mircea_simson Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 Magnetoul genereaza tensiuni mari ( peste 20V la Mobra) Insa la capitoul amperaj sta mai rau. Daca doblez tensiunea becului pt. aceeasi putere amperajul va fi jumatate deci caderea de tensiune mai mica deci lumina mai alba. Am incercat si practic la magnetou Ducati pornirea era mult mai buna daca aveam lumina aprinsa ( asta nu stiu de ce) de fapt toata mobra este un miracol Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 Magnetoul genereaza tensiuni mari ( peste 20V la Mobra) Insa la capitoul amperaj sta mai rau. Daca doblez tensiunea becului pt. aceeasi putere amperajul va fi jumatate deci caderea de tensiune mai mica deci lumina mai alba.Am incercat si practic la magnetou Ducati pornirea era mult mai buna daca aveam lumina aprinsa ( asta nu stiu de ce) de fapt toata mobra este un miracol Numai bine Ma mir,dar nu contest.Trebuie sa incerc,cu toate ca a mea are lumina foarte buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tr88bcd Postat Decembrie 3, 2009 Share Postat Decembrie 3, 2009 as vrea sa stiu si eu, daca ma poate cineva lamurii, care sunt pozitiile contactului? defapt ce inseamna fiecare pozitie? m-am chinuit ceva vreme sa imping la mobra pana am ghicit una din ele! dar totusi nu imi dau seama ce inseamna fiecare! va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Decembrie 4, 2009 Share Postat Decembrie 4, 2009 as vrea sa stiu si eu, daca ma poate cineva lamurii, care sunt pozitiile contactului?defapt ce inseamna fiecare pozitie? m-am chinuit ceva vreme sa imping la mobra pana am ghicit una din ele! dar totusi nu imi dau seama ce inseamna fiecare! va multumesc! Daca bine-mi amintesc butonul in stanga oprit una in dreapta are scanteie si urmatoarea lumini pozitie dar intrerupatoarele la majoritatea sunt blocate pe pozitia din stanga adica mai mullt sta decat merge Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tr88bcd Postat Decembrie 4, 2009 Share Postat Decembrie 4, 2009 Daca bine-mi amintesc butonul in stanga oprit una in dreapta are scanteie si urmatoarea lumini pozitie dar intrerupatoarele la majoritatea sunt blocate pe pozitia din stanga adica mai mullt sta decat merge Numai bine inseamna ca al meu contact functioneaza, dar nu cum trebuie, fiindca am pornit mobra in pozitia in care este in poza, iar cand am incercat sa il dau in jos, asa cum spune dl. mircea simson, s-a oprit! si in carte la fel spunea, dar am zis sa mai intreb, poate... poate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionescu_george_bz Postat Decembrie 6, 2009 Share Postat Decembrie 6, 2009 uite schema electrica la mobra 50s Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 Maine o sa fac o lista cu piese,pe care o sa le donez. In principiu am un cadru de Hoinar(care mi`a fost dat de Ioska pe aceasta cale ii multumesc si sper sa nu se supere ca nu am mai reusit sa fac nimic cu el ) cam atat tin minte trebuie sa vad piese.Santate maxima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian_B Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 Maine o sa fac o lista cu piese,pe care o sa le donez.In principiu am un cadru de Hoinar(care mi`a fost dat de Ioska pe aceasta cale ii multumesc si sper sa nu se supere ca nu am mai reusit sa fac nimic cu el ) cam atat tin minte trebuie sa vad piese.Santate maxima daca poti,opreste-mi si mie becul de la far,ghidonul,un cauciuc si neaparat daca poti , volanta.mersi si astept pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 Hou mane,ca nu cred ca am piesele alea,am zis ca am doar un cadru din ce imi aduc aminte.O sa trebuiasca sa caut prin pod si fac o lista cu ce gasesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian_B Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 Hou mane,ca nu cred ca am piesele alea,am zis ca am doar un cadru din ce imi aduc aminte.O sa trebuiasca sa caut prin pod si fac o lista cu ce gasesc. Eu ti-am zis ca sa fiu primul pe lista :moron: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdy21 Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 salutare am si eu un motor de mobra(are piston cu segmenti noi, toti rulmenti sunt noi) vreau sa ma scap de el astept oferte pe PM numa bine Mesaj completat aa si mai am ceva piese de mobra la fel cin e interesat sa scrie pe PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 salutare am si eu un motor de mobra(are piston cu segmenti noi, toti rulmenti sunt noi) vreau sa ma scap de el astept oferte pe PM numa bine Mesaj completat aa si mai am ceva piese de mobra la fel cin e interesat sa scrie pe PM La ce bani il dai?detaii,e complet?. