Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cred ca azi ploua ... oricum lucrez de la 12 la 22

am fost de cateva ori cu moto la munca saptamana asta ...

poate cand va mai strangeti ,locuitorii capitalei ca sa zic asa , nimeresc si eu un liber ... sa vin sa va cunosc .

a, era sa uit , cine sta in Cringasi si are un 4tx gri? pe langa bcr-ul de la podul Grand

 

Azi n-a plouat! :)

In Crangasi sta (mai recent) Alex.

O sa-i revezi mobra cand va fi gatata de Patrick.

Pai da si tu din coate cand se mai organizeaza o intalnire a TDM-istilor bucuresteni si sigur ajungi sa ne cunosti! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu numai ca n-a plouat dar acum pe seara era chiar placut si senin

si eu am fost la munca cu masina :(

 

Patrick cam cat ma costa o carburatie cu: curatat ,reglat ,sincronizat , etc

+ garniturile dintre carburi si chiuloasa cu montaj cu tot ...ca luna viitoare se aude ceva cu iz de fosnait ( o mica prima )

si trebuie sa am grija de bubu ...



Nu stiam se situl asta. Are preturi chiar bune.

Fratele meu are Sport Demon (F+R) si nu a avut probleme cu ele, nici pe uscat, nici pe ud. In schimb pe macadam iti da senzatii tari.



 

 

Foarte faine review-urile.

pai ce cauti cu stradale pe macadam?



ale mele sunt cam vechiute cu destula carne pe ele , dar dot vechi , asa si am pus o frana de urgenta cu ele pe ud ,anul trecut , si nu a alunecat fata ...

daca fac rost de bani si pentru incaltari noi ...80% tot pe SD o sa merg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu numai ca n-a plouat dar acum pe seara era chiar placut si senin

si eu am fost la munca cu masina :(

 

Patrick cam cat ma costa o carburatie cu: curatat ,reglat ,sincronizat , etc

+ garniturile dintre carburi si chiuloasa cu montaj cu tot ...ca luna viitoare se aude ceva cu iz de fosnait ( o mica prima )

si trebuie sa am grija de bubu ...

 

Carburatia completa e 150 de lei. Galeriile de admisie sunt 90 de euro amandoua, cu tot cu montaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

 

pai ce cauti cu stradale pe macadam?

...

Se mai intampla sa trebuiasca sa mergi pe un drum pietruit cateodata. Pentru 8-10 km la 2 luni nu cred ca se merita sa-si ia on/off.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se mai intampla sa trebuiasca sa mergi pe un drum pietruit cateodata. Pentru 8-10 km la 2 luni nu cred ca se merita sa-si ia on/off.

corect

 

patrick mai vorbim..

 

leaveyou

ai mai fost pe grindul lupilor? crezi ca se poate sa treci cu moto peste ecluza de la canalul 5?

daca reusesti , de acolo ajungi la far si apoi la camping ...

 

eu am fost de multe ori la Portita .. s-a stricat mult atmosfera care era pe vremea lu' ceausescu ....si chiar daca s=a construit mult si frumos, poate chiar luxos

ATMOSFERA nu mai este aceeasi.

poti merge pe acolo cu motorul? ca este rezervatia delta dunarii si din cate stiu eu ,este pichet de ecologisti si politia deltei chiar langa debarcaderul din portita

 

incearca sa te informezi la nr de telefon de pe www gura portitei .ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum doi ani (parca) am fost o delegatie serioasa de mobre (cred ca vreo 6 yamaha, din care 4 TDM, un XT si un R6) la Gura Portitei. S-a incercat o trecere pe Grindul Lupilor, dar era dificil, asa ca am ales sa lasam mobrele la Jurilovca si sa traversam lacul Sinoe cu salupa. Anul trecut, am stat mult la Vadu si am incercat sa ajung la Gura Portitei, asa cum ti-am explicat pe TDM Romania. Atunci am trecut cu mobra pe langa masina politiei deltei si nu mi-au facut nimic. Ba mai mult, chiar s-au dat la o parte si mi-au facut loc sa trec. Am stat cu mobra langa campingul ecologistilor. Am stat la discutii cu ei chiar cand monitorizau un grup de cinci pelicani. Deci...

Pentru vara asta o sa incerc sa-i intreb si pe cei de la Gura Portitei daca stiu vreun drum de acces pe Grindul Chituc, dar, asa cum ti-am spus dincolo, un pescar din Periboina mi-a spus ca se poate ajunge...Sper ca voi reusi sa deslusesc misterul la vara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oare cat or cere sa ma treaca cu cabara (remorca aia pt pasageri ) de la jurilovca la portita ?

