tdm_mihai Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 @banzay: daca umbli la termostat, neaparat sa schimbi simeringul din carcasa. Am aflat pe propria piele: daca dai numai cu silicon, o sa inceapa din nou sa curga. ca tot a venit vorba despre termonstat. la mine nu mai merge si am pus ventilatorul pe direct, urmaresc temperatura si daca e nevoie il pornesc de la un buton (probabil nu e ok). intrebarea e cum remediez probleme la costuri reduse? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 Tocmai ai aflat de pe pagina anterioara ca e ok cel de Tico, costa 24 de lei http://www.importpieseauto.ro/termostat-radiator-tico-matiz-17670a78b01-000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 E posibil sa fie senzorul ala (cred ca e pe radiator, asa cred ca arata) de temperatura, el este cel care comanda ventilatorul. La honda parca il verificam facand un strap (cu o agrafa/sarma) intre cei 2 papuci care intra in senzor: porneste radiatorul, inseamna ca ala e de vina - nu porneste, problema e in alta parte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 Senzorul este tot pe carcasa termostatului. Daca nu-ti porneste ventilatorul, verifica instalatia electrica asa cum a spus Banzay. Daca este ok, atunci trebuie inlocuita sonda. Scoti sonda si cauti, dupa diametrul filetului, una de masina (unele mai groase la filet se pot lua pe strung si reface filetul in functie de cerinte). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tdm_mihai Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 tocmai am aflat, asa este, problema este sonda de temperatura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 (editat) Am observat ca dupa ce am curatat etrierii de mizerie si am deblocat toate pistonasele, frana tine excelent, chiar mi-e frica sa nu o bruschez si sa ma vars...parca s-a scurtat si cursa manetei. Inainte avea parca cursa ceva mai lunga. Acum am pus reglajul la minim, iar cand actionez frana, maneta mi se pare ca ramane la ceva distanta fata de ghidon. La voi cum e frana? Apropo, placutele sunt au uzura foarte mica, sunt ca noi. Editat Martie 29, 2013 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 Spune-ne si noua cum se face chestia asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theogs Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 Vrednic om Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 (editat) Nu neaparat, dar imi place sa imi stiu utilajul in stare perfecta de functionare, ca eu dau cu fundul de asfalt daca nu merge calumea Mesajul dat D-lui Flavius a sunat asa: 1. Scos placutele, impins pistonasele la maxim in etrier. 2. spray spuma (aveam pe la munca) + apa cu detergent si curatat cu periuta de dinti. 3. pusa o cheie pe santul etrierului si apasat maneta pana au iesit toate pistonasele. Dupa care le-am luat la sters cu periuta de dinti inmuiata in lichid de frana, iar unde nu am ajuns, am bagat o carpa. Am bagat si am scos pistonasele de vreo 2-3 ori (fortat pe ele ca sa le bag, apasat frana sa iasa). Mare grija, tii cheia aia pe pozitie cand apesi frana, sa nu iti iasa de tot pistonasele. Ca se le bagi, ajuta mult o scula de genul : http://www.pieseauto...-600-1-95-1.jpg . am zis ca o sa imi iau si eu una. 4. Curatat toate piesele date jos, inclusiv placutele si asta a fost. Cred ca mai simplu ar fi cu un spray de curatat frane Dar eu asa am facut la toate mobrele pana acum si nu am avut probleme. Da, deci am mai elucidat niste mistere cand vine vorba de 'posedat'. Pana la urma o sa schimb oringul de la termostat ca se pare ca plange putin lichid. Cursa manetei de frana Este ok, la fel de scurta ca la un moto sport cu placute noi, care l-am testat azi, deci nu e caz sa imi fac probleme nici aici. Ramane furca sa vad ce are, amortizorul din dreapta mai exact. Reglez frumos cu surubelnita, ajunge reglajul jos, dar pot sa invart mult si bine ca nu se opreste. (pozitia de jos o imi convine cel mai mult, furca e rigida) Luand invers, sa slabesc 'preload'-ul sau cum ii zice, sare imediat in pozitia initiala, adica sus. Daca apas pe el cu degetul, se duce jos (interesant reglaj huh?). Mi-e cam sila ca trebuie sa o desfac si pe asta, dar o rezolv... voi aveti vreo idee legat de problema asta? LE: am desfacut si furca si s-ar parea ca e de vina doar surubul ala. Sta in pozitia in care vreau, dar reglajul tot e un pic defectuos, daca vreau sa schimb setarea. Nu prea am avut chef de surubareala. In schimb, cred ca am carburile reglate foooarte prost. La mers constant, trage cate un mic rateu si astfel smuceste, la relanti iarasi 'tuseste' uneori, pe revenire din turatii 'tuseste' si acolo. Degeaba ai scule si echipamente, daca nu faci treaba calumea. Alt service/mecanic din C-ta eliminat de pe lista de vizitat Ii mai bat la cap un pic sa imi rezolve problema si dupa nu mai calc pe acolo. Editat Martie 30, 2013 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 