gms245 Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 Mi-am cumparat un Wolo Bad Boy (bi-ton + compresor), dar nu am gasit loc pentru montaj. Am pe motor o goarna (low). Abia am avut loc s-o montez si pe aia in asa fel incat sa nu incomodeze. Dupa ce le montezi, te rog sa faci o poza, pentru inspiratie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 Se iau goarnele originale de pe ford c-max, cu tot cu suport si e ok, nu da in nimic. Dar acopera partea de sus a radiatorului. Ma gandesc ca se trag fire separat de la baterie, si se pune un releu de 20A, si siguranta de 15A pe +. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miky493 Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 salutare.sunt incepator si vreau sa imi iau un tdm.as dori niste sfaturi de la cunoscatori daca este bine sa incep cu tdm si ce modele si din ce an sunt mai reusite.cu stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 Cat esti dispus sa dai ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 (editat) Se iau goarnele originale de pe ford c-max, cu tot cu suport si e ok, nu da in nimic. Dar acopera partea de sus a radiatorului. Ma gandesc ca se trag fire separat de la baterie, si se pune un releu de 20A, si siguranta de 15A pe +. Chiar in fata radiatorului nu am vrut sa le pun, nu vreau sa interfereze cu fluxul de aer. Eu am pus releu de 40A (de asta am avut), siguranta de 30A (am 3 relee cu diferite treburi, iar siguranta este pe firul gros care le alimenteaza), iar firele care vin la claxon le-am pus groase ca sa poata "suge". salutare.sunt incepator si vreau sa imi iau un tdm.as dori niste sfaturi de la cunoscatori daca este bine sa incep cu tdm si ce modele si din ce an sunt mai reusite.cu stima Sunt 3 tipuri principale de TDM: 3VD ('91 - '95), 4TX ('96 - '01), 5PS(900) ('02 - '10). Primele 2 sunt pe carburatie, iar 900-le este pe injectie. Conteaza foarte mult de cati bani dispui, daca te pricepi la mecanica (chestii simple, nu bagat in motor) sau esti dispus sa inveti, daca vrei carburatie sau injectie, etc. Probleme specifice nu au. Ai multe detalii aici (sunt mult mai bine punctate decat ti le-ar putea spune oricine de aici): http://www.jbx9.allalla.com/index.php?page=NEWS (trebuie sa te inregistrezi, dar nu dureaza mai mult de 5 minute si e gratis). Editat Martie 16, 2013 de gms245 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 salutare.sunt incepator si vreau sa imi iau un tdm.as dori niste sfaturi de la cunoscatori daca este bine sa incep cu tdm si ce modele si din ce an sunt mai reusite.cu stima Poti sa incepi cu orice. Conteaza doar sa ai mintea in cap si capul pe umeri. Modelele sunt cam reusite. Toate. Ti-a spus Marius prin ce ani au fost create. In rest, depinde ce-ti place si ce buget ai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 Cu claxoanele am terminat, acum sunt la faruri. Cum stiti, la 3VD avem becuri incandescente BA20, 35/35w. Am gasit becuri cu halogen, pe acelasi fastung. http://www.romimoto-piese.ro/category/10307021500/article/350449?show=gallery Sau mai bine trec pe H4, dar nu stiu cat e de lucru... Oricum, o sa trag fire separat, cu releu sa beneficiez de toata lumina lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 Becurile din link au tot 35W, ce rezolvi daca le pui pe astea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 Aseara nu a mers motociclism.ro, am scris dar se pare ca nu s-a postat. De fapt, am deja conversia facuta pe H4 la faza scurta, si H7 pe faza lunga. Nu am fost curios pana acum de becuri si lumina... Intrebarea e daca mai are sens sa pun releu si fire mai groase pe faza scurta/lunga, sau mai bine o las asa. Eventual imi iau un H4 LED, sa nu fie solicitare mare pe alternator. Cine are 3VD, cum merge faza scurta si lunga, la mine cea scurta se aprinde farul din stanga, iar lunga se stinge stanga si se aprinde dreapta. E normal? Am gasit cu cat trebuie sa bata farurile in jos, la distanta de 7.5 metri in fata (perete) inaltimea farului distanta la 7,5 mUp to 34.5" (80 cm) 3" (76 mm)35" to 39" (89-99 cm) 4" (102 mm)39.5" or higher (100 cm) 4.5" (114 mm) Articolul original http://www.danielsternlighting.com/tech/aim/aim.