Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Măi oameni buni, ce zic eu acum s-ar putea să va supere, eu cam aÂşa vad lucrurile:

Nu Âştiu ce tot îi dați inainte cu consumul? e clar, motor mai mare consum mai mare

(Ăla de 900 nu se pune pentru că e cu injecție)

TDM-ul la 3000-3500 rpm face cam acelaÂşi lucru ca un Diversion de 600, ce-i drept, la turație mai mare, dar la consumul ăsta, de 5 Âşi ceva

Din punctul meu de vedere, adevărata distrcție începe exact după 3500, Âşi desigur se schimbă Âşi consumul

În localitate, cu treptele 1-2-3 nu prea am nevoie să trec de 3000, dar afară lucrez cel mai bine între 4000 Âşi 5000

În aceste condiții mi-a ieÂşit consumul pe care l-am anunțat, 5,9 de la Brasov la Arad

 

A, Âşi cu asta ar trebui să fiți de acord: consumul mare îl fac accelerațiile puternice, nu doar turațiile ridicate

 

P.S. De când circul cu TDM mă plouă în fiecare zi :moto: fără excepție

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

la mine in treapta 5 tre sa fie peste 3000 pana in 3500 acolo se simte bine :wacko:

La al meu tot cam acolo ii place in a 5-a, intre 3000 si 4000 de turatii, acolo se simte el cel mai bine :wacko: . Iar in felul acesta scot un consum mediu de 5,8-6.

 

A, Âşi cu asta ar trebui să fiți de acord: consumul mare îl fac accelerațiile puternice, nu doar turațiile ridicate

:moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu Âştiu ce tot îi dați inainte cu consumul? e clar, motor mai mare consum mai mare

 

du-te intreaba posesorii de gs 1150 ei ce parere au despre asta. :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Back.. In weekend am fost cam prea plecat din localitate.. Am reusit sa`i fac consumul la mobra.. 320km cu 18.2 litri de benzina.. :moto:... pe la 5.6-5.7.

 

bai fratior, nush de unde scoateti voi consumu asta, da mie sub 6,7-6,8 nu-mi iese......si merg,,normal''....

 

Nu stiu sa`ti explic.. Prin saturi, unde merg doar drept,, Nici nu scot din a 5`a.. In a 5`a cu 55-60km/h merge lejer pe la 2000-2100 de ture.

 

Pfoaa.. Ati vazut ce s`au inmultzit posesorii de TDM prin zona Ardeal? :>

 

Acum in weekend? Ce facetzi? NU facem o mica iesire prin zona? Binentzeles.. cei care nu merg la Timisoara.. Si dak va fii vreme buna..

 

Sambata dupa masa? Sau duminica?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu sa`ti explic.. Prin saturi, unde merg doar drept,, Nici nu scot din a 5`a.. In a 5`a cu 55-60km/h merge lejer pe la 2000-2100 de ture.

 

Pfoaa.. Ati vazut ce s`au inmultzit posesorii de TDM prin zona Ardeal? :>

 

Acum in weekend? Ce facetzi? NU facem o mica iesire prin zona? Binentzeles.. cei care nu merg la Timisoara.. Si dak va fii vreme buna..

 

Sambata dupa masa? Sau duminica?

Te Pisti, daca tu beszely romanul tot asa cum scrii nu stiu cum ne vom intelege :moto:

 

Prognoza meteo: sambata 28 grade (fok) duminica 29 fok (grade)

Prognoza financiara: sambata 10 lei pt benzin, duminica 15 lei pt benzin

Deci ma duc la padurea Ceala, fac zece flotari si ma duc acasa

Maaaama, ce-o sa ma mai distreeeeez...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

yo am fact un plin cand am luat salariu si acum sper sa tina cat mai mult. am inceput sa merg cat mai lejer si incet fara accelerari si turatii ridicate.

