Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Se pare ca eu aveam pe fata 110/90/R18 si greu o mai miscam prin curte, cand trageam de ea, cu motorul oprit... Acum cu Bridgestonul BT021 110/80 treaba s-a simplificat mult, e mult mai manevrabila. Chiar daca pe cauciucul nou era o eticheta unde zicea sa nu bruschezi fata si sa nu te inclini mult in primele 100 de mile, nu am rezistat tentatiei si am facut lucrurile astea (ce e drept auzeam cauciucul cum scartaia) si vreau sa zic ca acum e o adevarata placere sa merg cu motorul, chiar si prin oras unde mi se parea prea 'vaca'.

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eeee, vezi?!

Mobra n-avea nicio vina!

O sa vezi, dupa ce-ai sa mai mergi cu ea, c-o s-o preferi VFR-ului! :)

As fi vrut VFR, dar e doar VF al meu (tatal VFR-ului adica) :crack: Mi-am dat comanda si pt. ala sa refac carburile, ca erau membranele ciuruite, cuie pontou, oringuri, garnituri. Am ajuns la vreo 40 de milioane cred bani bagati in mobrele astea 2 :alcy: Cum ziceam, cred ca o sa renunt la una dintre ele, nu prea o sa am ce face cu 2 touringuri, dar imi cam plac ambele Mecanicul pe mana caruia am lasat vf-ul m-a indemnat sa nu o dau ca e motorul in toate mintile lui si sa o tin, chiar daca o plimb doar in weekend

 

Dupa paste ma apuc sa inmatriculez TDM-ul. Acum am asigurare in vederea inmatricularii facuta pe numele meu, dar nu prea mi-e clar daca am drept sau nu de circulatie. iar in lipsa de informatii sigure, am cam evitat drumetiile lungi care le planuiam, asa ca ma plimbat-o doar prin oras, pe unde am avut treaba si incerc sa limitez drumurile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cam asta a fost ideea de la inceput. Cand mi-a cedat pistonul, l-am dus la reprezentanta yamaha c-ta, mecanicul mi-a propus sa iau un motor la SH, insa am preferat sa iau doar cilindrul si pistoanele la SH (din UK de pe ebay cu ajutorul lui Garcya), oricum cota 0, fata de 1 cat erau cele vechi, si am desfacut tot motorul si ce mi-a zis, am luat piese noi, printre care segmenti, distributie daca tot era deschis si lantul vechi avea ceva uzura. Am avut incredere in mecanic ca imi e si vecin si prieten si e si meserias. Eu sunt ferm convins ca cel de la care am luat motorul (tot coleg de pe forum cu noi) nu a stiut de problema, nici nu avea cum, ca nu se auzeau zgomote suspecte, tragea f bine, nu vibra, nu manca ulei, nu pierdea apa, iar daca vedea cineva ca pistonul e pleznit, ma indoiesc ca il monta la loc asa, mai ales ca de la el am si facturile pe ultimii 2 ani si sunt bagati bani seriosi in motor (vreo 400euro daca nu ma insel), nu se incurca cu jumatati de masura, dar asta e, mai ai si ghinion uneori. Ma bucur ca l-am rezolvat si merge bine. Ambreiajul nu stiu in ce stare e, insa nu da semne de oboseala.

 

Multumesc de sfatul cu asigurarea, maine sau poimaine cred ca ma duc si eu la o plimbarica mai serioasa, ca tare mi-e dor!

 

Stima,

Andrei.

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te coafeaza un crash-bar ca al meu, intra pe TDM Romania si inscrie-te. E un thread facut pentru asa ceva (achizitie de crash-bar-uri).

Intrucat Zoly nu mai face crash-bar-uri, am gasit pe cineva in Bucuresti care ar face ceva similar cu cele facute de Zoly.

Sunt foarte bune, inalte (apara si carenele), rezistente...

Omul se apuca de treaba doar daca are minim 5 comenzi.



Sambata as trage o fuga pana la mare sa fac o baie si seara retur...se "baga" cineva ?

 

Parca m-as baga io...Da-mi trebuie o motivatie mai buna...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,incercand sa pornesc motorul,pentru prima data in acest an,cu redresorul pe borne,aud un carait al releului pe care sunt bornele bateriei si atat.Ce inseamna asta?Bateria nu a fost scoasa peste iarna,acumulatorul este aproape nou.Nu am intampinat probleme cu pornirea niciodata Daca lasi un nr de tel si imi spui cand esti dispus sa fi sunat,iti multumesc pentru amabilitate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este releul de pornire. Cand nu are curent suficient scoate caraitul ala. Cand mi s-a intamplat m-am speriat si eu. Am incarcat bateria si pana in ziua de azi n-am mai avut probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut si Paste fericit tuturor ,

intrebare : a pus careva o baterie cu amperaj mai mare pe TDM850 3VD ? daca da , vreau si eu un cod eventual si un pret ! dar cred ca este suficient si doar codul ... Astept raspuns PM .

multumesc tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti vreo informatie in legatura cu accidentul de pe sos de centura a Bucurestiului ? Am inteles de la Mihai Marius ca ar fi fost un TDM ist...din pacate a decedat. Pe Facebook TDM se face prezenta dar o puteti face si aici.

Dumnezeu sa l odineasca.

Editat de AlinS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am zis sa fac si eu presiunea la roti si cum nu am gasit deschis langa casa, am gasit motiv sa merg pana intr-un orasel la vreo 25 km de C-ta. Am luat-o pe autostrada, ca eram sigur ca era cam gol. Merge marfa, dar nu stiu cum o sa ma descurc eu cu vantul ala enervant care il directioneaza oglinzile fix in capul meu. Eh, cand m-am intors in oras, am observat ca imi dadea un pic rateuri pe accelerare, iar mersul nu era cel cu care ma obisnuisem. Cum singurele chestii care nu le-am verificat erau fisele de bujii, cand am ajuns acasa le-am scos, le-am scurtat putin si le-am montat la loc, dupa care am luat-o la testride. S-a rezolvat si problema si merge si mai rotund. O sa imi iau si niste 'fisa la metru' mai calitativa si o sa inlocuiesc si alea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare pt TDM-isti (am cautat putin pe ultimele zeci de posturi dar n-am gasit decat 1 singura remarca cu privire la consum): cam cat consuma un TDM mers frumos cu el afara din oras?

Astept raspunsuri. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de la 4.3 (consum dat de fostul proprietar al TDM-ului meu, cu pasager) pana la 5.6 la mine, in conditii de mers singur, accelerari destul de bruste, mers 120 - 140, cateva varfuri cu ceva km peste limita. In rest la 90-110, ai sub 5%. Motorul m-a uimit - este destul de economic pt. ceea ce ofera.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de la 4.3 (consum dat de fostul proprietar al TDM-ului meu, cu pasager) pana la 5.6 la mine, in conditii de mers singur, accelerari destul de bruste, mers 120 - 140, cateva varfuri cu ceva km peste limita. In rest la 90-110, ai sub 5%. Motorul m-a uimit - este destul de economic pt. ceea ce ofera.

 

Si tu ai 3VD sau 4TX? Nici o modificare la carburatoare? Am auzit de consumuri > nu de alta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3vd. Fără modificări. Carburatia făcută la service când am luat.o, tot la service şi acum. Sincronizate, pe analizor de gaze sau cu îi zice, când umblu la bujii sunt curios de culoare :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...