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theogs Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 La mine merg amandoua pe ambele faze ...tot lumanarile alea de becuri cu soclu ciudat am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 Aseara nu a mers motociclism.ro, am scris dar se pare ca nu s-a postat. De fapt, am deja conversia facuta pe H4 la faza scurta, si H7 pe faza lunga. Nu am fost curios pana acum de becuri si lumina... Intrebarea e daca mai are sens sa pun releu si fire mai groase pe faza scurta/lunga, sau mai bine o las asa. Eventual imi iau un H4 LED, sa nu fie solicitare mare pe alternator. Cine are 3VD, cum merge faza scurta si lunga, la mine cea scurta se aprinde farul din stanga, iar lunga se stinge stanga si se aprinde dreapta. E normal? Am gasit cu cat trebuie sa bata farurile in jos, la distanta de 7.5 metri in fata (perete) inaltimea farului distanta la 7,5 m Up to 34.5" (80 cm) 3" (76 mm) 35" to 39" (89-99 cm) 4" (102 mm) 39.5" or higher (100 cm) 4.5" (114 mm) Articolul original http://www.danielsternlighting.com/tech/aim/aim.html La mine merg ambele becuri pe faza scurta si ambele becuri pe faza lunga. am H4-uri. dar asa e instalatia facuta... nu am avut probleme cu incarcarea si consumatorii nici cand avea in plus 2 proiectoare de 55w fiecare alternatorul nostru duce 350W Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 Confirm cele spuse de Cava : alternatorul la 850 (atat 3VD cat si 4TX) da 14 V si 25 A (350 W) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 Confirm cele spuse de Cava : alternatorul la 850 (atat 3VD cat si 4TX) da 14 V si 25 A (350 W) La mine merg ambele becuri pe faza scurta si ambele becuri pe faza lunga. am H4-uri. dar asa e instalatia facuta... nu am avut probleme cu incarcarea si consumatorii nici cand avea in plus 2 proiectoare de 55w fiecare alternatorul nostru duce 350W Si la mine merg ambele si pe faza scurta si pe faza lunga. Eu tot H4 mi-am montat in locul celor de 35w, plus montarea a doua proiectoare cu xenon, H3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 (editat) Mersi de raspunsuri baieti ! O sa verific daca nu cumva faza lunga e arsa la becul H4. Si totusi ma gandesc la o chestie, de exemplu pe schema originala se consuma 2x35 = 70W indiferent ce faza se foloseste. Daca aveti H4, se consuma 2x55 = 110W. Nu stiu cat consuma restul becurilor de pozitie, stop, aprinderea... Sa nu fie solicitat alternatorul si sa nu mai incarce bateria. Dar daca voi rulati deja cu setup-ul asta nu cred ca e vreo problema. Ca sa fiu pe "safe side" ce ziceti daca las faza scurta doar pe H4 (farul din stanga) pentru ca oricum 90-95% din drumuri le fac ziua, cand trebuie doar sa fii vazut de celelalte masini, iar cand comut pe faza lunga sa mearga ambele faruri (si H4 si H7). Asa o sa am o lumina incredibila noaptea... De aici a doua intrebare: cand comut pe faza lunga de la intrerupator, la H4 sa ramana faza scurta (55w) sau sa comute si el pe faza lunga (60w)? Cred ca doar prin experimente imi dau seama cum e mai bine. Am mai citit ca daca dai blitz, se aprind ambele filamente la H4, dar daca tii mai mult de cateva minute, face BUM becul H4. Si in final cred ca o sa merg asa: faza scurta - H4 (55w) faza lunga - H4 (55w) + H7 BLITZ - H4 (55w+60w) + H7 Oricum blitzul trebuie sa fie tare, ca mai sunt "conservatori" care vin cu faza lunga, si nu schimba nici cand le dai blitz. Astept pareri si din partea