Sari la conținut

Mobra


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

intampin si eu o problema in pregatirea mobrei mele, si poate se gaseste cineva sa ma ajute!

dupa o zi de curatat la ea, am scos vreo 15 boabe de porumb din chiuloasa, dar nu astai baiul!

baiul este ca nu aveam pornire la pedala, adica puneam pedala pe pozitie si se invartea in gol, asa ca am decis sa desfac sa vad despre ce e vorba; am scos motorul de pe cadru, am scos capacele laterale, dar mai departe nu imi dau seama ce ar mai trebui desfacut ca sa ajung la magnificul ax de pornire, sa vad daca e rupt, sau care e problema lui !?!

nu imi dau seama nici care ar fi pozitia corecta a pedalei in raport cu angrenajul care ii corespunde pe partea dreapta; s-ar putea sa nici nu fie axul rupt, ci doar sa nu fie pusa cum trebuie?

cand am cumparat moto, avea pedala de la pornire decalata cu 180 de grade, nici nu intra in viteza, nici nu cupla sa porneasca! in graba ca sa o pornesc am gasit pozitia ca sa intre in viteze, dar ca sa si porneasca se poate rezolva oare doar din pozitionarea corecta a pedalei cu angrenajul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca la actionare simti ceva frecare, inseamna ca iti patineaza ambreiajul.Impinsa porneste?

 

impinsa porneste!

am reusit sa gasesc o pozitie, in care chiar pedala invarte motorul, dar acum nu mai intra in viteza!

asta ma face sa cred ca trebuie pusa la punct legatura dintre pedala si angrenajul acela!

nu stiu in ce pozitie trebuie pus ca pedala sa indeplineasca amandoua functiile, ca separat le-am gasit!

 

alta intrebare, e posibil ca axul acela de pornire sa fie rupt, chiar daca acum am gasit o pozitie in care pedala invarte motorul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

impinsa porneste!

am reusit sa gasesc o pozitie, in care chiar pedala invarte motorul, dar acum nu mai intra in viteza!

asta ma face sa cred ca trebuie pusa la punct legatura dintre pedala si angrenajul acela!

nu stiu in ce pozitie trebuie pus ca pedala sa indeplineasca amandoua functiile, ca separat le-am gasit!

 

alta intrebare, e posibil ca axul acela de pornire sa fie rupt, chiar daca acum am gasit o pozitie in care pedala invarte motorul?

separat si trebuie sa indeplineasca functiile....nu ai cum sa schimbi treapta si sa pornesti motorul in acelasi timp logic.....axul ala nu ai cum sa l rupi....e destul de gros... vezi daca ai arcul de la pornire intreg si anume cand e pe pozitia de pornire a motorului daca iti revine pedala pe pozitia de pornire dupa ce apesi pe ea de invarte motorul. Pozitiile pedalei sunt foarte simple apesi pe pedala spre motor si dai in spate sa fie pe pornire o intorci inapoi si sare putin in afara si revine pe schimbator. Daca nu are pozitiile astea inseamna ca ori pedala nu e pusa corect pe ax, ori piesa din capatul axului nu e pusa corect ori amandoua sunt puse aiurea. Verifica sa ai si un arc in capatul axului care apasa pe ax sa sara inapoi pe schimbator. Bafta la reparatii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
imi pare rau dar este de mobra.copie fidela a magnetoului bosch facuta la electroprecizia sacele

Am Magnetou Bosch, Ducati si Minimobra. Este de Minimobra garantat pun foto daca vrei. Nu am vazut Mobra fara bobina de inductie exterioara. Nu cunosc schema electrica la primele Mobre care aveau acumulator.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e de hoinar, am avut exact ca asta , e facut la electroprecizia si sunt foarte bune , nu am avut probleme cu el chiar daca e copie dupa bosch , e la fel de bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este de minimobra nu de Mobra

Numai bine

 

deci cum am mai spus inainte magnetoul din poza pe care am postat-o ESTE DE MOBRA.stiu foarte sigur ce vorbesc.

 

dar daca tu vrei sa fie de minimobra pe mine nu ma deranjeaza....

 

oricum pentru cine stie magnetoul se vinde pentru mobra sau hoinar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci cum am mai spus inainte magnetoul din poza pe care am postat-o ESTE DE MOBRA.stiu foarte sigur ce vorbesc.

 

dar daca tu vrei sa fie de minimobra pe mine nu ma deranjeaza....

 

oricum pentru cine stie magnetoul se vinde pentru mobra sau hoinar.

Spune-mi te rog si mie ce Mobre erau echipate ( de curiozitate) cu astfel be magnetou ca hoinarul si turistul precis nu. Acea minuscula bobina pentru lumina sunt sigur ca mare treaba nu face eventual sa incarce acumulatorul.