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdy21 Postat Decembrie 12, 2009 Share Postat Decembrie 12, 2009 La ce bani il dai?detaii,e complet?. motorul este complet a fost refacut tot, e complet cu tot cu carburator fa-mi tu un pret Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CUXI Postat Decembrie 13, 2009 Share Postat Decembrie 13, 2009 vand magnetouri mobra; bosch care s-a montat pe primul tip de mobra complect nemtesc inclusiv platina 6V 25/18 W magnetouri bosch normale magnetouri ducatti platine bosch noi 40 ron buc becuri far 6V 35/35 W magnetou hoinar carburatoare hoinar,mobra si minimobra noi ambielaj mobra nou diverse piese second hand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Decembrie 13, 2009 Share Postat Decembrie 13, 2009 Salut!Statorul din poza este montat bine,acela este DUCATTI ELETTROTECHINCA!(scanteie la pornire mai proasta,dar lumini de nota 10).Statorul BOSCH are ruptorul unde este pusa sageata aia(la bosch ai pornire buna dar lumini ciu-ciu). Indicatii: -Avans 1mm inaintea P.M.S(punctului mort superior),distanta intre contactele ruptorului de 0,3mm.Daca le reglezi corespunzator,si daca nu ai probleme la altele(carbu sa fie bun,sa nu traga aer fals...compresia sa existe..) mobra va trage frumos din ture joase.Daca vrei sa ai forta la turatie mare,ii dai avans 3mm Sper ca ti-am fost de folos! Numai bine! salutare din cate stiu eu aprinderea la mobra este de 1,1 inainte de PMS iar platina de 0,4,iar distanta la bujie de 0,5,iti zic din experienta ca am alergat ceva in karting si le reglam cat se poate de bine cu comparatorul. cele mai bune magnetouri erau cele bosch dadeau scanteia cea mai buna,iar referitor cu cei 3mm de avans este o prostie are avansul prea mare si o sa faca autoaprindere si nu castigi nimic decat ca nu o sa porneasca la pedala ci numai impinsa Mesaj completat Iei o bujie veche, spargi tot portelanul , in soclul ei faci un filet cu pas de 1 mm , si un surub care sa mearga pe acel pas . Montezi in locul bujiei , atingi cu pistonul surubul si il reglezi astfel pana cind motorul se poate roti atingand surubul , rotesti motorul in sens invers rotiri si insurubezi o tura , rotesti motorul in sensul lui de rotire pana atinge surubul ; acolo e punctul de deschidere al platinei (reglata anterior ca deschidere 0,4-0.5mm) . Faci semne pe volanta si carter (ele ar trebui se fie din fabrica). salutare, mai adaug la ce e scris mai sus ca poti sa faci si mai usor cu folia de protectie de la tigari fara comparator(se keama scula),la fel scoti bujia intriduci o surubelnita si rotesti in sensul de rotatie al motorului pana ai sa vezi ca se lasa iar in jos ,atunci platina trebuie sa fie deskisa ii verifici deskiderea care trebie sa fie intre 0,4 -0,45 cu lera.pe urma in pozitia cea mai badarana ca sa zic asa zgarii surubelnita in pozitia de sus dupa care introduci foita de ambalaj facuta destul de lunguiata si ingusta intre plotii de la platina si invari de volanta in sensul invers al rotirii motorului si tii usor tras de ea pana se blokeaza, dupa aia invarti in sensul de rotatie al motorului si in momentul cand se elibereaza tipla dai semn la surubelnita care binenteles este tot in cilindru.Ce sa zic este o metoda cam badarana dar in drum te ajuta ,inca ceva in sensul de rotatie al motorului dai avans iar invers sensului iei din avans (daca mai tin bine minte)sunt vreo 10 ani de cannd nu am mai reglat.Cel mai simplu de confectionat un ceas comparator mecanic este astfel:cum scrie mai sus iei o buje veke ii spargi portelanul si o cureti pe interior practic trebuie sa iti ramana corpul metalic de la bujie cu filetul si cu o gaura in locul electrodului,iti gasesti o bucata e material destul de lunguiet cam 15 cm cred ca sunt suficienti care sa circule destul de fest prin bujie si il crestezi di mm in mm cam in zona de lucru al pistonului la PMS Mesaj completat sal! un prieten are un hoinar si nu intra decat in treapta 1 restul canci! care ar putea fi problema? pana de la skimbator sau cateva bile sparte la pinioane se poate skimba pana fara sa spargi motorul in doua ca la mobra Mesaj completat Sper sa se incarce pozele Mesaj completat Alta Mesaj completat Inca una Mesaj completat Inca una Mesaj completat De curand am mai gasit inca o mora rosie care a stat 20 de ani inchisa intrun sopron in gospodaria unui vecin apropiat.Omu' tocmai facuse curatenie cand ma chemat sa iau fieru.Am mai primit si ceva piese pe langa motoreta cum ar fi cateva spite noi, un melc de chilometraj nou dar fara cablu si inca un motor complect de schimb.Toate fara nici o pretentie in schimbdoar sa fie curatenie in curtea omului am avut noroc din nou si cu fieru asta care binenteles va fi dezmembrat si piesele asezate pe polite si raft in garaj pt. motoreta mea cu care circul.Iar acum sper sa reusesc sa incarc o poza si cu motoreta cea rosie care va fi desfacuta in bucati. Mesaj completat Si acum sa pun si'o poza cu marea mea iubire Mesaj completat ... Mesaj completat ... Mesaj completat Sper sa va placa pozele.Asfalt uscat tuturor. Mesaj completat ... salut este de vanzare?si la ce pret? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 (editat) salutare din cate stiu eu aprinderea la mobra este de 1,1 inainte de PMS iar platina de 0,4,iar distanta la bujie de 0,5,iti zic din experienta ca am alergat ceva in karting si le reglam cat se poate de bine cu comparatorul. cele mai bune magnetouri erau cele bosch dadeau scanteia cea mai buna,iar referitor cu cei 3mm de avans este o prostie are avansul prea mare si o sa faca autoaprindere si nu castigi nimic decat ca nu o sa porneasca la pedala ci numai impinsa Editat Decembrie 14, 2009 de Mihai_J4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabitzu_mobristu Postat Decembrie 16, 2009 Share Postat Decembrie 16, 2009 da frate pune avansu la 3 mm si o sa mergi in marsarier cu mobra .. stiu eu de la kart .. cel mai bun avans e undeva intre 1.4-1.8 mm , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Decembrie 16, 2009 Share Postat Decembrie 16, 2009 da frate pune avansu la 3 mm si o sa mergi in marsarier cu mobra .. stiu eu de la kart .. cel mai bun avans e undeva intre 1.4-1.8 mm , Repede dati voi cu paru'...nici macar nu ati incercat! cati dintre voi au reglat avansul la 3mm ? Eu vam spus optiunile cele mai precise(testate de mine pe motoretele mele) si asa se comportau cel mai bine.Ca sa ai putere in ture joase,ai nevoie de un avans de ...ma rog,cine stie ce explicatii geniale gen 'cilindru cu 4 admisii,6 evacuari si 14 transfere' Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Decembrie 16, 2009 Share Postat Decembrie 16, 2009 Repede dati voi cu paru'...nici macar nu ati incercat! cati dintre voi au reglat avansul la 3mm ?Eu vam spus optiunile cele mai precise(testate de mine pe motoretele mele) si asa se comportau cel mai bine.Ca sa ai putere in ture joase,ai nevoie de un avans de ...ma rog,cine stie ce explicatii geniale gen 'cilindru cu 4 admisii,6 evacuari si 14 transfere' Numai bine! 50 cmc in 2 T ....si ture joase ?! mobra e undeva la 7000 rpm, hoinarul e pe la 8000 max. / nu are turbina si un pic altfel galeriile. la mobra stiu ca e 1mm avansul, iar la hoinar 1,1 mm......lasa-l cum l-a facut mamicuta lui, o sa-i placa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Decembrie 16, 2009 Share Postat Decembrie 16, 2009 50 cmc in 2 T ....si ture joase ?!mobra e undeva la 7000 rpm, hoinarul e pe la 8000 max. / nu are turbina si un pic altfel galeriile. la mobra stiu ca e 1mm avansul, iar la hoinar 1,1 mm......lasa-l cum l-a facut mamicuta lui, o sa-i placa. Pai...cam asta ziceam!Dar ture joase insemnand pana in 4.000rpm. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabitzu_mobristu Postat Decembrie 17, 2009 Share Postat Decembrie 17, 2009 imi place mie ca toti sunt'ti cunoscatori de motoare in 2 timpi , foarte bine, felicitari ! am de vanzare piese mobra si hoinar ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Decembrie 17, 2009 Share Postat Decembrie 17, 2009 (editat) imi place mie ca toti sunt'ti cunoscatori de motoare in 2 timpi , foarte bine, felicitari !am de vanzare piese mobra si hoinar ! cineva zicea ca motorul in 2T e un motor neterminat........adica se pot face o gramada de modificari........asa ca felicitarile cuiva care reuseste sa aduca performanta si/sau fiabilitate....nu povesti. hai ca iarna e lunga......... Editat Decembrie 17, 2009 de calin_cz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdy21 Postat Decembrie 18, 2009 Share Postat Decembrie 18, 2009 (editat) am un motor de hoinar de vanzare facut boboc(cutia noua, ambielajul echilibrat, piston nou) in cilindru au fost marite transferele si pistonu e scurtata partea de pe evacuare. astept oferte Editat Decembrie 18, 2009 de bogdy21 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Decembrie 19, 2009 Share Postat Decembrie 19, 2009 Pai...cam asta ziceam!Dar ture joase insemnand pana in 4.000rpm. Numai bine! Interesant as zice ture joase pana la 2000rot/min. Cum sa fie ture joase daca depasesti jumatate din turatia maxima? Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eugen B Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 (editat) Vand cartere HOINAR noi,fara serie,butuc roata bun si alte piese HOINAR, Mesaj completat Mai am poze. Mesaj completat Butuc MOBRA. Editat Decembrie 21, 2009 de Eugen B Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.