voastra. PS: am gasit micro relee Hella, 20 A la 25 ron. Foarte mici, perfecte pentru moto. Editat Martie 21, 2013 de flavius.corhei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 La papuc, cand dau pe faza lunga, am o pozitie intermediara (e aproape defect intrerupatorul ) si mi se aprind ambele faze. De cand am descoperit treaba asta (in toamna), in loc de faza lunga folosesc ambele faze in acelasi timp si nu s-a intamplat nimic. Daca ai instalatia buna, cu relee pe fiecare faza, chiar nu ar trebui sa ai probleme. Daca mergi mai mult ziua ai putea lasa numai un bec pe faza scurta, cu toate ca, personal, prefer sa vad cat mai bine pe scurta. Ar fi o solutie sa ai un intrerupator pe faza scurta a unuia dintre becuri ca sa-l aprinzi numai cand vrei. Alternatorul (care, zic astia mai cititi, ar fi de fapt un magnetou) produce tot timpul aceeasi cantitate de curent pentru ca rotorul este un magnet constant (daca pot spune asa). Releul de tensiune are grija sa-ti puna la masa surplusul de curent pe care instalatia electrica si bateria nu ti-l consuma. In practica, s-ar putea spune ca, singura ta problema ar fi sa nu depasesti 350W (25A). Cu cat ai un consum mai redus, cu atat releul lucreaza din greu si trebuie sa-ti transforme curentul care este in plus (fata de ce este nevoie) in caldura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 Am scos azi TDM-ul. S-au schimbat destule, inclusiv piese care nu erau 'in program' dar pt linistea mea, le-am schimbat. Revin cu o lista daca e cazul... Impresii - motorul merge foarte calumea, cat l-am vazut pe mecanic si cat m-am plimbat in curte la munca, ca nu am avut echipamentul la mine (tocmai azi, dupa ce l-am carat toata saptamana). Ce nu mi-a placut e ca are niste rateuri micute pe tobe, cand o accelerezi cateva sute de ture de la relanti cand e rece. Mi-au zis ca ar fi bujiile, dar ele erau noi, inainte sa se intample beleaua. Posibil sa se fi degradat in asa hal, dupa toata smecheria asta? La cald nu face. Iar carbul zic ca e reglat bine, refacut, sincronizat... Apropo, foarte multumit de cum se comporta cutia de viteze cu motul 7100. Parca e cu totul alta motocicleta... Pana acum de 7100 am fost cel mai multumit. Nici 300V care l-am avut pe 125cc, nu mi-a facut impresia ca ar fi mai bun. Poate pe termen lung sa conteze mai mult calitatea 300V-ului. Motorex nu mai bag in viata mea, Repsol - peste motorex - sub motul, dar nu isi justifica pretul, iar in cealalta moto cred ca fac un experiment si bag ulei auto ieftin dar schimbat foarte des (2500km max) - idee venita de la unul care a facut peste 200.000 km cu setul original de dacie (facea schimburile la vreo 1500km - avea pe cineva la un service si era mocca). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 ... alta curiozitate de a mea: de ce draku se duce telescopul din stanga cum stai pe motor? intotdeauna acela a avut probleme la orice TDM vazut de mine, sau pe care l-am avut in proprietate?!?!?! dece stanga? La Florin curge cel de pe dreapta. Nu are lovituri evidente. Simeringurile sunt schimbate de mine anul trecut (41x53x8/9,5). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 Am scos azi TDM-ul. S-au schimbat destule, inclusiv piese care nu erau 'in program' dar pt linistea mea, le-am schimbat. Revin cu o lista daca e cazul... Impresii - motorul merge foarte calumea, cat l-am vazut pe mecanic si cat m-am plimbat in curte la munca, ca nu am avut echipamentul la mine (tocmai azi, dupa ce l-am carat toata saptamana). Ce nu mi-a placut e ca are niste rateuri micute pe tobe, cand o accelerezi cateva sute de ture de la relanti cand e rece. Mi-au zis ca ar fi bujiile, dar ele erau noi, inainte sa se intample beleaua. Posibil sa se fi degradat in asa hal, dupa toata smecheria asta? La cald nu face. Iar carbul zic ca e