ishmael Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 (editat) daca s-ar calari un buel cu un mt-01 si un ducati monster, ASTA ar iesi mersi de detalii cu jiglerele, stiam ca am citit undeva, da it must have slipped my mind. Editat Februarie 20, 2009 de ishmael Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 inca un LE . se gasesc de cumparat separat jiglerele, dupa cod (cautate pentru ala din `99 si `00 ca au codurile la fel) inseamna ca totusi or fi amovibile ? 3G2-1423A-80 JET MAIN (#147.5) 1HX-1423A-68 JET MAIN (#87.5) 4KM-14142-17 JET PILOT(#17.5) astea is nu ? sau mai e ceva ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 (editat) Nu stiu sa-ti zic mai multe, alea de 147.5 sint intr-adevar alea de la MKIIa, modelul nou. Uite niste pagini care poate te ajuta: http://jbx9.free.fr/tdm/index.php?page=CARB http://www.carpe-tdm.net/ipb/index.php?showtopic=7395 -- "But i do know, that the needles (those that wear out the emulsion tubes) are easily replaceable on the MKII carbs, but pressed in on the MKIIa. They can be replaced, but supposedly not without special knowledge and/or tools" vezi si tu ce si cum, daca a reusit cineva sa monteze alea prin forte proprii -- sau poate doar acele nu merg schimbate Bafta ! Editat Februarie 20, 2009 de fuchsia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 cat e un set de jiglere pt 3vd ca nu am reusit sa obtin un pret de la astia care vand piese. si exista un kit care sa ajute la un consum cat mai redus?? chair daca scade acceleratia si repriza motorului Si acum ceva offtopic - gasesc printr-un market o macheta de MZ 1000S. Intrigat ca avea 2 cilindri, caut pe google si gasesc asta: http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery%2...Z%201000SFX.jpg http://www.youtube.com/watch?v=HvQBrM_i8bU http://www.skbikes.de/mainframe.html http://www.skbikes.de/preis_info.html Bai oameni buni, mi-a stat inima in loc cind am vazut-o. Si varianta touring e foarte misto, dar asta naked e dementiala si motorul are un sunet criminal. Motor twin, 115CP, vad ca merge pusa roata spitzata de 19" pe fatza si scut sub motor, mi se pare o mobra extrem de interesanta. Voua cum vi se pare ? nu e TDM dar e tot twin, si banuiesc ca aveti o simpatie pentru tipul asta de motor bah da arata superb suna extraordinar. dar cred ca daca pui pe TDM niste tobe mai de sor vor suna la fel, poate chiar mai bine. tot nu as renunta la TDM pt asta. de er-6n cum vi se pare, mie imi place , tot paralel twin, cred ca d-asta imi place plus ca are cadru foarte misto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tryharder Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 Dar de TDM GT ce ziceti? http://moto.caradisiac.com/Yamaha-TDM-900-...a-la-balade-446 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 Oglinzile sunt prea mult iesite in lateral. Ar agata toate masinile din jur. Dar carena inferioara mi-ar place s-o am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 Nu stiu sa-ti zic mai multe, alea de 147.5 sint intr-adevar alea de la MKIIa, modelul nou. Uite niste pagini care poate te ajuta: http://jbx9.free.fr/tdm/index.php?page=CARB http://www.carpe-tdm.net/ipb/index.php?showtopic=7395 -- "But i do know, that the needles (those that wear out the emulsion tubes) are easily replaceable on the MKII carbs, but pressed in on the MKIIa. They can be replaced, but supposedly not without special knowledge and/or tools" vezi si tu ce si cum, daca a reusit cineva sa monteze alea prin forte proprii -- sau poate doar acele nu merg schimbate Bafta ! hai ca am deslusit. o combinatie de neatentie/nestiinta si i missed the point la toata treaba asta. dupa o vreme de stat pe forume aci shacolo, am prins. nu este nici in microfiche ca piesa cu cod NEEDLE JET, si la `99/`00 in manualul de service la tabela de specificatii la NEEDLE JET e trecut P-O. iar la 96 de ex. in manual este Y3. oare ce o fi "P-O". nu pot sa imi dau seama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 @ishmael: Da' tu de fapt ce vrei sa faci ? daca vrei sa schimbi intreg carbul cu unul de '99 cred ca sint compatibile, cu mentiunea ca e ceva montat prin presare p-acolo si sa fii atent sa nu fie uzate orificiile deja. Daca vrei sa schimbi doar jiglerele mergi pe unele FactoryPro, cica sint cele mai bune, parca le gasisem la wemoto intr-o vreme -- au kituri pentru '97. @tryharder: TDM GT e o gluma proasta, dupa mine. S-au chinuit si baietii sa scoata un ban asa de criza. Setul de genti+suporti+cric central vine cam 150*3 cutiile + 200 suportii laterali si topcase + 100 cricul, cumparate noi de la firme solide, givi, hepco, etc. Deci 750 pina aici, ce cumpar de restul de 750 ? carena aia inferioara si