Cavaleru Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 al meu are cca 75.000 si merge ok. si nici asa nu stiu cat de reali sunt. eu am luat-o pe la 56.000 acum un an. are nevoie de carburatie facuta, niste tobe ca astea sunt ruginite ca dracu, o mica cosmetizare la carene...merge ok in principiu. ptr o motoreta din 91 eu zic ca merge perfect... TDm rules Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sososs Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 am vorbit cu Cosmin despre motor .... o sa merg sambata sa-l vad ....... ii intr-adevar frecat pe dreapta (se vede din poze), carena zgariata si toba putin indoita ... iar ca si km (25.000) zicea ca asa l-a luat din Italia, de la un mecanic de acolo, la care mai vin clienti cu motoare sa le vanda / repare; ca s-ar putea sa fie reali, ca aia nu prea dau km in spate, etc ...... dar destul de greu de crezut ... poate s-a dat kilometrajul peste cap si are 125.000 daca ar avea 25 l-as lua indiferent de pret ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 la ala o fost dat kilometraju inapoi odata, si pus si alt kilometraj in cazu asta (sau ceva de genu). deci e nerealist mai. DA ASTA NU INSEAMNA CA NU POATE FI ADEVARAT, de asemenea nu inseamna "NU IL LUA" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 (editat) @sososs: ia-te si tu dupa chestiile care se uzeaza in timp, kilometrajul e irelevant - contactul cheii de exemplu se uzeaza vizibil in timp, carburile probabil n-o sa poti sa le verifici daca s-au ovalizat tuburile, da' poti sa vezi daca miroase a benzina pe tobe... nu ca n-ar putea sa miroasa si din alte cauze, dar ca idee.... vezi si tu ce iti mai vine in minte. Ar trebui sa ai si niste explicatii logice pentru atat de putini km - acte cu fostul proprietar care ar trebui sa fie femeie sau moshneag, carte de service, etc. Bineinteles, certitudini nu poti sa ai, dar se aduna statistic si tragi o concluzie. La 25000 km ar trebui sa ai o motocicleta impecabila, de vitrina, si nu ma refer la cazaturi aici, ci la aspectul ei general. Eu unul daca ash fi tzepar si as umbla la kilometraje as pune dracului un numar mai apropiat de realitate - cred ca le-as da mult mai repede decat motoare de 15 ani cu 30 000 in bord Editat Februarie 24, 2009 de fuchsia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 eu am acasa un km de TDM cu 40000, cand il vand il pun p-asta =)), glumesc PS al meu e luat de la un mos dupa acte care il avea din 97' am luat km de buni dar oricum aia erau ultimul lucru la care m-am uitat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 Si al meu tot de la un mosh care l-a cumparat in '97, singurul proprietar... 60 de ani in brieful nemtesc Ete ai dracului mosii astia ca nu sint chiar o legenda... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bamsee_tgv Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 (editat) Pentru ca tot a venit vorba de kilometraje, care ai unul de vanzare? ca al meu nu mai merge. Tipul de la care l-am luat a incercat sa il dea inapoi si s-au ras pinioanele alea de plastic din spate. Asa ca daca aveti un km de tdm il vreau, chiar si busit, sa aiba pinioanele alea atat. Bafta si asfalt uscat! Editat Februarie 24, 2009 de bamsee_tgv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 va salut baieti! pentru kilometraj poti sa arunci un ochi aici http://cgi.ebay.co.uk/YAMAHA-TDM850-3VD-CL...A1%7C240%3A1318 . bafta! pentru un tdm poti suna la Atti in Arad.eu am luat unu anu trecut si e ok.ai si un nr daca vrei sa incerci 0726316580. daca nu ma insel cand am fost la el anu trecut mai avea unu.bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 nu cred ca il mai are da suna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 Pentru ca tot a venit vorba de kilometraje, care ai unul de vanzare? ca al meu nu mai merge. Tipul de la care l-am luat a incercat sa il dea inapoi si