ottoMan Postat Noiembrie 29, 2013 Share Postat Noiembrie 29, 2013 Nu mi-am dat seama Nu am jucat nicodata jocul ala. Nu am avut rabdare. Patrick, pana acum, de uzura surubului pilot nu am gasit nicaieri vorbindu-se. Stii ceva ce noi nu stim? Nu la TDM am vazut, am vazut la alte motociclete, dar tot carburatoare Mikuni. E o pista de analizat cu atentie, pentru ca remediul e mai ieftin decat clapetele de soc. Stii cum e, o iei de la simplu la complicat si/ sau de la ieftin la scump pana rezolv problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Noiembrie 29, 2013 Share Postat Noiembrie 29, 2013 (editat) Patrick, si daca, in loc sa schimbi surubul pilot il mai strangi o jumatate de tura sau however, nu iese mai ieftin? Editat Noiembrie 29, 2013 de Leaveyou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Noiembrie 29, 2013 Share Postat Noiembrie 29, 2013 Claro que si, il strangi dupa cum vezi ca obtii rezultate. Dar daca il verifici si e uzat vizibil - adica se vede cu ochiu' liber - cea mai ieftina rezolvare pe termen lung e schimbatul. Amaratu' asta de surub are un varf conic de dimensiuni infime. Daca s-a uzat in asa hal incat conul ala nu mai con (ca de-asta poate genera probleme) nu scapi fara sa-l schimbi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Noiembrie 30, 2013 Share Postat Noiembrie 30, 2013 La carburatoarele de la mobra lui Florin am reglat suruburile astea la o jumatate de tura ca sa nu-i mai afume bujiile asa de tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 Marius, da datele complete. Cat avea consumul inainte de reglare si cat dupa reglare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 Nu pot sa-ti dau un consum pentru ca nu a mers in asa fel incat sa i se poata face un calcul la motorul ala, dar problema era ca, la inceput, bujiile erau negre acoperite total de calamina groasa. Dupa ce am umblat la suruburile de aer bujiile sunt caramizii inchis cu tenta de negru, dar fara depuneri. Asta a fost in esenta ceea ce s-a vrut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 Salut! De la suruburile acelea cum le ziceti voi trece aer ,nu benzina. Nu exista carburator la care reglezi debitul bemzinei. E clar ca in functie de cat inchizi sau deschizi acele suruburi se modifica cpnsumul.acolo e reglajul amestecului de fapt so evident ca odata stranse pre mult e un amestec bogat on benzina, de aici afumarea bujiilor si consum crescut. Acele ture sunt orientative in functie de uzuri .normal le poti regla la auz...cu motorul pornit le misti de la turele spuse mai sus inainte sau inapoi pana sesizezi ca motorul merge rotund. Asta daca te pricepi...daca nu ...la service. Scuzati scrisul...de pe tel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 (editat) Crivascu, gresesti. Ia manualul, citeste si ai sa vezi ca la carburatoarele noastre e tocmai pe dos fata de cum zici tu. Editat Decembrie 1, 2013 de gms245 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 Nu ma contrazic. Am spus ce am stiut...faci si tu cum crezi Sa inteleg ca sustii ca de acolo tu reglezi de fapt debitul benzinei ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 De la surubul ala se regleaza amestecul pentru ralanti si ture joase - pana in 2000-2500 de ture, unde incepe sa lucreze acul de dozaj actionat de membrana. Cand deschizi surubul permiti sa treaca benzina din camera de nivel constant print-un orificiu aflat chiar la baza clapetei de aer din carburator dupa clapeta in sensul de admisie. Cu cat deschizi surubul mai mult, cu atat trece mai multa benzina si imbogatesti amestecul de ralanti si ture joase. Cand varful surubul (care ar trebui sa fie un con) s-a uzat, debitul de benzina pe canalul respectiv este alterat corespunzator. Ce stiai tu cu "aerul" e de la carburatoarele auto, care au alt principiu de functionare fata de astea CV (constant velocity) de la moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 