Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

La etriere, dai afara pistonasele si cureti pe sub garnituri ?

La etriere, daca sunt mizerabile si intepenite, ai nevoie de compresor cu pistol. Faci bucati etrierul si bagi aer, tinand degetul pe gaura cealalta. Mare grija sa nu te pomenesti cu un pistonas in cap - iese cu mare viteza! Pistonasele le bagi pe bormasina, iei smirghel de 2000, dupa care le bagi cu polish (sau cif) si ies oglinda. Dupa scoti garniturile si cu o surubelnita le cureti locasurile de pe etrier, dupa ce le-ai lasat la inmuiat (eu le-am lasat in alcool tehnic). Garniturile daca sunt bune, le refolosesti, daca sunt ciupite se inlocuiesc. Cand montezi totul la loc, foloseste un pic de ulei, de preferat ulei de masa sau chiar lichid de frana: la ulei de motor, mie mi s-a umflat o garnitura de praf si s-a ciupit un pic.

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Merci mult DaSchmutz pentru informatii. Pistonasele le-am curatat luna acum vreo 600 de km, problema e ca, culiseaza prea greu si imi freaca placutele. Inca nu mi-am facut curaj sa dau garniturile afara, pentru ca, daca nu le-as putea pune la loc tot pe alea, mi-as lua adio de la intrunire si chiar nu vreau sa se intample asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai asa imi facea si mie, desi le 'sapunisem' bine.

 

Eu am rezolvat astazi si pompa de apa: 130 pompa SH, 110 piesa noua, ambele cu ajutorul userului mexycanu (un tip de nota 20). Si am pus-o pe bikeshop, daca o dau, strang mai devreme banii pt. una noua. Iar era sa mi-o iau in oras, de 3 ori in 10 secunde-> una din stanga intra in fata mea de pe drum fara prioritate, franez si ea deabia mergea; accelez si intru in depasire, ratata accelereaza blana si ea, normal ca nu a tinut pasul, insa imediat ce intru pe banda mea imi sare in fata alta cretina, de pe dreapta, care voia sa intoarca, si s-a oprit milimetric de mine. Eu deja ma bagasem cat am putut spre stanga, desi erau masini parcate (jumate pe strada, jumate pe trotuar), la fix am incaput printre alea si cretina. Imediat dupa asta, se ingusta drumul de la masini parcate (pe banda de pe contrasens) si ramanea doar banda mea cu masini parcate cam pe juma de banda si normal ca s-a bagat alt tembel, pe prioritatea mea, de deabia l-am evitat si pe ala. Greseala a fost si a mea, aveam 50+ intr-o zona unde in conditiile astea, trebuia sa am maxim 40. Ma mir totusi cat de rece am putut sa gandesc faza, mai ales ca sunt si destul de 'ruginit'.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ca nu ai patit nimic tu.

Mai periculos ca femeile la volan sunt bosorogii cu dacii.

Intra in fata ta si esti obligat sa pui frana pana iti intra abs-ul ca boul te vede ca vii, si cu toate astea intra.

Le-as scoate ochii dobitocilor / dobitoacelor la volan.

 

Era sa iau azi un biciclist pe capota, noroc ca am tras stanga (din contrasens nu venea nimic) si l-am evitat.

Cretinul se uita in spate, vede ca sunt la vreo 50 metri de el, si trage de ghidon stanga.

Eram cu sotia, ca altfel ii uram sanatate asa cum stiu eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi, datorita fratelui meu, ne-am facut curaj sa demontam total etrierul fata stanga (doar pentru asta a fost timp).

Am gasit o gramada de oxid format sub garniturile de praf, multa mizerie sub garniturile celelalte si un sac de gunoi, resturi de la apa si alte cele in fundul etrierilor si pe gaurile pe unde circula lichidul de frana. Pur si simplu m-am speriat. Nu mai spun ca am gasit un pistonas care avea sant pe la jumatate, dar pe 25% din circumferinta. Curatat tot, bine de tot, cu lichid de frana si apa cu Pur (in functie de cum s-a cerut), slefuit pistonasele cu smirghel de 2000, dupa care le-am sters cu ulei. Uns tot foarte bine cu lichid de frana, montat cu grija totul la loc si deja se vede ca placutele nu mai ating discul.

