Nucleu Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 Salut! Deoarece banuiesc ca motorasul meu trage aer fals... as avea nevoie de niste indicatii...si anume....! cum pot sa desfac motorul (are capacele alea pe o parte si alta..si are si ambreiajul...la ce trebuie sa am gija?).... cat ulei intra in el...?..trebuie sa demontez aprinderea pt operatiunea asta??...etc! Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionescu_george_bz Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 Salut! Deoarece banuiesc ca motorasul meu trage aer fals... as avea nevoie de niste indicatii...si anume....! cum pot sa desfac motorul (are capacele alea pe o parte si alta..si are si ambreiajul...la ce trebuie sa am gija?).... cat ulei intra in el...?..trebuie sa demontez aprinderea pt operatiunea asta??...etc! Va multumesc! daca vrei sa schimbi simeringurile iti trebuiesc prese pentru volanta si pinionul ce vine pe oala de ambreaj...am incercat eu sa le desfac fara prese si n am reusit...era sa mi stric ambielajul.....mare atentie la piesele mici punele in niste cutiute ceva sa nu le pierzi...eu le pun pe toate intr o cutie de metal....ai grija la semisigurantele de la ambreaj sa nu le pierzi ca sunt micute si la bilele din cutia de viteze...pe masura ce il desfaci mai mult incearca sa intelegi cum functioneaza fiecare piesa, ce rol are ea ca sa fie mai usor la montare, sa stii unde vin piesele, si in cazul in care nu iti merge sa stii ce are si de unde sa il apuci. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 daca vrei sa schimbi simeringurile iti trebuiesc prese pentru volanta si pinionul ce vine pe oala de ambreaj...am incercat eu sa le desfac fara prese si n am reusit...era sa mi stric ambielajul.....mare atentie la piesele mici punele in niste cutiute ceva sa nu le pierzi...eu le pun pe toate intr o cutie de metal....ai grija la semisigurantele de la ambreaj sa nu le pierzi ca sunt micute si la bilele din cutia de viteze...pe masura ce il desfaci mai mult incearca sa intelegi cum functioneaza fiecare piesa, ce rol are ea ca sa fie mai usor la montare, sa stii unde vin piesele, si in cazul in care nu iti merge sa stii ce are si de unde sa il apuci. Bafta! Cand desfaci prima data trebe sa fi foarte atent la ce spune cel care desface (cauti un prieten care se pricepe si care este dispus sa explice ) Stiu din experienta. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 mare grija si la semilunile care vin la oala de ambreaj!,si si mai mare grija la axu cu pana,ala care are 4 pinioane,si este si chestia aia de la pinion cu gauile ptr bile(trebuie sa pui bilele cu vaselina sa se lipeasca!ca altfel iti sar de acolo,sau chiar schimbale,se nimeresc unele de coronita de bicicleta de spate!si vezi trenul sa nu fie uzat, boltul si muuulte alte piese,si daca o sa ai joc intre pinionul de la ambielaj si oala de ambreaj sa nu te speri,asa trebuie sa aiba(fiind dantura inclinata)dar sa nu fie chiar mare!daca ai nelamuriri sa nu eziti sa ne intrebi!si cand o sa desfaci motorul sa nu il desfaci in graba!cu atentie si migalozitate!numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nucleu Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 noah..ca norocul stiu pe cineva care se pricepe........ o sa vad ce pot sa ii fac....! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pleata-in-vant Postat Mai 10, 2008 Share Postat Mai 10, 2008 Fratilor,aveti careva pe aksa o toba si un carburator de Hoinar pe care nu le folositi? nu de alta dar sunt disperat deja si nu mai poooooot!!!!id de mess:(yahoo)hells_boy_cristi saluatari cu faru'! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Mai 10, 2008 Share Postat Mai 10, 2008 Pentru mine azi a fost o zi fericita cu motobreta ... Am facut shi ceva poze pt voi Daca ati sti ce bine a mers shi azi... cumintzica Pt.mine a fost shi e cea mai simpatica motoreta dp toate soselele mobraaaaaaa numele ei este soarta mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Mai 10, 2008 Share Postat Mai 10, 2008 auzi adi,,,prca ar fi mai joasa a ta de spate, nu stiu de ce dar asa mi se pare,oricum frumoasa mobrentina!tine-o tot asa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Mai 10, 2008 Share Postat Mai 10, 2008 Pai da man pt ca e incarcat spatele are aparatoarea de praf shi portbagajul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Mai 10, 2008 Share Postat Mai 10, 2008 (editat) ahhhh...scz man....uit tot timpul ca am mai inaltat-o cu 4mm pe a mea........si i-am mai taiat din aripa spate sa arate mai casto! Editat Mai 10, 2008 de Mihai_Mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Mai 10, 2008 Share