Sari la conținut

Detinatori de Kawasaki ZXR 750


chelie
 Share

Postări Recomandate

Daca intereseaza pe cineva un costum de piele dintr-o bucata marca alpinestars in stare perfecta dati-mi un pm, este verde si pretul se negociaza de la 300 de euro, altii vand geci la banii astia.

 

PS marimea este 52, eu am 188 si 82 de kg, imi vine la fix insa motorul meu este rosu si nu da prea bine la terase :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 420
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

SALUTARE , DIN INTAMPLARE AM ARUNCAT SI EU UN OCHI PE TOPICUL ASTA , SI AM ZIS CA POATE POT SA AJUT SI YO PE CINEVA CARE E INTERESAT DE PIESE DE ZX7R, DE PRIN 94, IN STARE BUNA, AM APROAPE TOATA MOTOCICLETA,EXCEPTIE FACAND MOTORUL REZERVORUL COMENZILE DREAPTA, SI ALTERNATORUL. NU MA MAI LUNGESC SI VA SPUN CA MA PUTETI SUNA LA TEL 0761132685. BRASOV

SA AUZIM DE BINE !ASFALT USCAT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, am facut eu asta, am bulit 3motoare pe zxr 750.

 

 

 

ok ms pt raspuns,

doar ca motorul de pe j este mai slab un picut,

si in leg cu gurile de la filtru de aer, la j trec prin rezervor, la l vine din stanga. pot folosi filtru meyu deaer?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scot la vanzare "tzoagla"

 

Scor: 1500 Euro

Cmc: 749

Cai putere: 120

Km: 42300

An fabricatie: 1996 modelul L3, ultimul care s-a fabricat pe 749 cmc.

Consum mediu: aprox. intre 5,6-5,8 la drum lung, in oras aproape fara limite - in jur de 8 L pe 100 de km (depinde mult de stilul de condus)

Asigurare: expirat

Stare technica: buna, in cazul vanzarii schimb uleiul si filtrul de ulei (pana atunci nu e cazul ca ii la iernit), trebuie schimbat placutele frana spate (problema noului proprietar: in jur de 70-80 RON iesi cu perechea de placute), cauciuc fata 70%, cauciuc spate dus, ofer o pereche de cauciuc second in stare buna (fata-spate aprox 80%), lant si pinion fata-spate nou (are aprox 2000 de km rulati)

Stare optica: vopsea originala cu mici defecte, mici zgarieturi.

Dotari: toba sport original din fabrica (se pot vedea si in cartea technica al acestui model), optional dau cu moto set genti din 3 componente care se vad montate pe partea din spate a motocicletei (nu pe rezervor).

Proprietar: singurul proprietar in romania, adus in tara in 2008 Februarie din Italia, am rulat cu el aprox 13000 km.

 

Merita vazut.

Pretul este negociabil, dar in cazul acesta ramane de discutat geanta, setul de cauciuc si schimbul de ulei.

 

Tel: 0749050644

post-30654-1254259915_thumb.jpg

post-30654-1254259919_thumb.jpg

post-30654-1254259922_thumb.jpg

post-30654-1254259925_thumb.jpg

post-30654-1254259929_thumb.jpg

post-30654-1254259931_thumb.jpg

post-30654-1254259934_thumb.jpg

post-30654-1254259937_thumb.jpg

post-30654-1254259940_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Ultimul meu drum lung cu brotacu', magnifica masinarie! Nu mai este al meu a plecat catre alt proprietar acum si pot sa spun ca am sa il regret, m-a invatat mecanica, o groaza de probleme, vibrochene, distributii etc dar mi-a si oferit o groaza de drumuri nemaipomenite. I-am desfacut motorul de atatea ori ca il stiu pe nerasuflate si trezit din somn.

post-28501-1257452509_thumb.jpg

post-28501-1257452527_thumb.jpg

post-28501-1257452537_thumb.jpg

post-28501-1257452546_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Ultimul meu drum lung cu brotacu', magnifica masinarie! Nu mai este al meu a plecat catre alt proprietar acum si pot sa spun ca am sa il regret, m-a invatat mecanica, o groaza de probleme, vibrochene, distributii etc dar mi-a si oferit o groaza de drumuri nemaipomenite. I-am desfacut motorul de atatea ori ca il stiu pe nerasuflate si trezit din somn.

mda...frumos "brotacul" tau...

toba aia "modificata" facea toti banii! :D

P.S. ti-ai luat zx7r-ul?