 

sunt curios cat rezist asa :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma korben vezi sa nu se supara a tedeem pe tine ca el venit periculos de departe incolo catre independente, vazut tu, nu poliglot la el cumva ? :moto:

nem tudom, dar hai ca maresc bugetul pentru duminica: 20 lei pentru benzin

Si numa' 8 flotari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic că 2000 de ture sau chiar 3000-3500 nu-s turații de motocicletă!AÂşa mergeam cu Fordu când n-aveam chef să mă grăbesc.Motoarele se simt bine de pe la 4000 în sus, un 5000 este chiar super bun- mers echilibrat, cuplu, putere etc.A propos, nu Âştiu exact dar la 3000 de ture un motor de 80-90 de cai nu cred că dă mai mult de 20-25 CP.ÂŞi dacă e să fim oneÂşti, dacă voiam consum mic, ne-am fi luat Varadero de 125 sau altele de 125-250cmc.De la 600 în sus e clar că nu poți avea consum de scuter.Toate cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic că 2000 de ture sau chiar 3000-3500 nu-s turații de motocicletă!AÂşa mergeam cu Fordu când n-aveam chef să mă grăbesc.Motoarele se simt bine de pe la 4000 în sus, un 5000 este chiar super bun- mers echilibrat, cuplu, putere etc.A propos, nu Âştiu exact dar la 3000 de ture un motor de 80-90 de cai nu cred că dă mai mult de 20-25 CP.ÂŞi dacă e să fim oneÂşti, dacă voiam consum mic, ne-am fi luat Varadero de 125 sau altele de 125-250cmc.De la 600 în sus e clar că nu poți avea consum de scuter.Toate cele bune!

Stai bre oleaca, ca nu zici bine. Un TDM la 3000 sigur are mai mult de 20-25 CP iar treaba asta nu merge generalizata, pentru ca un motor in 2 cilindri are alte curbe de putere si de cuplu. De asemenea, un motor ca al tau sa zicem care are cuplu maxim pe la 7000 probabil si puterea la 8k, sa fii convins ca daca o sa mergi constant in turele alea nu o sa-i fie prea bine pe termen lung.

 

Daca vrei consum bun la viteza maricica, tot un 600 iti iei :moto: Dar eventual in 2 clindri sau mono.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut Âşi mono-ETZ, plus ceva km. pe F 650 Âşi paralel twin- CB 450 S Âşi acuma div 600 Âşi cel puțin la ultimele 3 le-a prins bine mersul mai turat, adică peste 4000. La fel de adevărat că peste 7000 tragi inutil de ele- poate numai dacă depăÂşeÂşti 3-4 TIR-uri de-odată. De exemplu F-ul scutură ca dracu sub 3500. Excepție au făcut chopperele -am plimbat un VN 800, o Viroagă de 535 Âşi f. puțin un Shadow customizat - astea merg la ture de Diesel Âşi pe la 5000 sunt gata. M-am dat puțin Âşi cu TDM-ul lui Korben - bunăciune de motor! :wacko: ... Âşi aici am simțit motorul bine la 4-5000 de ture.

Oricum nu voiam să deschid o polemică pe tema asta, fiecare simte în felul lui motorul Âşi rămâne la cel care se mulează cel mai bine pe caracterul Âşi personalitatea fiecăruia, doar suntem diverÂşi Âşi aÂşa e bine să fim!

Personal mă simt cel mai bine pe 4 cilindri de categorie touring, eventual capacitate mai mare.

Toate cele bune! :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu Âştiu ce tot îi dați inainte cu consumul? e clar, motor mai mare consum mai mare

nu este neaparat sa fie asa , conteaza mai mult turatiile optime , parerea mea

 

Eu zic că 2000 de ture sau chiar 3000-3500 nu-s turații de motocicletă!AÂşa mergeam cu Fordu când n-aveam chef să mă grăbesc.Motoarele se simt bine de pe la 4000 în sus, un 5000 este chiar super bun- mers echilibrat, cuplu, putere etc.A propos, nu Âştiu exact dar la 3000 de ture un motor de 80-90 de cai nu cred că dă mai mult de 20-25 CP.ÂŞi dacă e să fim oneÂşti, dacă voiam consum mic, ne-am fi luat Varadero de 125 sau altele de 125-250cmc.De la 600 în sus e clar că nu poți avea consum de scuter.Toate cele bune!

