robyn Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 (editat) Vand 8 seturi segmenti noi mobra 50,cota 0,luati in '88,25 lei/setul,pretul are inclus si transportul cu Posta Romana.Contact pe PM. Editat Martie 31, 2013 de robyn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 (editat) Pai,tot ansamblul cu pinionul mic de la lant,cu bile ,craboti,pana si pinioanele secundare din cutie,tot acest ansamblu are in partea dinspre lantz un rulment si un semering (iese f usor semeringul prin desfacerea celor 4 suruburi ale capacului in care este incastrat) iar in partea opusa se sprijina pe o bucse din bronz.Rigiditatea fata de o deplasarea axiala i-o da rulmentul cu pricina,care rulment este fix ,odata pe cracasa motorului si odata fix pe axul ansamblului.Motivele pentru care se misca axial pot fi:rulmentu a capatat joc in carcasa,piesa a capatat joc in rulment sau rulmentul este varza si carcasa interioara a rulmentului a capatat joc mare fata de carcasa exterioara. Ca sa vezi ce se intampla:dai jos pinionul de angrenare a lantului,dai jos semeringul dupa cum am aratat mai sus,te uiti sa vezi daca siguranta este la locul ei (rulmentul are doua sigurante,una in interior si una pe exterior).Actionezi asupra axului astfel incat sa-i provoci deplasare axiala si faci constatarea.Ultima faza depinde si de talentele tale de mecanic.Spor la treaba. Ai grije ca la carcasa semeringului exista o garnitura.Sa o pui la loc sau faci alta daca asta se rupe. Editat Martie 31, 2013 de HondaSan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shadow_deen Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 Axul culiseaza in partea interioara a rulmentului. Asta sa fie problema? rulmentul sa uzat la interior si permite axului sa vina mai in fata. Daca e asa cum aflu dimensiunea rulmentului la interior daca e deja tocit? Stie cineva dimensiunea acelui rulment? Sau ce trebuie sa cumpar, ce sa cer. Pun 2 poze pe care le-am facut acum cateva minute, se observa jocul axului marcat cu sageti. In prima poza, axul este iesit inspre pinion iar in a doua poza axul este impins pana partea mai groasa ajunge la fata cu rulmentul cum de altfel ma gandesc ca e normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 (editat) Dragul meu ,ma tem ca va trebui sa schimbi si piesa cilindrica ,cu gauri si bile.Cred ca rulmentul sa uzat mai putin pe interior.Sa le schimbi pe amandoua.Da pentru asta trebuie sa "dai motorul in doua" si asta este o operatiune mai delicata.Apeleaza la cineva care stie ce trebuie facut.Daca nu ai la cine sigur vei fi indrumat ,pas cu pas,pe acest cinstit forum. Dupa ce scoti rulmentul vei vedea ca pe el sunt stantate dimensiunile sau iei rulmentul cu tine si-l masoara cei de la magazinul de rulmenti. Editat Martie 31, 2013 de HondaSan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shadow_deen Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 Imi trebuie alt ax si alt rulment. Deci cumpar ax Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marina8282 Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 Ce ulei folositi pentru mobre si ce cantitate /1l benzina? ulei pentru 2t, nu-mi amintesc brand-ul. 30ml/1l benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 Trece si tu la profil mai multe date,sa stim si noi cu cine discutam.Dupa cum vezi ,pe aici e o mica "mafie" ,unde toata lumea se cam cunoaste. ulei pentru 2t, nu-mi amintesc brand-ul. 30ml/1l benzina Daca e de mai proasta calitate.Astea de azi e bine sa vezi ce recomanda producatorul pe cutie.Io am dat de un ulei unguresc ce recomanda 1 L ulei la 90 l benzina.Am bagat la generator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_unu Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 Si mai am o intrebare stupida, cred. Sunt nou in bransa, defapt eu imi fac un chopper din bicicleta cu motor de mobra metrom. Ideea este ca nu am mai avut tangente cu un astfel de motor. Nu inteleg cum se porneste, ce am incercuit eu , este "Starterul" dar schimbatorul care este?? Ce am incercuit in prima poza este ambreiajul?Bujonul din capat ce rol are? Ce se gaseste acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marina8282 Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 Hoinar-ul meu luat pe o sticla de red label in stare jalnica, refacuta de mine asa cum se vede, merge impecabil, mecanic refacuta complet. Singura chestie....nu radeti de cele 2 tevi puse de un mester sudor, in lipsa mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 Am ras copios.sa nu te superi. Deci pedala aia insemnata cu un patrat ,are dublu rol.In pozitia in care este in poza este schimbator de viteze.Daca vei apasa pe pedala ,axial inspre motor,o vei putea aduce intr-o pozitie verticala.Acum ere rol de pedala de pornire.Apasand cu putere pe pedala inspre in spata si in jos,vei observa ca aceasta pedala pune in miscare vibrochenul cu piston samd. Ce ai incercuit in foto doi este parghia ambreiajului.Cred ca stii la ce foloseste ambreiajul.Da? Busonul cu pricina este busonul de umplere si de control totodata a nivelului de ulei-valvolina din cutia de viteze.Daca ai sa-l desfaci o sa vezi ca busonul are o tije din plastic ce-ti arata cat ulei ai in cutia de viteze.Mai vorbim. Hoinar-ul meu luat pe o sticla de red label in stare jalnica, refacuta de mine asa cum se vede, merge impecabil, mecanic refacuta complet. Singura chestie....nu radeti de cele 2 tevi puse de un mester sudor, in lipsa mea. Mai ,nu radem da sa-i pui esapamentul cum il avea ea.Esapamentul ala la locul lui ,acolo su ,ii da tot farmecul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_unu Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 