andrei.mihai Postat Februarie 12, 2016 Share Postat Februarie 12, 2016 (editat) Stiu am gasit pe forum dar eu am decat arcul acela mare cel mic nu este...il am decat pe cel gros Editat Februarie 12, 2016 de andrei.mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_vechio Postat Februarie 12, 2016 Share Postat Februarie 12, 2016 Piese pentru Mobra: -telescoape spate pret:50 lei ambele-tabla de duraluminu de vine deasupra farului pret:20 lei-carcasa far(sticla de far sparta)+ceas kilimetraj pret:50 lei-toba(prezinta indoituri) pret:15 lei-aripa fata pret:50 lei-cric pret:20 lei-lant pret:20 lei-portbagaj pret:20 lei-motor pret:150 lei-furca pret:80 lei-janta spate pret:50 lei-sa pret:30 lei-scarite pret:10 lei/buc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei.mihai Postat Februarie 12, 2016 Share Postat Februarie 12, 2016 Am revenit cu poze. La mine nu este al doilea arc sau este rupt? Ma poate ajuta cnv? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buidos Postat Februarie 12, 2016 Share Postat Februarie 12, 2016 La tine an pozele alea trei nu ai acel arc subtire pentru ca tipul acesta de schimbator pe care al ai tu este cu acea placa care se fixeaza cu capatul acela an capac, deci asa este modelul fara acel arc subtire! An aceasta poza de mai jos pe care ai puso este alt model de schimbator care nu are acea placa si are acel arc subtire! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Februarie 12, 2016 Share Postat Februarie 12, 2016 (editat) Am revenit cu poze. La mine nu este al doilea arc sau este rupt? Ma poate ajuta cnv? Tu ai prima varianta de selector trebuie cand montezi capacul sa-ti intre nasul ala de la "oala" clichetilor in ghidurile de pe capac cat si stiftul printre cele doua capete de arc. Nu mai tin bine minte dar parca prima oara trebuie sa intre nasul, odata fixat in ghidaje impingi in capac usor ca sa se agate capatul de jos a arcului, ridici usor de pedala ca arcul sa se cracaneze si sa intre stiftul, impingi capacul pana la capat. Editat Februarie 12, 2016 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei.mihai Postat Februarie 12, 2016 Share Postat Februarie 12, 2016 Tu ai prima varianta de selector trebuie cand montezi capacul sa-ti intre nasul ala de la "oala" clichetilor in ghidurile de pe capac cat si stiftul printre cele doua capete de arc. Nu mai tin bine minte dar parca prima oara trebuie sa intre nasul, odata fixat in ghidaje impingi in capac usor ca sa se agate capatul de jos a arcului, ridici usor de pedala ca arcul sa se cracaneze si sa intre stiftul, impingi capacul pana la capat. Eu nu am stiftul ala pe capac sa fi fost rupt sau asa este motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabyn Postat Februarie 12, 2016 Share Postat Februarie 12, 2016 Tu nu ai in capac stiftul dar ai blocul de aluminiu (in care la modelele mai noi este bagat stiftul) care intra intre capetele arcului gros. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei.mihai Postat Februarie 12, 2016 Share Postat Februarie 12, 2016 Pai si cum sa procedez sa pun capacul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabyn Postat Februarie 12, 2016 Share Postat Februarie 12, 2016 Trebuie in primul rand ce am incercuit sa intre in lacasul pe care il are in capac altfel nu se inchide capacul(eu am patit cand am schimbat capacul sa nu-mi mai intre si a trebuit sa mai ajustej din latime). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei.mihai Postat Februarie 12, 2016 Share Postat Februarie 12, 2016 Trebuie in primul rand ce am incercuit sa intre in lacasul pe care il are in capac altfel nu se inchide capacul(eu am patit cand am schimbat capacul sa nu-mi mai intre si a trebuit sa mai ajustej din latime). » Post actualizat in 12 Feb 2016 20:22 Si arcul nu conteaza in ce pozitie este? Sau trebuie pus intre cele 2 bolturi de reglaj cutie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
l_robka Postat Februarie 12, 2016 Share Postat Februarie 12, 2016 caut piese minimobra mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Februarie 13, 2016 Share Postat Februarie 13, 2016 » Post actualizat in 12 Feb 2016 20:22 Si arcul nu conteaza in ce pozitie este? Sau trebuie pus intre cele 2 bolturi de reglaj cutie? Ba conteaza dar iti pui pedala de la schimbator aproximativ pe pozitie (a mea era reglata la orizintala) si impingi usor de capac sa simti ca tine ceva pe urma misti de peala usor sus si jos pana ce simti ca tragand in sus a agatat arcul. In aceasta faza tragi de pedala sus un pic ca s-al cracnezi sa-ti intre stiftul, pardon nasul de pe capac, intre cele doua capete, bineinteles impingi si de capac sa intre la locul lui. Operatia a reusit daca pedala revine la 0 tragand de ea in sus sau jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei.mihai Postat Februarie 13, 2016 Share Postat Februarie 13, 2016 (editat) Are cineva motor de hoinar intreg si functional? Editat Februarie 13, 2016 de andrei.mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alectronic Postat Februarie 15, 2016 Share Postat Februarie 15, 2016 CAUT (să plătesc) pe cineva care mă poate ajuta cu motorul de Mobra - am terminat un proiect de restaurare Mobra 50S și am ajuns în faza cu pornitul eiîn motor eu nu am umblat DELOC, e neatins cu 5000KM așa cum am dobândit-o, momentan ea are toată partea de scânteie, bujie etc. în regulă, carburator nou, etc etc mai totul nou DAR nu porneșteare