Doctoru Postat Septembrie 4, 2013 Share Postat Septembrie 4, 2013 (editat) buna ziua oameni buni , cred ca o sa incep sa scriu si eu pe topicul asta , astazi am facut o plimbare cu mobra mea (mobra 50 s ) , o tin de ceva vreme deoparte , am mai pornit-o din cand in cand dar mereu curgea benzina din carb prin filtru de aer si se inneca . am reusit sa reglez cat de cat carburatorul dar opresc mereu benzina . ma gandesc sa ma apuc s-o restaurez cat de cat si as avea cateva intrebari 3. ce ulei recomandati sa pun in motor (dopul de langa tija ambreajului) ? Da, acel dop care e si joja mobrei, pe acolo se baga ulei T90 aproximativ 600 ml. 4. in carburator este un cui cu mai multe crestaturi pe el , pe care pozitie ar trebui sa stea discul ala mic . Canalul nr 2 de sus. Frumoasa Mobra! Spor la restaurare! Editat Septembrie 4, 2013 de Doctoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CUXI Postat Septembrie 5, 2013 Share Postat Septembrie 5, 2013 (editat) vand piston NOS mobra,segmenti originali(unul cromat)bolt, sigurante 100 ron Editat Septembrie 5, 2013 de CUXI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Septembrie 5, 2013 Share Postat Septembrie 5, 2013 http://www.subito.it/moto-e-scooter/mobra-del-78-treviso-71890474.htm?last=1 poate intereseaza pe cineva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Septembrie 5, 2013 Share Postat Septembrie 5, 2013 Frumoasa Mobra! Spor la restaurare! multumesc doctoru , numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Septembrie 5, 2013 Share Postat Septembrie 5, 2013 Cresti mare! :-P Numai bine! Si sa ne incanti cu poze aici. Pacat ca nu am stiut sa iti raspund si la celelalte intrebari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anpetre Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 (editat) Vand cateva piese de mobra. 1.Pedala pornire/schimbator. 2. pedala frana cu tija. 3.cilindru motor 4. carburator mobra - stare noua, plutitor in stare perfecta 5.maneta de frana si de ambreiaj. mai am ceva piese insa trebuie sa le fotografiez ptr a va puta face o idee ce reprezinta! Preturile se discuta pe PM Asa cum am promis am revenit cu poze: Carburatorul este complet, inclusiv plutitorul care e in stare f buna! Salutare Ai cumva 2 aparatori de lant? As fi interesat de ele Multumesc Editat Septembrie 9, 2013 de anpetre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 Stiati ca a existat si o Mobra Lux? In Centrul Vechi,la o terasa,legata de o vitrina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 Am discutat mai demult cu un mos, care mi-a zis ca a avut doua MOBRA 50, ambele dotate cu gentile care apar in imagini; Nu mi-a spus ca s-ar fi numit altfel decat MOBRA 50. Cat despre protectia esapamentului si embleme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 Sa mai sapam.Este interesant.Vorba lui Spirica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 Sa mai sapam.Este interesant.Vorba lui Spirica. Fara discutie! Un studiu al emblemelor (daca sunt de fabrica sau manufacturate) ar fi relevant. Este clar ca lampa spate este manufacturata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anpetre Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 Protectia de esapament NU e origianala (nevestele stiu de ce. . .) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
halalaie_ovari_norbert Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 Poate tipu' era strungar sau ceva tinichigiu si ii placea sa se "joace" cu astea ... in concluzie a fabricat niste embleme ) Cu "LUX" multi isi faceau tatuaje in vremurile alea .