bamsee_tgv Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 (editat) Pentru ca tot a venit vorba de kilometraje, care ai unul de vanzare? ca al meu nu mai merge. Tipul de la care l-am luat a incercat sa il dea inapoi si s-au ras pinioanele alea de plastic din spate. Asa ca daca aveti un km de tdm il vreau, chiar si busit, sa aiba pinioanele alea atat. Bafta si asfalt uscat! Editat Februarie 24, 2009 de bamsee_tgv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 va salut baieti! pentru kilometraj poti sa arunci un ochi aici http://cgi.ebay.co.uk/YAMAHA-TDM850-3VD-CL...A1%7C240%3A1318 . bafta! pentru un tdm poti suna la Atti in Arad.eu am luat unu anu trecut si e ok.ai si un nr daca vrei sa incerci 0726316580. daca nu ma insel cand am fost la el anu trecut mai avea unu.bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 nu cred ca il mai are da suna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 Pentru ca tot a venit vorba de kilometraje, care ai unul de vanzare? ca al meu nu mai merge. Tipul de la care l-am luat a incercat sa il dea inapoi si s-au ras pinioanele alea de plastic din spate. Asa ca daca aveti un km de tdm il vreau, chiar si busit, sa aiba pinioanele alea atat. Bafta si asfalt uscat! dezmembra cineva un TDM si scria asta la vanzre piese. baga acolo un ochi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 care se pricepe mai bine la uleiuri, poate ma ajuta si pe mine cu un sfat.eu folosesc la tdm-ul meu yamalube 5w40. am cautat pe forum ceva pareri si acum sunt cam bulversat. cineva zicea ca de fapt yamalube este texaco. sa auzim si parerile voastre. multumesc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bamsee_tgv Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 Mersi de informatii, O sa-l sun pe Atti sa vb cu el, de pe ebay nu cumpar deocamdata, iar cel ce dezmembreaza tdm-ul a vandut bordul. Mersi frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bamsee_tgv Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 care se pricepe mai bine la uleiuri, poate ma ajuta si pe mine cu un sfat.eu folosesc la tdm-ul meu yamalube 5w40. am cautat pe forum ceva pareri si acum sunt cam bulversat. cineva zicea ca de fapt yamalube este texaco. sa auzim si parerile voastre. multumesc . Uite ce am gasit pe un forum de R1: "at one point in time Torco did all of the oils for yamaha. i don't know if they still do. those contracts (like bel-ray for hondalube) get won/sold to the highest bidder. what you buy one year may not be the same as what you buy the next. how many people know that the RaceTech USA-1 fork oil is really Motorex? there are only so many refinerys in the world." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 (editat) care se pricepe mai bine la uleiuri, poate ma ajuta si pe mine cu un sfat.eu folosesc la tdm-ul meu yamalube 5w40. am cautat pe forum ceva pareri si acum sunt cam bulversat. cineva zicea ca de fapt yamalube este texaco. sa auzim si parerile voastre. multumesc . Greu de aflat chestiile astea. Este foarte probabil insa sa difere producatorul in functie de zona /continent. Texaco, cel putin pentru Europa de est, este facut langa Ruse, la rafinariile Prista Oil... m-as mira ca ei sa faca Yamalube-ul. Bine, nu este facut de Yamaha, asta e sigur, ei fac motociclete nu lubrifianti. Dar una peste alta conteaza prea putin, conteaza specificatiile si sa fie un producator de incredere. Atata timp cat Yamaha si-a pus numele pe el, n-ai de ce sa iti faci probleme. Eu am de gand sa bag in a mea un Valvoline SynPower (care o sa dispara in curand) sau Motul 7100. Yamalube 10W-40 stiu ca este tot fullsintetic. Insa ar merge si un semisintetic, mai ales la un 850. Se pare ca TDM nu este un motor pretentios la ulei, totul e sa respecti manualul si sa-l schimbi la timp. Editat Februarie 25, 2009 de