Marian96 Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 (editat) Vand piese de mobra:set aproape nou,ambielaj+rulmenti noi,oala ambreiaj,ambreiaj complet, piese din cutia de viteze si mai multe piese .Pt detalii pm Editat Octombrie 4, 2012 de Marian96 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cyclops Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 (editat) Imi cer scuze daca s-a mai discutat si sunt sigur ca s-a discutat dar 200 de pagini nu sunt chiar usor de strabatut: ce recomandati pt. un motor de Mobra S50 ca sa se renunte la platini. As vrea sa reconditionez Mobra prietenei dar sa-i fac un upgrade de aprindere electronica. Se poate adapata ceva de pe vreun scuter actual, eventual tot sistemul magnetou, TCI etc.? Multumesc. Vezi in pagina 2 a topicului asta. E scanata schema unei aprinderi electronice pentru Mobra... Un electronist priceput ti-o face fara probleme Editat Octombrie 4, 2012 de Cyclops Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 are cineva un hoinar restaurat cu claxon original daca poate sa inregistreze cum se aude mersi am si eu unu dar nu stiu cum e sunetul lui original e mai ragusit asa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Daca vrea cineva manual de utilizare pentru mobra s50 trimiteti pe PM adresa de mail. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
>>xXx<< Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 (editat) Urmatoarele informatii foarte pretioase imi sunt extrem de necesare... 1 Ce ulei de amestec recomandati sa folosesc ??? 2 Ce ulei de transmisie sa bag in cutia de viteze??? 3 Ce ulei sa pun in amirtizoarele furcii si in cele de pe spate??? Toate acestea pentru o Mobra 50 Super din 1978... Multumesc frumos si anticipat Editat Octombrie 7, 2012 de >>xXx<< Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 Ungerea cutiei de viteza: ulei T 75 EP 1 STAS 871-68 (ulei 405 STAS 751-49) cca. 0,6 litri http://aragornblog.wordpress.com/2011/10/03/mobra-50-2/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FANICA Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 (editat) salut fratilor motociclisti! am si eu de vreo luna 2 mobre, una 50 - primul model cu acea furca dubla si una hoinar, "usor" modificata de un baiat si cand zic "usor" modificata, vreau sa zic ca nu mai are pe ea decat saua si o mica aripa pe spate, in rest a scos tot. In plus a pus motor de mobra 50 sau 50 super, acela cu aerisire fortata, niscare desteapta presupun ptr ca nu se incinge si urca cu a 1a de rupe. plus ca am avut surpriza de a ma da peste cap cu ea cand am vrut sa urc o panta, asa puternica e. Stiu ca suna ceva rupt din povesti, dar chiar m-a dat peste cap. Ma bucur sa vad ca mai sunt si altii asa pasionati de motoretele romanesti... Totul a fost frumos cu hoinarul modificat, care e preferata mea, pana cand zilele trecute, cand urcam o panta relativ mica am observat, ca desi eram in a 1a si acceleram, motoreta nu mai tragea... am oprit motorul si cand am vrut sa-l pornesc, am avut surpriza ca pedala de viteze, sau cum se numeste ea, cand am dat-o peste cap sa o ornesc sa mearga in gol.wtf? in fine, cu ajutorul unui nene, care cica s-a nascut pe mobra mi-a zis sa desfac capacul de la ambreiaj si sa "vad ce nu se misca pe acolo".zis si facut.dupa ce am desfacut capacul toate cele 10 piulite care cica trebuiau sa tine placa de presiune erau in baie de ulei desfacute. m-am chinuit un pic, impreuna cu acel nene sa le pun la loc si in special sa pun cuiul ala intre arcurile alea, dar rezultatul a fost nemaipomenit. mergea hoinarul meu de rupea pamantul, asta pana azi cand am iesit la o plimbare si cand m-am intors acasa ceva s-a intamplat. pe langa faptul ca mergea innecat, am desfacut bujia care era neagra.ce se intampla cu hoinarul meu acum?ma poate ajuta cineva cu un sfat? culmea e ca acum, desii intra in viteze, cand incerc sa dau pedala peste cap sa o pornesc, pedala nu se misca inapoi deloc.pur si simplu in spate nu merge. ce s-a mai intamplat acum.sa fie ceva de la piston acum?sau s-a stricat iar ceva prin cutia de viteze?. o bujie cred ca am pus-o eu mai strans si mi-a batut-o pistonul. inca ceva, imi poate spune si mie cineva cum se regleaza motorul din suruburile alea 2 de aer si relanti?am inteles ca aerul il strangi si il dai inapoi 2 ture de surub.banuiesc