Jump to content

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian
 Share

Recommended Posts

  • Replies 11.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pai cum facem? as vrea sa ajung in posesia lui...de schimbat il schimb eu....sau merg la service...imp. e sa `l am

 

Lasa-mi datele pe PM, sa stiu unde ti-l trimit.

 

parbriz vreau si io :) si simering ... cred??

 

Curge sau nu ? Eu mai comand azi inca doua sa-mi refac stocul, ai timp sa te hotarasti daca vrei sau nu. :D

 

Parbriz Givi n-am gasit inca, pot sa aduc de la MRA:

 

344-3662.jpg

 

Varianta touring de la MRA, fumuriu, dar nu e la fel de inalt ca Giviul.

Link to comment
Share on other sites

Va salut din nou. Dupa ce am modificat acele la pozitia 2, surubul pilot la 2.5 ture,

mansoanele le-am scos din airbox, le-am incalzit in apa fiarta(s-au inmuiat) si au intrat usor, dupa care am pus airbox-ul,

consumul a ramas la fel 9-9.5 l/100 + bujiile afumate.Am depistat un lucru, tuburile emulsoare nu par ovalizate, dar acele au un mic joc stanga-dreapta in tuburi in partea

cea mai groasa(cand sunt lasate). Ar trebui sa inchida de tot? Poate sa traga pe acolo benzina in plus?

Link to comment
Share on other sites

Ti-am trimis un PM, nu l-ai primit ?

Iti zic si aici ce ti-am zis acolo:

 

"Salut !

 

Cand am zis ca e 50 de lei simeringul cu tot cu transport m-am referit la transport prin posta :)

Il pun maine, joi ar trebui sa ajunga la tine, e ok ?

 

Multumesc."

 

 

Deci, il pun azi la posta cu plata ramburs, joi e la tine simeringul. OK ?

Edited by ottoMan
Link to comment
Share on other sites

Va salut din nou. Dupa ce am modificat acele la pozitia 2, surubul pilot la 2.5 ture,

mansoanele le-am scos din airbox, le-am incalzit in apa fiarta(s-au inmuiat) si au intrat usor, dupa care am pus airbox-ul,

consumul a ramas la fel 9-9.5 l/100 + bujiile afumate.Am depistat un lucru, tuburile emulsoare nu par ovalizate, dar acele au un mic joc stanga-dreapta in tuburi in partea cea mai groasa(cand sunt lasate). Ar trebui sa inchida de tot? Poate sa traga pe acolo benzina in plus?

 

Tu poti sa dai suruburile pilot la 2 ture fara nici o grija. Te poti juca cu ele ca sa mi reduci din benzina care ajunge in carburator.

Din cate stiu acele nu pot fi chiar fixe in tuburile emulsoare. Bine, daca jocul e foarte mare....

Ar mai fi o posibilitate: sa nu ai piesele originale in carburatoare.

Din pacate trebuie sa le demontezi din nou ca sa vezi codurile de pe jigloare, acul dozator si cam atat. Trebuie sa gasesti codurile pe care ti le da manualul. Vezi sa nu fie sparte plutitoarele si verifica nivelul benzinei din camera de nivel.

Dar nu dai jos carburatoarele numai pentru asta. Extrem de importanta este stare clapetelor de soc. La mine erau uzate (nu la extrem) si-mi crescuse consumul cu aproape 2 litri.

Aici am cateva detalii

Edited by gms245
Link to comment
Share on other sites

ok! dar joi o sa fiu la bucuresti la un miting...organizat de instructoriii auto. banuiesc ca voi putea sa l ridic vineri...nu am mai primit prin posta niciodata pana acum. trebuie sa astept sa mi vina o instintare ceva?....sau trebuie sa merg singur la oficiu postal de care apartin?

Ti-am trimis un PM, nu l-ai primit ?

Iti zic si aici ce ti-am zis acolo:

 

"Salut !

 

Cand am zis ca e 50 de lei simeringul cu tot cu transport m-am referit la transport prin posta :)

Il pun maine, joi ar trebui sa ajunga la tine, e ok ?

 

Multumesc."

 

 

Deci, il pun azi la posta cu plata ramburs, joi e la tine simeringul. OK ?