Spor la vanzare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spune-mi te rog si mie ce Mobre erau echipate ( de curiozitate) cu astfel be magnetou ca hoinarul si turistul precis nu. Acea minuscula bobina pentru lumina sunt sigur ca mare treaba nu face eventual sa incarce acumulatorul.

Spor la vanzare

In cate mobre mi-am bagat si eu nasul, magnetoul ( cele cu magnetou BOSCH) era asa, ca cel al lui CUXI, bineinteles daca nu au modificat "meseriasi".

La DUCATI e cam aceiasi situatie , doar ca erau in stea ( 1-aprindere, 1-pozitie, 1-frana, 2-far ).

Se poate pune pe mai toate comunistele, intr-un piston :crack: , desigur.......si e chiar comod avand bobina separata pt. diferiti consumatori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spune-mi te rog si mie ce Mobre erau echipate ( de curiozitate) cu astfel be magnetou ca hoinarul si turistul precis nu. Acea minuscula bobina pentru lumina sunt sigur ca mare treaba nu face eventual sa incarce acumulatorul.

Spor la vanzare

 

deci cum spuneam magnetoul este de mobra...a fost folosit pe super si turist...si in ultima vreme doar pe hoinar.

 

este copiat fidel dupa magnetoul bosch nemtesc care a echipat mobra 50 odata cu aparitia ei in 1971.

 

magnetouri bosch au fost folosite doua tipuri...unele cu cod 1 217 031 402 si altele 1 217 031 383

 

magnetoul bosch 1 217 031 402 este identic cu cel pe care il vand eu adica cu cele 2 bobine micute

 

magnetoul bosch 1 217 031 383 este doar cu o singura bobina mica in partea superioare

 

magnetoul bosch 1 217 031 383 a venit direct din germania pentru a echipa primele mobre in 1971....deci este exclus ca mica bobina sa incarce acumulatorul

 

mobra 50 care avea acumulator a fost un fiasco...din punct de vedere al incarcari acumulatorului...deoarece nu avea nici macar un releu regulator si acumulatorul se ducea in scurt timp.

 

cineva din familia mea a facut proiectul pentru copierea magnetoului bosch la electroprecizia sacele...asa ca nu va mint in nici un fel si ceea ce vorbesc pot dovedi cu probe la orice ora.

 

in poza se poate vedea magnetoul bosch care a venit direct din germania si a echipat prima mobra in 1970...totul inauntru este inscriptionat bosch...inclusiv platina

post-4469-1262963847_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci cum spuneam magnetoul este de mobra...a fost folosit pe super si turist...si in ultima vreme doar pe hoinar.

 

este copiat fidel dupa magnetoul bosch nemtesc care a echipat mobra 50 odata cu aparitia ei in 1971.

 

magnetouri bosch au fost folosite doua tipuri...unele cu cod 1 217 031 402 si altele 1 217 031 383

 

magnetoul bosch 1 217 031 402 este identic cu cel pe care il vand eu adica cu cele 2 bobine micute

 

magnetoul bosch 1 217 031 383 este doar cu o singura bobina mica in partea superioare

 

magnetoul bosch 1 217 031 383 a venit direct din germania pentru a echipa primele mobre in 1971....deci este exclus ca mica bobina sa incarce acumulatorul

 

mobra 50 care avea acumulator a fost un fiasco...din punct de vedere al incarcari acumulatorului...deoarece nu avea nici macar un releu regulator si acumulatorul se ducea in scurt timp.

 

cineva din familia mea a facut proiectul pentru copierea magnetoului bosch la electroprecizia sacele...asa ca nu va mint in nici un fel si ceea ce vorbesc pot dovedi cu probe la orice ora.

 

in poza se poate vedea magnetoul bosch care a venit direct din germania si a echipat prima mobra in 1970...totul inauntru este inscriptionat bosch...inclusiv platina

Multumesc eu am avut Turist cu Ducati cu 5 bobine ( s-au 6) la fel am avut motor cu magnetou Bosch dar tot cu 5 bobine am reparat f. multe dar acest tip de magnetou nu am intalnit.Daca a fost facut la comanda cred ca a costat o mica avere.

Spor la vanzare

 

 

Mesaj completat

In cate mobre mi-am bagat si eu nasul, magnetoul ( cele cu magnetou BOSCH) era asa, ca cel al lui CUXI, bineinteles daca nu au modificat "meseriasi".

La DUCATI e cam aceiasi situatie , doar ca erau in stea ( 1-aprindere, 1-pozitie, 1-frana, 2-far ).

Se poate pune pe mai toate comunistele, intr-un piston :crack: , desigur.......si e chiar comod avand bobina separata pt. diferiti consumatori.