ca relantiul il reglezi fata de cum sta motorul pornit.de ce mi se ineaca mereu motorul? tin sa spun ca daca desfac jiglerul ala din plutitor isi revenea imediat, asta inainte sa mi se intample faza cu pedala de azi... astept pareri.va multumesc anticipat. am aici o poza cu mobra 50 si cat de curand am sa revin cu o poza si cu hoinarul. Editat Octombrie 7, 2012 de FANICA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 Poi daca e vorba de hoinar , cu pedala daca zici ca se da peste cap fara sa revina cand dai la pedala ai mierlito trebe desfacut tot mototorul are un arc pe axul numit " schimbatorul de viteze , si pedala de pornire " si in cel mai bun caz doar o sarit de la locul lui , in cel rau sa indoit si se invarte in gol si e nasol de indreptat , si cat despre ambreiaj 10 piulite nu cred ca sunt in tot motorul daca e vorba de hoinar nu stiu unde ai vazut tu 10 piulite la ambreiaj are doar 3 arcuri. despre carburator nu stiu sa iti zic pentru ca eu pe tot ce am pus mana au fost uzate si nu functionau cum trebe la setarile din fabrica . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FANICA Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 am avut noroc k pedala si-a revenit dupa ce am invartit de fulia aia de aerisire fortata. am precizat ca hoinarul meu are motor de mobra 50 si de aceea erau 10 piulite la ambreiaj. tot azi am reusit sa ii pun si far k nu avea si sa-i fac legaturile si la stop.sunt asa de happy, insa m-ai am cateva probleme cu ea. ca de pilda toba.are una tot de mobra 50 si e atarnata acolo cu niste sarme si cred ca e si infundata de mi se ineaca mie motorul.in seara asta am dat o tura cu el si rupe pamantul. daca are cineva o toba de honar si vrea sa o vanda m-ar interesa si pe mine, dar nu la un pret dala astronomic. inca o intrebare, filtru ala de aer ar trebui sa aiva ceva in el k al meu are o carpa bagata undeva sa astupe o gaura si cam atat. multumesc de raspuns! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biker62 Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 (editat) Salut. Are cineva un rezervor de Mobra 50 primul tip, acel rezervor mai rotunjit precum cel din poza userului FANICA. Multumesc Editat Octombrie 12, 2012 de biker62 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FANICA Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 (editat) am revenit cu o poza si cu Mobra Hoinar modificata... sunt asa mandru de ea. am urcat la o manastire sus pe un deal pe un drum forestier. rupe drumu'! Editat Octombrie 12, 2012 de FANICA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_motor86 Postat Octombrie 14, 2012 Share Postat Octombrie 14, 2012 Mobra ......la 4Tuning Fest 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi Rider Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 (editat) Salut! De trei luni sunt si eu motociclist. Deci cu ce sa incep? Cu singura motocicleta fabricata in romania ,logic, Mobra, pe care o am de cand ma stiu (am 16 ani) in garaj. Singurele piese necesare: roti. Dupa cateva cautari m gasit 2 roti in stare acceptabila, acum o folosesc in fiecare zii . Am mare nevoie de dimensiunile pinionului original(spate). Marea mea problema e ca nu stiu cum se masoara pinioanele, de ce trebuie sa tin cont? Pinionul este foarte uzat si am nevoie de altu' poate gasesc ceva sa se potriveasca. Help! Editat Octombrie 17, 2012 de Adi Rider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Octombrie 19, 2012 Share Postat Octombrie 19, 2012 poti sa i faci o poza ? la pinion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Octombrie 19, 2012 Share Postat Octombrie 19, 2012 Salut! De trei luni sunt si eu motociclist. Deci cu ce sa incep? Cu singura motocicleta fabricata in romania ,logic, Mobra, pe care o am de cand ma stiu (am 16 ani) in garaj. Singurele piese necesare: roti. Dupa cateva cautari m gasit 2 roti in stare acceptabila, acum o folosesc in fiecare zii . Am mare nevoie de dimensiunile pinionului original(spate). Marea mea problema e ca nu stiu cum se masoara pinioanele, de ce trebuie sa tin cont? Pinionul este foarte uzat si am nevoie de altu' poate gasesc ceva sa se potriveasca. Help! daca nu ma insel am eu un pinion de mobra ce mai are pana sa ajunga la fier vechi. o sa il caut si pun o poza cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Octombrie 