Nu ma supar. Chiar nu stiam, daca nu am umblat.. Am desfacut ceva motoare, dar pur si simplu nu stiam asta. Stiu ce e cu ambreiajul. Bun. Acum, cum scot uleiul din cutia de viteze? Ce cantitate si ce tip de ulei sa bag? Apropo, motorul meu, are bobina si condensator de dacie, tind sa cred ca si bujie, nu am avut cheie sa o desfac, functioneaza bine? sau? se pierede din putere, sau ii cauzeaza rau? Si mai am o problema la care nu vad o rezolvare, stutul de la aer, ala unde vin sitele alea, este spart rau intr-o parte, ce solutie este sa ii pun acolo un filtru de aer ceva? Sitele alea imi par cam degeaba sincer. Scuze ca va stresez cu intrebarile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 Si mai am o intrebare stupida, cred. Sunt nou in bransa, defapt eu imi fac un chopper din bicicleta cu motor de mobra metrom. Ideea este ca nu am mai avut tangente cu un astfel de motor. Nu inteleg cum se porneste, ce am incercuit eu , este "Starterul" dar schimbatorul care este?? Ce am incercuit in prima poza este ambreiajul?Bujonul din capat ce rol are? Ce se gaseste acolo? Daca nu te pricepi cauta un motor de scuter ceva mic, ceva ce porneste la buton eventual, cu motorul ala de mobra nu ai sa apuci sa circuli ca te omori la naiba cu biciclata ta..e mai greu motorul ala decit 4 biciclete Recomand sal pui pe o semicursiera sa ai si vro 12 viteze..sa vezi atunci ce belea ai sa fi in tirg cind iesi la agata cu bicicleta.. Reventi cu picioarele pe pamint..ce naiba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_unu Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 Fiecare cu pasarelele lui, unii au lipsa 1-2 , altii un stol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 lasa-i Dani nu le mai taia aripile.Asa o sa invete toate alea. Mai vorbim si maine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 lasa-i Dani nu le mai taia aripile.Asa o sa invete toate alea. Mai vorbim si maine. Cu invatatul este ceva normal sa ajutam cu cunostintele noastre legate de moto,chiar recomand sau a da sfaturi la incepatori.Dar trebuie sa si corectam unele nebuni sau aberati sa pui motor de mobra pe bicicleta.Motorul de RIGA care a fost coneput pt. bicicleta rupea cadru si spitele tot timpul,motorul de mobra nici nu vreau sa ma gindesc ce poate face acolo...pe o bicicelta ai nevoie ambreaj centifugal ca la scuter din start. Stoluri am si eu sa fiu sincer dar treaba cu motorul de mobra pe bicicelta pica din start, indiferent de pasarele sau stoluri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxxbiker Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Am vazut o bicla chopper cu motor de mobra 50 , cu " comenzi avansate " , arata chiar frumos doar ca era prea zgomotoasa toba , urma sa fie inscrisa "pe primarie " . @cata_unu , e un motociclist forumist la tine Fagaras care se ocupa cu mobre 50 si cred ca te poate ajuta cu multe raspunsuri la problemele tale . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_unu Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Imi poti zice un nume de profil? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 CUXI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 (editat) Nu e Cuxi.O sa-l intreb.Oricum se poate duce la Cuxi sa-l intrebe.Sunt sigur ca o sa-l indrume cu placere. CUXI Ural face bine la moral dar face rau la Hemoro IZI. Editat Aprilie 1, 2013 de HondaSan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Ural face bine la moral dar face rau la Hemoro IZI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Vand Plutitor Carburator HOINAR Nou! Pret 15lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robyn Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 Vand 8 seturi segmenti noi mobra 50,cota 0,luati in '88,25 lei/setul,pretul are inclus si transportul cu Posta Romana.Contact pe PM. Au mai ramas cateva seturi,pret nou 20 lei/transport inclus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 (editat) Salut. Ma numesc Ivanica . ----- moto : " Suzuki DR 600 " 0732 871 078 / ivanica.ionel@yahoo.com Nu am observat pana acum aceasta sectiune. Vad ca sunt cativa pasionati de mobre pe aici , pacat ca nu am stiut inainte , ca totcmai am dat o mobra cu acte cu 150 Ron sa o dezmembreze un prieten in Autovit Daca aveti nevoie de piese ma puteti intreba oricand . - Un motor de 50 cc mobra , din cate stiam eu era NOU + carburator - Un motor de Jawa 350 cc - 4 roti ( jante / cauciuc / camera / pinion / butuc frana ) - Amortizoare - Distributie - cadru Preturile nu pot sa spun exact , astept oferte. De Piese mici nu intrabati pentru ca le pastrez eu ) ( cabluri / manere / semnalizari / releu etc... ) Numai Bine Editat Aprilie 2, 2013 de Ivanica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marina8282 Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 Fa-mi un pret pentru 2 roti si posteaza si o poze cu ele. Thx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 (editat) SRY Motorarele nu mai sunt valabile . O sa fac maine poza pentru ca biciletele sunt undeva la 20 km . Eu stau in Bucuresti si ma duc maine sa vad in ce stare mai sunt. Rotile sunt de la Suzuki ts 80 ( 1985) si o Yamaha dt 125 ( 1980) , Te anunt exact maine ce e cu ele , in principal se potrivi cam pe orice motoreta pana in 250 cc . In cazul mobrie trebuie roata cu tot cu butuc , ax , frana , saboti Acestea sunt modelele pe care le dezmembrez: ( rezervor / sa / amortizoare / roti ) http://www.suzukicycles.org/photos/visitors/2008-04/1983_TS80X_exuma-1_800.jpg http://www.trialscentral.com/forums/uploads/post-18033-0-55986100-1361711894.jpg Editat Aprilie 2, 2013 de Ivanica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.