reglat bine, refacut, sincronizat... Apropo, foarte multumit de cum se comporta cutia de viteze cu motul 7100. Parca e cu totul alta motocicleta... Pana acum de 7100 am fost cel mai multumit. Nici 300V care l-am avut pe 125cc, nu mi-a facut impresia ca ar fi mai bun. Poate pe termen lung sa conteze mai mult calitatea 300V-ului. Motorex nu mai bag in viata mea, Repsol - peste motorex - sub motul, dar nu isi justifica pretul, iar in cealalta moto cred ca fac un experiment si bag ulei auto ieftin dar schimbat foarte des (2500km max) - idee venita de la unul care a facut peste 200.000 km cu setul original de dacie (facea schimburile la vreo 1500km - avea pe cineva la un service si era mocca). 300V nu are rost sa-l bagi intr-un motor de strada. Ala e facut pentru curse. Iti faci cursa cu el si-l schimbi. Pe vremea lui Ceasca asa mergeam si Dacia lui taica-meu : schimbat uleiul la 3000 km. Dar puneam ulei de transformator (o relatie ni-l procura, tot moca!). Am desfacut motorul pe la 130.000 ca nu-mi venea sa cred ca e posibil sa fie totul ok. Setul era ca nou. Mecanicul m-a intrebat cum naiba am facut de arata asa bine motorul? Evident ca nu i-am spus (uleiul il schimbam noi, acasa, pe sestache ) Din ce stiu io, rateurile in evacuare apar din cauza arderii incomplete a amestecului carburant, eliminarea acestuia pe evacuare si aprinerea lui in zone mai calde (tobe). Asta poate insemna : supape de evacuare care nu inchid bine; bujii defecte ; fise sau bobine defecte. Se mai poate si ca benzina sa fie proasta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 (editat) Din ce stiu io, rateurile in evacuare apar din cauza arderii incomplete a amestecului carburant, eliminarea acestuia pe evacuare si aprinerea lui in zone mai calde (tobe). Asta poate insemna : supape de evacuare care nu inchid bine; bujii defecte ; fise sau bobine defecte. Se mai poate si ca benzina sa fie proasta... Sa traiesti Leaveyou! Da, benzina e veche, din toamna. Pana acum nu am intalnit probleme (asa de evidente) cu benzina veche, dar am prieteni care au patit-o, asa ca ii voi face si plinul cu benzina proaspata, voi schimba bujiile si dupa sunt sigur ca ii va trece. Supapele sunt ok toate (adica sper ca si-au facut treaba cum trebuie baietii aia). Nu mi-a placut chestia asta la service ca a ramas asta cu micile rateuri(Adica am dat o gramada de banet, nu ma incurcam la 2 bujii, care sunt 50 de lei max.), nu am insistat nici eu ca voiam neaparat mobra inapoi - de pe 17 noiembrie era la ei si stiu ca daca e ceva, nu au cum sa imi dea cu tifla. Editat Martie 23, 2013 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 Sa speram ca-i vorba doar de benzina. Nici bujiile, vorba ta, nu-s un capat de tzara (vreo 32 de lei pereche)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 Fix 32 de lei. Am avut drum pe langa mymoto si am zis sa imi iau preventiv si 2 bujii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 La Florin curge cel de pe dreapta. Nu are lovituri evidente. Simeringurile sunt schimbate de mine anul trecut (41x53x8/9,5). probabil are nevoie de cuzineti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 Cuzinetii au fost schimbati anul trecut, tot de mine. Ma gandesc, poate au fost simeringurile de calitate inferioara sau tuburile sunt zgariate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 Apropo de tuburi, de ce apar pete mici de rugina in partea de sus? Mai trebuie polish-ate ocazional ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Presupun ca din cauza apei si a altor lichide care ajung pe acolo si, din pacate, raman acolo pana se evapora. De putine ori ajungem in partea aia a tuburilor ca sa le stergem sau sa le lustruim. Le-ai putea polisha si sa folosesti un produs pentru protectie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.