Editat de as21ro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pare destul de rezistenta. E un P4, ceacara, cu un far pe faza scurta cu lupa. Prima zi am tras 14 ore de ea, 700 km de ploaie continuu, pe Dealu Negru pe la miezu noptii am prins si ninsoare cand am adus-o. A mers frumos, n-a guitat deloc, forja cat cuprinde ....sa vad cum reactioneaza la stres etc. Parti nasoale ar fi furca uside-down, prea finuta, d-asta mi-e si cam frica de ea, reactioneaza prea din scurt, nu te iarta deloc. De obicei cand plec la drum lung bag la greu haine pe dedesupt. Si acum am avut 3 perechi de pantaloni, oricum nimic neobisnuit, numa ca efectiv nu puteam sa plec cu amandoua picioarele in scarite de pe loc. Plecam cu unul si in mers ma trageam inspre partea cu piciorul deja in scarita sa il pot pune si pe celalalt. Pozitia de pilotaj este sadica, nu cred ca existe mai sadica de-atat ....si eu care credeam ca H2 e rau la faza asta. Stai foarte sus si oole fix omleta'n rezervor. Adevaru' e ca .......ce sa mai.... ca si celelalte dinaintea sa , adevarat supersport. E facut pentru alergat, deseori se lasa cu chiuituri. La turatii joase trage ca un tractor si la inalte "uite vaca, unde-i vaca?" E maricica, are botul aproape dublu in latime fata de H2, e deosebit de precisa, carte service, carte proprietar ........d-astea. Oricum, una peste alta promite

post-28501-1259245555_thumb.jpg

post-28501-1259245571_thumb.jpg

Editat de ChaosBorn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pare destul de rezistenta. E un P4, ceacara, cu un far pe faza scurta cu lupa. Prima zi am tras 14 ore de ea, 700 km de ploaie continuu, pe Dealu Negru pe la miezu noptii am prins si ninsoare cand am adus-o. A mers frumos, n-a guitat deloc, forja cat cuprinde ....sa vad cum reactioneaza la stres etc. Parti nasoale ar fi furca uside-down, prea finuta, d-asta mi-e si cam frica de ea, reactioneaza prea din scurt, nu te iarta deloc. De obicei cand plec la drum lung bag la greu haine pe dedesupt. Si acum am avut 3 perechi de pantaloni, oricum nimic neobisnuit, numa ca efectiv nu puteam sa plec cu amandoua picioarele in scarite de pe loc. Plecam cu unul si in mers ma trageam inspre partea cu piciorul deja in scarita sa il pot pune si pe celalalt. Pozitia de pilotaj este sadica, nu cred ca existe mai sadica de-atat ....si eu care credeam ca H2 e rau la faza asta. Stai foarte sus si oole fix omleta'n rezervor. Adevaru' e ca .......ce sa mai.... ca si celelalte dinaintea sa , adevarat supersport. E facut pentru alergat, deseori se lasa cu chiuituri. La turatii joase trage ca un tractor si la inalte "uite vaca, unde-i vaca?" E maricica, are botul aproape dublu in latime fata de H2, e deosebit de precisa, carte service, carte proprietar ........d-astea. Oricum, una peste alta promite

 

da pretul, ...cat e pretul? dincolo era mai ieftin? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e deloc mai ieftin dincolo, cred ca aici in tara sunt cele mai ieftine. Cat am dat pe ea iti spun pe mess, oricum, orientativ, daca acum un an juma', o astfel de jucarie se vindea chiar si la 4000E, acum nu cred sa depaseasca 2000E decat modelele 2002-2003.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pare destul de rezistenta. E un P4, ceacara, cu un far pe faza scurta cu lupa. Prima zi am tras 14 ore de ea, 700 km de ploaie continuu, pe Dealu Negru pe la miezu noptii am prins si ninsoare cand am adus-o. A mers frumos, n-a guitat deloc, forja cat cuprinde ....sa vad cum reactioneaza la stres etc. Parti nasoale ar fi furca uside-down, prea finuta, d-asta mi-e si cam frica de ea, reactioneaza prea din scurt, nu te iarta deloc. De obicei cand plec la drum lung bag la greu haine pe dedesupt. Si acum am avut 3 perechi de pantaloni, oricum nimic neobisnuit, numa ca efectiv nu puteam sa plec cu amandoua picioarele in scarite de pe loc. Plecam cu unul si in mers ma trageam inspre partea cu piciorul deja in scarita sa il pot pune si pe celalalt. Pozitia de pilotaj este sadica, nu cred ca existe mai sadica de-atat ....si eu care credeam ca H2 e rau la faza asta. Stai foarte sus si oole fix omleta'n rezervor. Adevaru' e ca .......ce sa mai.... ca si celelalte dinaintea sa , adevarat supersport. E facut pentru alergat, deseori se lasa cu chiuituri. La turatii joase trage ca un tractor si la inalte "uite vaca, unde-i vaca?" E maricica, are botul aproape dublu in latime fata de H2, e deosebit de precisa, carte service, carte proprietar ........d-astea. Oricum, una peste alta promite

Frumos motor prietene :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Sal stapanesti sanatos,

tre sa te felicit ca teai miscat un pic mai repejor decat mine, am pus si eu ochi pe dansul dar mai trebuia neste banet.

