switch Postat Decembrie 28, 2010 Share Postat Decembrie 28, 2010 Un crampon? Iti tai eu din cauciuc... 120-80-17 sunt dimensiunile in mm?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 28, 2010 Share Postat Decembrie 28, 2010 Da asai...Mesaj completat De unde imi pot comanda si eu un crampon spate KENDA 120-80-17 sau 120-90-17 sau prin cine ? Ma poate ajuta cineva ? De 17" nu o sa gasesti decat C02. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
badarica Postat Decembrie 28, 2010 Share Postat Decembrie 28, 2010 ce guyma spare recomandati de xr 2580 r ? pe 18 si 110...marca ceva avantajos??? parca de golgen tyre moale m am saturat...e duce repede Mesaj completat guma spate..., de la vin... Mesaj completat xr 250 r mers cu 110 tot asa vreau dar ceva mai hard...fata merge cu pirelli scorpion pe spate trebuie ceva mai tare ca golden tyre il rup in cateva ture...bolovani la hard traseu romaniacs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Abdul Postat Decembrie 29, 2010 Share Postat Decembrie 29, 2010 De 17" nu o sa gasesti decat C02. Pai da dar eu am pe spate C02 MITAS si nu-i bun...ma gandeam ca gasesc altceva!!! Mesaj completat Pai da dar eu am pe spate C02 MITAS si nu-i bun...ma gandeam ca gasesc altceva!!! Daca nu gasesc altceva nu am ce face decat sa-mi iau tot C02... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 29, 2010 Share Postat Decembrie 29, 2010 (editat) 120/90-17 gasesti cacalau gume... nu tocmai fineturi de enduro dar nu-i chiar asa extraordinara dimensiunea... Heidenau au, de exemplu, K74 care e o guma cramponata (nu ma pricep sa ii descriu scopul, ai nostri o catalogheaza ca fiind guma de cross) disponibila pe 120/90-17. www.heidenau.ro Pentru Kenda poti sa incerci la iesenii de la www.sprintmotors.ro ...ca sa nu mai zic de faimoasele TKC-80-uri care sunt cramponate pentru vaci grele (nu prea ai ce face cu ele la caprite usoare). Editat Decembrie 29, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Abdul Postat Decembrie 30, 2010 Share Postat Decembrie 30, 2010 mersi mult... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Decembrie 30, 2010 Share Postat Decembrie 30, 2010 Abdul, acesta e brici pentru tine: http://www.heidenau.ro/index.php?page=shop...rt&Itemid=5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Abdul Postat Decembrie 31, 2010 Share Postat Decembrie 31, 2010 Mda pe ala mi l-am si comandat marti imi vine deabia astept sa vad cum se comporta pe offroad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
badarica Postat Decembrie 31, 2010 Share Postat Decembrie 31, 2010 Abdul, acesta e brici pentru tine: http://www.heidenau.ro/index.php?page=shop...rt&Itemid=5 Rockere tu ce guma ai pe spate? ma refer la latime. nu e prea mult pe el daca pui peste 110? cred ca si la abdul tot asa ar trebui la 110. Io am avut 120 inainte si e diferenta cu 110. trage mai bine cu asta ingust. O zis bine Spidi ca si el mergea tot asa. Alea de peste 120 se potrivesc la motoare de peste 400 cm care au putere mai mare. Rokere ne dam in ianuarie? tre sa fac si io rodajul la motoreta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Decembrie 31, 2010 Share Postat Decembrie 31, 2010 (editat) Rockere tu ce guma ai pe spate? ma refer la latime. nu e prea mult pe el daca pui peste 110? cred ca si la abdul tot asa ar trebui la 110.Io am avut 120 inainte si e diferenta cu 110. trage mai bine cu asta ingust. O zis bine Spidi ca si el mergea tot asa. Alea de peste 120 se potrivesc la motoare de peste 400 cm care au putere mai mare. Rokere ne dam in ianuarie? tre sa fac si io rodajul la motoreta Pana acum am avut montata pe spate o anvelopa Metzeler 6 Days Extreme 120/90/18, iar de cateva zile mi-am montat tot o anvelopa de cross noua, mai dura ca si compozitie, Kenda K770 Southwick 120/100/18. Si azi am iesit cu el pe zapada si e misto. Se comporta binisor, avand in vedere ca am rulat doar pe zapada la -8 grade, cate erau afara la acel moment. Editat Decembrie 31, 2010 de Rocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