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 Abia acum am observat.Are doua tevi de esapament.D-ale lu Spirica.Emblemele de pe aripa fata sunt din metal masiv adica turnate.Pentru aia de pe spate o sa mai dau o raita pe acolo si poate vorbesc si cu prorietarul.Asa de curiozitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Septembrie 16, 2013 Share Postat Septembrie 16, 2013 Contact cu cheie pentru Mobra are cineva? Mobra 50 parca era cu cheie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ursu96 Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 acum ceva timp nu aveam ce face si mi'a sarit in ochi mobra(hoinar) lui tata care era lasata intr'un colt de vreo 10 ani, find pasionat de mecanica m'am apucat si am aduso putin cate putin la viata. Find nou pe forum nu stiu cum sa incarc poze . Daca puteti sa imi spuneti cum...foarte frumoase celelalte mobre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 acum ceva timp nu aveam ce face si mi'a sarit in ochi mobra(hoinar) lui tata care era lasata intr'un colt de vreo 10 ani, find pasionat de mecanica m'am apucat si am aduso putin cate putin la viata. Find nou pe forum nu stiu cum sa incarc poze . Daca puteti sa imi spuneti cum...foarte frumoase celelalte mobre. unde dai post ai exact langa "more reply option" ,dai acolo si gasesti , pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 acum ceva timp nu aveam ce face si mi'a sarit in ochi mobra(hoinar) lui tata care era lasata intr'un colt de vreo 10 ani, find pasionat de mecanica m'am apucat si am aduso putin cate putin la viata. Find nou pe forum nu stiu cum sa incarc poze . Daca puteti sa imi spuneti cum...foarte frumoase celelalte mobre. Salut. Dai click pe butonul More Reply Options, acolo o sa ai jos Attach files si de acolo pui poze. Poti selecta doar 6 sau 10 poze, deodata sa adaugi, asa ca daca ai mai multe poze adaugi de mai multe ori, iar cand termini de adaugat dai Post reply. Contact cu cheie pentru Mobra are cineva? Mobra 50 parca era cu cheie. La cutiile laterale potrivesc chei de la alte mobre? Daca nu, are cineva yale cu chei pentru cutiile laterale? Contact cu cheie inca ma intereseaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ursu96 Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 mai imi trebui melcul/reductorul de pe roata fata de la kilometraj si tubul acela de la filtru de aer care se vede din lateral...si daca puteti sa imi spuneti daca se merita sa ii pun contact cu chei chiar daca nu am baterie Daca are cineva melcul de la roata si tubul acela sa ma caute pe pm, multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelu voshod Postat Septembrie 22, 2013 Share Postat Septembrie 22, 2013 Contact cu cheie pentru Mobra are cineva? Mobra 50 parca era cu cheie. Salut! contat mobra si cutiuta din spate, scuze pentru poze le-am facut in fuga! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Septembrie 23, 2013 Share Postat Septembrie 23, 2013 (editat) Salut! contat mobra si cutiuta din spate, scuze pentru poze le-am facut in fuga! Mersi pentru raspuns. Stop nu ma interesa, doar contact. Am o promisiune de contact, daca pica respectivul (primul venit primul servit) te anunt. Imi spune si mie cineva, va rog, cum se schimba rulmentii din roti? Editat Septembrie 22, 2013 de Doctoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Septembrie 24, 2013 Share Postat Septembrie 24, 2013 Se schimba ca orice rulemnt normal. Iei un dorn si bati in ei in asa fel incat sa iasa spre exteriorul axului. eu i-am schimbat la a mea pe spate si nu am intampinat probleme prea mari. Trebuie doar sa ai un banc si o menghina de lucru. Si mai ai nevoie de sculele potrivite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelu voshod Postat Septembrie 24, 2013 Share Postat Septembrie 24, 2013 Salut! contat mobra si cutiuta din spate, scuze pentru poze le-am facut in fuga! Contactul si cutiuta din spate s-au dat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 https://www.facebook.com/media/set/?set=a.616853025000279.1073741854.119322554753331&type=3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rua Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 Salut...mar interesa cartea tehnica de la carpati ma puteti indruma de unde sa o procur ? multumesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CUXI Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 vand set mansoane Mobra sau Hoinar noi 25 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.