costindinu Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 merge sa folosesc silicon in loc de garnitura la cartere si in alta parte?..ca m-am saturat sa fac mereu garnituri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 costindinu La cartere nu cred ca merge va strange ambielajul deoarece garnitura are o anumita grosime pe care o pierzi . In alte locuri daca nu curge nimic merge dar prelucrarile la Mobra sunt pentru garnituri nu penytu silicon Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 si eu am folosi pentru etansierea carterelor silicon,si am pus prin anumite locuri cate o bucatica din vechea garnitura si asa am pastrat distanta si nu am probleme! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 si eu am folosi pentru etansierea carterelor silicon,si am pus prin anumite locuri cate o bucatica din vechea garnitura si asa am pastrat distanta si nu am probleme! este cam tziganie mai bine faci o garnitura ca nu-i greu Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hoinarul Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 si eu am facut garnitura intre cartere , apoi am folosit un strat foarte subtire de silicon negru pentru o mai buna etanseitate. defapt am facut toate garniturile, asa este mai bine , sa nu renunti la ele, dar ca sa fii mai sigur , folosesti si un strat subtire de silicon aplicat pe ambele parti, iar excesul se poate sterge sau se poate lasa pana se usuca si se decupeaza cu o lama . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 eu nu folosesc silicon la garnituri decat daca imi ramane ultima solutie, cumpar frumos o coala de clingherit de 0,5 mm, fac garnitura, pregatesc carterele foarte bine, le curat cu smirghel fin pana lucesc in zona de imbinare,sterg cu o carpa imbibata in benzina, dupa aceea ung bine garnitura cu vaselina pe ambele parti inchid motorul si moarte nu are, am facut cateva motoare prin metoda asta si nu am avut nici un fel de probleme, nici cu distantele, nici cu etanseitatea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 Spuneti-mi va rog cat face un piston cu segmenti de Honda Dyo cica merge la Mobra ( deci si la Minimobra) de unde se comanda si eventual daca cilindrul trebuie alezat Cu multumiri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costindinu Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 Spuneti-mi va rog cat face un piston cu segmenti de Honda Dyo cica merge la Mobra ( deci si la Minimobra) de unde se comanda si eventual daca cilindrul trebuie alezatCu multumiri Uite-te aici site Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hoinarul Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 Spuneti-mi va rog cat face un piston cu segmenti de Honda Dyo cica merge la Mobra ( deci si la Minimobra) de unde se comanda si eventual daca cilindrul trebuie alezatCu multumiri nu trebuie alezat nimic , daca iei piston aceeasi de dimensiune. Al meu la cota zero , cel de mobra are fix 39 . Cauta piston de dio de 39 si gata , este la fel . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Februarie 1, 2011 Share Postat Februarie 1, 2011 Hoinarul Multumesc de informatie la ce pret ai gasit? Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hoinarul Postat Februarie 1, 2011 Share Postat Februarie 1, 2011 (editat) Salutare Mircea ! Pistonul cu segmenti , sigurante si bolt pe mine m-a costat 4O de lei , dar eu am cumparat piston de 41 si am facut alezaj de la 39 la 41 , ca sa ii mai maresc putin cilindreea. Alezatul si hoinuit m-au costat 4O de lei Iar rola cu ace (sau colivia cu ace) m-a costat 5 lei ! Astea fiind preturile din toamna. presupun ca au mai crescut cu putin, pentru ca ieri am cumparat o pereche de segmenti pentru cineva si au fost 15 lei , fata de 1O lei cat costau in toamna ! Dar preturile depind de la magazin la magazin. Oricum , la orice magazin cu piese de motoscutere gasesti piston pentru honda dio ! Daca nu ai piston sa compari, adica sa il masori pe al tau si sa iei sublerul cu tine la magazin sa masori si pistonul de dio , poti lua cilindrul cu tine ca sa poti face comparatie ! Editat Februarie 1, 2011 de Hoinarul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 Hoinarul Multumesc este Ok am gasit pe E bay la aprox 2 milioane cam mult ma voi duce la pravalie Numai bine Mesaj completat Hoinarul Multumesc de informatie am gasit pe net ceva la 2 milioane mi s-a parut exagerat de scump. Preturile care le-ai spus sunt rezonabile . Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pescarul Postat Februarie 8, 2011 Share Postat Februarie 8, 2011 Buna ziua.Sunt si eu mai nou aici si sper sa nu gresesc. Am si eu nevoie de oala de ambreiaj,cea cu coroana,nu neaparat noua,dar cu dantura buna, pentru o mobra hoinar.Ma poate ajuta cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmynel19 Postat Februarie 9, 2011 Share Postat Februarie 9, 2011 Buna ziua.Sunt si eu mai nou aici si sper sa nu gresesc. Am si eu nevoie de oala de ambreiaj,cea cu coroana,nu neaparat noua,dar cu dantura buna, pentru o mobra hoinar.Ma poate ajuta cineva? am eu noua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmynel19 Postat Februarie 9, 2011 Share Postat Februarie 9, 2011 Buna ziua.Sunt si eu mai nou aici si sper sa nu gresesc. Am si eu nevoie de oala de ambreiaj,cea cu coroana,nu neaparat noua,dar cu dantura buna, pentru o mobra hoinar.Ma poate ajuta cineva? am eu noua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pescarul Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 Salut Cosmynel19 ! Te rog, un pret si niste date sa te pot contacta. Eu sunt din Braila, sau adresa email mirelbezdadea@yahoo.com .Daca ai nevoie si tu nevoie de ceva, poti sa-mi dai in mesaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danielzmfr Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 Salut Cosmynel19 ! Te rog, un pret si niste date sa te pot contacta. Eu sunt din Braila, sau adresa email mirelbezdadea@yahoo.com .Daca ai nevoie si tu nevoie de ceva, poti sa-mi dai in mesaj. Aveti cumva si un ax pana (nou daca s-ar putea) de Hoinar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jac30 Postat Februarie 18, 2011 Share Postat Februarie 18, 2011 salutare! are cineva un motor de mobra in stare de functionare si complet de vanzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bebetto Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 Salutare, are cineva de vanzare manerul din imagine? Este de la mobra din partea dreapta de unde se actioneaza frana. Daca are cineva asa ceva si este dispus sa il vanda il rog sa ma contacteze pe pm sau la tel 0756878663. Imi trebuie si manerul din stanga de la ambreiaj. Mersi anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pescarul Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 Salutare "Hoinarul" ! Ai mers cu modificarea de Honda dio? Se comporta bine, fara probleme? Am luat si eu,cam la aceleasi preturi (piston,segmenti,bolt,sigurante=45ron si colivie=10ron),tot de cota41,dar apoi am observat ca latimea coliviei de Honda este mai mare(probabil si latimea la bolt a bielei de Honda).Colivia de Honda este mai lata decat biela de la Hoinar cam cu 2mm.Nu o fi nici o problema?Eu nu am alezat inca cilindrul,dar daca la tine a mers fara probleme,am sa fac si eu modificarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hoinarul Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 (editat) Salutare "Hoinarul" !Ai mers cu modificarea de Honda dio? Se comporta bine, fara probleme? Am luat si eu,cam la aceleasi preturi (piston,segmenti,bolt,sigurante=45ron si colivie=10ron),tot de cota41,dar apoi am observat ca latimea coliviei de Honda este mai mare(probabil si latimea la bolt a bielei de Honda).Colivia de Honda este mai lata decat biela de la Hoinar cam cu 2mm.Nu o fi nici o problema?Eu nu am alezat inca cilindrul,dar daca la tine a mers fara probleme,am sa fac si eu modificarea. Merge fara probleme ! Eu cand am fost sa iau pistonul am luat si colivia vehe dupa mine asa ca am cautat una care sa fie identica la lungime , dar nu cred ca o sa ai probleme daca e cu 2mm mai lunga , pentru ca am vazut la unele mopede, ca , colivia depasea gaura din maneton cu mult . Daca persoana care iti face alezajul se pricepe si nu greseste cotele , o sa fie OK ! Merge mult mai bine cu pistonul de 41 , are mai multa putere si viteza maxima creste , iar un plus este ca vei gasi piese mult mai usor de honda , decat de mobra ! Editat Februarie 24, 2011 de Hoinarul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker.Metall Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 Carburator Mobra . . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 buna ideea cu filmuletul.ai futea face si cum functioneaza un motor de mobra si cutia lui. Mesaj completat am o problema cu hoinarelul meu astazi am segmentat motorul.a pornit la a treia pedala.toate bune si frumoase. problema e ca nu se tureaza cum trebuie.se opreste motorl des.nu porneste cu filtrul de aer,trebuie sa tin mana la carburator. am incercat tot felul de avansusuri,reglaje la carburator,insa nimica. va rog sa ma ajutati ca deja mi-a scos peri albi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hoinarul Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 buna ideea cu filmuletul.ai futea face si cum functioneaza un motor de mobra si cutia lui.Mesaj completat am o problema cu hoinarelul meu astazi am segmentat motorul.a pornit la a treia pedala.toate bune si frumoase. problema e ca nu se tureaza cum trebuie.se opreste motorl des.nu porneste cu filtrul de aer,trebuie sa tin mana la carburator. am incercat tot felul de avansusuri,reglaje la carburator,insa nimica. va rog sa ma ajutati ca deja mi-a scos peri albi. nu se alimenteaza, curata carburatorul si sufla jiglerele ! vezi si distanta la bujie si reglajul aprinderii ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 De astazi mobra mea a primit o pereche de oglinzi mult asteptate Visibilitatea in ele este extraordinara si in ansamblu ofera o imagine frumoasa motoretei. Mesaj completat Defapt cele preferate de mine ar fi fost rotunde, dar negasind acel model ma multumesc si cu ce am oricum sunt foarte dragute. Mesaj completat Starea lor este perfecta.Nu au nici cel mai mic punct de rugina. Mesaj completat Sper sa va placa Mesaj completat Mobrentina mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.