badarica Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 Pana acum am avut montata pe spate o anvelopa Metzeler 6 Days Extreme 120/90/18, iar de cateva zile mi-am montat tot o anvelopa de cross noua, mai dura ca si compozitie, Kenda K770 Southwick 120/100/18. Si azi am iesit cu el pe zapada si e misto. Se comporta binisor, avand in vedere ca am rulat doar pe zapada la -8 grade, cate erau afara la acel moment. sa incerci 110 pe noroi si traseu greu. cum are si spidi de 110 si e misto. 120 e pt motor mai puternic si nici nu apasa bine in noroi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Ianuarie 4, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 4, 2011 mai importanta decat latimea cauciucului este destinatia lui. preferabil un 120 pentru noroi, care are crampoanele rare si compozitie mai moale, decat un 110 de piatra! ce-i drept, un 110 pt noroi te urca oriunde, indiferent daca e noroi sau nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 pentru noroi, care are crampoanele rare si compozitie mai moale, Compozitie moale pt noroi? De ce? Sa se muleze sau sa adere mai bine pe noroi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
badarica Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 mai importanta decat latimea cauciucului este destinatia lui. preferabil un 120 pentru noroi, care are crampoanele rare si compozitie mai moale, decat un 110 de piatra!ce-i drept, un 110 pt noroi te urca oriunde, indiferent daca e noroi sau nu pai o destinatie mixta cu noroi si piatra + uscat pe la munte. oricum conteaza mai multe. valorifici avantajul care il ai. pe toate nu le poti avea. la hobby merge. ma refeream si ca unele motoare se comporta mult diferit in conditiile astea de noroi iar o guma lata si grea se simte la unlele chiar f mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Ianuarie 4, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 4, 2011 @badarica.......din pacate cauciuc destinat pt moroi+ piatra + uscat nu exista. e un fel de compozitie soft-medium-hard @andrei.......guma cu o compozitie mai moale a materialului folosit are INTOTDEAUNA aderenta mai buna comparata cu una cu profil identic, dar mai tare. In noroi si teren moale ai avantajul ca poti folosi compozitiile cele mai moi, pe teren tare si piatra uzura e f f rapida si poti rupe crampoane mai usor, desi la modelele/marcile bune nu mai este asta o problema reala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 @andrei.......guma cu o compozitie mai moale a materialului folosit are INTOTDEAUNA aderenta mai buna comparata cu una cu profil identic, dar mai tare. In noroi si teren moale ai avantajul ca poti folosi compozitiile cele mai moi, pe teren tare si piatra uzura e f f rapida si poti rupe crampoane mai usor, desi la modelele/marcile bune nu mai este asta o problema reala. Este exact invers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 Este exact invers Esti sigur? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 Esti sigur? Sunt convins. Deci: Nu ma refer la desimea sau inaltimea crampoanelor. Ma refer strict la compozitia cauciucului: moale - piatra, lemn (ex. trial) tare - noroi, pamant (ex. motocross) mediu - compromis (ex. enduro) Nu vad ce aderenta ai putea avea in mocirla alta decat cea data strict de configuratia crampoanelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Ianuarie 5, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 5, 2011 Este exact invers ok, ai castigat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Abdul Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 da 130 latimea ce are ? 120 este mai buna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Ianuarie 5, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 5, 2011 130 latime presupune in general un cauciuc mai greu, ceea ce se traduce in performante mai slabe ale motociletei, solicitari mai mari in transmisie si aderenta mai mica (comparat pe criterii comune) in teren mai moale. motociletele cu puteri mai mari insa uzeaza mult mai rapid un cauciuc ingust(<120). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Ianuarie 7, 2011 Share Postat Ianuarie 7, 2011 Ce pneu fata(compozitie mai tare) imi recomandati cu inaltimea cramponului de minim 13 mm? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Abdul Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 Noua mea achizitie , anvelopa spate heidenau K74 130/80/17 astazi a fost prima proba cu el pe noroi pe putina zapada , prin padure pe frunze sa descurcat foarte bine nota 10 are compozitia mai moale...va recomand marca heidenau..numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristif Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 Ce parere aveti de Bridgestone M404? stiti unde pot sa gasesc in Romania? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calutz Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 am luat motoreta cu aceste cauciucuri dar nu am vazut sau am omis acest lucru adica o parere despre; METZELER MC4 FRONT MOTOCROSS 80/100-21 M/C-51R MST,TEN-MASTERS MOTOCROSS 754 TRELLEBORG as vrea cateva pareri de la voi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.