Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Buster de la mymoto constanta avea un 4tx pe la 1800 parca. Foarte calumea, l-am vazut live. Mai incearca neinmatriculate pe la sermoto, motomus, ei mai aveau din astea. Bonus: garantie pe un an :)

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dupa ceva timp de stat pe bara, ieri am scos TDM-u' sa vada orasul :) Nu prea sunt multumit de cum sta treaba cand e rece, inca am usoare balbaieli (usoare rateuri) sub 2000 de ture, insa dupa turele astea nu are probleme. La fel, cand se incalzeste, nu are probleme deloc. Eu am zis ca am scapat de ele, insa se pare ca doar cand era mobretul cald il testam. Trebuie sa il duc sa il vada mecanicul meu preferat. Oricum, multumit de investitiile facute in el, dar si de munca depusa. Imi place cum trage ca trenul, de la turatii joase: Incerc sa nu depasesc 5000 de ture vreo 1000km, dupa care cresc cu cate 1000rpm limita. Apropo...maine e zi de plimbare :D

 

Chestia de care sunt cam nemultumit, este ca am bagat o gramada de bani in mobrele astea 2 care le am si cred ca o sa renunt la una pt ca la iarna imi trebuie ceva cu acoperis. Ulei mult (cam 8litri impreuna la schimb), filtre destul de scumpe, destul de setoase (chiar daca TDM-ul e destul de rezonabil la consum, nu se compara cu consumul de mobra mica - in oras).

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa stii ca si pe bikeshop mai apar la vanzare, de obicei sunt aduse de afara...nu ar strica sa navighezi putin si pe acolo.

am dat mailuri la toti ( sper )

 

acu sa vedem de unde o sari iepurele. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am scos in sfarsit mobretul la tura de 140km prin dobrogea, insotit de un zxr de 400. Drumuri libere dar nasoale, viteza mica, mai un offroad, suspensie reglata prost (am plecat fara nici o scula de acasa), dar per total o tura reusita. Se pare ca pe la semeringul de la pompa de apa imi scuipa niste ulei, deci nu am rezolvat problema. Uleiul e un pic peste nivel, sa fie oare din cauza asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Afara, se scurge pe scut un pic. Nu am avut diferenta de ulei fata de plecare, insa si km au fost putini.

 

Problema o stiam de la inceput, de cand am luat-o, insa nu era decat o urma, a trebuit sa imi bag nasul eu :) O sa schimb oringul cu unul un picut mai lat, doar ca trebuie iar sa imi bag nasul si numai ce credeam ca am terminat cu surubaritul. Asta e doar din cauza ca imi place sa am un motor curat, intotdeauna mi-a displacut sa am pete/scurgeri de ulei pe motor si am remediat imediat. Si ca o gluma: cica casa este locul unde motocicleta sta destul cat sa lase urme de ulei sub ea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@gsm: ne place, ne place, dar parca nu asa de des :D

 

Da, am gasit si cauza. Semeringul :) Scapa printre corp si semering, nu printre ax si semering cum ar fi de asteptat. Am scos si bujiile sa ma uit la ele: maronii, deci e ok. Am studiat si galeria de evacuare prin interior: pe cilindrul care a pocnit, era alba, deci amestec sarac, cred ca asta a fost cauza. Dar totusi ciudat ca a pocnit din senin.

 

Apropo, unde gasesc semeringul ala, aveti vreo idee? La yamaha nu cred ca exista ca piesa de schimb. Incerc maine la un magazin care se ocupa cu o-ringuri, semeringuri&stuff si la unul de scuterici care stiu ca au prostii de tot felul pe stoc. Daca nu, ma indrept pe net. Am vazut ca daca pun un rand de banda de teflon nu mai scapa, insa prefer sa nu ma incurc cu carpeli.

 

PS: cateva poze de ieri. Ne-am distrat un picut. Interesant a fost, ca din graba sa scapam de aglomeratia din oras, nu am alimentat. Eu aveam destula benzina, colegul insa nu prea. Si dupa vreo 70 de km, cautam benzinarie, dam de o pompa automata care nu mergea, suntem trimisi la o benzinarie unde asteptam ce asteptam si nu a venit nimeni, asa ca al meu coleg s-a dus direct la casa care i-a fost aratata de un binevoitor, casa unde statea proprietara benzinariei si normal ca a deranjat-o de la masa :) Prietenul meu a prins gustul turelor si zicea ca ar vrea la urmatorul drum si ceva mai multe curbe. El e incepator pe mobra la drumuri in afara orasului.

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buster de la mymoto constanta avea un 4tx pe la 1800 parca. Foarte calumea, l-am vazut live. Mai incearca neinmatriculate pe la sermoto, motomus, ei mai aveau din astea. Bonus: garantie pe un an :)

buster are casuta de mesaje plina :(

Editat de tiranspider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E ca un simering de la furca, doar in miniatura :) E pe carcasa inferioara, in spatele rulmentului si vine pe ax.

 

Piesa 4 de aici: http://www.southbayriders.com/forums/attachments/338110/ La tdm in manual nu apare si daca imi aduc bine aminte, parca zicea ceva mecanicul unde am dus-o ca ar veni ca piesa intreaga bucata aia.

 

http://www.ibmwr.org/ktech/water-oil-pump-rebuild2/rebuild-new-seals1.jpg arata ca cel din stanga. Asta vine pe carcasa in partea spre motor, cel din dreapta din poza vine pe partea cealalta, spre antigel.