uleiul schimbat, benzină cu amestec puse, filtre benzină, benzina curge prin furtunașe, carburatorul e plin cu benzină DAR NU PORNEȘTE, nimic, în cilindru NU ajunge benzină deloc, gâtul acela dintre carburator și cilindru e f f puțin umezit de/cu benzinăcu cine am mai vorbit mi-au spus că -trage aer fals- dar nu înțeleg exact ce înseamnă asta și nici atât cum se remediazăașadar, am rugăminte la voi - dacă știți pe cineva ÎN BUCUREȘTI care știe bine Mobre și aș merge la sigur cu el - vă rog recomandați-mi și plătesc omul pt. ajutor, nu pe degeaba,aștept orice pont sau îndrumare către cineva ~specializat~ în astea, mulțumesc! » Post actualizat in 15 Feb 2016 22:21*așa arată Mobra acum - http://mobra.ro/index.php?p=mobra&p_type=detalii&p_title=Mobra+50+Super+1974&carid=572 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 (editat) Cam pe unde stai. Daca imi e la indemana te ajut, fara obligatii, ca o sa muncesti tu, eu beau berea. Editat Februarie 16, 2016 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 cu cine am mai vorbit mi-au spus că -trage aer fals- dar nu înțeleg exact ce înseamnă asta și nici atât cum se remediază Inseamna ca trage aerul pe altundeva decat prin carburator. Poate pe la racordul dintre carburator si motor. Poate pe la simeringurile de pe ambielaj(Tind sa cred ca sunt cele de fabrica, batrane, coapte, etc.). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bebe19 Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 Frumoasa mobra. Daca zici ca partea de aprindere si carburatie e ok nu mai ramane decat semeringurile de la ambielaj, mai precis cel de pe partea magnetoului. Daca dai magnetoul jos si bobinele se vede semeringul cu pricina. Dar pana acolo nu ai specificat nimic de cilindru piston si segmenti. Compresie ai? Dai relativ greu la pedala? Daca nu ai compresie nu trage nici benzina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alectronic Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 Frumoasa mobra. Daca zici ca partea de aprindere si carburatie e ok nu mai ramane decat semeringurile de la ambielaj, mai precis cel de pe partea magnetoului. Daca dai magnetoul jos si bobinele se vede semeringul cu pricina. Dar pana acolo nu ai specificat nimic de cilindru piston si segmenti. Compresie ai? Dai relativ greu la pedala? Daca nu ai compresie nu trage nici benzina... Compresie este, abia dai la pedală, dar nu trage benzina deloc, cum ziceam - gâtul e aproape uscat iar cilindrul e uscat complet, nu știu și nici nu vreau să-mi bag eu ghearele în ea daor pt. că nu știu exact ce și cum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 (editat) Soc ai tras (mai bine zis impins)? dar pe butonul ce umple carburatorul ai apasat? O mobra in toate mintile porneste si cu o carpa inmuiata in bezina pe post de carburator. » Post actualizat in 16 Feb 2016 19:55 nu știu și nici nu vreau să-mi bag eu ghearele în ea daor pt. că nu știu exact ce și cum Dar nu vrei sa inveti? Editat Februarie 16, 2016 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alectronic Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 (editat) Soc ai tras (mai bine zis impins)? dar pe butonul ce umple carburatorul ai apasat? O mobra in toate mintile porneste si cu o carpa inmuiata in bezina pe post de carburator. » Post actualizat in 16 Feb 2016 19:55 Dar nu vrei sa inveti? Tras/împins, nu vrea, nu trage benzină, ușor de zis, greu de acumulat experiență (cu -utilaje- de care mai nimeni nu mai știe prea multe), de învățat pot învăța s-o întrețin - dar în situația de fază este clar că are ea ceva de care eu nu cred că am cum să-mi dau prea churând seama, ...și cum afară e cald și frumos - vreau s-o pornesc și să încep demersurile ȘI pentru înscrierea ei, RAR, etc., cum ziceam, este abia abia terminată după restaurare. Editat Februarie 16, 2016 de alectronic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 Nu mi-ai raspuns cam pe unde stai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 Intrebare: te-ai uitat cumva la toba de escapament ? fiind motor in 2 timpi este subiect de depuneri in toba ... este o piulita de 10 mm parca ... in capatul tevii . Daca toba este infundata nu are pe unde sa dea afara ceea ce comprima in motor , sau demonteaza toba si incearca asa sa o pornesti , dar trebuie sa fii un pic atent , daca porneste are sa se tureze rapid si fara control .... Ca sa o ajuti sa porneasca pune in piston un pic de benzina , asta are sa-l ajute un pic la pornire , si ... o bujie noua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alectronic Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 Toba este nouă - totul cromat pe dinafară și pe dinăutru acum o lună douăBujia este nouăcu ce mă ajută că-i picur eu benzină în cilindru și face explozie aiurea doar că are benzină și scânteie? cum ziceam NU vreau să experimentez eu cu ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 alectronic, ce culoare are scânteia ? Dacă e slabă și galbenă ai altă problemă, probabil în magnetou. Știi cumva ce model e ? Cred că mai am eu un Ducatti pe acasă. Dă-i capacul jos de la turbină și ar trebui să vezi ce scrie pe volantă, Bosch sau Ducatti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alectronic Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 (editat) Ducatti, scânteie albastră/albă (mă rog) Editat Februarie 17, 2016 de alectronic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.