Am avut pe Turist Ducati care nu a fost bun de nou avea pornirea f. grea am legat 2 bobine pt aprindere cred ca magnetii erau f. slabi in ultimii ani am umblat cu acumulator incarcat de la magnetou si a fost super.Cumparasem de la targ un motor complet cu magnetou Bosch( dar tot cu 5 bobine ce artificii au fost facute nu stiu) cu 250 de lei cand aveam sa;ar 2000 si am umblat 2 ani cu el nu am desfacut nimic n-am reglat nici macar platina.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna :crack: aprinderile electronica care se potrivesc la mobra sunt motoplat merge excelent eu am pe motorul de hoinar cu care emrg la cursele de karting , pvl cam scump sar emrge super bine si mai este un model seletra , cu cateva modificari am reusit sa adaptez o aprindere pe CDI de honda bali doar de distractie k nu aveam la ce so folosesc si chiar a functionare;)cine vrea detali despre aprinderile pe CDI pm ( va zic cum so faceti pt mobra :D :rock: :D :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Băieți, ia încercați să-l ajutați pe băiatul acesta care, deÂşi are nevoie de ajutor pentru Mobra lui, nu prea a auzit de colțul nostru...

Toate bune! :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Mobristii, am o Mobra de vanzare an fabr. 1978 modificata cu, gust zic eu, roata de 16 pe butuc de Mobra ,si una de rezerva,saua de Hoinar ,far lacrima telescoape fata MZ spate cu arcuri la vedere, dar mai bine sa vo arat:

http://dl.fisier.ro/files/a2hr3apchlfkg3e/...9_1921.jpg.html

http://dl.fisier.ro/files/ob4hp473ghj44bi/...9_1922.jpg.html

http://dl.fisier.ro/files/cekija7g13fealg/...9_1923.jpg.html

 

 

Ma gandeam ca mai sunt amatori care vor sa inceapa cu o motoreta nationala,chiar daca are 32 de ani. Sa stiti ca cu foarte putine reglaje si [daca vreti] cu un sprai doua va arata perfect. Mare scofala,500 roni. Numa bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit un anunt intr-un ziar de mica publicitate din Tg-Mures in legatura cu o Mobra , mentionez ca nu am nicio legatura cu anuntul. Intr-un timp era la piata moto un batranel cu una rosie , daca e aceasi din anunt pot sa va spun ca arata impecabil , ca noua .

 

Vând urgent Mobră de capacitate 50 cmc, înmatriculată, un singur proprietar de când a ieÂşit din fabrică, roÂşie, în stare foarte bună cu multe piese de schimb sau schimb cu ceva neînmatriculat, fără acte sau alte oferte. Telefon: 0744-975.447, 0766-450.324, între orele: 8-21.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit un anunt intr-un ziar de mica publicitate din Tg-Mures in legatura cu o Mobra , mentionez ca nu am nicio legatura cu anuntul. Intr-un timp era la piata moto un batranel cu una rosie , daca e aceasi din anunt pot sa va spun ca arata impecabil , ca noua .

 

Vând urgent Mobră de capacitate 50 cmc, înmatriculată, un singur proprietar de când a ieÂşit din fabrică, roÂşie, în stare foarte bună cu multe piese de schimb sau schimb cu ceva neînmatriculat, fără acte sau alte oferte. Telefon: 0744-975.447, 0766-450.324, între orele: 8-21.

 

Pret si poze? Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai baiatule da suntem un neam de dobitoci...da daia rai de tot dobitoci! Scrie mai sus ca omu nu are legatura cu anuntzu? CLAR! Si mai sunt ceva numere de telefon ale actualului proprietar...Deci ce plm e atat de greu sa il suni pe acel person??? Costa mult sau e lenea MARE???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Imi cer scuze. Nu am cascat cum trebuie ochii. Inca o data scuze.

 

Si inca odata scuze..si inca odata,si inca odata....si tot asa ;)

 

Sus cu Mobra!

p.s: daca mai vrea cineva piese/o mobra completa,PM la mine!!!

 

Hai ca vine vara!Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

salutare , prieteni , am si eu o problema la mobra . sa incepem cu inceputul: o bag in viteza 1 , merge , cand vreau sa o schimb pe a 2 a nu mai merge , nu vrea sa intre (asta se intampla si in mers si cu motorul oprit) daca vreau sa o scot pe liber sau sa o bag intr alta viteza(in afara de a 1 a ) trebuie sa imping putin de pedala de schimbator spre motor ca sa schimbe . si am vazut ca daca ii dau capacul de pe partea cu ambreiajul jos si incerc sa schimb vitezele , intra foarte bine in fiecare viteza. este posibil sa fie de la suruburile acelea de se afla pe capacul de la ambreiaj? sau daca nu , ce poate fi???? , multumesc anticipat

Editat de codrut_01
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...