oglinzile care inlocuiesc oglinzile stock care n-au absolut nici o problema ? Parerea mea e ca aia de la Yamaha au fost marlani ca n-au pus macar un cric central din fabrica, da-o dracului, e motoreta de touring, la ture lungi ar trebui sa ungi lantul de 2 ori pe zi... nu mai vorbesc de accidente gen pene de cauciuc sau de faptul ca tre sa verifici uleiul de 2 ori pe zi si tre sa tii mobra verticala pentru asta. Probabil i-ar fi costat vreo 30 de euro pe ei un cric central cu tot cu montat daca il faceau "in casa", in schimb tre sa dau 100 pe el cumparat din alta parte. @cavaleru: mi se pare atractiv la MZ ca are 115 cai si ca suporta diverse variatiuni mai spre enduro... acu depinde foarte mult ce greutate o avea si cit de fiabila e mobra. Imi place foarte mult si ideea ca e modificabila si ca aspect, adica teoretic ai putea sa te plimbi cu o carenata sau cu un naked foarte agresiv dupa cum ai chef, cu o singura motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 2 membrane cu tot cu limba/clopot/ce drac o fi pentru al meu 96 ma costa cat un carb sh cu 20.000 km pe ebay ... (pentru care am deja membrane ( :crack: - in case shit happens) singurul inconvenient e posibila nepotrivire si pardalincele de duze de shpritz acuma astept raspuns de la factorypro cu lamurirea trimisa de mine, ca initial au zis ca merg schimbate. a cuma diferenta intre NU SE POT SCHIMBA, si is bagate prin presare (deci la GIMMOTO o sa se poata schimba ca doara nu fac miscarea la bricostore ) e mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 (editat) vreau cric central de TDM. care vinde asa ceva?? acum intrebare de mecanica. Am bujiile negre si imi consuma mult mobra. care e problema? cum pot afla daca trebe schimbata membrana la carburi si cat e o membrana?? Editat Februarie 21, 2009 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 consumu crescut e semn vestitul needle-jet de care tot vorbesc eu si fuchsia ( mersi de sfaturi ) se ovalizeaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 (editat) VanHelsing http://www.tenereclub.ro/download/www.tene...let%20motor.ace http://www.tenereclub.ro/download/www.tene...100000%20km.ace http://www.tenereclub.ro/download/www.tene...ismo-motore.ace Editat Februarie 21, 2009 de cristi-mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 consumu crescut e semn vestitul needle-jet de care tot vorbesc eu si fuchsia ( mersi de sfaturi ) se ovalizeaza. cat costa si cum se schimba??? o poza ca sa inteleg desprre ce vb se paote?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 @cristi-mic: foarte misto docurile, thx ! @cavaleru: in pdf-ul pus de cristi, ala cu tdm850 e o poza cu carburile. Acolo se vad bine acele de dozare (needle jets), sint cele prinse pe pistonasele din carburi. Acele alea sint conice ca sa regleze debitul de benzina in functie de cit tragi de acceleratie, si intra in niste tuburi metalice (emulsion tubes - se vad si alea in poza). In timp se ovalizeaza tuburile alea metalice, din cauza frecarii cu acele banuiesc, si o sa ai un amestec foarte bogat cu consum pe masura --> tre sa iei un kit nou de ace & tuburi, de preferinta dintr-un material mai tzapan decat ala de fabrica. Baietii de pe carpe ziceau ca alea FactoryPro sint cele mai cele, alea DynoJet sau cum se cheama cele de le gasesti la Louis sint mai naspa. La TDM-urile pe carburatie e o problema comuna asta cu uzura in timp, mai ales la alea pina in '99. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 http://www.factorypro.com/ am gasit. 100$ plus transport kit complet. nu e rau dar nu e bani momentan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 (editat) Am fost somat de Cavaleru sa-i raspund la intrebari , ca tot am motor de TDM 850 (3VD): - 28958 (cod Kedo) este tubul emulsor de la modelul 4TX, deci se poate schimba fara probleme (n-am facut operatiunea, dar nu cred sa fie asa complicat, si costa doar 12,50E bucata) - 41454 (cod Kedo) este membrana de carburator, identica la toate modelele, costa 22,50E (cea mai ieftina) - orice alt jiclor se gaseste la Kedo, dar ele nu se uzeaza, asa ca nu e cazul sa fie schimbate. Nici la acele de dozaj nu am observat uzura, doar la tuburile emulsoare - carburatoarele de 3VD si 4TX nu sint identice, difera diametrul prinderii pe filtrul de aer si sistemul TPS. Prinderea pe admisie e identica (flansele alea de cauciuc se gasesc si ele la Kedo). Pentru alte detalii si tutoriale (tinind cont ca sint identice intre motoarele de 750 si cele de 850) vizitati www.tenereclub.ro, sectiunea Super Tenere sau Download. Editat Februarie 21, 2009 de cristi-mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 este extraordinar de detaliat si suportat de poze