Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Dupa inca o mie de km weekendul asta si alte cateva saptamani de proba, am mai aflat cate ceva si tras niste concluzii:

 

1. De interes general acum o luna doua era chestiunea cu sistemul de ungere al lantului. Daca achizitionati sau realizati un asemenea sistem, obligatoriu uleiul trebuie sa picure pe lant undeva in exteriorul foii (vezi site-ul Scottoiler), si nu pur si simplu pe mijlocul lantului. Am incercat vreo 3 prinderi diferite, bine realizate si uleiul ajungea nu numai pe lant, dar si pe pe interiorul rotii si chiar pe cauciuc. Cu toate astea n-au fost probleme, cu exceptia mizeriei, dar e chiar inconfortabil sa stii pe viraje ca ai ulei pe cauciuc, fie el un ulei mai lipicios.

 

2. A doua chestie, TDMu' meu (de 900) n-a vrut sa prinda pe A1 mai mult de 221 km/h. Nu stiu daca e ok sau nu, eu l-am luat sh cu ceva km. Am fost un pic cam dezamagit, insa pe urma mi-am dat seama ca baietii aia de pe net cu 246, 251 aveau motocicletele modificate oricum. Bine, nu zic ca as merge cu viteza aia sau ca nu e mai mult decat suficient, dar vroiam sa vad asa, daca e in parametrii iar un Dynotest e cam scump. Poate pe viitor se mai aduna posesori de 900 si facem un schimb de experienta in privinta asta.

 

3. Saua la TDM 900 (2002 - 2006) e cam tare si cu siguranta nu e o sa de "grand - touring". Am doi prieteni cu Diversion, ambele mobre cu saua mai misto, Diversion-ul de 600 din 2000 avand chiar o super sa. Pe mine de cateva ori pana acum m-a cam rupt de fund la drum lung. In general de la cantul cam abrupt al seii care pune ceva presiune pe interiorul - spatele partii superioare a coapselor dar si de la faptul ca e cam tare. Stiu ca exista alternative, dar 250 de euro pe o sa custom e cam mult deocamdata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@linx ca de obicei cu observatii la inaltime:

 

1. e bun de stiu, trebuie sa imi modific sistemul creat. pana in momentul de fata nu l-am probat din cauza sistemului de prindere pe bascula ineficient. plus imi mai trebuie un picurator cu rotita de control, una pt on-off si una pt control.

 

2. 221 km pe ceasul TDM-ului sau pe al gps-ului??

 

3. o sa corbin iti muta fundu in rai. scump dar merita fiecare banut. pt modelul meu era pe la 350 iuro :P

 

@ rocker mergem amice peste mari si tari :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Korben Dallas

 

In legatura cu ce ai zis despre acurile de la Shoc, ele nu pot fii uzate, daca ne gandim putzin la acurile din memrane, care se ridica mii de ori pe 100 de km, fata de acurile de la Shoc, care sunt trase de 5-6 ori maxim pe zi, ele nu se pot uza asa de repede.

 

Azi am mai desfacut mobra, k tot imi afuma bujiile, si am coborat acul la minim, la ultima treapta. Numai merge asa de bine, inainte de 2000 de ture incepe sa se sacadeze in fiecare treapta. E foarte enervant.

Urmeaza ca maine sa urc inapoi o treapta. Sa vad cum reactioneaza asa.

 

Sunt putzin dezamagit.. Din cauza bujiilor, numai stiu ce pot face daca si acum o sa afume bujiile.

 

Vreau sa va intreb, voi ce fel de bujii avetzi? "NGK DPR8EA-9" sau "DPR9EA-9".

 

Maine va fac si poze, k azi sunt cam terminat.. Concertele din ungaria nu erau prea usoare.. ne`am straduit sa rezistam pana la capat prin atmosfera superba ce a fost acolo... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am DPR9EA-9, sub 2000 imi merge si mie sacadat. nu stiu la ce treapta sunt setate acele. mesterim la intrunire daca aveti vreunu chef :D

 

de cand am rezolvat cu udatu bujiilor nu le-am mai desfacut.

 

totusi vibreaza destul de tare si enervat, mai ales in 5-a cum trece de 3500-4000 devine enervant si obositor.

 

suspectez carburile care nu-s sincronizate cum trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e vorba de trepidatzii.. da park in unele momente nu ar da scanteie,, scapa un cilindru, sau ceva de genu. nu stiu cum sa va explic.. Eventual, care veti fii dispusi, ii mai desfacem acolo, la gramada.. :P

 

Ne facem si noi "MC Giver" :D

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Korben Dallas

 

In legatura cu ce ai zis despre acurile de la Shoc, ele nu pot fii uzate, daca ne gandim putzin la acurile din memrane, care se ridica mii de ori pe 100 de km, fata de acurile de la Shoc, care sunt trase de 5-6 ori maxim pe zi, ele nu se pot uza asa de repede.