 

nu da multi cai dar , odata cu ei si cuplul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic că 2000 de ture sau chiar 3000-3500 nu-s turații de motocicletă!AÂşa mergeam cu Fordu când n-aveam chef să mă grăbesc.Motoarele se simt bine de pe la 4000 în sus, un 5000 este chiar super bun- mers echilibrat, cuplu, putere etc.A propos, nu Âştiu exact dar la 3000 de ture un motor de 80-90 de cai nu cred că dă mai mult de 20-25 CP.ÂŞi dacă e să fim oneÂşti, dacă voiam consum mic, ne-am fi luat Varadero de 125 sau altele de 125-250cmc.De la 600 în sus e clar că nu poți avea consum de scuter.Toate cele bune!

 

 

Ponderea principala la consum o are carburatia defectuoasa sau tipul carburatiei, nu capacitatea motorului, de-aia fac ravagii motoarele pe injectie, chiar la capacitati mai mari. E foarte greu sa ai un carburator care sa-ti dea amestecul optim la toata plaja de turatii pe care o folosim zilnic, mai ales daca nu bibilesti mobra continuu pe tot traseul benzinei pina iese pe tobe.

 

In mod surprinzator (pentru mine, ma asteptam ca si Linx la cifre mai spectaculoase), puterea la 3000 pe dyno e de vreo 25-30 CP, intr-adevar:

 

3VD setat pe economie de combustibil: "I've got standard jets, LEANER tubes, Laser Pro exhaust and standard air filter. My economy is up by huge amounts from the original, and I'm waiting to see what my mileage is from a full tank, it's on 115 miles at the mo and there's still plenty o gas in the tank."

 

"The peak hit 69.86bhp and the average is 68.45bhp The guy who tested it was impressed with the power delivery and as you can see in the results the line is virtually the same angle all the way through the revs ( it's the dark green line)"

 

http://farm4.static.flickr.com/3175/336499...287d58a19_o.jpg

 

(de aici: http://www.carpe-tdm.net/ipb/index.php?sho...rque&st=20)

 

MK2:

 

http://www.carpe-tdm.net/ipb/index.php?sho...6&hl=torque

 

un MK2 cu K&N si tobe Carbon:

 

http://i33.photobucket.com/albums/d77/wickla/DSCN2348.jpg

 

un MK2 cu pistoane si cilindri de 900:

 

http://i33.photobucket.com/albums/d77/wickla/DSCN2349.jpg

 

 

La 3000 de ture insa puterea nu e relevanta absolut deloc, ce conteaza aici e cuplul. Se observa un cuplu FOARTE sanatos de vreo 54 ft-lbs, adica vreo 73Nm :moto: (Convertor lb-ft in Nm

http://www.boltscience.com/pages/convert.htm )

 

Desigur, conteaza si treapta in care esti, una e sa fii in treapta 1 si alta sa fii in 5.

 

Io unu' sint de parere ca e cel mai bine sa mergi la bunul simtz tehnic, adica sa nu chinui agregatul inutil (cred ca daca mergi in treapta a 5-a cu 70 la ora nu faci decat sa soliciti fara rost transmisia motocicletei, si in afara de asta pierzi orice spontaneitate in reactii in caz de urgenta). Ca o regula babeasca, turatia optima e aia unde sta acul vertical pe turometru (optima de multe ori si la consum, daca mergi subturat nu inseamna deloc ca faci economie).

 

Cel mai bine pentru toate partile implicate e sa mergi astfel incat sa fie mobra voioasa (luind in calcul si conditiile de mers, respectiv sarcina si starea drumului -- pe drumuri alunecoase / nesigure e mai bine sa mergi subturat).

 

Ca o concluzie dupa tot researchul cu dyno si cu linkuri, felicitari tuturor posesorilor de TDM -- se pare ca avem niste mobre foarte jucaushe, si in mod surprinzator foarte apropiate de cifrele oficiale de putere si CUPLU :wacko: :wacko:

Editat de fuchsia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ponderea principala la consum o are carburatia defectuoasa sau tipul carburatiei, nu capacitatea motorului, de-aia fac ravagii motoarele pe injectie, chiar la capacitati mai mari.

Dă-mi voie să mă citez: "alea pe injecție nu se pun", cei care au TDM pe injecție în România sunt ca măgarii între oi, adică puțini :wacko:

Ca o regula babeasca, turatia optima e aia unde sta acul vertical pe turometru (optima de multe ori si la consum, daca mergi subturat nu inseamna deloc ca faci economie).