Marius stie! Patrick stie! Crivascu nu stie! Glumesc! Are dreptate Patrick : esti confuz fiindca te gandesti la carburile auto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 Daca ziceti toti inseamna ca stiti voi.eu am facut aa sociere cu cel de masina cum a zis otoman. Si la cele de masina, e se pare alt principiu de functionare diferit de moto. Scuze! inca odata scuze ptr greseli si exprimare. am tot scris de pe tel ...si acum am intrat pe calculator . cand scriu pe tel nu pot revedea textul inainte de a l posta. oricum recitind ,zici ca sunt un copil care bate spre un retard usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 (editat) Prea liniste pe aici! Nimeni nu mai spune nimic? Tocmai am vazut filmuletele pe care le-a facut Fotok asta vara in Grecia. Nu cred ca poate fi ceva mai frumos decat mers cu motorul mii si mii de km fara graba, dormitul la cort, facut supa si cafeaua pe motor, plus alte improvizatii distractive (bine, daca vremea tine cu tine, sa nu credeti acum ca sunt marele supravietuitor in salbaticie). Editat Decembrie 16, 2013 de gms245 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 am intrat cu totii la hibernat....ce sa mai zicem....ca nu mai facem nimic cu motoretele si nici la ele....cred eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Io mi-am comandat lant de distributie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 ...io parbriz touring si baterie...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 Ei, vedeti ca se mai misca ceva Eu placute de frana (fata+spate) + disc spate. Dar le montez la anul. Bateria sper sa ma mai tina. La aproape 2 luni de stat pe mobra, cand am dat-o jos avea 12,57V in ea. Io mi-am comandat lant de distributie... Reglezi si supapele? Le-ai facut vreodata? La cati km ar trebui verificate jocurile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 Neh, n-am facut nimic la motor de cand l-am luat (am vreo 40.000 km cu el). Evident voi face si reglajul supapelor. Asa cum scrie aici trebuie facuta verificarea la 42.000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 cat te-a costat minunea ? ( lantul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 Cand am luat ptr 3vd am dat cam 650 lei Lant si intinzator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 Io mi-am comandat lant de distributie... A si sosit. ...io parbriz touring si baterie...... La tine a sosit bateria, pentru parbriz inca astept vesti. Ei, vedeti ca se mai misca ceva Eu placute de frana (fata+spate) + disc spate. Dar le montez la anul. Bateria sper sa ma mai tina. La aproape 2 luni de stat pe mobra, cand am dat-o jos avea 12,57V in ea. Si tie ti-au venit toate - azi le-am pus la posta, pe vineri ar trebui sa-ti vina avizul. Desi cu perioada asta... cat te-a costat minunea ? ( lantul) 180 de lei e lantul de distributie (40 de euro) Cand am luat ptr 3vd am dat cam 650 lei Lant si intinzator Cam mult... Lantul e 40 de euro, intinzatorul e 85 de euro. Oricum, la tipul asta de intinzator nu e necesara schimbarea - poate sa duca doua lanturi de distributie fara probleme. Alea de la TDM900 sunt mai sensibile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 Si patina pe care actioneaza intinzatorul cat e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Decembrie 19, 2013 Share Postat Decembrie 19, 2013 A si sosit. Si? Actionam? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Decembrie 19, 2013 Share Postat Decembrie 19, 2013 Si tie ti-au venit toate - azi le-am pus la posta, pe vineri ar trebui sa-ti vina avizul. Desi cu perioada asta... Multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Decembrie 19, 2013 Share Postat Decembrie 19, 2013 Si? Actionam? Cand vrei tu sa o aduci, intr-o zi o dau gata. Dar nu cred ca saptamana viitoare - sunt cateva evenimente atunci, nu mai stiu exact ce, dar stiu sigur ca am ceva de facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.