 

@Tiran: tot ce e posibil, eu sunt proprietar deabia din toamna trecuta si se pare ca in capul meu se sparg belelele :D Bine ca macar am reusit sa le rezolv. Dar tare mi-e ca totul se trage de la dual tours, unde a facut fostul proprietar reviziile, cred ca a avut prea multa incredere in ei: lantul de distributie a trebuit sa il schimb iar, pe evacuare am vazut azi diferente clare intre cilindri iar in dreptul celui din stanga era inalbita galeria... eh, cine o sti acum...

 

PS: mymoto.constanta sau 0720.696.686. Eu nu am nr. lui, am nr unuia dintre baieti.

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E ca un simering de la furca, doar in miniatura :) E pe carcasa inferioara, in spatele rulmentului si vine pe ax.

 

Piesa 4 de aici: http://www.southbayriders.com/forums/attachments/338110/ La tdm in manual nu apare si daca imi aduc bine aminte, parca zicea ceva mecanicul unde am dus-o ca ar veni ca piesa intreaga bucata aia.

 

http://www.ibmwr.org/ktech/water-oil-pump-rebuild2/rebuild-new-seals1.jpg arata ca cel din stanga. Asta vine pe carcasa in partea spre motor, cel din dreapta din poza vine pe partea cealalta, spre antigel.

 

@Tiran: tot ce e posibil, eu sunt proprietar deabia din toamna trecuta si se pare ca in capul meu se sparg belelele :D Bine ca macar am reusit sa le rezolv. Dar tare mi-e ca totul se trage de la dual tours, unde a facut fostul proprietar reviziile, cred ca a avut prea multa incredere in ei: lantul de distributie a trebuit sa il schimb iar, pe evacuare am vazut azi diferente clare intre cilindri iar in dreptul celui din stanga era inalbita galeria... eh, cine o sti acum...

 

PS: mymoto.constanta sau 0720.696.686. Eu nu am nr. lui, am nr unuia dintre baieti.

nici pe wemoto nu apare simeringul.

incearca sa faci rost de cotele simeringului,, e posibil sa se potriveasca de la altceva ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca nu apare :) Da, am zis ca ma duc maine la un magazin specializat pe chestii mici si cauciucate, daca nu gasesc acolo, incerc la unul de scuterici, stiu ca aia aveau de toate. Daca nu, caut cotele pe net si nu se poate sa nu gasesc in toata tara unul la fel :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles unde vine. Multumesc!

Dar mai am o nelamurire: pe unde iti iese uleiul afara? Din nou, eu nu-mi dau seama.

Am gasit o schema la pompa de apa la TDM850:

pompaapa_6_zps2450709f.jpg

Ai dreptate, partea respectiva nu apare desfacuta.

Editat de gms245
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles unde vine. Multumesc!

Dar mai am o nelamurire: pe unde iti iese uleiul afara? Din nou, eu nu-mi dau seama.

Am gasit o schema la pompa de apa la TDM850:

pompaapa_6_zps2450709f.jpg

Ai dreptate, partea respectiva nu apare desfacuta.

de curs curge pe langa simering si carcasa, iar in exterior curge prin partea inferioara a carcasei, e acolo ceva gaurica,

am vazut buba asemanatoare la un zzr600. din pacate la zzr nu a gasit simering si a schimbat pompa de apa ( partea cu rotorul) cu totul

Editat de tiranspider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uleiul se duce pe dupa semeringul asta si iese prin gaura de evacuare, care o are pe carcasa si are legatura cu exteriorul, in caz ca cedeaza presetupa (sau cum ii zice) de la pompa (cea de pe partea cu antigelul), tocmai ca sa nu iti bage apa in ulei.

 

@Tiran, stiu, il schimb si pe ala, nu costa mai mult de 2 lei, macar sa nu mai umblu o vreme acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am uitat sa zic ca mi-am reglat si suspensiile sambata, iar duminica dimineata cand m-am indreptat spre casa le-am testat: deci, asa DA :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo! Am vazut si eu diferenta dupa ce am pus ulei 15W. Acum nu-mi mai este frica sa aplec mobra pe curbe.

 

Multumesc! O sa ma uit si la mine, sa vad ce si cum. Stiu ca imi umezeste cu ulei prin zona aia. Ai schimbat o-ring-ul de la capacul pompei sau poate fi refolosit daca demontezi pe acolo?

Cand afli dimensiunile simeringului, te rog sa postezi si aici. In caz ca mai are cineva problema asta, sa nu mai aiba probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e in stare buna, nu vad de ce sa nu il refolosesti (O-ringul). Eu il schimb daca il gasesc pe stoc, daca nu, nu. Daca totusi nu ai chef sa cauti prin magazine O-ringul, si ala e problema, acolo poti linistit sa pui banda de teflon pe corpul pompei si dupa tragi oringul pe deasupra. Nu sunt piese in miscare, teflonul tine, deci eu cred ca e ok. Semeringul in schimb e mai scarbos: poate sa scape pe interior, sau pe exterior. Pe interior, vine in contact cu axul, pe exterior cu corpul. Pe interior, daca e in stare buna, poti sa il mai pacalesti, sa tai din arc, scurtandu-l si astfel aplica presiune mai mare pe ax si etanseaza. Dar e totusi solutie de moment, zic eu. Pe exterior (cum era la mine), la fel, poti sa ii pui banda de teflon si il bagi fortat, asa am vazut ca merge (suflam pe partea cu problema). Nu e miscare acolo, dar tot ca o solutie de moment o vad eu. Solutia cea mai ok - schimbi semeringul. Dimensiunile inca nu le stiu - mi-am ratacit sublerul - mostenire de la bunicul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...