Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Cam asa mi s-a intamplat si mie la tura de sfarsit de sezon. N-am pierdut, niciodata, nicio lacrima de lichid de racire. Dupa pauza de peste noapte de la Gheorghieni, dimineata cand am coborat la mobre s-o luam din loc, am pornit-o si am avut surpriza sa vad ca a inceput sa picure (destul de serios) din zona termostatului. Cum stateam io si ma uitam asa - gandidu-ma ca n-aveam chef de interventie pe loc si socotind cam cate sticle de 2 litri tre' sa incarc cu apa si sa le car cu mine - vad ca, dupa cateva secunde de picaturi nervoase, totul s-a oprit din senin. De atunci (6-7 octombrie) n-a mai curs nicio picatura!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca iti aduci aminte Leaveyou, si motorul meu a patit aceeasi chestie in dimineata aceea din Gheorgheni, cu diferenta ca in fiecare dimineata gaseam carcasa termostatului uda. Zilele trecute am demontat carcasa si am gasit garnitura de cauciuc fara elasticitate si parea cam turtita. Costa pana in 2 eur, dar nu am vrut sa-l deranjez pe ottoMan numai pentru atat. In consecinta am curatat tot, am degresat garnitura, in zona de contact si am folosit silicon rezistent la temperatura. Acelasi silicon l-am folosit si la capetele furtunelor pentru ca sunt uzate si pentru a le inlocui ma costa 45€.

 

@theogs: Termostatul se afla in carcasa termostatului care se desface in 2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, Marius, imi aduc aminte.

Ideea e ca la mine n-ai mai dat nicio picatura de atunci. Nici inainte de acel moment.Si iarna trecut am stat cu mobra pe bara doar cat a fost zapada!

Oricum, parerea mea este ca ai facut foarte bine ca ai etansat sistemul cu silicon. Sunt convins ca va rezista. Pentru ca, intr-adevar, piesele de cauciuc si de plastic la Yamaha sunt foarte scumpe si cred ca apelezi la aceasta solutie, dupa ce ai epuizat tot ce aveai la indemana ca varianta de rezerva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc . Desfacut degresat siliconat montat rezolvat... Ce pot spune este ca totul este foarte inghesuit pe acolo , foarte greu schimbi bujia de pe dreapta . Trebuie sa-mi fac o cheie de bujii deaia tiganeasca dintr-o teava ceva. Daca aveti o poza ,poate si dimensiuni cred ca ajuta pe toti posesorii de tdm-uri

 

Si inca o chestie ...suruburile din cadru alea imbracate in cauciuc . Ce inventie imposibila . Intrebare :de unde cumpar si cat costa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc . Desfacut degresat siliconat montat rezolvat... Ce pot spune este ca totul este foarte inghesuit pe acolo , foarte greu schimbi bujia de pe dreapta . Trebuie sa-mi fac o cheie de bujii deaia tiganeasca dintr-o teava ceva. Daca aveti o poza ,poate si dimensiuni cred ca ajuta pe toti posesorii de tdm-uri

 

Si inca o chestie ...suruburile din cadru alea imbracate in cauciuc . Ce inventie imposibila . Intrebare :de unde cumpar si cat costa?

 

Pentru bujii face minuni cheia de bujii din trusa de scule a motorului.

 

La ce suruburi din cadru imbracate in cauciuc te referi ? Da-mi niste detalii si iti dau preturi, dar sa nu te sperii. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se gasesc tubulare pt. bujii in comert, dar rar spre deloc ce avem noi nevoie. Asadar eu am procedat in felul urmator: tubulara de bujii de 19 de genul asta: cheie-tubulara-unior-21---115---185-64373_big.jpg

Dupa care am taiat 'capul' si am facut un surub de 18 cu flexul (nu aveam asa ceva la dispozitie atunci ca nu eram acasa) pe care l-am fortat prin batere cu ciocanul si am facut cheia de 18 astfel. Am finisat cheia pe una dintre bujiile scoase. I-am sudat in cap un surub cu 2 piulite astfel incat sa o pot scoate cu cheia cricket sau cum ii zice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru a scoate bujiile fara a demonta absolut nimic in plus, eu am folosit ansamblul asta in ordinea pozelor:

YT-3841.jpg

 

Tubulara a fost strunjita la exterior ca sa incapa in chiuloasa.