Oricum ii foarte frumos, multi multi Km, fara nici un incident.

drumuri bune. :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Va salut,

Am nevoie de o oglinda dreapta stoc daca are cineva si o vinde.Mie imi trebuie pentru un zx4 dar este la fel cu zx6 sau zx750.

Multumesc si poate ma ajutati

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Vizitator Painkill3r
ba eu nu stiu de ce se baga astia cu honde pe topicuri destinate kawasaki.

;)

 

 

Ca sa ajungi la Honda tre sa treci neaparat pe la Kawasaki ! :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa ajungi la Honda tre sa treci neaparat pe la Kawasaki ! :wink:

 

asa este, mai ales daca vii dinspre Baneasa, intai este reprezentanta United Motors ca si dealer Kawasaki, de abia putin mai incolo este si reprezentanta Honda ........

Mesaj completat

....... ce nu-mi placea ca motorul rece, nu puteam nicicum sa-l tin in ture cu socul. ori era supraturat, ori se oprea.

 

Reglat prost sau cine stie ce alte probleme. Pot sa iti spun ca, exemplarul meu cel putin, functioneaza perfect. Dupa o luna jumatate porneste la sfert si socul merge ceas.

 

 

Mesaj completat

E adevarat, daca ma pune dracu sa umblu la acceleratie am rupt-o-n fericire, o innec. Porneste si asa, innecata moarta si tot porneste intr-un final, dar greu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VAND ZX7RR MODEL 1996 CU FOARTE MULTE EXTRASE:CARBURATOR RACING NISSIN,EVACUARE RACING USE ONLY AKRAPOVIC (zgomotul este ceva de vis),MULTA FIBRA DE CARBON,FURTUNE DE FRANE NOI NOUTE RACING (garantate pe viata),DISCURI DE FRANE NOI NOUTE,PACUTELE LA FEL,FILTRU DE AER RACING,CAUCIUCURILE BRIDGESTONE SUNT INTR-O STARE FOARTE BUNA (mai merg cel putin un sezon),KIT DE LANT NOU,BATERIE NOUA,CADRU POLISAT,ULEIUL MAI MERGE FOLOSIT 1500 KM.MOTOCICLETA ESTE IN STARE BUNA DE FUNCTIONARE ARE REVIZIE VALABILA ACTE IN REGULA CU NUMERE DE ROMANIA.PT MAI MULTE DETALII IMI PUTETI LASA MAIL CU INTREBARILE VOASTRE LA ADRESA mircea46doc@yahoo.co.uk

Mesaj completat

VAND ZX7RR MODEL 1996 CU FOARTE MULTE EXTRASE:CARBURATOR RACING NISSIN,EVACUARE RACING USE ONLY AKRAPOVIC (zgomotul este ceva de vis),MULTA FIBRA DE CARBON,FURTUNE DE FRANE NOI NOUTE RACING (garantate pe viata),DISCURI DE FRANE NOI NOUTE,PACUTELE LA FEL,FILTRU DE AER RACING,CAUCIUCURILE BRIDGESTONE SUNT INTR-O STARE FOARTE BUNA (mai merg cel putin un sezon),KIT DE LANT NOU,BATERIE NOUA,CADRU POLISAT,ULEIUL MAI MERGE FOLOSIT 1500 KM.MOTOCICLETA ESTE IN STARE BUNA DE FUNCTIONARE ARE REVIZIE VALABILA ACTE IN REGULA CU NUMERE DE ROMANIA.PT MAI MULTE DETALII IMI PUTETI LASA MAIL CU INTREBARILE VOASTRE LA ADRESA mircea46doc@yahoo.co.uk

44000 de km si pretul e 2000 de euro

post-46369-1265801172_thumb.jpg

post-46369-1265801206_thumb.jpg

post-46369-1265801219_thumb.jpg

post-46369-1265801246_thumb.jpg

post-46369-1265801257_thumb.jpg

post-46369-1265801265_thumb.jpg

post-46369-1265801281_thumb.jpg

post-46369-1265801296_thumb.jpg

post-46369-1265801309_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...