Postat Mai 10, 2008 auzi dc nu intri tu pe id de mes belvis_cizianul ca vadd ca esti mester ca mine =)) poate mai vb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nucleu Postat Mai 11, 2008 Share Postat Mai 11, 2008 Salut! Am o intrebare intrebatoare... E greu de luat itp-ul cu mobra??? si ce conditii trebuie sa indeplineasca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SamuraiJerk Postat Mai 11, 2008 Share Postat Mai 11, 2008 trei intrebari pentru uleiul din cutia de viteze la mobra: - ce ulei scrie in manual ca trebuie folosit? - ce ulei recomandati? - ce ulei folositi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Mai 11, 2008 Share Postat Mai 11, 2008 Ulei sintetic cat mai subtire ca sa debraieze perfect ambreajul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Mai 11, 2008 Share Postat Mai 11, 2008 ,trebe sa pui unul sintetic,5w15 sau5w30 sau20w50 si o sa te surprinda!cat de bine o sa mearga! incarte scrie asa: si poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrew_i Postat Mai 11, 2008 Share Postat Mai 11, 2008 ,trebe sa pui unul sintetic,5w15 sau5w30 sau20w50 si o sa te surprinda!cat de bine o sa mearga!incarte scrie asa: si poza imi cer scuze poate sunt offtopic dar acest lucru este valabil si la jawa 638? sau eu tre sa pun altceva? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Mai 11, 2008 Share Postat Mai 11, 2008 (editat) ady,,,sa nu o iei in nume de rau,i'm whit stupid,,,,,te consider preten bun,scuzama daca te-am jignit,dar asa sunt eu,imi place s mai glumesc asa.....AAA si trimite-mi adresa ta sa iti trm segmentii aia. normal vorbind jawei ambreajul este dupa mine(si cam la toate pe care am mers eu)mai pretentios,trebuie sa nu stai prea mult cu ambreajul apasat,da ma rog in cazul tau mere un 20W50! un sintetic bun.si sa nu te uiti sa iei un ulei de 4 lei,dai bani dar stii ca ii dai pe ceva bun!ia un mobil,prista,castrol,elf,total,den astea jmechere!si o sa remarci diferenta!! spre exemplu eu...ii bagam M40 si cand am desfacut motorulam gasit un strat de 1 cm de ulei facut smoala ,M40 ,,sa numai puneti asa ceva,la temperatura de 60 de grade se face apa chioara!sau t90,sau t75 vai de ele,sau H46 sunt sub orice ritica,am gasit oala de ambreaj la obra fara nici un dinte bun! Editat Mai 11, 2008 de Mihai_Mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nucleu Postat Mai 11, 2008 Share Postat Mai 11, 2008 Salut! Am o intrebare intrebatoare... E greu de luat itp-ul cu mobra??? si ce conditii trebuie sa indeplineasca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Mai 11, 2008 Share Postat Mai 11, 2008 sincer cam da............eu am incercat odata si cand mi-au spus aia ca imi trebe si claxon,poluarea nush cum si plm.....e naspa! si trebe sa ai toate actele si bleah.......intreba-l pe ioska ca el stie cum trebe sa faci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Mai 11, 2008 Share Postat Mai 11, 2008 Cred ca e ca si la celelalte motoare:frane,lumini,aspect,sa nu curga pe sub ea,sa nu aiba modificari,anvelopele din acte si cam astea ar fi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Keo_TNT_Spark Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 MIHAITAAA:....sunt si eu membru pe forumul asta acuma!mersi ca miai spus.....acuma ca sunt membru.......spunemi si mie sau cine are cumva un carbelitor bun?eu am emusorul dus,si niste piese....si care este ordinea placilor de textolit?si cum fac sa nu imi mai sara bilele alea de la axu ala cu gauri?de niste sfaturi as avea si eu nevoie!mersi anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 A mai intrebat odata cineva cum se incheie cutia de viteze la mobra shi am mai explicat cum se aseaza bilele se ia partea bloc motor cu pana schimbatoare shi se pun bilele 4 cate patru apoi peste ele fiecare pinion de viteza dar 4 bile shi apoi pinionul apoi tot asa ca sa nu cada daca pui toate bilele deodata nui nevoie de vaselina daca faci cum tiam explicat bafta sa ne spui daca reusesty sau nu ... nb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Mai 13, 2008 Share Postat Mai 13, 2008 auzi duny.....ce naiba man ca ti-am explicat odata,si acuma de ce ai mai desfacut-o?sa te afli in traba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat Mai 13, 2008 Share Postat Mai 13, 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Keo_TNT_Spark Postat Mai 13, 2008 Share Postat Mai 13, 2008 ai man......aveam joc mare in rulmentii de la ambielaj si m-am cam (cuvant urat) pe mine la desfacere,era sa si rup ambielaju...deh daca nu ai raspuns la telefon! acuma cu ajutorul lui ady am reusit!ms mult ady! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.