 

 

thumb_cardan1.jpg?1340755451

 

 

YT-1250-4.jpg

Toate astea actionate de o cheie cu clicket.

 

Altfel trebuie demontat suportul radiatorului (trebuie dat cativa cm spre fata) si pentru asta trebuie date carenele jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca se refera la piulitele cu bucsa de cauciuc in care se fixeaza carena. Am cumparat si eu piulite din alea. Costa de te indoaie. Vreo 15 lei bucata daca tin bine minte.

 

Da, la alea ma gandeam si eu, vreo 23 de lei bucata. Scumpe ca naiba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam mult pt raspunsuri

despre alea de prind carena de cadru este vorba ...scumpe tata...

si nu am rezolvat problema cu scurgerea... cred cam stat prea putin dupa ce am dat cu silicon

o cheie cred ca mai am de la mobra lu taica-miu dar tre ' sa caut prin subsol

 

da ottoman din repezeala am scris suruburi si sunt piulite... cam scumpa inventia asta mari pisicheri japonezii astia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce am pus silicon, carcasa mea a stat 24 de ore pe dulap la temperatura camerei. In schimb cand am pus silicon la furtune a durat cam 3 ore pana cand am pornit motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum am dat cu silicon

pana maine trebuie sa se usuce...

uitai peste ce am dat ,cautand pe internet, sa vad daca am pus bine capacul la carcasa termostatului...

http://www.ronayers.com/Fiche/TypeID/26/Type/Motorcycle/MakeID/4/Make/Yamaha/YearID/33/Year/1992/ModelID/9355/Model/TDM_850

 

microfiche cu tdm-ul din 92

 

uitati, nu uitai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru 4TX parts list complet gasiti aici si pe forumul tdmromania, of course.

Pentru 900 parts list complet e tot aici si probabil si pe forumul antementionat.

 

De fapt micro fichele astea sunt cam pe toate drumurile, ca sa zic asa, nu trebuie decat sa-l intrebi pe google. Ideea e ca nu la toate sunt date codurile OEM ale pieselor - unele siteuri folosesc coduri proprii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aglomeratie mare azi pe sos chitilei ,calea grivitei ,podul grand ,calea giulesti....ora 18.00 18.15

nu am putut sa ma bag mai deloc si drept urmare am mers cumintel in coloana dar surpriza ...s-a incins motorul foarte tare

nu pana in zona de rosu dar suficient sa plece ventilatorul... oare la vara cum se va descurca in conditii similare de trafic ?

are vreo legatura cu schimbul de antigel pe care l-am facut? am bagat g12 aproximativ juma juma cu apa distilata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E normal. Daca aerul nu trece prin radiator atunci apa nu se raceste cat trebuie si porneste ventilatorul pentru a asigura fluxul de aer. La vara o sa ajunga mai repede la temperatura mare, asta o sa fie diferenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut...m a lasat bateria...acum merg cu una de imprumut. Stie cineva de unde pot cumpara una cu acid separat care trebuie formatata ?

am inteles ca bateriile pt tdm900 unt uscate sau cu gel datorita pozitiei culcate in care stau.

oioioi, sa vezi cum de incing motorul la vara cand sunt 40si de grade, abia astept :

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut...m a lasat bateria...acum merg cu una de imprumut. Stie cineva de unde pot cumpara una cu acid separat care trebuie formatata ?

 

Vezi ca are Patrick (Ottoman) o baterie speciala de TDM la vanzare. Daca n-a dat-o deja.

Daca a dat-o, mai am io una, nou-nouta si cu garantie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca are Patrick (Ottoman) o baterie speciala de TDM la vanzare. Daca n-a dat-o deja.

Daca a dat-o, mai am io una, nou-nouta si cu garantie!

nu sunt diferite aia de tdm850 si aia de tdm900? la 850 sta drept la 900 culcata. oioi, nici nu vreau sa ma gandesc ce greu e sa scoti o baterie la 850...:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sta diferit, dar bateria de care vorbeste Liviu oricum e sigilata, poate sta si culcata, ca nu curge nimic din ea. Asa sunt toate cele fara intretinere, chiar daca vin cu acidul separat. Dupa ce torni acidul in ele, se sigileaza si le poti aseza in orice pozitie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...