totul, dar nu se potrivesc chestiile. am cumparat membrana de 4tx uitandu-ma la part catalogue de 1999 si nu merge pe 1996/1997. in carbu meu ii assembly cum e in microfishele de 1992. deja suspectez ca am pus pe motor carb de 3vd. TOT nu se leaga ceva. bun bun se gaseste emulsor pentru 4tx pe kedo da daca in manualul de service de 99 nu este cod de piesa pentru asta ? astept raspuns de la factorypro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 (editat) PS O sa fac si eu un tutorial cu foto cu schimbarea tuburilor emulsoare imediat ce imi vine comanda de la Kedo. PPS Daca intereseaza pe cineva un sistem de afisare al treptei de viteza, stiu cum se face partea mecanica, dar trebuie un electronist sa faca sistemul electronic. PPS Ishmael, cred ca e bine sa comanzi de la Kedo in functie de informatiile de la ei de pe site. Altfel risti sa te incurci. Nu degeaba Kedo e recunoscut ca specialist Yamaha. Daca ai TPS pe carburatoare, atunci e modelul 4TX, clar. Editat Februarie 21, 2009 de cristi-mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 Am fost somat de Cavaleru sa-i raspund la intrebari , ca tot am motor de TDM 850 (3VD):- 28958 (cod Kedo) este tubul emulsor de la modelul 4TX, deci se poate schimba fara probleme (n-am facut operatiunea, dar nu cred sa fie asa complicat, si costa doar 12,50E bucata) - 41454 (cod Kedo) este membrana de carburator, identica la toate modelele, costa 22,50E (cea mai ieftina) - orice alt jiclor se gaseste la Kedo, dar ele nu se uzeaza, asa ca nu e cazul sa fie schimbate. Nici la acele de dozaj nu am observat uzura, doar la tuburile emulsoare - carburatoarele de 3VD si 4TX nu sint identice, difera diametrul prinderii pe filtrul de aer si sistemul TPS. Prinderea pe admisie e identica (flansele alea de cauciuc se gasesc si ele la Kedo). Pentru alte detalii si tutoriale (tinind cont ca sint identice intre motoarele de 750 si cele de 850) vizitati www.tenereclub.ro, sectiunea Super Tenere sau Download. cristi mic multumesc pt tot. membrana e cea portocalie banuiesc, poti sa imi indici cu o sagata care este tubul emulsor?? ca in cazul in care ma apuc sa demontez carburile sa stiu unde sa ma uit. si cum imi da seama ca este uzat excesiv? codul de tub de la 4tx merge pt 3vd??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 PS O sa fac si eu un tutorial cu foto cu schimbarea tuburilor emulsoare imediat ce imi vine comanda de la Kedo. PPS Daca intereseaza pe cineva un sistem de afisare al treptei de viteza, stiu cum se face partea mecanica, dar trebuie un electronist sa faca sistemul electronic. PPS Ishmael, cred ca e bine sa comanzi de la Kedo in functie de informatiile de la ei de pe site. Altfel risti sa te incurci. Nu degeaba Kedo e recunoscut ca specialist Yamaha. Daca ai TPS pe carburatoare, atunci e modelul 4TX, clar. abia astept tutorialul, cand crezi ca il vei face cristi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 (editat) Pai am dat comanda prin ROMI3, dar la Kedo costa transportul si pina nu stringe mai multe comenzi nu vreau sa platesc 10E degeaba. Membrana nu se vede in poze. Tubul emulsor e ala din ultima poza (din bronz) care iese din sertarul ala de plastic gri. Asta e membrana. Editat Februarie 21, 2009 de cristi-mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 or fi kedo specialisti, da coduri OEM compat. ioc, si distinctie intre variantele de model iara ioc, si la dilemele mele, se ajunge la tipicareala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bamsee_tgv Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 Salutare, Caut si eu pastile pt supape pt TDM 4TX din '96. In afara de stealer(dealer), unde pot gasi asa ceva? Pe Kedo nu ma descurc sa le gasesc........"ich sprahe nicht deutsch so gut" . Astept raspunsurile voastre. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bamsee_tgv Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 (editat) Oameni buni am gasit ceea ce cautam.....dar nu in romania mai exact aici: http://www.oemmotorparts.com Au piese originale pt Tdm si nu numai, si preturile nu mi se par exagerate pentru piese originale. M-am gandit sa spun si celorlati unde putem gasi piese noi..... nu fac reclama gratuita. Bafta Editat Februarie 21, 2009 de bamsee_tgv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Februarie 22, 2009 Share Postat Februarie 22, 2009 (editat) asta e carbu de 92-95 DAR si la 96 e tot asa DIAPHRAGM ASSY (membrana pe inchizatoru ala) asta e carburatorul de 99-00 care`i nene tubu emulsor? ca sus e 35 ===== uite si service manualurile specificatii carb 96- spec. carb 99-00 -a se vedea needle jet specs. Editat Februarie 22, 2009 de ishmael Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.