 

eu am mers ani la rand la portita ... doar odata ,inainte de 89 , am vazut mobre acolo.

erau niste baieti din calarasi si unul dintre ei avea o yawa la care facuse o remorca home made ,ceva pe o singura roata cu un pivot de dacie (cred)

si care se prindea pe un suport prins undeva la axul din spate ... eram copil pe atunci dar ma uitam la tot ce avea doua roti :eek:

 

pe google maps poti vedea cam ce este la canalul 5 . incarci vedere din satelit si pui si filtrul cu poze

canalul 5 ,este ecluza dintre grindul lupilor si drumul care ajunge la portita ..de la canalul 5 la portita faceam cam o ora de mers pe jos pana la portita

cu masina am ajuns pe grindul lupilor pana la canalul 5, deci sigur se poate (tata era pescar(amator) si in portita faceam cam toate vacantele din 86 pana prin 94)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrucat s-a sugerat ideea crearii unor autocolante cu sigla TDM Romania, iata ce ne propune Leaveyou :
50 sigle TDM Romania (10 cm, diametru) + 50 sigle TDM Romania (4 cm, diametru) = 40 euro => 0,4 euro/sigla

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am cumparat un Wolo Bad Boy (bi-ton + compresor), dar nu am gasit loc pentru montaj.

Am pe motor o goarna (low). Abia am avut loc s-o montez si pe aia in asa fel incat sa nu incomodeze. Dupa ce le montezi, te rog sa faci o poza, pentru inspiratie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se iau goarnele originale de pe ford c-max, cu tot cu suport si e ok, nu da in nimic.

Dar acopera partea de sus a radiatorului.

 

Ma gandesc ca se trag fire separat de la baterie, si se pune un releu de 20A, si siguranta de 15A pe +.

 

 

Chiar in fata radiatorului nu am vrut sa le pun, nu vreau sa interfereze cu fluxul de aer.

Eu am pus releu de 40A (de asta am avut), siguranta de 30A (am 3 relee cu diferite treburi, iar siguranta este pe firul gros care le alimenteaza), iar firele care vin la claxon le-am pus groase ca sa poata "suge".

 

 

salutare.sunt incepator si vreau sa imi iau un tdm.as dori niste sfaturi de la cunoscatori daca este bine sa incep cu tdm si ce modele si din ce an sunt mai reusite.cu stima

 

 

Sunt 3 tipuri principale de TDM: 3VD ('91 - '95), 4TX ('96 - '01), 5PS(900) ('02 - '10). Primele 2 sunt pe carburatie, iar 900-le este pe injectie.

Conteaza foarte mult de cati bani dispui, daca te pricepi la mecanica (chestii simple, nu bagat in motor) sau esti dispus sa inveti, daca vrei carburatie sau injectie, etc.

Probleme specifice nu au.

Ai multe detalii aici (sunt mult mai bine punctate decat ti le-ar putea spune oricine de aici): http://www.jbx9.allalla.com/index.php?page=NEWS (trebuie sa te inregistrezi, dar nu dureaza mai mult de 5 minute si e gratis).

Editat de gms245
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare.sunt incepator si vreau sa imi iau un tdm.as dori niste sfaturi de la cunoscatori daca este bine sa incep cu tdm si ce modele si din ce an sunt mai reusite.cu stima

 

Poti sa incepi cu orice.

Conteaza doar sa ai mintea in cap si capul pe umeri.

Modelele sunt cam reusite. Toate. Ti-a spus Marius prin ce ani au fost create. In rest, depinde ce-ti place si ce buget ai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu claxoanele am terminat, acum sunt la faruri.

Cum stiti, la 3VD avem becuri incandescente BA20, 35/35w. Am gasit becuri cu halogen, pe acelasi fastung.

http://www.romimoto-piese.ro/category/10307021500/article/350449?show=gallery

Sau mai bine trec pe H4, dar nu stiu cat e de lucru...

Oricum, o sa trag fire separat, cu releu sa beneficiez de toata lumina lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aseara nu a mers motociclism.ro,

am scris dar se pare ca nu s-a postat.

 

De fapt, am deja conversia facuta pe H4 la faza scurta, si H7 pe faza lunga.

Nu am fost curios pana acum de becuri si lumina...

 

Intrebarea e daca mai are sens sa pun releu si fire mai groase pe faza scurta/lunga, sau mai bine o las asa.

Eventual imi iau un H4 LED, sa nu fie solicitare mare pe alternator.

 

Cine are 3VD, cum merge faza scurta si lunga, la mine cea scurta se aprinde farul din stanga, iar lunga se stinge stanga si se aprinde dreapta.

E normal?



Am gasit cu cat trebuie sa bata farurile in jos, la distanta de 7.5 metri in fata (perete)

inaltimea farului distanta la 7,5 m
Up to 34.5" (80 cm) 3" (76 mm)
35" to 39" (89-99 cm) 4" (102 mm)
39.5" or higher (100 cm) 4.5" (114 mm)

Articolul original http://www.danielsternlighting.com/tech/aim/aim.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...