Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Vizitator CristiBoroi

Asa, am bagat o carca de bani in scule, ca nu prea am incredere in majoritatea mecanicilor de pe aici.

Apropos, chiar nu e nici un service OK prin Constanta? Adica tre' sa ma fac eu mecanic sau sa dau fuga la Buc. cu mobra in carca la Ottoman?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Apropos, chiar nu e nici un service OK prin Constanta? Adica tre' sa ma fac eu mecanic sau sa dau fuga la Buc. cu mobra in carca la Ottoman?

Ba da. Mymoto, roaga-l in special pe Andrei sa se uite la mobra. Si preturi decente si manopera mai mult decat ok, Andrei e 'tata' lor, iar de sef, Adrian, numai cuvinte de lauda.

 

Ar mai fi Florescu (parca) la pod la Dorally, insa e tot timpul ocupat, ar mai fi motozone (zona BIG) despre care am auzit de bine insa nu i-am incercat, hobbymoto legat de anvelope, operatiuni mai mici care stii ca se pot verifica, aveam vreo 2 baieti care nu prea ii interesa munca si dadeau buleala si cam atat, mai era blc-ul, dar nu stiu ce mai e de el.

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba da. Mymoto, roaga-l in special pe Andrei sa se uite la mobra. Si preturi decente si manopera mai mult decat ok, Andrei e 'tata' lor, iar de sef, Adrian, numai cuvinte de lauda.

 

Ar mai fi Florescu (parca) la pod la Dorally, insa e tot timpul ocupat, ar mai fi motozone (zona BIG) despre care am auzit de bine insa nu i-am incercat, hobbymoto legat de anvelope, operatiuni mai mici care stii ca se pot verifica, aveam vreo 2 baieti care nu prea ii interesa munca si dadeau buleala si cam atat, mai era blc-ul, dar nu stiu ce mai e de el.

 

Si tu, care-ti ofereai serviciile in timpul liber :D - nu mai gasesc topicul ala acum.

 

Oricum, @Cristi, daca inca mai ai probleme cu furca/ jugul, sa stii ca am un jug superior de 4TX (ala inferior a plecat cu furca).

Da un semn, daca e ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si tu, care-ti ofereai serviciile in timpul liber :D - nu mai gasesc topicul ala acum.

 

Oricum, @Cristi, daca inca mai ai probleme cu furca/ jugul, sa stii ca am un jug superior de 4TX (ala inferior a plecat cu furca).

Da un semn, daca e ceva.

Mai...inca mi-as mai oferi...dar nu mai am timp mai deloc, nici spatiu nu prea am ca vine frigul, totusi cine vrea, pot incerca. Stau si pierd cateodata timpul la munca si ma plictisesc pe forum, iar cand e treaba o tin intr-o veselie de lunea pana luni :) Chestia e ca pot ajuta afoni, nepriceputi, legat de treburi mici, insa nu m-as baga la lucruri serioase. Am o balarie home-made de carburi care am folosit-o la un 4 in linie si a mers de minune, dar la TDM sa dea naiba daca am reusit ceva. Oricum, o singura persoana m-a intrebat atunci de un schimb de lant, isi luase deja lantul cu nit si avea nevoie de presa, ceea ce nu am; eu am fost mai hardcore si cand am schimbat lant l-am schimbat cu lant inchis. In rest mi-am ajutat prietenii, care acum unii nici 'buna ziua' nu mai dau...

 

As mai avea cate una alta de luat si de la voi pt TDM, insa la ce planuri de plecat am in ultima vreme, s-ar putea sa nu mai am chef sa mai ansamblez la loc TDM-ul...

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As mai avea cate una alta de luat si de la voi pt TDM, insa la ce planuri de plecat am in ultima vreme, s-ar putea sa nu mai am chef sa mai ansamblez la loc TDM-ul...

 

Poate pleci direct cu TDMul - daca nu vrei sa traversezi vreo balta prea mare. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aidi baaaa... asta cu benzina e aiurea...

 

 

 

adica eu daca bag mobra la iernat in .... decembrie cu plinul facut, si o scot in aprilie inseamna ca benzina din rezervor nu mai e ok?? pai ce? ce vin sau bere sa se transforme asa repede?

stai linistit asa fac si eu in fiecare an cu plinul facut pana in aprilie ii pun bateria pe ea si merge foarte fain .se goleste rezervorul ,si -i fac apoi un plin cu benzina scumpa si buna de la Rompetrol si gata tot sezonul n-am avut nici o problema . anul viitor poate o sa schimb bujiile ,dupa 39000 km, inca porneste lejer

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator CristiBoroi

@DaSchmutz multumesc mult! Mi-am notat toate informatiile.