Nu sunt uzate, ci arse

Probabil cineva a mers mult cu socul tras sau a fost prea intins cablul de soc

Vreau sa va intreb, voi ce fel de bujii avetzi? "NGK DPR8EA-9" sau "DPR9EA-9".

Denso X24EPR-U9

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma ajutati sa intind si eu lantu? ca nu am facut asta niciodata pana acum, sau daca imi puteti da 2-3 sfaturi ca sa il asez inainte sa plec la drum :D

 

PS iau eu manulu dupa mine :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma ajutati sa intind si eu lantu? ca nu am facut asta niciodata pana acum, sau daca imi puteti da 2-3 sfaturi ca sa il asez inainte sa plec la drum :D

 

PS iau eu manulu dupa mine :P

 

Da sigur.. Fara nici o problema..

Facem si treaba asta... Eventual dak poti sa`ti montezi un Stander mijloc,.. Pana atunci, ar fii mult mai simplu.. Dar merge si fara.. Putzin mai multe chinuri :)

 

 

Nu sunt uzate, ci arse

Probabil cineva a mers mult cu socul tras sau a fost prea intins cablul de soc

 

Denso X24EPR-U9

 

 

Dupa parerea ta, poate sa fie problema cu bujiile negrite din cauza bujiilor?

 

Sunt tare curios dak tzi se mai negresc bujiile si dupa ce ii faci probolema la acurile de la Shoc.

 

Sper sa ai dreptate.. Eu azi am scos tot carburatorul,. da imi era frica sa desfac tot..

 

Dak tu reusesti, cu sigurantza o sa incerc si eu..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

totusi vibreaza destul de tare si enervat, mai ales in 5-a cum trece de 3500-4000 devine enervant si obositor.

 

suspectez carburile care nu-s sincronizate cum trebuie.

suspectezi bine, la mine nu trepideaza nimic, sau m-am obisnuit cu trepidatiile V-ului de la Transalp :)

de la 4000 rpm la mine incepe visul :D

gaseste rapid un mester sa te rezolve

 

Dupa parerea ta, poate sa fie problema cu bujiile negrite din cauza bujiilor?

 

Sunt tare curios dak tzi se mai negresc bujiile si dupa ce ii faci probolema la acurile de la Shoc.

 

Sper sa ai dreptate.. Eu azi am scos tot carburatorul,. da imi era frica sa desfac tot..

 

Dak tu reusesti, cu sigurantza o sa incerc si eu..

Voi vedea dimineata, nu desfac bujiile cu motorul cald, iar acum e noapte, deci iar nu ma pun sa le desfac :P

Am lasat si eu acele jos la maxim, si nu sunt incantat

tot am caderea de putere, dara nu la 3000 rpm ci putin mai jos, dupa asta se dezlantuie iadul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

yo stau si ma gandesc unde ancorez pe langa topcase si coburi , 2 saci, cortu, 2 izoprene si grataru :D

 

cortu meu e cam mare si greu cred ca las acasa topcase-ul si pun pe suportul lui sacu de 50l de la loius. iar sacii ii bag in coburi .....

 

sunt in pana de idei ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Korben Dallas

 

In legatura cu ce ai zis despre acurile de la Shoc, ele nu pot fii uzate, daca ne gandim putzin la acurile din memrane, care se ridica mii de ori pe 100 de km, fata de acurile de la Shoc, care sunt trase de 5-6 ori maxim pe zi, ele nu se pot uza asa de repede.

 

Azi am mai desfacut mobra, k tot imi afuma bujiile, si am coborat acul la minim, la ultima treapta. Numai merge asa de bine, inainte de 2000 de ture incepe sa se sacadeze in fiecare treapta. E foarte enervant.

Urmeaza ca maine sa urc inapoi o treapta. Sa vad cum reactioneaza asa.

 

Sunt putzin dezamagit.. Din cauza bujiilor, numai stiu ce pot face daca si acum o sa afume bujiile.

 

Vreau sa va intreb, voi ce fel de bujii avetzi? "NGK DPR8EA-9" sau "DPR9EA-9".

 

Maine va fac si poze, k azi sunt cam terminat.. Concertele din ungaria nu erau prea usoare.. ne`am straduit sa rezistam pana la capat prin atmosfera superba ce a fost acolo... :D

Si la mine face la fel cu sacadatul dar pe la 2700-2800 rpm. Ieri l-am desfacut pana la carburi, am montat un filtru de benzina pe furtunu de alimentare si am curatat bine de tot filtrul de aer (era super imbacsit de praf si musculite). Astazi si maine urmeaza sa-i schimb bujiile (NGK DPR8EA-9, am cumparat, cum specifica in manual), sa-i sincronizez carburile si sa schimb uleiul si filtrul. Dupa aceea sa vedem cum se comporta, daca mai "agata", mai sacadeaza. Totodata probabil sacadarii, am si un mic gol de putere cam pe la aceeasi turatie 2700.

Am de mesterit, numai bine tuturor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totodata probabil sacadarii, am si un mic gol de putere cam pe la aceeasi turatie 2700.

