Redresor Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 hoinarul???neeeeee,,,,,,,,cilindrul de hoinar are camerele de transfer mai largi,pentru ca are 5 viteze,sa aiba forta,dar de unde?a 5 nu se mai tureaza deloc!eu cu un hoinar nou nu am putut merge cu a 5-a in blana!eu am si eu un hoinar,in stare de functionare,da am calat motorul de vreo 4-5 ori mergand numai cu 1-2 pe coclauri,incingandu-se,la dunare,2 pe ea,il segmentm 1 data pe saptamana!stici cum era inainte,chestia aia cu nr impare si pare aveau cand una cand alta aveau voie sa mearga duminica,eu,cand mergeam sa imi iau benzina,tata avand mobra dar nu mergea cu ea ca nu avea voie(probleme de sanatate) luam ptr aandoua certificatele benzina(22 de litri)asta in fiecare saptamana si inca o canistra de 20l, in schimbul canistrei ii dadeam pompagiului 10 kg de peste,si tot nu imi ajungea,,,,,,,si,,,pana la un moment dat am dat de un preten care aducea diluant,si luam de la el de ma spargeam!da nu asa,20-25 litri pe saptamana,si ai,,,amesteca cu benzina diluantul si cu spirt(dar in proportie mai putina)si de multe ori bagam diluant simplu si mai mult ulei,si...de nu a mancat hoinarul ala,,,,,,,o cisterna de diluant .si segmentat pe fiecare saptamana si ce nu umblam prin el in fiecare zi(avea aprinderea facuta de tata,avansul era fix,prindeai statorul in suruburi si nu mai aveai cum sa il mai reglezi,si ala era avansul,fix!mi-a sarit odata bujia prin chiuloasa si s-a nifipt in rezervor.si ma pus sa il imping vreo 5 km.una peste alta ma cam dus,cu chiu cu vai,si dai si vezi schimba si repara si sudeaza si regleaza dar m-a dus verile calduroases,cand calam motorul de il spargeam,inca mai am o cutie de cilindri dusi......... dar turatia este diferita! se tureaza mai mult honarul! acum revin cu intrebarea:cum se regleaza plutitorul ????ca mi-o inneca! si imi curge benzina prin filtrul de aer! Pai daca bagi diluat in ea cum sa se tureze? Cum sa tina motorul? Cred ca e normal sa iti faca numai probleme si sa il segmentezi in fiecare saptamana. Pai uite de unde vin vorbele despre Hoinar.... Poate daca ar baga posesorii de japoneze diluant in ele s-ar duce imediat....Zici ca distrugeai cilindrii....aia sunt foart scumpi...trebuie avuta mare grija de ei... Diferente de putere sunt si intre benzina de 95 si cea de 100. La aceeasi turatie, cu benzina de 95 merg cu 70 km/h si cu cea de 100 merg cu 75-76 km/h....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 Da corect !!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdy21 Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 mah nu stiu cum de la tine tinea segmentii doar o saptamana eu la kart pe hoinar ii schimb dupa vreo 2 3 curse + antrenamentele si imi tine setu si e modificat la 9 cai al meu si reglat calumea o data nu umblat saptamanal la avans si platina o data reglat calumea si ala e sfant acolo si la hoinar la cutie difera pinionu de 4 si are in plu al 5 si la mobra e putin mai miuc ala de a 4 de aceea mobra iti merge mai turata in a 4 si hoinaru cand ii dai a 5 cum pinionul e mult mai mic e mai greu sa te intinzi cu el in blana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 Diferente de putere sunt si intre benzina de 95 si cea de 100. La aceeasi turatie, cu benzina de 95 merg cu 70 km/h si cu cea de 100 merg cu 75-76 km/h....... La aceeasi turatie merge cu aceeasi viteza,indiferent de ce carburant folosesti.Te inseala sunetul motorului care merge mai bine cu un carburant mai bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 Diferente de putere sunt si intre benzina de 95 si cea de 100. La aceeasi turatie, cu benzina de 95 merg cu 70 km/h si cu cea de 100 merg cu 75-76 km/h....... La aceeasi turatie merge cu aceeasi viteza,indiferent de ce carburant folosesti.Te inseala sunetul motorului care merge mai bine cu un carburant mai bun. MAi,chiar m-am gandit la asta ,dar nu am vrut sa pun intrebarea tocmai ca sa nu dau sugestia raspunsului. Si uite ca mi-ai confirmat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 cea de 100 are cifra octanica mai mare,si explozia este mai puternica,eu am gasit 1 litri de benzinacu care mergea