Simson4 Postat Aprilie 14, 2013 Share Postat Aprilie 14, 2013 motor cu aprindere si carcase 250 ron cot esapament cu piulita 30 ron carburator 30 ron cabluri 20 ron cablu kilometraj 30 ron iti ofer 200lei pe motorul care e dat jos la 220 dau motorul fara pedala, carcasa si aprindere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Aprilie 14, 2013 Share Postat Aprilie 14, 2013 Am farul de aici: /index.php?/topic/693464-un-far-elba/. Este pentru Hoinar? Este cineva interesat de el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_cristi_ Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 motor cu aprindere si carcase 250 ron cot esapament cu piulita 30 ron carburator 30 ron cabluri 20 ron cablu kilometraj 30 ron la 220 dau motorul fara pedala, carcasa si aprindere. 250lei cu carburator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 Poate ma lamureste si pe mine cineva. Dupa multe probleme cu acele 4 suruburi de reglaj am decis sa iau un capac de ambreiaj cu suruburile reglate. Bun, zis si facut. L-am montat cu motorul scos din viteza si imi schimba in felul urmator N-1-N-2-3-4 SI ATAT in jos nu mai schimba. Care ar putea fi problema? S-ar putea sa fi gasit raspunsul la problema: arcul mic ,,impletit" invers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 Fi foarte atent la acele doua arcuri. Ti-am raspuns si pe pm! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxxbiker Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 Pai vreau sa comand online si de asta intrebam ce sa iau. Nu stiu nici un magazin prin Ploiesti de unde as putea sa iau, sau in Otopeni, stiu unul la targ, la autovit dar e cam departe. Poti incerca aici in Ploiesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 Azi am incercat sa pornesc utilajul si ...Nimik. Nu a vrut sub nicio forma! Ma gandesc sa nu fie din cauza simeringurilor uzate si sa traga aier fals! Aveti idee, e posibil sa fie asta unul din motve?! am incercat impinsa, pornea insa nu avea putere si nu se tura deloc!! Ce ma sfatuiti?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 Motorul motoretei mele nu pornea fara soc, desi avea totul bun in el.Asa fac ele mofturi unele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 Azi am incercat sa pornesc utilajul si ...Nimik. Nu a vrut sub nicio forma! Ma gandesc sa nu fie din cauza simeringurilor uzate si sa traga aier fals! Aveti idee, e posibil sa fie asta unul din motve?! am incercat impinsa, pornea insa nu avea putere si nu se tura deloc!! Ce ma sfatuiti?! Verifica-i aprinderea si alimentarea cu combustibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 ...nu pornea fara soc, desi avea totul bun... Normal! Un motor rece bine pus la punct nu porneste fara soc. Socul este dispozitivul de pornire la rece. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 am si eu o mobra s 50 , a stat nepornita de anul trecut , am pus niste benzina in ea , scanteie era cat de cat , i-am dat 2 pedale la misto cu mana ), si ringdingdingding , bine ca la japoneza mea i trebuie cabluri si baterie redresata )). am mers putin cu ea dupa care n-a mai vrut , nu prea inteleg ce-i cu carburatorul ala , ba merge bine, ba curge benzina pe sub el si prin filtrul de aer, ar trebui sa caut unul nou nu? si robinetul de la rezervor curge (gasesc asa ceva pe aici sa cumpar?) . o sa fiu cu ochii pe topicul asta. P.S. mi-a pus zambetul pe moaca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oltenas Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 Am farul de aici: /index.php?/topic/693464-un-far-elba/. Este pentru Hoinar? Este cineva interesat de el? Sant interesat de farul de Hoinar pentru reconditionarea unui Hoinar,fireste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_cristi_ Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 (editat) am si eu o mobra s 50 , a stat nepornita de anul trecut , am pus niste benzina in ea , scanteie era cat de cat , i-am dat 2 pedale la misto cu mana ), si ringdingdingding , bine ca la japoneza mea i trebuie cabluri si baterie redresata )). am mers putin cu ea dupa care n-a mai vrut , nu prea inteleg ce-i cu carburatorul ala , ba merge bine, ba curge benzina pe sub el si prin filtrul