@ottoMan Coane, multumesc mult mai ales pentru ca nu m-ai uitat cu problema mea, dar asta vara mi-am cumparat de pe ebay si jugul superior. Si tocmai de aia cautam ceva meseriasi prin C-ta deoarece vreau sa mi le schimbe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stai linistit asa fac si eu in fiecare an cu plinul facut pana in aprilie ii pun bateria pe ea si merge foarte fain .se goleste rezervorul ,si -i fac apoi un plin cu benzina scumpa si buna de la Rompetrol si gata tot sezonul n-am avut nici o problema . anul viitor poate o sa schimb bujiile ,dupa 39000 km, inca porneste lejer

 

 

Dap, aia cu rompetrol e buna, eu is fericit de ceva vreme de cand e deschisa o franciza rompetrol la doi pasi de mine numa de acolo alimentez

 

 

in alta ordine de idei handguardurile is fantastice, canci curent la mana canci mana inghetata la exterior :) cred ca daca pun si manere incalzite deja am confort sporit :P .

 

Pe de alta parte cred ca zilele astea umplu rezervorul, dau bateria jos, ung lantul urc moto pe doua scandurele, pun husa siiiiii gata :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe de alta parte cred ca zilele astea umplu rezervorul, dau bateria jos, ung lantul urc moto pe doua scandurele, pun husa siiiiii gata :(

Gata, a venit vremea rea pe la voi? Ma speriasem si eu zilele astea, ca tare urat a fost, sosele ude, nori, ploaie, frig, dar daca nu m-am dat toata vara, am invartit un pic rotile (asta si din cauza de ca am avut treaba). Astazi in schimb, numai o placere sa motociclesti, soare, temperatura ok, sosele uscate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata, a venit vremea rea pe la voi? Ma speriasem si eu zilele astea, ca tare urat a fost, sosele ude, nori, ploaie, frig, dar daca nu m-am dat toata vara, am invartit un pic rotile (asta si din cauza de ca am avut treaba). Astazi in schimb, numai o placere sa motociclesti, soare, temperatura ok, sosele uscate.

gata, da cu zapada in seara asta ( aseara a dat cu zapada pana la 20 de km de oras )

 

dar parca nu imi vine sa dau bateria jos.... maraiau astia ca de joi se incalzeste....

 

in alta ordine de idei ... sambata am iesit de pe asfalt si am bantuit nitel pe maidan... uber :)

 

gata, reusit de citit tot topicul tdm :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS Patrick, ce-ai zice de o comanda de doua ace de soc?

 

As zice ca ar mai fi ceva de verificat - surubul pilot.

E la jumatate de pret fata de clapeta de soc si uzura lui poate cauza grav consumului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

World of Warcraft?? =)) :P

 

Nu mi-am dat seama ^_^

Nu am jucat nicodata jocul ala. Nu am avut rabdare.

 

Patrick, pana acum, de uzura surubului pilot nu am gasit nicaieri vorbindu-se. Stii ceva ce noi nu stim?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mi-am dat seama ^_^

Nu am jucat nicodata jocul ala. Nu am avut rabdare.

 

Patrick, pana acum, de uzura surubului pilot nu am gasit nicaieri vorbindu-se. Stii ceva ce noi nu stim?

 

Nu la TDM am vazut, am vazut la alte motociclete, dar tot carburatoare Mikuni.

E o pista de analizat cu atentie, pentru ca remediul e mai ieftin decat clapetele de soc. Stii cum e, o iei de la simplu la complicat si/ sau de la ieftin la scump pana rezolv problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Claro que si, il strangi dupa cum vezi ca obtii rezultate.

Dar daca il verifici si e uzat vizibil - adica se vede cu ochiu' liber - cea mai ieftina rezolvare pe termen lung e schimbatul.

 

pilot-screw-123465689.jpg

 

Amaratu' asta de surub are un varf conic de dimensiuni infime. Daca s-a uzat in asa hal incat conul ala nu mai con (ca de-asta poate genera probleme) nu scapi fara sa-l schimbi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu pot sa-ti dau un consum pentru ca nu a mers in asa fel incat sa i se poata face un calcul la motorul ala, dar problema era ca, la inceput, bujiile erau negre acoperite total de calamina groasa. Dupa ce am umblat la suruburile de aer bujiile sunt caramizii inchis cu tenta de negru, dar fara depuneri. Asta a fost in esenta ceea ce s-a vrut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! De la suruburile acelea cum le ziceti voi trece aer ,nu benzina. Nu exista carburator la care reglezi debitul bemzinei. E clar ca in functie de cat inchizi sau deschizi acele suruburi se modifica cpnsumul.acolo e reglajul amestecului de fapt so evident ca odata stranse pre mult e un amestec bogat on benzina, de aici afumarea bujiilor si consum crescut. Acele ture sunt orientative in functie de uzuri .normal le poti regla la auz...cu motorul pornit le misti de la turele spuse mai sus inainte sau inapoi pana sesizezi ca motorul merge rotund. Asta daca te pricepi...daca nu ...la service. Scuzati scrisul...de pe tel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...