Adrian M Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 Motorul motoretei mele nu pornea fara soc, desi avea totul bun in el.Asa fac ele mofturi unele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 Azi am incercat sa pornesc utilajul si ...Nimik. Nu a vrut sub nicio forma! Ma gandesc sa nu fie din cauza simeringurilor uzate si sa traga aier fals! Aveti idee, e posibil sa fie asta unul din motve?! am incercat impinsa, pornea insa nu avea putere si nu se tura deloc!! Ce ma sfatuiti?! Verifica-i aprinderea si alimentarea cu combustibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 ...nu pornea fara soc, desi avea totul bun... Normal! Un motor rece bine pus la punct nu porneste fara soc. Socul este dispozitivul de pornire la rece. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 am si eu o mobra s 50 , a stat nepornita de anul trecut , am pus niste benzina in ea , scanteie era cat de cat , i-am dat 2 pedale la misto cu mana ), si ringdingdingding , bine ca la japoneza mea i trebuie cabluri si baterie redresata )). am mers putin cu ea dupa care n-a mai vrut , nu prea inteleg ce-i cu carburatorul ala , ba merge bine, ba curge benzina pe sub el si prin filtrul de aer, ar trebui sa caut unul nou nu? si robinetul de la rezervor curge (gasesc asa ceva pe aici sa cumpar?) . o sa fiu cu ochii pe topicul asta. P.S. mi-a pus zambetul pe moaca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oltenas Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 Am farul de aici: /index.php?/topic/693464-un-far-elba/. Este pentru Hoinar? Este cineva interesat de el? Sant interesat de farul de Hoinar pentru reconditionarea unui Hoinar,fireste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_cristi_ Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 (editat) am si eu o mobra s 50 , a stat nepornita de anul trecut , am pus niste benzina in ea , scanteie era cat de cat , i-am dat 2 pedale la misto cu mana ), si ringdingdingding , bine ca la japoneza mea i trebuie cabluri si baterie redresata )). am mers putin cu ea dupa care n-a mai vrut , nu prea inteleg ce-i cu carburatorul ala , ba merge bine, ba curge benzina pe sub el si prin filtrul de aer, ar trebui sa caut unul nou nu? si robinetul de la rezervor curge (gasesc asa ceva pe aici sa cumpar?) . o sa fiu cu ochii pe topicul asta. P.S. mi-a pus zambetul pe moaca nu iti mai inchide cuiul pontou(cel care este actionat de plutitor)sau este nivelul de benzina din carburator dat prea mare si de aia curge prin filtrul de aer Editat Aprilie 16, 2013 de _cristi_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 Am de vânzare o platină nouă ptr aprindere Bosh. Şi două simeringuri noi ptr ambielaj de hoinar. Platina 25 lei iar perechea de simeringuri 20lei. Cumpărate de la Metrom braşov însă nu sunt ptr aprinderea ducati pe care o am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 nu iti mai inchide cuiul pontou(cel care este actionat de plutitor)sau este nivelul de benzina din carburator dat prea mare si de aia curge prin filtrul de aer si cum pot regla nivelul de benzina care zici tu? ce trebuie sa-i fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi Rider Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 Dai jos borcanelu' ala de la carburator si plutitoru' are o lamela care actioneaza cuiul pontou. Indoi lamela aia astfel incat cuiul pontou sa inchida la nivel mai mic in carburator (plutitorul sa fie mai jos) . p.s. poti sa verifici daca nu cumva plutitorul este spart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jethro tull Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 buna dimineata!am salvat dintr-o carutza a unui negricios,care mergea spre remat,o mobra completa...din pacate,cauciucurile sant coapte..ce cauciucuri trebuie sa caut?unde le gasesc?pe astea scrie 21/2.75 .multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 17 x 2.75 dimensiunea. Este un link ce circula la partea de comuniste, cum dau de el il pun in reply. Uite ca am dat de el, cred ca pentru mobra la sectiunea mopede gasesti, cred. http://heidenau.ro/cauciucuri-heidenau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_cristi_ Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 buna dimineata!am salvat dintr-o carutza a unui negricios,care mergea spre remat,o mobra completa...din pacate,cauciucurile sant coapte..ce cauciucuri trebuie sa caut?unde le gasesc?pe astea scrie 21/2.75 .multumesc! se potrivesc si cele de pe first bike activ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 din lipsa de timp imi vand hoinarul cu motor de mobra super.motor bun,lipsa la el aprinderea(o am insa nustiu dece nu da scanteie)lipsa roata spate si lant,pinion spate mai mare insa il am si pe cel origina,mai am si alte piese la el,are furca fata de m 50 insa mai am si furca originala,plus inca 2 perechi de saboti ,roata fata cu cauciuc bun.pret 150 de roni.poze m-ai tarziu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Axul asta e de Mobra, ca mie mi se pare ca nu tare se ,,pupa" cu mobra mea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Doctorule ca sa se pupe ar trebui sa fie de sex opus! Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxxbiker Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 (editat) Axul asta e de Mobra, ca mie mi se pare ca nu tare se ,,pupa" cu mobra mea? Pare un ax de bascula de mobra , ax-ul pt roata spate /fata de mobra nu are " cap hexagonal " . Editat Aprilie 22, 2013 de foxxbiker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Tre sa te contrazic foxxbiker. La unele mobre ba ''are'' cap hexagonal axul pt.roata.In special seria mobra 50 (cea cu semnalizari si bascula pe fata). Axul rotii din fata a motoretei mele este cromat si are cap hexagonal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jethro tull Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 buna dimineata!am salvat dintr-o carutza a unui negricios,care mergea spre remat,o mobra completa...din pacate,cauciucurile sant coapte..ce cauciucuri trebuie sa caut?unde le gasesc?pe astea scrie 21/2.75 .multumesc! ...si ar mai fi ceva:cum descui cutiile laterale,neavand cheie...banuiesc ca ,acea cheie de la cutii era totodata si pentru blocatorul de ghidon...gasesc pe undeva,ori trebuie sa stric inchizatorile alea (ca nu-mi vine sa le zic yale:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Am incercat eu zilele trecute sa fac un set de rezerva (dubluri) la cheile de la cutiile laterale si incuietoarea de ghidon. Daca va vine sa credeti, acel tip de cheie nu a fost gasit nici in cartile cu "toate cheile" posibile.! Ps, cheia de la ghidon este diferita de cea de la cuti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 ...si ar mai fi ceva:cum descui cutiile laterale,neavand cheie...banuiesc ca ,acea cheie de la cutii era totodata si pentru blocatorul de ghidon...gasesc pe undeva,ori trebuie sa stric inchizatorile alea (ca nu-mi vine sa le zic yale:)) Daca nu ai cheia originala si capacele cutiilor de scule laterale sant fixate pe ele incearca sa introduci surubelnita si poate ai norocul sa se poata desface si asa.Unele din cauza uzurii pe patina cheii se pot desface si cu o simpla surubelnita.Depinde de gradul de uzura. Daca nu merge asa indoaie usor un colt de sus si altul de jos al capacului si-apoi invarte de capac apasandu-l. Nu e imposibil.Asa am procedat si eu. Daca esti doar putin atent la mine in zona aia am vrut sa personalizez putin facand din inox o rama frumoasa care respecta unghiul de inclinatie a cutiei de scule. Am asezato peste cutie sa dea in zona aia un altfel de aspect. Saptamana trecuta am mai pornit si eu '' batrana doamna '' si a pornit la prima pedala ca de obicei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 pozele promise cu mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 Restaurarea a juns la final, totul este ok, merge perfect, porneste fara probleme, lumini, frane..ok! Sunt f mandru de ea si mai ales de faptul ca TOTUL a fost facut numai si numai de mine (mai putin vopsitul). Singur singurel am reglat aprindere, refacut instalatia electrica si asmablat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anpetre Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 Buna seara si bine v-am gasit! Am inceput si noi (fiul meu si cu mine) sa restauram Mobra 50S. Nu am stiut de aceasta comunitate, altfel v-as fi salutat mai demult. Evident, o sa incep cu ce ma doare: 1. Are cineva o schema de amortizor spate ? Nu mai stium cum vin bucsele si bilele acelea mici 2. Are cineva de vanzare cabluri ? Avem nevoie de cablu frana fata sau ambreiaj (cel mai scurt dintre ele) 3. Cum ati rezolvat problema aparatorilor de lant? Cele de la aparatoarea de foaie pana la motor. Din ce am citit, este o problema generala la restaurare si nu nu am vazut o solutie OK din punct de vedere optic (sa semene cu originalul) Ca fiecare de aici, incercam si noi sa resuscitam Mobra, asa cum mamitica ei a facut-o in urma cu 34 de ani la Zarnesti Va multumim pentru raspunsuri Vlad si Andrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 Va rog sa imi spuneti si mie pe cat este janta de mobra?! E posibil ca a mea sa aiba jante de 18? din masuratori (45.6cm este diametrul jantei din buza in buza, impartit la 2.54 inch iese R18) Gresesc, ajutati-ma va rog! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 17! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.