KoKolau Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 Vand cartere HOINAR noi,fara serie,butuc roata bun si alte piese HOINAR,Mesaj completat Mai am poze. Mesaj completat Butuc MOBRA. Butucul de roata e ptr fata sau spate ? Si cam ce diametru are daca ai putea sa imi spui ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Decembrie 22, 2009 Share Postat Decembrie 22, 2009 Butucul de roata e ptr fata sau spate ? Si cam ce diametru are daca ai putea sa imi spui ? La Mobra sunt identice si au o singura dimensiune Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian_B Postat Decembrie 25, 2009 Share Postat Decembrie 25, 2009 salut.am o intrebare in legatura cu cutia de viteze.acum o luna,un necunoscator(racer de oras) mi-a luat mobra la o tura fara ca eu sa-i dau voie.a mers cativa metri si a vrut sa schimbe treapta de viteza,dar a dat in jos ca prostul(fiind in treapta 1) si s-a dat jos pedala,ramanand blocata.speriat cred,a tras cu mana de ea si a deblocat-o.am mai mers o perioada dupa incident,dar credeti ca este grav?s-ar putea bloca motorul in mers?precizez ca nu se simte nici o schimbare,nu se aud zgomote ciudate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Decembrie 25, 2009 Share Postat Decembrie 25, 2009 salut.am o intrebare in legatura cu cutia de viteze.acum o luna,un necunoscator(racer de oras) mi-a luat mobra la o tura fara ca eu sa-i dau voie.a mers cativa metri si a vrut sa schimbe treapta de viteza,dar a dat in jos ca prostul(fiind in treapta 1) si s-a dat jos pedala,ramanand blocata.speriat cred,a tras cu mana de ea si a deblocat-o.am mai mers o perioada dupa incident,dar credeti ca este grav?s-ar putea bloca motorul in mers?precizez ca nu se simte nici o schimbare,nu se aud zgomote ciudate. Stai linistit.Mobra este o motoreta tare inimoasa.Are un angrenaj de schimbare a vitezei tare simplu si nu produce complicatii.In cel mai rau caz mai sare dintr-o viteza sau alta dar altfel este cuminte. Craciun Fericit! cu Mobra ta.Bunu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian_B Postat Decembrie 25, 2009 Share Postat Decembrie 25, 2009 Stai linistit.Mobra este o motoreta tare inimoasa.Are un angrenaj de schimbare a vitezei tare simplu si nu produce complicatii.In cel mai rau caz mai sare dintr-o viteza sau alta dar altfel este cuminte.Craciun Fericit! cu Mobra ta.Bunu. mersi mult de reply. P.S: de sarit din viteze sarea si inainte,dar poate era vina mea,e cu dichis la batranica Va doresc Craciun Fericit si multa sanatate Plinul facut si consumabile schimbate Toate taxele platite,si viata fara rate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionescu_george_bz Postat Decembrie 26, 2009 Share Postat Decembrie 26, 2009 Salutare! Am facut prostia sa i las pe ai mei sa acopere mobra cat am fost eu plecat din oras si au uitat sa si puna niste greutati pe nailon asa ca normal ca a zburat nailonul si a nins pe ea din greu. Cu toate ca avea motorul inghetat a pornit fara probleme . Craciun fericit tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Decembrie 26, 2009 Share Postat Decembrie 26, 2009 Salutare! Am facut prostia sa i las pe ai mei sa acopere mobra cat am fost eu plecat din oras si au uitat sa si puna niste greutati pe nailon asa ca normal ca a zburat nailonul si a nins pe ea din greu. Cu toate ca avea motorul inghetat a pornit fara probleme . Craciun fericit tuturor! Carburatorul nu este foarte bine reglat nu? Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_the1 Postat Decembrie 26, 2009 Share Postat Decembrie 26, 2009 http://www.youtube.com/user/sharkythe1#p/u/3/69n-kkD4nQs aste e hoinarul cu care ma plimb cand am timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tr88bcd Postat Decembrie 27, 2009 Share Postat Decembrie 27, 2009 intampin si eu o problema in pregatirea mobrei mele, si poate se gaseste cineva sa ma ajute! dupa o zi de curatat la ea, am scos vreo 15 boabe de porumb din chiuloasa, dar nu astai baiul! baiul este ca nu aveam pornire la pedala, adica puneam pedala pe pozitie si se invartea in gol, asa ca am decis sa desfac sa vad despre ce e vorba; am scos motorul de pe cadru, am scos capacele laterale, dar mai departe nu imi dau seama ce ar mai trebui desfacut ca sa ajung la magnificul ax de pornire, sa vad daca e rupt, sau care e problema lui !?! nu imi dau seama nici care ar fi pozitia corecta a pedalei in raport cu angrenajul care ii corespunde pe partea dreapta; s-ar putea sa nici nu fie axul rupt, ci doar sa nu fie pusa cum trebuie? cand am cumparat moto, avea pedala de la pornire decalata cu 180 de grade, nici nu intra in viteza, nici nu cupla sa porneasca! in graba ca sa o pornesc am gasit pozitia ca sa intre in viteze, dar ca sa si porneasca se poate rezolva oare doar din pozitionarea corecta a pedalei cu angrenajul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Decembrie 27, 2009 Share Postat Decembrie 27, 2009 nu aveam pornire la pedala, adica puneam pedala pe pozitie si se invartea in gol Daca la actionare simti ceva frecare, inseamna ca iti patineaza ambreiajul.Impinsa porneste? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tr88bcd Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 Daca la actionare simti ceva frecare, inseamna ca iti patineaza ambreiajul.Impinsa porneste? impinsa porneste! am reusit sa gasesc o pozitie, in care chiar pedala invarte motorul, dar acum nu mai intra in viteza! asta ma face sa cred ca trebuie pusa la punct legatura dintre pedala si angrenajul acela! nu stiu in ce pozitie trebuie pus ca pedala sa indeplineasca amandoua functiile, ca separat le-am gasit! alta intrebare, e posibil ca axul acela de pornire sa fie rupt, chiar daca acum am gasit o pozitie in care pedala invarte motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionescu_george_bz Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 impinsa porneste!am reusit sa gasesc o pozitie, in care chiar pedala invarte motorul, dar acum nu mai intra in viteza! asta ma face sa cred ca trebuie pusa la punct legatura dintre pedala si angrenajul acela! nu stiu in ce pozitie trebuie pus ca pedala sa indeplineasca amandoua functiile, ca separat le-am gasit! alta intrebare, e posibil ca axul acela de pornire sa fie rupt, chiar daca acum am gasit o pozitie in care pedala invarte motorul? separat si trebuie sa indeplineasca functiile....nu ai cum sa schimbi treapta si sa pornesti motorul in acelasi timp logic.....axul ala nu ai cum sa l rupi....e destul de gros... vezi daca ai arcul de la pornire intreg si anume cand e pe pozitia de pornire a motorului daca iti revine pedala pe pozitia de pornire dupa ce apesi pe ea de invarte motorul. Pozitiile pedalei sunt foarte simple apesi pe pedala spre motor si dai in spate sa fie pe pornire o intorci inapoi si sare putin in afara si revine pe schimbator. Daca nu are pozitiile astea inseamna ca ori pedala nu e pusa corect pe ax, ori piesa din capatul axului nu e pusa corect ori amandoua sunt puse aiurea. Verifica sa ai si un arc in capatul axului care apasa pe ax sa sara inapoi pe schimbator. Bafta la reparatii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulici_road Postat Ianuarie 6, 2010 Share Postat Ianuarie 6, 2010 salut cine ma ajuta si pe mine cu un ambreiaj de mobra mai exact doar volanta sau cum s-o chema partea aia cu dinti care este actionata de roata dintata de pe ambielaj pls pls Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CUXI Postat Ianuarie 7, 2010 Share Postat Ianuarie 7, 2010 mobra de vanzare din 1971 pentru piese sau resuscitare pret 300 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Ianuarie 