Lasă că vă vad eu după ce schimb acele de la Âşocuri :D

Am întors carburatoarele astea pe toate fețele Âşi iată niÂşte concluzii

Golul de putere e direct legat de aceste clapete, pentru că în momentul în care tragi Âşocul (sau dacă nu închide perfect) se scurtcircuitează pompa de accelerație (cunoscută la Dacie ca "pompă de Âşpriț"), ceea ce duce, ați ghicit, la aceste căderi de putere

La peste 3000 rpm această pompă de îmbogățire nu mai are efect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

yo stau si ma gandesc unde ancorez pe langa topcase si coburi , 2 saci, cortu, 2 izoprene si grataru :P

 

cortu meu e cam mare si greu cred ca las acasa topcase-ul si pun pe suportul lui sacu de 50l de la loius. iar sacii ii bag in coburi .....

 

sunt in pana de idei ...

 

 

Nu stiu.. Eu pana aum umblam singur, nu aveam probleme de genu, Am doar un topcase si rucsac de rezervor,.. In rucsac bagam hainele care imi trebuiesc, si in topcase salteaua, mancarea ce imi mai duceam, si mi`a mai ramas loc liber tot timpul...

 

In fata la topcase legam o izoprena, sacul de dormit si coprtul, una peste alta..

 

E posibil ca si de data asta sa fac la fel dak nu`mi gasesc pana atunci o domnisoara mai deschisa.. :)

 

 

 

Eventual ai putea sa legi pe deasupra la coburi, paralel cu Sa.. Eu zic ca acolo nu te deranjeaza.. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu.. Eu pana aum umblam singur, nu aveam probleme de genu, Am doar un topcase si rucsac de rezervor,.. In rucsac bagam hainele care imi trebuiesc, si in topcase salteaua, mancarea ce imi mai duceam, si mi`a mai ramas loc liber tot timpul...

 

In fata la topcase legam o izoprena, sacul de dormit si coprtul, una peste alta..

 

E posibil ca si de data asta sa fac la fel dak nu`mi gasesc pana atunci o domnisoara mai deschisa.. :P

 

 

 

Eventual ai putea sa legi pe deasupra la coburi, paralel cu Sa.. Eu zic ca acolo nu te deranjeaza.. :D

 

 

dap e o idee. sa vedem cortu e cea mai mare problema ca are 12 kile :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dap e o idee. sa vedem cortu e cea mai mare problema ca are 12 kile :D

 

 

Da`i cortu taw ii de pe vremea lu ceasca? Mooaama.. A meu n`are mai mult de 3 kg.. si ii de 4 pers. :P

 

Itzi recomand sa cautzi ceva mai modern, la bani putzini. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da`i cortu taw ii de pe vremea lu ceasca? Mooaama.. A meu n`are mai mult de 3 kg.. si ii de 4 pers. :D

 

Itzi recomand sa cautzi ceva mai modern, la bani putzini. :P

 

 

lasa ca il vezi tu cum arata :D

 

altu n-am si nici nu vreau. a fost ieftin asta :)

 

PS e foarte nou luat dp louis :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lasa ca il vezi tu cum arata :)

 

altu n-am si nici nu vreau. a fost ieftin asta :P

 

PS e foarte nou luat dp louis :D

 

 

Cred ca`l stiu.. dak are 11,5 kg.. :lol: M`m uitat si eu la cortu ala.. da`i cam prea mare sa`l car pe moto.. si nici pretzul nu mi se pare foarte avantajos.. Da`i ditamai cortu` cat casa.. pfoaa.. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

numai bun de carat pe moto.

 

pan acum nu l-am folosit, dar a fost imprumutat unor prieteni. chiar acum ma duc sa vad cum se monteaza. am asa un chef. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bafta la curs de montat cortu`!

 

In legatura k ne dai mobra la mana.. Pari ai fii foarte curajos...

 

Eu nu pot sa ma ocup de moto azi, k ploaie la noi de frast are.. Aman pe maine.. Am carburatoarele date jos, acum astept ca solutzia de scos suruburi sa`si faca efectul sa pot regla suruburile de la amestec. Poate reusesc sa fac sa numai imi afuma bujiile, k ma deranjeaza enorm sa scot bujiile la cate 200km,... :D

 

Maine fac si poze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poza cort montat pe jumatate,

 

de fapt nu e cort e apartament :P

 

nici nu am avut loc sa il intind cum trebuie. e bine ca acum m-am prins ce si cum, nu o sa imi ia decat 20-30 minte sa il montez :D

post-21191-1242758929_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poza cort montat pe jumatate,

 

de fapt nu e cort e apartament :)

 

nici nu am avut loc sa il intind cum trebuie. e bine ca acum m-am prins ce si cum, nu o sa imi ia decat 20-30 minte sa il montez :P

 

 

:D Cam mult... :D Dar las k faci acolo experientza cu privire la montarea cortului. :lol:

 

Aam,, Are cineva pompa electrica pentru unflat saltele? :>

 

Sa vad dak pot sa imprumut eu una..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...