de aer, ar trebui sa caut unul nou nu? si robinetul de la rezervor curge (gasesc asa ceva pe aici sa cumpar?) . o sa fiu cu ochii pe topicul asta. P.S. mi-a pus zambetul pe moaca nu iti mai inchide cuiul pontou(cel care este actionat de plutitor)sau este nivelul de benzina din carburator dat prea mare si de aia curge prin filtrul de aer Editat Aprilie 16, 2013 de _cristi_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 Am de vânzare o platină nouă ptr aprindere Bosh. Şi două simeringuri noi ptr ambielaj de hoinar. Platina 25 lei iar perechea de simeringuri 20lei. Cumpărate de la Metrom braşov însă nu sunt ptr aprinderea ducati pe care o am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 nu iti mai inchide cuiul pontou(cel care este actionat de plutitor)sau este nivelul de benzina din carburator dat prea mare si de aia curge prin filtrul de aer si cum pot regla nivelul de benzina care zici tu? ce trebuie sa-i fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi Rider Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 Dai jos borcanelu' ala de la carburator si plutitoru' are o lamela care actioneaza cuiul pontou. Indoi lamela aia astfel incat cuiul pontou sa inchida la nivel mai mic in carburator (plutitorul sa fie mai jos) . p.s. poti sa verifici daca nu cumva plutitorul este spart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jethro tull Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 buna dimineata!am salvat dintr-o carutza a unui negricios,care mergea spre remat,o mobra completa...din pacate,cauciucurile sant coapte..ce cauciucuri trebuie sa caut?unde le gasesc?pe astea scrie 21/2.75 .multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 17 x 2.75 dimensiunea. Este un link ce circula la partea de comuniste, cum dau de el il pun in reply. Uite ca am dat de el, cred ca pentru mobra la sectiunea mopede gasesti, cred. http://heidenau.ro/cauciucuri-heidenau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_cristi_ Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 buna dimineata!am salvat dintr-o carutza a unui negricios,care mergea spre remat,o mobra completa...din pacate,cauciucurile sant coapte..ce cauciucuri trebuie sa caut?unde le gasesc?pe astea scrie 21/2.75 .multumesc! se potrivesc si cele de pe first bike activ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 din lipsa de timp imi vand hoinarul cu motor de mobra super.motor bun,lipsa la el aprinderea(o am insa nustiu dece nu da scanteie)lipsa roata spate si lant,pinion spate mai mare insa il am si pe cel origina,mai am si alte piese la el,are furca fata de m 50 insa mai am si furca originala,plus inca 2 perechi de saboti ,roata fata cu cauciuc bun.pret 150 de roni.poze m-ai tarziu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Axul asta e de Mobra, ca mie mi se pare ca nu tare se ,,pupa" cu mobra mea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Doctorule ca sa se pupe ar trebui sa fie de sex opus! Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxxbiker Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 (editat) Axul asta e de Mobra, ca mie mi se pare ca nu tare se ,,pupa" cu mobra mea? Pare un ax de bascula de mobra , ax-ul pt roata spate /fata de mobra nu are " cap hexagonal " . Editat Aprilie 22, 2013 de foxxbiker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Tre sa te contrazic foxxbiker. La unele mobre ba ''are'' cap hexagonal axul pt.roata.In special seria mobra 50 (cea cu semnalizari si bascula pe fata). Axul rotii din fata a motoretei mele este cromat si are cap hexagonal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jethro tull Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 buna dimineata!am salvat dintr-o carutza a unui negricios,care mergea spre remat,o mobra completa...din pacate,cauciucurile sant coapte..ce cauciucuri trebuie sa caut?unde le gasesc?pe astea scrie 21/2.75 .multumesc! ...si ar mai fi ceva:cum descui cutiile laterale,neavand cheie...banuiesc ca ,acea cheie de la cutii era totodata si pentru blocatorul de ghidon...gasesc pe undeva,ori trebuie sa stric inchizatorile alea (ca nu-mi vine sa le zic yale:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.