Link to comment
Share on other sites

Iti vine o instiintare numai ca dureaza pana ce o ia postasul, pana reuseste sa ti-o aduca. La mine se mai adauga 2 zile :D

Dar, daca stii ca trebuie sa primesti colet, te duci in ziua in care ar trebui sa ajunga si intrebi daca a venit un colet pe numele tau.

Link to comment
Share on other sites

Filtrul de aer l-ai schimbat ?

Filtrul este schimbat.

 

Tu poti sa dai suruburile pilot la 2 ture fara nici o grija. Te poti juca cu ele ca sa mi reduci din benzina care ajunge in carburator.

Din cate stiu acele nu pot fi chiar fixe in tuburile emulsoare. Bine, daca jocul e foarte mare....

Ar mai fi o posibilitate: sa nu ai piesele originale in carburatoare.

Din pacate trebuie sa le demontezi din nou ca sa vezi codurile de pe jigloare, acul dozator si cam atat. Trebuie sa gasesti codurile pe care ti le da manualul. Vezi sa nu fie sparte plutitoarele si verifica nivelul benzinei din camera de nivel.

Dar nu dai jos carburatoarele numai pentru asta. Extrem de importanta este stare clapetelor de soc. La mine erau uzate (nu la extrem) si-mi crescuse consumul cu aproape 2 litri.

Aici am cateva detalii

Codurile luate sunt: tuburi 611y4, ace 5g52, pilot jet 37.5 doar astea le am.

O sa schimb si clapetele, care arata cam la fel cu cele din pozele tale.

Link to comment
Share on other sites

ok! dar joi o sa fiu la bucuresti la un miting...organizat de instructoriii auto. banuiesc ca voi putea sa l ridic vineri...nu am mai primit prin posta niciodata pana acum. trebuie sa astept sa mi vina o instintare ceva?....sau trebuie sa merg singur la oficiu postal de care apartin?

 

 

Iti trimit ei instiintare, stai linistit. Poti sa-l ridici vineri fara probleme. :)

Filtrul este schimbat.

 

Codurile luate sunt: tuburi 611y4, ace 5g52, pilot jet 37.5 doar astea le am.

O sa schimb si clapetele, care arata cam la fel cu cele din pozele tale.

 

Conform manualui ai pesele corecte:

 

post-9261-0-71918900-1383644765_thumb.jpg

 

Verifica nivelul si incearca cu alte clapete de soc, cum ti-a zis si Marius.

Edited by ottoMan
Link to comment
Share on other sites

Cam asa e treaba cu schimbatul - mai e un capac metalic peste acest simering (5 sau 6 suruburi cu hexagon de 10, la unul dintre ele nu poti sa intri cu tubulara, iti trebuie inelara - nu incerca sa tragi de el cu surubelnita dreapta).

Simeringul il scoti cu o surubelnita - bati oblic in el si faci parghie sa-l tragi afara.

Sub simering sunt doua canale de ulei, pe simering sunt patru picioruse - cand montezi simeringul nou trebuie sa te asiguri ca nu montezi niciun piciorus peste vreunul dintre cele doua canale de ungere.

Dupa ce ai introdus simeringul nou - incerci sa-l bati pe toata circumferinta lui simultan - nu porni motorul pana nu pui placuta metalica cu alea 5 sau 6 suruburi la loc. Acea placuta are rol de siguranta la simeringul asta si fara ea, ti-l scuipa afara. Nu o sa scuipe insa simeringul vechi, introdus din fabrica. :)

 

Cam asta e, treaba de 40 de minute cu putina rabdare si sculele potrivite - un pistol de impact sa desfaci piulita de la pinion ar fi ideal.

Link to comment
Share on other sites

pai si merge fara pistol? ca de`asta nu am :) sa nu ma apuc sa il desfac degeaba

 

Cam asa e treaba cu schimbatul - mai e un capac metalic peste acest simering (5 sau 6 suruburi cu hexagon de 10, la unul dintre ele nu poti sa intri cu tubulara, iti trebuie inelara - nu incerca sa tragi de el cu surubelnita dreapta).

Simeringul il scoti cu o surubelnita - bati oblic in el si faci parghie sa-l tragi afara.

Sub simering sunt doua canale de ulei, pe simering sunt patru picioruse - cand montezi simeringul nou trebuie sa te asiguri ca nu montezi niciun piciorus peste vreunul dintre cele doua canale de ungere.