20, 2012 Share Postat Octombrie 20, 2012 mobristilor care aveti un segment de dat, sa fie pentru 40mm poa sa fie si uzat un pic, dar neaparat cu stift central banu jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hufo Postat Octombrie 20, 2012 Share Postat Octombrie 20, 2012 vb cu fishy,,el are seturi intregi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Octombrie 20, 2012 Share Postat Octombrie 20, 2012 De mobra nu mai am din pacate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi Rider Postat Octombrie 21, 2012 Share Postat Octombrie 21, 2012 poti sa i faci o poza ? la pinion Asa arata pinionul spate de mobra (legat de sistemu 'ala de transmisie, nu stiu cum se numeste). Pinionu' nu ar fii o problema asa de mare, problema mea e lantul (facut din 2 bucati intinse inegal,din cauza lui motoreta "galopeaza"). Am comandat un lant nou (http://www.piese-motociclete.com/transmisie/lant-transmisie/lant-did-420d-106-4536.html), ar fii perfect,dar inca nu l-am primit (am pus comanda aprox. 2 saptamani, nici un mail ,nimic:|) .Am intrebat de dimensiunile pinionului pt ca vreeam sa iau unul nou, oadata cu lantul. A mai comandat cineva de pe site-ul acela? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Octombrie 31, 2012 Share Postat Octombrie 31, 2012 Vand mobra 50 Super , in stare de functionare , click pe link http://www.bikeshop.ro/handler.php?src=db&act=view&tip=am&ID=485347 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi Rider Postat Octombrie 31, 2012 Share Postat Octombrie 31, 2012 Faina mobreta ,saua e impecabila:D e indoit rezervoru'?sau mi se pare? Cine poate sa imi explice asta: ??? e dimensiunea anvelopelor la mobra(in cacrtea tehnica) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Octombrie 31, 2012 Share Postat Octombrie 31, 2012 Da, are o lovitura pe rezervor , una destul de mare , in schimb are jumat de rezervor de benzina tot timpu , nu curge nu nimic. una printre putinele mobre care am vazut ca si merg ok . ca mai este un pic de lucru la cosmetizare , legat cateva fire pentru becuri , asta e altceva . Saua are o pata in partea soferului , din pacate nui impecabila . anvelopele sunt de 21 x 2.75 , adica : 17 x 2.75 (daca nu ma insel) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FANICA Postat Noiembrie 1, 2012 Share Postat Noiembrie 1, 2012 (editat) salutare fratilor motociclisti! am si eu 2 intrebari ptr cunoscatori... de curand am refacut legaturile electrice catre far si stop la hoinarul meu cu motor de mobra 50, farul merge perfect, desi a trebuit sa fac niste improvizari, dar stopul, desi e originalul, mi se arde tot timpul becul de pe pozitie. eu am dus direct curent si masa la bec, oare mai trebuia ceva pe circuit, ceva gen reductor de curent. adica becul merge cand o pornesc, dar apoi se arde cred ca atunci cand o ambalez. Si o a doua problema. in urma cu ceva timp am forjat-o puternic urcand prin padure numai cu a1a si mi-a picat ambreajul.am desfacut capacul acolo si am gasit toate piulitele alea, 10 la numar, in baia de ulei.dupa ce m-a ajutat un nene care se pricepe la mobre, le-am pus la loc si dupa ce am dat cateva ture cu ea si am forjat-o un pic iar am simtit ca pica ambreajul. iar am desfacut capacul si iar piulitele sunt desfacute. ce anume s-a intamplat acolo de se desfac mereu? s-a bulit ambreajul sau ce? eu mai am un motor de rezerva, dar exact ambreiajul nu il mai are pe el.daca are cineva de vanzare m-ar interesa si pe mine cam cu cat l-ar da... va multumesc.am pus si o poza aici sa vedeti dracovenia asta de hoinar cum arata, drumuri uscate la toti! Editat Noiembrie 1, 2012 de FANICA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi Rider Postat Noiembrie 4, 2012 Share Postat Noiembrie 4, 2012 Uite ce am gasit http://www.okazii.ro/piese-accesorii-moto-altele/carburator-scuter-motocicleta-carpati-mobra-hoinar-a119490885 e intr-un magazin de pe Okazii, asta ar insemna ca au mai multe , asa arata carbu' de hoinar? am S50 nu stiu cum arata ala de hoinar:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Noiembrie 4, 2012 Share Postat Noiembrie 4, 2012 carbu ala eventual e pentru tuning cred ca e de ceva chinezarie.eu mi-am pus de hoinar carb de dellorto se tura mai bine si alta era puterea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.