ottoMan Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 La 3VD aprindere e la 180 de grade -> ambii cilindrii au scanteie simultan -> o singura bobina pentru ambele bujii. La 4TX aprinderea e la 270 de grade - cilindrii au scanteie in momente diferite -> doua bobine, cate una pentru fiecare bujie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 Gata, am prins ideea... Uitasem, detaliul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 Eu am parbrizul standard (cel mic) pe 3vd, si am 1.90 inaltime. E adevarat, ca imi da vantul si in umeri, dar imi place ca nu transpir sub brat :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 Si eu tot standard il am. Daca sunt pe drumuri virajate si viteza pana in 140 e totul ok, dar daca sunt pe european, drum drept cat vad cu ochii, deja de la 110 in sus nu mai e asa fun. Din cauza asta nici nu prea merg pe drumuri europene decat atunci cand nu am de ales. De autostrazi nu spun nimic pentru ca nu am nici una in zona si nici nu am intrat pana acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 Umblă vorba în târgul Bucureștilor că joi, 16 ianuarie, ora 19, TDM-iști din localitate s-ar strânge ciopor pe str. Matei Voievod, nr. 67, la un pahar de vorba. Suporterii TDM-iștilor sunt așteptați, și ei, cu aceeași plăcere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 Marius, eu si pe autostrada ma limitez la 110 croaziera. Treci usor pe langa tir-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Pe TDM România s-a deschis tabelul cu înscrieri la INTDMRO 2014. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Ce inseamna treaba asta?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Inseamna ca iti recomand sa intri pe siteul din semnatura lui Liviu si sa vezi ce si cum.Deocamdata vrem sa stim numarul preconizat al persoanelor participante Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Ce inseamna treaba asta?! Adicatalea daca esti determinat sa participi la intrunire, te treci in tabel, ca sa se stie de catre organizatori cam ce amploare va avea evenimentul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Merci frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 Are cineva asa ceva?http://www.alfaromtrans.ro/36-becuri/1213-bec-50-led-smd-tip-stop-frana-ba15d.html Par super interesante Pe pozitie, toate led-urile sunt aprinse si cand se apasa frana led-urile isi maresc intensitatea luminoasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 Am io. Nu m-am uitat atent dacă nu cumva atunci când apăs frâna se aprind cele din vârf... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 Mai sunt si modelul asta:Astea au 127 smd, iar alea de sus au 50. Cum sunt? Se vad bine sau le-ai schimbat doar ca sa micsorezi consumul? Am dat comanda de astea. Sper sa-mi incapa, sunt cam lungute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 Io le-am schimbat, în special, pentru a mai scădea din consum. Ca lumină nu mi se par foarte tari. Parcă-s o idee mai slabe decât becurile. Îți încap, n-ai nicio grijă! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 Am mers eu asta vara in spatele lui Liviu, intr-o zi insorita si pot sa zic ca pe pozitie nu se vad deloc in conditii de soare puternic. Chiar am avut impresia ca nu-i marg stopurile. La frana se vedeau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 Ziua, important e sa se vada cand franezi, nu am pretentie sa se vada pozitia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 Ar mai fi bec H4 sau H7 led pentru fata, dar nu au aceiasi intensitate luminoasa, deci nu e recomandat sa circuli seara cu led, ca nu vezi bine cu ele. Bomba : Yamaha a mai proiectat si construit motoare de 4,4 litri pentru Volvo, si recent un motor foarte reusit pentru Lexus LFA, motor aspirat normal de 4,8 litri, V10, 9500 rpm, 560 cai. https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_LR_engine#1LR-GUE Bravo YAMAHA ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 Chiar nu stiam asta (Y) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Ianuarie 19, 2014 Share Postat Ianuarie 19, 2014 (editat) motor aspirat normal de 4,8 litri, V10, 9500 rpm, 560 cai. Ahahahaa ! Vreau si io ! Dupa ce-mi cumpar benzinaria de la colt. LE - am citit ce zice pe wiki si m-am razgandit, chiar vreau si io: "Maximum power output is 412 kW (560 PS) at 8,700 rpm. Maximum torque is 480 N·m (354 ft·lb) at 6,800 rpm. The engine will rev to 9500 rpm, with 90% of its peak torque available from 3,700 rpm to 9,000 rpm. The engine revs from idle to it's 9500 rpm redline so quickly, that this is the reason the LFA does not have an analog gauge cluster, due to the inability for an analog gauge to keep pace with how quickly this engine revs." Editat Ianuarie 19, 2014 de ottoMan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Ianuarie 19, 2014 Share Postat Ianuarie 19, 2014 pana o sa va luati voi motorul asta ..........eu am iesit si azi ....nu am putut rata cu 850 le....ziua asta oarecum insorita si cu 10 grade,,,,,,,,,e uimitor cat de repede poate sa porneasca ...cand aveam 3 vd ul pe perioada iernii cand il mai porneam de 2-3 ori ma cam rugam de el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 Pompa electrica de alimentare e de vina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 azi am schimbat anvelopa spate. da ti mi o idee cum suspend motoreta sa demontez roata fata!! n `am cric central , n`am stender ( cred ca asa se numeste) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 (editat) Daca ai cric hidrauluic, il bagi sub toba de esapament si ridici usurel. Daca nu ai, gasesti tu ceva improvizatie. Pompa electrica de alimentare e de vina Cred ca si a mea face figuri (nu electrica)... Nocor ca e kit de reparatie, si nu trebuie luata cu totul. E si mai ieftin. @ ottoman, am primit pipa, mersi frumos de ajutor. Esti un mare domn. Acum incerc sa gasesc o rezistenta de 5k ohm. La astia cu piese electronice nu au... Maine merg la cateva ateliere moto, poate am noroc sa aiba ceva pipe dezafectate cu rezistenta buna. Editat Ianuarie 20, 2014 de flavius.corhei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 azi am schimbat anvelopa spate. da ti mi o idee cum suspend motoreta sa demontez roata fata!! n `am cric central , n`am stender ( cred ca asa se numeste) Baga un scaunel/butuc sanatos sub motor. Eu o inclinam de cric pe partea stanga (pe partea cricului adica) si dupa bagam scaunelul/caramizi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.