Dupa ce ai introdus simeringul nou - incerci sa-l bati pe toata circumferinta lui simultan - nu porni motorul pana nu pui placuta metalica cu alea 5 sau 6 suruburi la loc. Acea placuta are rol de siguranta la simeringul asta si fara ea, ti-l scuipa afara. Nu o sa scuipe insa simeringul vechi, introdus din fabrica. :)

 

Cam asta e, treaba de 40 de minute cu putina rabdare si sculele potrivite - un pistol de impact sa desfaci piulita de la pinion ar fi ideal.

Link to comment
Share on other sites

Merge si fara pistol daca nu este.

Aplatizezi siguranta de tabla care tine fixata piulita. Il pui pe un prieten sa se urce pe motor si sa calce frana spate. In timpul asta, cu o tubulara de 32 te apuci si tragi de piulita.

Link to comment
Share on other sites

Merge si fara pistol daca nu este.

Aplatizezi siguranta de tabla care tine fixata piulita. Il pui pe un prieten sa se urce pe motor si sa calce frana spate. In timpul asta, cu o tubulara de 32 te apuci si tragi de piulita.

 

Corect - fa parghie cat mai lunga la tubulara.

Pistolul era listat ca ideal, nu ca indispensabil. :D

Link to comment
Share on other sites

ok! o sa vad eu ce si cum o sa fac. oricum sa vina semeringul si cred ca la primavara o sa ma apuc ....eu sau la service. a inceput frigul si in garaj e la fel de frig si nu prea ma trage inima. de acum o sa fim mai mult pe forum decat pe motorete...pana la primavara evident :)



daca vine primavara poate dau o tura pana la bucuresti la ottoman la service...parca din bucuresti esti,nu?!

Link to comment
Share on other sites

Pistolul era listat ca ideal, nu ca indispensabil. :D

Daca eram 'consatean' cu tine, pe bune daca mai faceam eu ceva la motor, veneam, plateam, plecam multumit. Asa, am bagat o carca de bani in scule, ca nu prea am incredere in majoritatea mecanicilor de pe aici. Eu mi-am luat un pistol din brico la 150 ron si la ce am avut de facut, si-a scos banii deja, f bun la casa omului. Pai 200 parca imi cereau manopera la yamaha pt. furca si nu le-am mai lasat-o pe mana mai ales dupa ce au dat 2 mecanici buleala cu carburile.

Link to comment
Share on other sites

Daca eram 'consatean' cu tine, pe bune daca mai faceam eu ceva la motor, veneam, plateam, plecam multumit.

pai tu esti cel mai avantajat dintre toti provincialii: de la tine de la poarta pana la garaj la ottoMan ai autostrada =))

Link to comment
Share on other sites

pai tu esti cel mai avantajat dintre toti provincialii: de la tine de la poarta pana la garaj la ottoMan ai autostrada =))

Soseaua aia plina de cadavre de animalute, de caucioace resapate si crapate si plina de gropi ca dupa bombardament? Aia nu e autostrada... :crack: Mai percep astia taxe pt motoristi? Tin minte ca am platit odata si pana sa pun manusa inapoi in mana si sa o tai, mi s-a pus bariera in fata, probabil voiau sa mai platesc o data :-L Am ocolit frumos bariera...

 

Sincer, daca ma decid sa fac TDM-ul ca la carte, as mai avea de verificat un ambreiaj, un alternator (incarca ok, dar fizic habar nu am daca se poate verifica cumva), o sincronizare, poate o pun in duba de la munca si i-o duc lui Otto sa imi faca o verificare generala cu ochi ager de mecanic, dar deocamdata stau cu ea facuta bucati si ma gandesc daca merita sa o fac la loc. Ca daca o fac la loc, sigur imi mai mananca bani (vopsitul electrostatic ma ajunge cel putin vreo 1000 ron, am facut eu calcul) si mai important, timpul, si deocamdata am alte planuri care mi-au invadat scafarlia, vreau sa o tai pe taramuri unde motociclitul merge practicat 12 luni pe an si pt asta trebuie sa trag tare cel putin 2-3 ani pe aici. Pana una alta, am honda aia veche si o mai frec local pe ea, e chiar fun.

Edited by DaSchmutz
Link to comment
Share on other sites

Soseaua aia plina de cadavre de animalute, de caucioace resapate si crapate si plina de gropi ca dupa bombardament? Aia nu e autostrada... :crack:

serios?? te invit pe A1, jur ca pe urma o sa consideri ca A2 e superautostrada =))

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...