LinX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 care se pricepe mai bine la uleiuri, poate ma ajuta si pe mine cu un sfat.eu folosesc la tdm-ul meu yamalube 5w40. am cautat pe forum ceva pareri si acum sunt cam bulversat. cineva zicea ca de fapt yamalube este texaco. sa auzim si parerile voastre. multumesc . n-are nici o importanta ce marca de ulei bagi, din plaja 10W-50, cita vreme e destul de frecvent la tdm-urile de 850 sa haleasca uneori un litru la mia de km. E mult mai important sa verifici frecvent nivelul uleiului, variaza destul de aleator, si e mult mai nasol pentru motor sa mearga pe sec decat cu marca X in loc de marca Y. Daca mergi iarna poti sa-i bagi linistit un 10W-40, iar vara il schimbi cu un 20W-50, si nu te ustura nici la buzunar. Aia 80CP din 850cc n-au nevoie de cine stie ce ulei sintetic. Toata treaba sa nu bagi ulei de masina cu cine stie ce aditivi antifrictiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 0 barat cine face pentru cine. in ordine descrescatoare in opinia mea: motul, repsol, restu . dupe cum zicea fuchsia, mai pe racorica 10w-40, vara 20w-50. e suficient mineral si eventual semi. nu e necesare sinteticele. eftin si bun, vezi ca la louis is multe promotii pentru castrol. de ce haleste tdm`u aproximativ se stie, am citit pe forumurile dafar,dar nu renteaza interventia la ce super uleiuri trebe sa pui in el , e mai rentabil sa completezi. nasol e ca indica aluda locu de vizita din cauza constructiei motorului - aci or avut si ei o scapare in perfectiunea ce or facut-o tdm . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 , e mai rentabil sa completezi. nasol e ca indica aluda locu de vizita din cauza constructiei motorului - aci or avut si ei o scapare in perfectiunea ce or facut-o tdm . adica?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 scuze, vorbeam de 4tx. sistemu e tot ca la 3vd, cu rezervor de ulei, numa ca lor integrat in constructie pe bloc motor, da principiul e acelasi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 pai la 3vd e integrat in motor asta vrei sa zici nu?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 (editat) Nu, la 4TX rezervorul de ulei e fix deasupra cutiei de viteze, optic pare ca e integrat in motor, dar de fapt e un rezervor separat. La 3VD e chiar separat (si optic si tehnic). Apropo de consumul de ulei, poate e bine de verificat daca nu curge pe la semeringul de la pinion (iesirea din cutia de viteze). NU E VORBA de uzura semeringului, ci de o mica problema de montaj: pe acolo trece un canal de ungere sub presiune, iar semeringul are in interior niste degajari pentru canalul ala. Daca nu se monteaza corect, semeringul poate obtura partial canalul de ungere, iar uleiul iese sub presiune (ca o ceatza fina) pe sub semering, si desi nu curge in mod deosebit, apare un consum notabil....Cam asta ar fi teoria, de verificat oricum... PS La mine kilometrajul arata 5500 acum Editat Februarie 25, 2009 de cristi-mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 Nu, la 4TX rezervorul de ulei e fix deasupra cutiei de viteze, optic pare ca e integrat in motor, dar de fapt e un rezervor separat. La 3VD e chiar separat (si optic si tehnic). Apropo de consumul de ulei, poate e bine de verificat daca nu curge pe la semeringul de la pinion (iesirea din cutia de viteze). NU E VORBA de uzura semeringului, ci de o mica problema de montaj: pe acolo trece un canal de ungere sub presiune, iar semeringul are in interior niste degajari pentru canalul ala. Daca nu se monteaza corect, semeringul poate obtura partial canalul de ungere, iar uleiul iese sub presiune (ca o ceatza fina) pe sub semering, si desi nu curge in mod deosebit, apare un consum notabil....Cam asta ar fi teoria, de verificat oricum... PS La mine kilometrajul arata 5500 acum pai la tine are 5500 