnirile TDM-istilor (despre care tot de pe TDM Romania afli mai multe)

Editat de Leaveyou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Din pacate, treaba e cam t(i)rista si aici ma refer si la faptul ca VF-ul sta in garaj dezmembrat pana la cel mai mic surubel cu ideea de a reconditiona odata pt. totdeauna si astfel am o cheltuiala in plus. Cilindru dreapta fisurat 1cm in cap, piston dreapta pleznit. Cum mama naibii, se mirau si baietii aia. Si ma cam mir si eu, antigelul statea in vas, uleiul nu l-a consumat in mica mea aventura de max 2000km pe TDM, de incalzit nu se incalzea, batai in nici un caz si mergea cam bine. Ei mi-au recomandat sa imi iau un motor cu totul...dar... as face si eu o incercare sa caut doar cilindrii si sa imi iau pistoanele noi si cu ocazia asta poate nu mai umblu o vreme in el... Ce ma sfatuiti, cei mai experimentati cu acest tip de moto? :)

 

PS: accept cu sufletul deschis si linkuri si alte informatii vis-a-vis de tdm-uri 3vd de dezmembrat (motorul ca altele nu imi fac trebuinta) :)

 

PS2: tot vedeam pe net o struto-camila: motor 3vd, cilindrii si pistoane 4tx? Cica avea ceva viata mai multa motorul, dar vibra mai tare si nu ar fi recomandat sa treci de 9000 rpm... din asta am inteles totusi ca ar merge si cilindrii de 4tx...oare se merita?

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-ar putea sa se potriveasca cilindrii de pe 4TX, caz in care sigur se potrivesc si pistoanele.

In microfiche apar aceleasi coduri la toate piesele din capitolul cylinder (garnituri, distantier, oringuri) mai putin la cilindri in sine. Dar codul de la cilindri de 3VD oricum nu mai e de actualitate in lista de piese OEM de la Yamaha. Eu cred ca sunt identici, pentru ca nu au schimbat alezajul intre cele doua generatii si pica exact pe prinderi.

Nu inteleg la o asemenea modificare (montat cilindri si pistoane de 4TX pe motor de 3VD) de ce ar vibra mai tare. Doar daca ii schimbi si vibrochenul poate avea legatura cu vibratiile. Iar de "nu e recomandat sa treci de 9000 rpm" iti zic ca oricum nu e recomandat sa o faci prea des si/sau prea indelungat, pentru ca la 8500 esti deja in rosu.

 

In vara cand am fost la Cluj am baut o cafea intr-o dimineata cu Dromamobilu. Cand ne-am intors la mobre am gasit un post-it lipit pe topcase. Pe el scrie urmatoarele (mai am post-it-ul si acum):

 

"Am un TDM identic, 1999 si am avut accident. Daca vrei piese 072.525.611"

 

Ia vezi, poate ai noroc si n-o fi dat motorul de pe ea inca. Il iei cu totul si, impreuna cu ce mai ai tu pe mobra, faci un 3 in V cu doua vibrochene. :D

 

PS - de cand iti mergea motorul intr-un singur piston ?

Editat de ottoMan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul...a mers intotdeauna in 2 :) Nu am avut probleme cu el decat cand am schimbat uleiul si filtrul. Am zis sa mai incerc un motorex 15w50, a mers foarte ok, nivelul ok, nu bolborosea nici in vasul de expansiune, uleiul curat, nu batea, nu dadea nici un semn. L-am lasat o saptamana, iar cand l-am pornit, a pornit imediat si a inceput sa bata la scurt timp. L-am oprit, am verificat uleiul, era cafeniu, plin de apa. Am mai avut mobre, tatal prietenei la fel (fost motociclist), si nu am intalnit asa ceva. Daca as fi lasat motorul cuiva as fi zis, insa a stat toata saptamana in curte la tatal prietenei, in care am incredere 100%.

 

PS: asta e unul dintre link-uri, mai caut si mai postez daca e :) http://www.super-ten...n-in-3vd-engine

 

Pana la urma as cauta pe e-bay cilindrii, probabil ies pana in 100$ iar dupa imi iau pistoanele si segmentii noi... Si intradevar, cei de la yamaha c-ta, aceleasi scoruri mi le-au la pistoane si segmenti ca si Dvs. pe tdmromania.

 

PS2: Multumesc pt. sfaturi si idei! :cheers:

PS3: Am vorbit cu cineva pt. un motor de 4tx, insa cum se pupa cu electrica? Ca daca e cazul sa il schimb cu totul, parca as prefera ceva plug&play

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu, pentru a monta un motor de 4TX pe un 3VD, trebuie sa cumperi si electrica [instalatie electrica (daca nu te pricepi sa o modifici pe cea existenta), CDI, bobine, regulator de tensiune (are alta mufa)], carburatoarele cu senzor etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cam asa stiam si eu, parca are in plus senzorul de presiune ulei, plus alt CDI, dar nu eram sigur, asa ca as fi preferat ori originali, ori de 4tx, impreuna cu pistoane de 4tx. Insa am gasit la un pret bun undeva de 3VD, impreuna cu pistoane si...vom vedea ce ajunge :) Oricum, la cum merg treburile, la primavara o sa le am gata pe amandoua, adica si Honda si o sa stau sa ma decid cu care ma plimb :D VF-ul l-am dezmembrat iar complet, macar nu mai umblu la instalatia electrica ca am facut-o data trecuta, o sa am doar 2 suduri la cadrul coditei sa le intaresc ca nu am incredere in treaba facuta de fostul proprietar, tuburile de la carburator sa incerc sa le rezolv, sa ii iau baterie, ulei si cam atat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua.Sunt nou pe forum si incepator in acelasi timp.Deja mi-am achizitionat casta si geaca si urmeaza si celelalte.As dori sa achizitionez un tdm,dar am cateva nelamuriri si as dori sa ma ajutati.Ma intereseaza daca nu e prea inalt pentru mine,avand in vedere ca am doar 1,72 si 86 kg,daca nu e un motor prea mare pentru un incepator,ce consum are si cat de costisitoare e intretinerea si daca il aduc de afara cat mai costa inmatricularea.Rog pe cei care ma pot ajuta cu sfaturi utile sa imi trimita pm.Cu stima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...