7, 2010 Share Postat Ianuarie 7, 2010 este cat se poate de nou...adica nemontat niciodata Este de minimobra nu de Mobra Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CUXI Postat Ianuarie 7, 2010 Share Postat Ianuarie 7, 2010 Este de minimobra nu de MobraNumai bine imi pare rau dar este de mobra.copie fidela a magnetoului bosch facuta la electroprecizia sacele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Ianuarie 8, 2010 Share Postat Ianuarie 8, 2010 imi pare rau dar este de mobra.copie fidela a magnetoului bosch facuta la electroprecizia sacele Am Magnetou Bosch, Ducati si Minimobra. Este de Minimobra garantat pun foto daca vrei. Nu am vazut Mobra fara bobina de inductie exterioara. Nu cunosc schema electrica la primele Mobre care aveau acumulator. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radoo_cj Postat Ianuarie 8, 2010 Share Postat Ianuarie 8, 2010 e de hoinar, am avut exact ca asta , e facut la electroprecizia si sunt foarte bune , nu am avut probleme cu el chiar daca e copie dupa bosch , e la fel de bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CUXI Postat Ianuarie 8, 2010 Share Postat Ianuarie 8, 2010 Este de minimobra nu de MobraNumai bine deci cum am mai spus inainte magnetoul din poza pe care am postat-o ESTE DE MOBRA.stiu foarte sigur ce vorbesc. dar daca tu vrei sa fie de minimobra pe mine nu ma deranjeaza.... oricum pentru cine stie magnetoul se vinde pentru mobra sau hoinar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Ianuarie 8, 2010 Share Postat Ianuarie 8, 2010 deci cum am mai spus inainte magnetoul din poza pe care am postat-o ESTE DE MOBRA.stiu foarte sigur ce vorbesc. dar daca tu vrei sa fie de minimobra pe mine nu ma deranjeaza.... oricum pentru cine stie magnetoul se vinde pentru mobra sau hoinar. Spune-mi te rog si mie ce Mobre erau echipate ( de curiozitate) cu astfel be magnetou ca hoinarul si turistul precis nu. Acea minuscula bobina pentru lumina sunt sigur ca mare treaba nu face eventual sa incarce acumulatorul. Spor la vanzare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Ianuarie 8, 2010 Share Postat Ianuarie 8, 2010 Spune-mi te rog si mie ce Mobre erau echipate ( de curiozitate) cu astfel be magnetou ca hoinarul si turistul precis nu. Acea minuscula bobina pentru lumina sunt sigur ca mare treaba nu face eventual sa incarce acumulatorul.Spor la vanzare In cate mobre mi-am bagat si eu nasul, magnetoul ( cele cu magnetou BOSCH) era asa, ca cel al lui CUXI, bineinteles daca nu au modificat "meseriasi". La DUCATI e cam aceiasi situatie , doar ca erau in stea ( 1-aprindere, 1-pozitie, 1-frana, 2-far ). Se poate pune pe mai toate comunistele, intr-un piston , desigur.......si e chiar comod avand bobina separata pt. diferiti consumatori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CUXI Postat Ianuarie 8, 2010 Share Postat Ianuarie 8, 2010 Spune-mi te rog si mie ce Mobre erau echipate ( de curiozitate) cu astfel be magnetou ca hoinarul si turistul precis nu. Acea minuscula bobina pentru lumina sunt sigur ca mare treaba nu face eventual sa incarce acumulatorul.Spor la vanzare deci cum spuneam magnetoul este de mobra...a fost folosit pe super si turist...si in ultima vreme doar pe hoinar. este copiat fidel dupa magnetoul bosch nemtesc care a echipat mobra 50 odata cu aparitia ei in 1971. magnetouri bosch au fost folosite doua tipuri...unele cu cod 1 217 031 402 si altele 1 217 031 383 magnetoul bosch 1 217 031 402 este identic cu cel pe care il vand eu adica cu cele 2 bobine micute magnetoul bosch 1 217 031 383 este doar cu o singura bobina mica in partea superioare magnetoul bosch 1 217 031 383 a venit direct din germania pentru a echipa primele mobre in 1971....deci este exclus ca mica bobina sa incarce acumulatorul mobra 