ca e pui proaspat iesit din imperecherea unui ST cu un TDM si a iesit ditamai puiu =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 multam pentru sfaturi.pana o sa ies cu motoru o sa ma hotarasc ce bag in el.eu am folosit yamalube pentru ca stiam ca este recomandat de producator. nu am avut cartea de la motor si nu stiu ce ulei s-a folosit pana a ajuns la mine.cat despre mancatu uleiului nu pot sa ma plang.va doresc bafta la toti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 nici la mine nu papa ulei si am pus motul 5100 parca ca era cel mai ieftin 120 lei 4 litri daca nu papa ulei e bine? nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 E bine sa fii nitel paranoic si sa verifici des uleiul pina te lamuresti cum se comporta in toate conditiile de mers. De exemplu la drum intins poate sa-ti haleasca in 300km cit nu ti-a halit in 3 luni in oras (mie mi s-a intimplat). Daca nu-ti maninca indiferent pe unde mergi si la ce turatie, ai scapat, ti-ai luat de-o grija Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 pai la 3vd e integrat in motor asta vrei sa zici nu?? pai tu ai 3vd ... e incorporat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 am folosit yamalube pentru ca stiam ca este recomandat de producator. nu am avut cartea de la motor si nu stiu ce ulei s-a folosit pana a ajuns la mine Recomandat de comerciant / importator poate, in manual nu cred ca o sa vezi referire la marca luleiului. In general sunt date specificatiie API si MA si tabelul vascozitate/temperatura. Pentru manual de utilizare vezi aici: http://www.yamaha-motor-europe.com/communi...ice/manuals.jsp Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 n-are nici o importanta ce marca de ulei bagi, din plaja 10W-50, cita vreme e destul de frecvent la tdm-urile de 850 sa haleasca uneori un litru la mia de km. E mult mai important sa verifici frecvent nivelul uleiului, variaza destul de aleator, si e mult mai nasol pentru motor sa mearga pe sec decat cu marca X in loc de marca Y. Daca mergi iarna poti sa-i bagi linistit un 10W-40, iar vara il schimbi cu un 20W-50, si nu te ustura nici la buzunar. Aia 80CP din 850cc n-au nevoie de cine stie ce ulei sintetic. Toata treaba sa nu bagi ulei de masina cu cine stie ce aditivi antifrictiune. Eu la toate motocicletele avute pana in momentul de fata, le-am bagat doar Mobil 1, 10W-40 semisintetic. Si la TDM am bagat tot acesta. Iar in legatura cu halitul uleiului, am facut cu motocicleta aproximativ 700 km, de cand o am si nu mi-a mancat deloc ulei, ni velul uleiului fiind acelasi de cand l-am schimbat. Insa stiu motociclete care trebuiesc segmentate si papa foarte mult ulei. Numai bine E bine sa fii nitel paranoic si sa verifici des uleiul pina te lamuresti cum se comporta in toate conditiile de mers. De exemplu la drum intins poate sa-ti haleasca in 300km cit nu ti-a halit in 3 luni in oras (mie mi s-a intimplat).Daca nu-ti maninca indiferent pe unde mergi si la ce turatie, ai scapat, ti-ai luat de-o grija Am verificat nivelul uleiului si e acelasi ca in momentul schimbarii lui. De mers am mers si la drum intins si prin oras destul de mult. Acum ramane de vazut cum se va comporta si la vara, pe temperaturi foarte ridicate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 pai tu ai 3vd ... e incorporat ? pai habar n-am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 pai pe unde bagi oloi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 Eu la toate motocicletele avute pana in momentul de fata, le-am bagat doar Mobil 1, 10W-40 semisintetic Mobil poate, Mobil1 semisintetic nu exista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 Mobil poate, Mobil1 semisintetic nu exista. Imi cer scuze, asa este, e vorba de Mobil Extra 4T 10W-40 Semisintetic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.