Sari la conținut

Cauciucuri De Offroad


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 365
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da asai...

Mesaj completat

De unde imi pot comanda si eu un crampon spate KENDA 120-80-17 sau 120-90-17 sau prin cine ?

Ma poate ajuta cineva ?

 

De 17" nu o sa gasesti decat C02.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce guyma spare recomandati de xr 2580 r ? pe 18 si 110...marca ceva avantajos??? parca de golgen tyre moale m am saturat...e duce repede

Mesaj completat

guma spate..., de la vin...

Mesaj completat

xr 250 r mers cu 110

tot asa vreau dar ceva mai hard...fata merge cu pirelli scorpion

pe spate trebuie ceva mai tare ca golden tyre il rup in cateva ture...bolovani la hard traseu romaniacs

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De 17" nu o sa gasesti decat C02.

 

 

Pai da dar eu am pe spate C02 MITAS si nu-i bun...ma gandeam ca gasesc altceva!!!

Mesaj completat

Pai da dar eu am pe spate C02 MITAS si nu-i bun...ma gandeam ca gasesc altceva!!!

Daca nu gasesc altceva nu am ce face decat sa-mi iau tot C02...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

120/90-17 gasesti cacalau gume... nu tocmai fineturi de enduro dar nu-i chiar asa extraordinara dimensiunea...

 

Heidenau au, de exemplu, K74 care e o guma cramponata (nu ma pricep sa ii descriu scopul, ai nostri o catalogheaza ca fiind guma de cross) disponibila pe 120/90-17. www.heidenau.ro

 

Pentru Kenda poti sa incerci la iesenii de la www.sprintmotors.ro

 

...ca sa nu mai zic de faimoasele TKC-80-uri care sunt cramponate pentru vaci grele (nu prea ai ce face cu ele la caprite usoare).

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Rockere tu ce guma ai pe spate? ma refer la latime. nu e prea mult pe el daca pui peste 110? cred ca si la abdul tot asa ar trebui la 110.

Io am avut 120 inainte si e diferenta cu 110. trage mai bine cu asta ingust. O zis bine Spidi ca si el mergea tot asa. Alea de peste 120 se potrivesc la motoare de peste 400 cm care au putere mai mare.

 

Rokere ne dam in ianuarie? tre sa fac si io rodajul la motoreta :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rockere tu ce guma ai pe spate? ma refer la latime. nu e prea mult pe el daca pui peste 110? cred ca si la abdul tot asa ar trebui la 110.

Io am avut 120 inainte si e diferenta cu 110. trage mai bine cu asta ingust. O zis bine Spidi ca si el mergea tot asa. Alea de peste 120 se potrivesc la motoare de peste 400 cm care au putere mai mare.

 

Rokere ne dam in ianuarie? tre sa fac si io rodajul la motoreta :D

Pana acum am avut montata pe spate o anvelopa Metzeler 6 Days Extreme 120/90/18, iar de cateva zile mi-am montat tot o anvelopa de cross noua, mai dura ca si compozitie, Kenda K770 Southwick 120/100/18. Si azi am iesit cu el pe zapada si e misto. Se comporta binisor, avand in vedere ca am rulat doar pe zapada la -8 grade, cate erau afara la acel moment.

Editat de Rocker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana acum am avut montata pe spate o anvelopa Metzeler 6 Days Extreme 120/90/18, iar de cateva zile mi-am montat tot o anvelopa de cross noua, mai dura ca si compozitie, Kenda K770 Southwick 120/100/18. Si azi am iesit cu el pe zapada si e misto. Se comporta binisor, avand in vedere ca am rulat doar pe zapada la -8 grade, cate erau afara la acel moment.

 

sa incerci 110 pe noroi si traseu greu. cum are si spidi de 110 si e misto. 120 e pt motor mai puternic si nici nu apasa bine in noroi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai importanta decat latimea cauciucului este destinatia lui. preferabil un 120 pentru noroi, care are crampoanele rare si compozitie mai moale, decat un 110 de piatra!

ce-i drept, un 110 pt noroi te urca oriunde, indiferent daca e noroi sau nu :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru noroi, care are crampoanele rare si compozitie mai moale,

 

Compozitie moale pt noroi? De ce? Sa se muleze sau sa adere mai bine pe noroi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai importanta decat latimea cauciucului este destinatia lui. preferabil un 120 pentru noroi, care are crampoanele rare si compozitie mai moale, decat un 110 de piatra!

ce-i drept, un 110 pt noroi te urca oriunde, indiferent daca e noroi sau nu :D

 

pai o destinatie mixta cu noroi si piatra + uscat pe la munte. oricum conteaza mai multe. valorifici avantajul care il ai. pe toate nu le poti avea. la hobby merge. ma refeream si ca unele motoare se comporta mult diferit in conditiile astea de noroi iar o guma lata si grea se simte la unlele chiar f mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@badarica.......din pacate cauciuc destinat pt moroi+ piatra + uscat nu exista. e un fel de compozitie soft-medium-hard

@andrei.......guma cu o compozitie mai moale a materialului folosit are INTOTDEAUNA aderenta mai buna comparata cu una cu profil identic, dar mai tare. In noroi si teren moale ai avantajul ca poti folosi compozitiile cele mai moi, pe teren tare si piatra uzura e f f rapida si poti rupe crampoane mai usor, desi la modelele/marcile bune nu mai este asta o problema reala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@andrei.......guma cu o compozitie mai moale a materialului folosit are INTOTDEAUNA aderenta mai buna comparata cu una cu profil identic, dar mai tare. In noroi si teren moale ai avantajul ca poti folosi compozitiile cele mai moi, pe teren tare si piatra uzura e f f rapida si poti rupe crampoane mai usor, desi la modelele/marcile bune nu mai este asta o problema reala.

 

Este exact invers

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti sigur?

 

Sunt convins.

Deci: Nu ma refer la desimea sau inaltimea crampoanelor. Ma refer strict la compozitia cauciucului:

moale - piatra, lemn (ex. trial)

tare - noroi, pamant (ex. motocross)

mediu - compromis (ex. enduro)

Nu vad ce aderenta ai putea avea in mocirla alta decat cea data strict de configuratia crampoanelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

130 latime presupune in general un cauciuc mai greu, ceea ce se traduce in performante mai slabe ale motociletei, solicitari mai mari in transmisie si aderenta mai mica (comparat pe criterii comune) in teren mai moale. motociletele cu puteri mai mari insa uzeaza mult mai rapid un cauciuc ingust(<120).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noua mea achizitie , anvelopa spate heidenau K74 130/80/17 astazi a fost prima proba cu el pe noroi pe putina zapada , prin padure pe frunze sa descurcat foarte bine nota 10 are compozitia mai moale...va recomand marca heidenau..numa bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 1 month later...

am luat motoreta cu aceste cauciucuri dar nu am vazut sau am omis acest lucru adica o parere despre; METZELER MC4 FRONT MOTOCROSS 80/100-21 M/C-51R MST,TEN-MASTERS MOTOCROSS 754 TRELLEBORG as vrea cateva pareri de la voi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...