s-au ras pinioanele alea de plastic din spate. Asa ca daca aveti un km de tdm il vreau, chiar si busit, sa aiba pinioanele alea atat. Bafta si asfalt uscat! dezmembra cineva un TDM si scria asta la vanzre piese. baga acolo un ochi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 care se pricepe mai bine la uleiuri, poate ma ajuta si pe mine cu un sfat.eu folosesc la tdm-ul meu yamalube 5w40. am cautat pe forum ceva pareri si acum sunt cam bulversat. cineva zicea ca de fapt yamalube este texaco. sa auzim si parerile voastre. multumesc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bamsee_tgv Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 Mersi de informatii, O sa-l sun pe Atti sa vb cu el, de pe ebay nu cumpar deocamdata, iar cel ce dezmembreaza tdm-ul a vandut bordul. Mersi frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bamsee_tgv Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 care se pricepe mai bine la uleiuri, poate ma ajuta si pe mine cu un sfat.eu folosesc la tdm-ul meu yamalube 5w40. am cautat pe forum ceva pareri si acum sunt cam bulversat. cineva zicea ca de fapt yamalube este texaco. sa auzim si parerile voastre. multumesc . Uite ce am gasit pe un forum de R1: "at one point in time Torco did all of the oils for yamaha. i don't know if they still do. those contracts (like bel-ray for hondalube) get won/sold to the highest bidder. what you buy one year may not be the same as what you buy the next. how many people know that the RaceTech USA-1 fork oil is really Motorex? there are only so many refinerys in the world." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 (editat) care se pricepe mai bine la uleiuri, poate ma ajuta si pe mine cu un sfat.eu folosesc la tdm-ul meu yamalube 5w40. am cautat pe forum ceva pareri si acum sunt cam bulversat. cineva zicea ca de fapt yamalube este texaco. sa auzim si parerile voastre. multumesc . Greu de aflat chestiile astea. Este foarte probabil insa sa difere producatorul in functie de zona /continent. Texaco, cel putin pentru Europa de est, este facut langa Ruse, la rafinariile Prista Oil... m-as mira ca ei sa faca Yamalube-ul. Bine, nu este facut de Yamaha, asta e sigur, ei fac motociclete nu lubrifianti. Dar una peste alta conteaza prea putin, conteaza specificatiile si sa fie un producator de incredere. Atata timp cat Yamaha si-a pus numele pe el, n-ai de ce sa iti faci probleme. Eu am de gand sa bag in a mea un Valvoline SynPower (care o sa dispara in curand) sau Motul 7100. Yamalube 10W-40 stiu ca este tot fullsintetic. Insa ar merge si un semisintetic, mai ales la un 850. Se pare ca TDM nu este un motor pretentios la ulei, totul e sa respecti manualul si sa-l schimbi la timp. Editat Februarie 25, 2009 de LinX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 care se pricepe mai bine la uleiuri, poate ma ajuta si pe mine cu un sfat.eu folosesc la tdm-ul meu yamalube 5w40. am cautat pe forum ceva pareri si acum sunt cam bulversat. cineva zicea ca de fapt yamalube este texaco. sa auzim si parerile voastre. multumesc . n-are nici o importanta ce marca de ulei bagi, din plaja 10W-50, cita vreme e destul de frecvent la tdm-urile de 850 sa haleasca uneori un litru la mia de km. E mult mai important sa verifici frecvent nivelul uleiului, variaza destul de aleator, si e mult mai nasol pentru motor sa mearga pe sec decat cu marca X in loc de marca Y. Daca mergi iarna poti sa-i bagi linistit un 10W-40, iar vara il schimbi cu un 20W-50, si nu te ustura nici la buzunar. Aia 80CP din 850cc n-au nevoie de cine stie ce ulei sintetic. Toata treaba sa nu bagi ulei de masina cu cine stie ce aditivi antifrictiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 0 barat cine face pentru cine. in ordine descrescatoare in opinia mea: motul, repsol, restu . dupe cum zicea fuchsia, mai pe racorica 10w-40, vara 20w-50. e suficient mineral si eventual semi. nu e necesare sinteticele. eftin si bun, vezi ca la louis is multe promotii pentru castrol. de ce haleste tdm`u aproximativ se stie, am citit pe forumurile dafar,dar nu renteaza interventia la ce super uleiuri trebe sa pui in el , e mai rentabil sa completezi. nasol e ca indica aluda locu de vizita din cauza constructiei motorului - aci or avut si ei o scapare in perfectiunea ce or facut-o tdm . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 , e mai rentabil sa completezi. nasol e ca indica aluda locu de vizita din cauza constructiei motorului - aci or avut si ei o scapare in perfectiunea ce or facut-o tdm . adica?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 scuze, vorbeam de 4tx. sistemu e tot ca la 3vd, cu rezervor de ulei, numa ca lor integrat in constructie pe bloc motor, da principiul e acelasi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 pai la 3vd e integrat in motor asta vrei sa zici nu?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 (editat) Nu, la 4TX rezervorul de ulei e fix deasupra cutiei de viteze, optic pare ca e integrat in motor, dar de fapt e un rezervor separat. La 3VD e chiar separat (si optic si tehnic). Apropo de consumul de ulei, poate e bine de verificat daca nu curge pe la semeringul de la pinion (iesirea din cutia de viteze). NU E VORBA de uzura semeringului, ci de o mica problema de montaj: pe acolo trece un canal de ungere sub presiune, iar semeringul are in interior niste degajari pentru canalul ala. Daca nu se monteaza corect, semeringul poate obtura partial canalul de ungere, iar uleiul iese sub presiune (ca o ceatza fina) pe sub semering, si desi nu curge in mod deosebit, apare un consum notabil....Cam asta ar fi teoria, de verificat oricum... PS La mine kilometrajul arata 5500 acum Editat Februarie 25, 2009 de cristi-mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 Nu, la 4TX rezervorul de ulei e fix deasupra cutiei de viteze, optic pare ca e integrat in motor, dar de fapt e un rezervor separat. La 3VD e chiar separat (si optic si tehnic). Apropo de consumul de ulei, poate e bine de verificat daca nu curge pe la semeringul de la pinion (iesirea din cutia de viteze). NU E VORBA de uzura semeringului, ci de o mica problema de montaj: pe acolo trece un canal de ungere sub presiune, iar semeringul are in interior niste degajari pentru canalul ala. Daca nu se monteaza corect, semeringul poate obtura partial canalul de ungere, iar uleiul iese sub presiune (ca o ceatza fina) pe sub semering, si desi nu curge in mod deosebit, apare un consum notabil....Cam asta ar fi teoria, de verificat oricum... PS La mine kilometrajul arata 5500 acum pai la tine are 5500 ca e pui proaspat iesit din imperecherea unui ST cu un TDM si a iesit ditamai puiu =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 multam pentru sfaturi.pana o sa ies cu motoru o sa ma hotarasc ce bag in el.eu am folosit yamalube pentru ca stiam ca este recomandat de producator. nu am avut cartea de la motor si nu stiu ce ulei s-a folosit pana a ajuns la mine.cat despre mancatu uleiului nu pot sa ma plang.va doresc bafta la toti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 nici la mine nu papa ulei si am pus motul 5100 parca ca era cel mai ieftin 120 lei 4 litri daca nu papa ulei e bine? nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 E bine sa fii nitel paranoic si sa verifici des uleiul pina te lamuresti cum se comporta in toate conditiile de mers. De exemplu la drum intins poate sa-ti haleasca in 300km cit nu ti-a halit in 3 luni in oras (mie mi s-a intimplat). Daca nu-ti maninca indiferent pe unde mergi si la ce turatie, ai scapat, ti-ai luat de-o grija Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 pai la 3vd e integrat in motor asta vrei sa zici nu?? pai tu ai 3vd ... e incorporat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.