50 care avea acumulator a fost un fiasco...din punct de vedere al incarcari acumulatorului...deoarece nu avea nici macar un releu regulator si acumulatorul se ducea in scurt timp. cineva din familia mea a facut proiectul pentru copierea magnetoului bosch la electroprecizia sacele...asa ca nu va mint in nici un fel si ceea ce vorbesc pot dovedi cu probe la orice ora. in poza se poate vedea magnetoul bosch care a venit direct din germania si a echipat prima mobra in 1970...totul inauntru este inscriptionat bosch...inclusiv platina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Ianuarie 8, 2010 Share Postat Ianuarie 8, 2010 deci cum spuneam magnetoul este de mobra...a fost folosit pe super si turist...si in ultima vreme doar pe hoinar. este copiat fidel dupa magnetoul bosch nemtesc care a echipat mobra 50 odata cu aparitia ei in 1971. magnetouri bosch au fost folosite doua tipuri...unele cu cod 1 217 031 402 si altele 1 217 031 383 magnetoul bosch 1 217 031 402 este identic cu cel pe care il vand eu adica cu cele 2 bobine micute magnetoul bosch 1 217 031 383 este doar cu o singura bobina mica in partea superioare magnetoul bosch 1 217 031 383 a venit direct din germania pentru a echipa primele mobre in 1971....deci este exclus ca mica bobina sa incarce acumulatorul mobra 50 care avea acumulator a fost un fiasco...din punct de vedere al incarcari acumulatorului...deoarece nu avea nici macar un releu regulator si acumulatorul se ducea in scurt timp. cineva din familia mea a facut proiectul pentru copierea magnetoului bosch la electroprecizia sacele...asa ca nu va mint in nici un fel si ceea ce vorbesc pot dovedi cu probe la orice ora. in poza se poate vedea magnetoul bosch care a venit direct din germania si a echipat prima mobra in 1970...totul inauntru este inscriptionat bosch...inclusiv platina Multumesc eu am avut Turist cu Ducati cu 5 bobine ( s-au 6) la fel am avut motor cu magnetou Bosch dar tot cu 5 bobine am reparat f. multe dar acest tip de magnetou nu am intalnit.Daca a fost facut la comanda cred ca a costat o mica avere. Spor la vanzare Mesaj completat In cate mobre mi-am bagat si eu nasul, magnetoul ( cele cu magnetou BOSCH) era asa, ca cel al lui CUXI, bineinteles daca nu au modificat "meseriasi". La DUCATI e cam aceiasi situatie , doar ca erau in stea ( 1-aprindere, 1-pozitie, 1-frana, 2-far ). Se poate pune pe mai toate comunistele, intr-un piston , desigur.......si e chiar comod avand bobina separata pt. diferiti consumatori. Am avut pe Turist Ducati care nu a fost bun de nou avea pornirea f. grea am legat 2 bobine pt aprindere cred ca magnetii erau f. slabi in ultimii ani am umblat cu acumulator incarcat de la magnetou si a fost super.Cumparasem de la targ un motor complet cu magnetou Bosch( dar tot cu 5 bobine ce artificii au fost facute nu stiu) cu 250 de lei cand aveam sa;ar 2000 si am umblat 2 ani cu el nu am desfacut nimic n-am reglat nici macar platina. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kartistu Postat Ianuarie 10, 2010 Share Postat Ianuarie 10, 2010 buna aprinderile electronica care se potrivesc la mobra sunt motoplat merge excelent eu am pe motorul de hoinar cu care emrg la cursele de karting , pvl cam scump sar emrge super bine si mai este un model seletra , cu cateva modificari am reusit sa adaptez o aprindere pe CDI de honda bali doar de distractie k nu aveam la ce so folosesc si chiar a functionare;)cine vrea detali despre aprinderile pe CDI pm ( va zic cum so faceti pt mobra :D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Ianuarie 31, 2010 Share Postat Ianuarie 31, 2010 Băieți, ia încercați să-l ajutați pe băiatul acesta care, deÂşi are nevoie de ajutor pentru Mobra lui, nu prea a auzit de colțul nostru... Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.