5000 :moto:

Uhhh... I like it!

Editat de Korben Dallas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca o concluzie dupa tot researchul cu dyno si cu linkuri, felicitari tuturor posesorilor de TDM -- se pare ca avem niste mobre foarte jucaushe, si in mod surprinzator foarte apropiate de cifrele oficiale de putere si CUPLU :wacko: :moto:

Asta asa e, avem niste motociclete foarte bune, in mod special pentru orice fel de drum, e perfecta pentru drumurile de la noi.

Sper sa ne vedem cu totii, incurand la o intalnire a noastra, a tdm-istilor. :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am descoperi un loc superb cu cazare ieftina si super, 35 ron de persoana, multe camere de 2 persoane si apartamente.

 

am fost in team bulding acolo.

 

ca locatie e la 6 km de Cartiosara, pe transfagarasan pe partea sibiana

 

mancarea de acolo e de evitat, ma refer la cea gatita :wacko:

 

@korben: zi tu ca nu ai vrea un 900 :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta asa e, avem niste motociclete foarte bune, in mod special pentru orice fel de drum, e perfecta pentru drumurile de la noi.

Sper sa ne vedem cu totii, incurand la o intalnire a noastra, a tdm-istilor. :wacko:

 

 

Ya ya!! :wacko: :> So good!! :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am descoperi un loc superb cu cazare ieftina si super, 35 ron de persoana, multe camere de 2 persoane si apartamente.

 

am fost in team bulding acolo.

 

ca locatie e la 6 km de Cartiosara, pe transfagarasan pe partea sibiana

 

mancarea de acolo e de evitat, ma refer la cea gatita :wacko:

 

@korben: zi tu ca nu ai vrea un 900 :wacko:

 

 

Hmm,.... Este destul de departe sa ne putem oboi o leaca pana acolo.. :moto:

 

Bere au? Nu cumva sa fie pocaitzi p`acolo precum am prins noi.. Numai stiu exact unde.. N`aveau nici bauturi, nici tzigari..

 

Ca si locatzie, eu cred k ar fii ok.. Sa vedem ce zic restul, si cand avem totzi timp. :)

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

noi am avut atunci mancare inclusa, bautura la discretie. am luat in camera un termos imes plin cu vin fiert, pacat ca era vin alb fiert dar a mers bine stand in balcon la o vorba ascultand rauletul care trece prin spatele cabanelor.

 

va spun e de vis locatia, daca ar si gati bine ar fi o locatie de nota 10.

 

oricum patronul e super de treaba.

 

eu am ajuns mai tarziu la micul dejun si mi s-a pus masa si am bagat in mine, pana seara nu mi-a mai trebuit altceva de halit :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate ne incropim sa facem un ceaun :wacko: , numa trebe mers la cumparaturi in prealabil (a si cineva sa vina cu duba :moto:)

 

Ca o regula babeasca, turatia optima e aia unde sta acul vertical pe turometru (optima de multe ori si la consum, daca mergi subturat nu inseamna deloc ca faci economie).

 

zbogom cicio. (nu ca as sti ce inseamna, da am avut pe vremuri tic verbal cu asta in asemenea ocazii).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am descoperi un loc superb cu cazare ieftina si super, 35 ron de persoana, multe camere de 2 persoane si apartamente.

 

am fost in team bulding acolo.

 

ca locatie e la 6 km de Cartiosara, pe transfagarasan pe partea sibiana

 

mancarea de acolo e de evitat, ma refer la cea gatita :blink:

 

@korben: zi tu ca nu ai vrea un 900 :angry:

Locatia se afla la aproximativ 45 km de Sibiu, e o zona superba, cu destule pensiuni (dar cam piperate).

Ca locatie ar fi perfect, mai ales ca se poate sta si la cort, pentru cei care doresc.

Eu unul sunt de acord cu orice locatie a intrunirii, ramane sa stabilim de comun acord data

Va salut, numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar ziceti unde si cand...(sper ca nu in cele doua weekenduri 16 si 23 in care nu sunt liber) daca nu depinde de mine...eu semnez prezent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...