Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

in general este zgomotoasa cutia la Yamaha si cu precadere la tdm :) tot ce ai pus tu am pus si eu...este 10w semisintetic...ce vrei tu sa bagi 7100 este full sintetic . nu are legatura cu schimbatu`. diferenta intre ele nu este vascozitatea, ci doar faptul ca uleiul full sintetic adica 7100 nu `si pierde proprietatile la temperaturi inalte. cu alte cuvinte uleiul sintetic se poate folosi mai multi km....in rest......daca vrei sa incerci alta vascozitate pune 15w-50 si poti vedea schimbari,eventual

la mine merge bine motul ester10w40,dar totusi cutia e zgomotoasa,depinde de schimbat,cred ca o sa incerc varianta 10w40 7100 sa vedem cum e

mentionez ca nu consuma gram de ulei :10:



oricum producatorul recomanda 10w, 15w si 20w chiar depinde de zona unde locuim...la noi merge lejer 15w mai ales vara p caldurile astea....deci cifra asta indica vascozitatea...de la 0w devine din ce in ce mai vascos spre20w care este cel mai vascos. uleiurile sintetice nu fac altceva decat sa protejeze mai bine motorul in orice condittii de functionare fata de un ulei mineral care la anumite temperaturi isi pierd proprietatile de a forma pelicula lubrifianta

Editat de Crivascu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut! nu m am putut abtine sa nu ies azi la un drum mai lung. am facut si consumul! am parcurs aprox 200km dupa care am alimentat la aceeasi pompa. am mers relativ in mod constant cu 110km/h evident cu localitati, putin autostrada si ceva drum super virajat. fara pasager ,fara bagaje a rezultat un consum de 4,2%. ca idee varadero in aceleasi conditii consuma 6,5%...luxul se plateste:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo!

Daca lasi si acele mai jos o sa ajungi sa te bati la consum cu campioni gen Shorty (3,5 %) sau AlinS (3,6%), chiar daca astia merg pe 5PS. :)

Si daca mergi si mai incetisor si mai subturat poti stabili record dupa record!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) ma interesa doar la modul general si strict la stilul meu de mers care este consumul si daca evident este mai mic ca la varadero. nu ma intereseaza nici sa fabulez pe subiectul asta si nici sa scot mai putin. oricum in general cu cat vrei capacitate si cai mai multi e clar ca nu poti avea si un consum prea mic.



afara de asta motorul meu are 10000km ...nebun sa fiu la cat merge de bine sa ma apuc sa bag eu mana in el sa cred ca o sa l fac sa consume cat un scuter :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar citeam de motorul 4tX ...fata de 3vd decalandu l la 270 grade au rezolvat cateva probleme( avand acum ceva timp si 3vd). vibratiile era una dintre ele si asa este s a rezolvat.apoi consumul ...in aceleasi conditii de mers cu 3vd ul consumam 5%

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, i-au rezolvat vibratiile fata de 3VD - vibreaza altfel. :D

Cat despre consum l-au rezolvat prin reconfigurarea carburatoarelor mai mult, mai ales la generatie 1999-2001.

Oricum, ce ai scos tu acolo e super bine. Cu Varadero-ul nu se compara nimic - nici la consum, nici la altceva :laugh:

Editat de ottoMan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,imi spuneti si mie cum sta treaba cu acele de la carburatoare,adica cum e normal sa fie pentru un mers normal si un consum decent,ca eu cred ca la mine le am undeva sus sau jos sau or fi ele pe undeva pe acolo,si in cazul in care ma hotarasc sa-i fac o sincronizare sa stiu ce sa-i zic la mecanic :mexicanwave: si poate are cineva o poza cu un ungator de lant ca sa vad cam cum ar veni pe un TDM,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Florine, treaba sta cam asa : cu cat lasi acele mai jos, cu atat consuma mobra mai putin, dar te si indepartezi de viteza maxima. La 4TX-urile pana in 1999 ai trei pozitii la ace. Pentru cele din 1999-2001 ai cinci pozitii (la fel ca la 3VD).

 

Iae asta e loobman-ul montat pe mobra mea :

post-56994-0-26903900-1381779460_thumb.jpg

Editat de Leaveyou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pozitia standard e la mijloc, dar tocmai asta e fain la carburatoare - poti sa le reglezi foarte usor in functie de ce cauti (putere, consum, etc).

Nu e nimic gresit in a modifica pozitia acelor de dozaj, acolo unde e posibil acest lucru, pentru a obtine diverse rezultate.