Hai, mai, nu fi rau. Ai amestecul putin prea sarac - pe ralanti si ture mici, adica ala care se regleaza din surubul pilot. Toate reglajele la carburator se verifica cel mai bine in sarcina - trimiti clientul sa mearga cu motorul sau pui motocicleta pe standul de Dyno Altfel n-ai cum sa verifici efectiv cat de bine functioneaza un reglaj sau altul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 Dupa 3 sezoane cu Motul 5100 10W40 timp in care l-a halit motoru cum halesc eu alunele la bere, azi am trecut pe Repsol 15W50. Consum de ulei zero. Ore de ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theogs Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 De yacco ce stiti? Despre yaco stie cineva ?cat este de comestibil pt 3vd? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 Cristi, ce altceva in afara de repsol 15w50 recomanzi? Ma gandeam si eu la ulei mai gros. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 Flavius, eu nu recomand, eu doar caut o explicatie la rezultat. Cum am si scris, in afara de Motul nu am mai pus altceva pe TDM pana azi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 (editat) Eu am folosit Motorex 15W-50 semi sintetic si la 1000 km imi manca aprox 200 ml, e drept ca la drum lung schimbam vitezele numai dupa 5mii de ture, iar la depasiri numai la 8mii de ture. Doar in oras schimbam pana in 4-5 mii. La alte motociclete detinute am folosit Castrol care mi-l manca in draci (n-o sa mai folosesc niciodata), Agip 15w-50 nu imi consuma, Repsol 15w50 nu mi-a consumat, dar dupa 3000km nu mai imi placea cum schimba vitezele. Sper sa va ajute cele spuse. Editat Aprilie 1, 2013 de Dane_Bad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 prieteni, in urma cu muuuulte topicuri Fotok l-a citat pe mecanicul lui, care a lucrat la Yamaha si se pare ca stie ce vorbeste: TOATE TDM850 3VD si partial 4TX au binisor peste suta de mii de km, asa ca orice incercare de a aplica ce scrie in manual (ulei 10W40) este sortita esecului cand am cumparat eu TDM-ul avea in el Putoline 15W50 si am mers peste 8000 km (!) fara sa il consume decat dupa 7000 km apoi am vrut sa fiu destept si am pus 10W40, cu consecinte cunoscute de toti: consum de ulei am revenit la 15W50 si cred ca va fi ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 (editat) Daca e careva interesat, donez o baterie. Cred ca mai tine un sezon fara probleme. Editat Aprilie 2, 2013 de CristiBoroi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 (editat) Eu am folosit Motorex 15W-50 semi sintetic si la 1000 km imi manca aprox 200 ml, e drept ca la drum lung schimbam vitezele numai dupa 5mii de ture, iar la depasiri numai la 8mii de ture. Doar in oras schimbam pana in 4-5 mii. La alte motociclete detinute am folosit Castrol care mi-l manca in draci (n-o sa mai folosesc niciodata), Agip 15w-50 nu imi consuma, Repsol 15w50 nu mi-a consumat, dar dupa 3000km nu mai imi placea cum schimba vitezele. Sper sa va ajute cele spuse. Danutule consumu ala nu cred ca tinea numai de marca de ulei, si in TDM- ul lu sefu tot uloi de ala am pus ca si la tine si nu o consumat dupa 4000 decat fff infim Editat Aprilie 2, 2013 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Depinde si stilul de condus, si daca lasi putin motorul sa se incalzeasca sau nu. Si bineinteles, starea motorului. Am avut un coleg cu un cbf1000. I-a dat cheie, si in urmatorul minut schimba treptele in 7 mii, fara exagerare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlinS Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Salut postez link uri cu doua eventuri moto...in cazul in care vrea cineva sa participe. /index.php?/topic/690491-mars-moto-in-bucuresti-atentie-soferi-si-motociclistii-exista-in-trafic-editia-a-doua-2013/ /index.php?/topic/692374-invitatie-pentru-toti-posesorii-de-2-roti/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shorty Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 Salutari, Are cineva de pe aici montat un Loobman pe moto? Daca da, as fi curios cum/unde le-ati montat. Daca ati avea si poze, ar fi perfect Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 Foarte multi au Loobman.Uita-te pe TDM Romania si vei vedea mai multe pozitionari... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Poate face cineva niste crash bars ca astea? http://www.16valvulas.com.ar/test-drive-yamaha-tdm-900/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlinS Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 Sambata pe 20 aprilie o sa mai fie un eveniment moto. Ne strangem si noi sa participam la mars ? Ar fi superb sa se vada si un grup TDM pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 (editat) Alin, sper ca nu te superi, dar am bagat postul tau si pe facibuci pe grupul TDM Romania , iar populatia cere detalii. Ii poti ajuta? Editat Aprilie 11, 2013 de gms245 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.