Daca reusim, poate maine ne ocupam de ceilalti 2 etrieri.

Super incantat de rezultat.

Editat de gms245
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu PUR, CIF :D E pasta abraziva si folosesti dupa ce dai cu smirghel, bagi un surub cu cap mare in bormasina (filetul il bagi adica) si capul in infasori in carpa, cat sa bagi pistonasul si il bagi in alta carpa cu apa si CIF mult. Garantat ies oglinda! Ale naibii sunt si multe pistonasele la TDM - 8 :) La honda am 4, imediat le-am rezolvat. Aici...pfff...

 

Sunt si detalii de care am uitat: sa nu montezi etrierii cu aerisitorul in jos, daca ii ai pe ambii desfacuti (era sa o comit), slabit suruburile cu imbus bun, cat sunt montati etrierii pe mobra.

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratele meu a fost cel ce a curatat corpurile si garniturile, la asta a folosit Pur.

Am folosit smirghel de 2000 cu apa, cred ca au iesit destul de bine. O sa incerc sa folosesc CIF pasta la urmatorii etrieri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, iese bine si doar cu smirghelul, stralucesc. Eu auzisem de pasta de polish, dar auzisem pe net ca ar merge si cu cif, si cum aveam in bucatarie am zis sa incerc :) Da, de spalat e foarte ok pur, eu glumeam. Santurile alea unde stau garniturile nu se vor curata asa usor. Trebuie cu o sarmulita, o surubelnita fina curatate. Eu le-am lasat in alcool tehnic o noapte si degeaba, nu se inmuiase nimic.

 

Orice ar fi, cum ai zis, se cunoaste dupa ce faci o interventie de genul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,daca e cineva interesat de o pereche de tobe originale pt tdm 4tx,ma gandesc sa le dau ca sta degeaba in garaj,tobele sunt impecabile ,nu lovite sau indoite,poze la cerere,pret habar nu am

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avand in vedere ca mobrele noastre au o...varsta si ca, teoretic, furtunurile de cauciuc se recomanda a fi schimbate la cativa ani de utilizare (deh, cauciucul imbatraneste si poate ceda), e clar ca acele conducte flexibile otelite sunt de preferat. Ca sa nu mai vorbim de nivelul de dilatare al furtunului metalic in comparatie cu cel de cauciuc, atunci cand e canicula. Sau cu rezistenta la presiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi s-a rezolvat si etrierul de pe dreapta. Daca ieri m-am speriat, astazi m-am ingrozit de ce am gasit in el.

Am scos mobra in "teste" vreo 70 de km. Diferentele sunt mari.

 

Montat Philips Xtreme Vision pe farul din dreapta. Are lumina galbuie (ca la halogenurile normale) nu alba, dar... lumina farului de pe stanga deja nu mai influenteaza cu nimic :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,daca e cineva interesat de o pereche de tobe originale pt tdm 4tx,ma gandesc sa le dau ca sta degeaba in garaj,tobele sunt impecabile ,nu lovite sau indoite,poze la cerere,pret habar nu am

le dai cu tdm cu tot??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor din pacate trebuie sa va anunt ca nu pot veni la intrunirea nationala. Am tot asteptat cu raspunsul pana in ultima clipa sperand ca pot fi prezent dar...in sfarsit chiar imi pare rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce preturi au enduroaicele noi... Kawasakiurile mai sunt cum sunt, m-as arunca la unul, insa cu banii de pe ktm iti iei masina nu alta :) Nu recomandati ceva? Eu ma gandeam, daca nu strand de un avans calumea, si parca totusi nu m-as lega de un leasing, sa incerc un lifan enduro de 200.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana una alta azi am vorbit sa o duc la rar pt autenticitate si i-am luat priza bricheta/usb ca sa imi montez GPS-ul (daca mai gasesc suportul...) ca m-am saturat sa intreb lumea prin sate incotro o iau :)

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...