ea,si sincer parca era motorina ,diluant in hoinar?????a mancat saracul o cisterna!si adica cum sa nu se mai tureze???eu cand ii bagam diluant simplu(cu ulei binenteles!)nu ma mai intelegeam cu el!zbura de sub mine!si ma rog mare diferenta nu era numai ca eu o forjam bine,pe fiecare zi,pe unde ma cautai acolo ma gaseai! si imi tinea o saptamana,si dup aia ia la schimbat! da domle da faze foare tari am petrecut cu el,la dunare ,2 pe ea,cu a 1-a tinut la 500 metri de dig mi-a iesitbujia prin chiulasa si aud o cloncanitura puternia,incerc sa ii dau o pedala da de unde,gripat de mama lui!sau ce mai faceam,curse,ii reglam amestecul sa fie foarte bogat,dar incat sa nu imi ude bujia,si treceam sibarul pe ultima tesitura de jos,si fugea cu diluantul,mhaaaa,poi nu spun ca odata a plecat fara mine,dar ce sa mai,hoinarul meu a fost unu nimerit,dar ptr forjeala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 Atunci ma intreb oare cum ar functiona amestecat shi cu gazolina Sau cu niste petrol ca shi trabantul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nucleu Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 Salut! Deoarece banuiesc ca motorasul meu trage aer fals... as avea nevoie de niste indicatii...si anume....! cum pot sa desfac motorul (are capacele alea pe o parte si alta..si are si ambreiajul...la ce trebuie sa am gija?).... cat ulei intra in el...?..trebuie sa demontez aprinderea pt operatiunea asta??...etc! Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionescu_george_bz Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 Salut! Deoarece banuiesc ca motorasul meu trage aer fals... as avea nevoie de niste indicatii...si anume....! cum pot sa desfac motorul (are capacele alea pe o parte si alta..si are si ambreiajul...la ce trebuie sa am gija?).... cat ulei intra in el...?..trebuie sa demontez aprinderea pt operatiunea asta??...etc! Va multumesc! daca vrei sa schimbi simeringurile iti trebuiesc prese pentru volanta si pinionul ce vine pe oala de ambreaj...am incercat eu sa le desfac fara prese si n am reusit...era sa mi stric ambielajul.....mare atentie la piesele mici punele in niste cutiute ceva sa nu le pierzi...eu le pun pe toate intr o cutie de metal....ai grija la semisigurantele de la ambreaj sa nu le pierzi ca sunt micute si la bilele din cutia de viteze...pe masura ce il desfaci mai mult incearca sa intelegi cum functioneaza fiecare piesa, ce rol are ea ca sa fie mai usor la montare, sa stii unde vin piesele, si in cazul in care nu iti merge sa stii ce are si de unde sa il apuci. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 daca vrei sa schimbi simeringurile iti trebuiesc prese pentru volanta si pinionul ce vine pe oala de ambreaj...am incercat eu sa le desfac fara prese si n am reusit...era sa mi stric ambielajul.....mare atentie la piesele mici punele in niste cutiute ceva sa nu le pierzi...eu le pun pe toate intr o cutie de metal....ai grija la semisigurantele de la ambreaj sa nu le pierzi ca sunt micute si la bilele din cutia de viteze...pe masura ce il desfaci mai mult incearca sa intelegi cum functioneaza fiecare piesa, ce rol are ea ca sa fie mai usor la montare, sa stii unde vin piesele, si in cazul in care nu iti merge sa stii ce are si de unde sa il apuci. Bafta! Cand desfaci prima data trebe sa fi foarte atent la ce spune cel care desface (cauti un prieten care se pricepe si care este dispus sa explice ) Stiu din experienta. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 mare grija si la semilunile care vin la oala de ambreaj!,si si mai mare grija la axu cu pana,ala care are 4 pinioane,si este si chestia aia de la pinion cu gauile ptr bile(trebuie sa pui bilele cu vaselina sa se lipeasca!ca altfel iti sar de acolo,sau chiar schimbale,se nimeresc unele de coronita de bicicleta de spate!si vezi trenul sa nu fie uzat, boltul si muuulte alte piese,si daca o sa ai joc intre pinionul de la ambielaj si oala de ambreaj sa nu te speri,asa trebuie sa aiba(fiind dantura inclinata)dar sa nu fie chiar mare!daca ai nelamuriri sa nu eziti sa ne intrebi!si cand o sa desfaci motorul sa nu il desfaci in graba!cu atentie si migalozitate!numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nucleu Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 noah..ca norocul stiu pe cineva care se pricepe........ o sa vad ce pot sa ii fac....! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pleata-in-vant Postat Mai 10, 2008 Share Postat Mai 10, 2008 Fratilor,aveti careva pe aksa o toba si un carburator de Hoinar pe care nu le folositi? nu de alta dar sunt disperat deja si nu mai poooooot!!!!id de mess:(yahoo)hells_boy_cristi saluatari cu faru'! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Mai 10, 2008 Share Postat Mai 10, 2008 Pentru mine azi a fost o zi fericita cu motobreta ... Am facut shi ceva poze pt voi Daca ati sti ce bine a mers shi azi... cumintzica Pt.mine a fost shi e cea mai simpatica motoreta dp toate soselele mobraaaaaaa numele ei este soarta mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Mai 10, 2008 Share Postat Mai 10, 2008 auzi adi,,,prca ar fi mai joasa a ta de spate, nu stiu de ce dar asa mi se pare,oricum frumoasa mobrentina!tine-o tot asa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Mai 10, 2008 Share Postat Mai 10, 2008 Pai da man pt ca e incarcat spatele are aparatoarea de praf shi portbagajul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Mai 10, 2008 Share Postat Mai 10, 2008 (editat) ahhhh...scz man....uit tot timpul ca am mai inaltat-o cu 4mm pe a mea........si i-am mai taiat din aripa spate sa arate mai casto! Editat Mai 10, 2008 de Mihai_Mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Mai 10, 2008 Share Postat Mai 10, 2008 auzi dc nu intri tu pe id de mes belvis_cizianul ca vadd ca esti mester ca mine =)) poate mai vb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nucleu Postat Mai 11, 2008 Share Postat Mai 11, 2008 Salut! Am o intrebare intrebatoare... E greu de luat itp-ul cu mobra??? si ce conditii trebuie sa indeplineasca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SamuraiJerk Postat Mai 11, 2008 Share Postat Mai 11, 2008 trei intrebari pentru uleiul din cutia de viteze la mobra: - ce ulei scrie in manual ca trebuie folosit? - ce ulei recomandati? - ce ulei folositi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Mai 11, 2008 Share Postat Mai 11, 2008 Ulei sintetic cat mai subtire ca sa debraieze perfect ambreajul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Mai 11, 2008 Share Postat Mai 11, 2008 ,trebe sa pui unul sintetic,5w15 sau5w30 sau20w50 si o sa te surprinda!cat de bine o sa mearga! incarte scrie asa: si poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrew_i Postat Mai 11, 2008 Share Postat Mai 11, 2008 ,trebe sa pui unul sintetic,5w15 sau5w30 sau20w50 si o sa te surprinda!cat de bine o sa mearga!incarte scrie asa: si poza imi cer scuze poate sunt offtopic dar acest lucru este valabil si la jawa 638? sau eu tre sa pun altceva? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Mai 11, 2008 Share Postat Mai 11, 2008 (editat) ady,,,sa nu o iei in nume de rau,i'm whit stupid,,,,,te consider preten bun,scuzama daca te-am jignit,dar asa sunt eu,imi place s mai glumesc asa.....AAA si trimite-mi adresa ta sa iti trm segmentii aia. normal vorbind jawei ambreajul este dupa mine(si cam la toate pe care am mers eu)mai pretentios,trebuie sa nu stai prea mult cu ambreajul apasat,da ma rog in cazul tau mere un 20W50! un sintetic bun.si sa nu te uiti sa iei un ulei de 4 lei,dai bani dar stii ca ii dai pe ceva bun!ia un mobil,prista,castrol,elf,total,den astea jmechere!si o sa remarci diferenta!! spre exemplu eu...ii bagam M40 si cand am desfacut motorulam gasit un strat de 1 cm de ulei facut smoala ,M40 ,,sa numai puneti asa ceva,la temperatura de 60 de grade se face apa chioara!sau t90,sau t75 vai de ele,sau H46 sunt sub orice ritica,am gasit oala de ambreaj la obra fara nici un dinte bun! Editat Mai 11, 2008 de Mihai_Mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nucleu Postat Mai 11, 2008 Share Postat Mai 11, 2008 Salut! Am o intrebare intrebatoare... E greu de luat itp-ul cu mobra??? si ce conditii trebuie sa indeplineasca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.