Dar sincronizarea in sine nu are legatura cu reglajul amestecului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine a iesit castigatoare combinatia: acele dozatoare la 2 si suruburile de aer la 2,1/2. Bujiile sunt caramizii, nu scoate fum, nu da in nas daca tragi brusc de acceleratie in mers, iar consumul a iesit intre 4,5 si 5,5 mers alert.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUTARE. CAUT DOUA MEMBRANE DE CARBURATOR PT 3VD. MIE DEFAPT MI-AR TREBUI PE UN DUCATI MONSTER 600 SI DUPA INFORMATIILE MELE SUNT ACELEASI CARB CA SI PE 3VD (avand si eu unul din '91) . DACA AVETI CAREVA MEMBRANE SAU CHIAR SI CARB COMPLECTE DATI-MI UN P.M. SAU SUNA LA 0726316580.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am dat comanda pe Dillypoint prin august parca, dar nici pana in ziua de azi nu au mai venit. Mi-au sus ca au una pe stoc dar trebuie s-o astept pe a 2-a vreo 3-4 zile... si tot astept de atunci.



http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=product_info&products_id=1298

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUTARE. CAUT DOUA MEMBRANE DE CARBURATOR PT 3VD. MIE DEFAPT MI-AR TREBUI PE UN DUCATI MONSTER 600 SI DUPA INFORMATIILE MELE SUNT ACELEASI CARB CA SI PE 3VD (avand si eu unul din '91) . DACA AVETI CAREVA MEMBRANE SAU CHIAR SI CARB COMPLECTE DATI-MI UN P.M. SAU SUNA LA 0726316580.

 

Atti, gasesti membrane aici .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine merge bine motul ester10w40,dar totusi cutia e zgomotoasa,depinde de schimbat,cred ca o sa incerc varianta 10w40 7100 sa vedem cum e

mentionez ca nu consuma gram de ulei :10:

Din cate uleiuri am incercat, cu 7100 10w-40 mi se pare ca merge cel mai bine.

Acum am luat repsol 4t rider 15w-50, doar din curiozitate. Urmeaza sa fac schimbul de ulei, dar am o problema...

Din cauza unor probleme de sanatate, nu m-am plimbat cu motorul decat de vreo 3 ori vara asta, iar acum (dupa o pauza de 3 luni) nu mai vrea sa porneasca.

Daca ii pun benzina in cilindrii, porneste. Cu benzina din rezervor nu vrea.

Ce parere aveti?

Benzina veche?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bingo!!! benzina e de vina. schimb o si va porni. si daca nu ar fi asta....asta e prima chestie care trebuie incercata. dar eu am patit asta si la masina...benzina pierde cifea octanica , reEevorul nu e ermetic inchis

 

Are cineva un parbriz touring de vanzare sau care vrea sa faca schimb cu unul original si ofer si diferenta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bingo!!! benzina e de vina. schimb o si va porni. si daca nu ar fi asta....asta e prima chestie care trebuie incercata. dar eu am patit asta si la masina...benzina pierde cifea octanica , reEevorul nu e ermetic inchis

 

Are cineva un parbriz touring de vanzare sau care vrea sa faca schimb cu unul original si ofer si diferenta

aidi baaaa... asta cu benzina e aiurea...

 

 

 

adica eu daca bag mobra la iernat in .... decembrie cu plinul facut, si o scot in aprilie inseamna ca benzina din rezervor nu mai e ok?? pai ce? ce vin sau bere sa se transforme asa repede?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar asa!!! nu e vb de iernat sau nu...rezervorul nu este etans prin constructie....cand sta mai ales timp indelungat se evapora (am uitat exact cum se numesc substantele respective) si benzina isi pierde calitatile. nu o zic din auzite, din citit si patit...acum ca vrei sa crezi sau nu........ce sa zic...e dreptul tau :) in mom in care folosim periodic si masina sau motorul fara sa ne dam seama se reamprospateaza combustibilul. mai ales atata timp cat atunci cand a oprit motoreta nu a avea vreo problema deja sesizata nu se poate deodata stand asa sa apara problemele. cu alte cuvinte in rezervor benzina sta relativ ca intr`o canistra careia i se pune dopul asa desupra dar fara sa fie bine infiletat....ia lasa tu o vrei 3 luni o sticla de benzina fara dop si testeaza daca mai este la fel de inflamabila apoi

 

aidi baaaa... asta cu benzina e aiurea...

 

 

 

adica eu daca bag mobra la iernat in .... decembrie cu plinul facut, si o scot in aprilie inseamna ca benzina din rezervor nu mai e ok?? pai ce? ce vin sau bere sa se transforme asa repede?



pe de alta parte din nou scriu !!! are cineva vreun parbriz touring de vanzare ptr 4tx sau vrea sa sachimbe cu unul original +diferenta?

Editat de Crivascu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Benzina din rezervor se evapora. In plus, benzina actuala este tratata cu aditivi. In urma procesului de evaporare, se depun aditivii. Asta inseamna ca cifra octanica - pentru cresterea careia au fost adaugati aditivii - scade. De aici pot aparea probleme la pornirea motorului.

Editat de Leaveyou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...