Sari la conținut

Mobra


Postări Recomandate

Salut! Deoarece banuiesc ca motorasul meu trage aer fals... as avea nevoie de niste indicatii...si anume....! cum pot sa desfac motorul (are capacele alea pe o parte si alta..si are si ambreiajul...la ce trebuie sa am gija?).... cat ulei intra in el...?..trebuie sa demontez aprinderea pt operatiunea asta??...etc! Va multumesc! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut! Deoarece banuiesc ca motorasul meu trage aer fals... as avea nevoie de niste indicatii...si anume....! cum pot sa desfac motorul (are capacele alea pe o parte si alta..si are si ambreiajul...la ce trebuie sa am gija?).... cat ulei intra in el...?..trebuie sa demontez aprinderea pt operatiunea asta??...etc! Va multumesc! :laugh:

daca vrei sa schimbi simeringurile iti trebuiesc prese pentru volanta si pinionul ce vine pe oala de ambreaj...am incercat eu sa le desfac fara prese si n am reusit...era sa mi stric ambielajul.....mare atentie la piesele mici punele in niste cutiute ceva sa nu le pierzi...eu le pun pe toate intr o cutie de metal....ai grija la semisigurantele de la ambreaj sa nu le pierzi ca sunt micute si la bilele din cutia de viteze...pe masura ce il desfaci mai mult incearca sa intelegi cum functioneaza fiecare piesa, ce rol are ea ca sa fie mai usor la montare, sa stii unde vin piesele, si in cazul in care nu iti merge sa stii ce are si de unde sa il apuci. Bafta! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vrei sa schimbi simeringurile iti trebuiesc prese pentru volanta si pinionul ce vine pe oala de ambreaj...am incercat eu sa le desfac fara prese si n am reusit...era sa mi stric ambielajul.....mare atentie la piesele mici punele in niste cutiute ceva sa nu le pierzi...eu le pun pe toate intr o cutie de metal....ai grija la semisigurantele de la ambreaj sa nu le pierzi ca sunt micute si la bilele din cutia de viteze...pe masura ce il desfaci mai mult incearca sa intelegi cum functioneaza fiecare piesa, ce rol are ea ca sa fie mai usor la montare, sa stii unde vin piesele, si in cazul in care nu iti merge sa stii ce are si de unde sa il apuci. Bafta! :laugh:

Cand desfaci prima data trebe sa fi foarte atent la ce spune cel care desface (cauti un prieten care se pricepe si care este dispus sa explice ) Stiu din experienta.

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mare grija si la semilunile care vin la oala de ambreaj!,si si mai mare grija la axu cu pana,ala care are 4 pinioane,si este si chestia aia de la pinion cu gauile ptr bile(trebuie sa pui bilele cu vaselina sa se lipeasca!ca altfel iti sar de acolo,sau chiar schimbale,se nimeresc unele de coronita de bicicleta de spate!si vezi trenul sa nu fie uzat, boltul si muuulte alte piese,si daca o sa ai joc intre pinionul de la ambielaj si oala de ambreaj sa nu te speri,asa trebuie sa aiba(fiind dantura inclinata)dar sa nu fie chiar mare!daca ai nelamuriri sa nu eziti sa ne intrebi!si cand o sa desfaci motorul sa nu il desfaci in graba!cu atentie si migalozitate!numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor,aveti careva pe aksa o toba si un carburator de Hoinar pe care nu le folositi?

nu de alta dar sunt disperat deja si nu mai poooooot!!!!id de mess:(yahoo)hells_boy_cristi saluatari cu faru'!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru mine azi a fost o zi fericita cu motobreta :lol: ...

 

Am facut shi ceva poze pt voi :lol:

 

Daca ati sti ce bine a mers shi azi... :lol: cumintzica :lol:

 

Pt.mine a fost shi e cea mai simpatica motoreta dp toate soselele mobraaaaaaa :lol: numele ei este soarta mea :lol:

post-27109-1210432884_thumb.jpg

post-27109-1210432931_thumb.jpg

post-27109-1210433018_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

auzi adi,,,prca ar fi mai joasa a ta de spate, nu stiu de ce dar asa mi se pare,oricum frumoasa mobrentina!tine-o tot asa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ahhhh...scz man....uit tot timpul ca am mai inaltat-o cu 4mm pe a mea........si i-am mai taiat din aripa spate sa arate mai casto! :lol:

Editat de Mihai_Mobra
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol: :lol: :lol: ,trebe sa pui unul sintetic,5w15 sau5w30 sau20w50 si o sa te surprinda!cat de bine o sa mearga!

incarte scrie asa:

 

si poza

post-30304-1210505479_thumb.jpg

post-30304-1210505491_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol: :lol: :lol: ,trebe sa pui unul sintetic,5w15 sau5w30 sau20w50 si o sa te surprinda!cat de bine o sa mearga!

incarte scrie asa:

 

si poza

 

imi cer scuze poate sunt offtopic dar acest lucru este valabil si la jawa 638? sau eu tre sa pun altceva? Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ady,,,sa nu o iei in nume de rau,i'm whit stupid,,,,,te consider preten bun,scuzama daca te-am jignit,dar asa sunt eu,imi place s mai glumesc asa.....AAA si trimite-mi adresa ta sa iti trm segmentii aia.

normal vorbind jawei ambreajul este dupa mine(si cam la toate pe care am mers eu)mai pretentios,trebuie sa nu stai prea mult cu ambreajul apasat,da ma rog in cazul tau mere un 20W50! un sintetic bun.si sa nu te uiti sa iei un ulei de 4 lei,dai bani dar stii ca ii dai pe ceva bun!ia un mobil,prista,castrol,elf,total,den astea jmechere!si o sa remarci diferenta!! spre exemplu eu...ii bagam M40 si cand am desfacut motorulam gasit un strat de 1 cm de ulei facut smoala ,M40 ,,sa numai puneti asa ceva,la temperatura de 60 de grade se face apa chioara!sau t90,sau t75 vai de ele,sau H46 sunt sub orice ritica,am gasit oala de ambreaj la obra fara nici un dinte bun!

Editat de Mihai_Mobra
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer cam da............eu am incercat odata si cand mi-au spus aia ca imi trebe si claxon,poluarea nush cum si plm.....e naspa! si trebe sa ai toate actele si bleah.......intreba-l pe ioska ca el stie cum trebe sa faci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MIHAITAAA:....sunt si eu membru pe forumul asta acuma!mersi ca miai spus.....acuma ca sunt membru.......spunemi si mie sau cine are cumva un carbelitor bun?eu am emusorul dus,si niste piese....si care este ordinea placilor de textolit?si cum fac sa nu imi mai sara bilele alea de la axu ala cu gauri?de niste sfaturi as avea si eu nevoie!mersi anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mai intrebat odata cineva cum se incheie cutia de viteze la mobra shi am mai explicat cum se aseaza bilele se ia partea bloc motor cu pana schimbatoare shi se pun bilele 4 cate patru apoi peste ele fiecare pinion de viteza dar 4 bile shi apoi pinionul apoi tot asa ca sa nu cada daca pui toate bilele deodata nui nevoie de vaselina daca faci cum tiam explicat bafta sa ne spui daca reusesty sau nu ... nb :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...