Sari la conținut

Mobra


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Imi cer scuze daca s-a mai discutat si sunt sigur ca s-a discutat dar 200 de pagini nu sunt chiar usor de strabatut: ce recomandati pt. un motor de Mobra S50 ca sa se renunte la platini. As vrea sa reconditionez Mobra prietenei dar sa-i fac un upgrade de aprindere electronica. Se poate adapata ceva de pe vreun scuter actual, eventual tot sistemul magnetou, TCI etc.? Multumesc.

 

 

Vezi in pagina 2 a topicului asta. E scanata schema unei aprinderi electronice pentru Mobra... Un electronist priceput ti-o face fara probleme ;)

Editat de Cyclops
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva un hoinar restaurat cu claxon original daca poate sa inregistreze cum se aude mersi am si eu unu dar nu stiu cum e sunetul lui original e mai ragusit asa ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Urmatoarele informatii foarte pretioase imi sunt extrem de necesare...

1 Ce ulei de amestec recomandati sa folosesc ???

2 Ce ulei de transmisie sa bag in cutia de viteze???

3 Ce ulei sa pun in amirtizoarele furcii si in cele de pe spate???

 

Toate acestea pentru o Mobra 50 Super din 1978...

Multumesc frumos si anticipat :D

Editat de >>xXx<<
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut fratilor motociclisti! am si eu de vreo luna 2 mobre, una 50 - primul model cu acea furca dubla si una hoinar, "usor" modificata de un baiat si cand zic "usor" modificata, vreau sa zic ca nu mai are pe ea decat saua si o mica aripa pe spate, in rest a scos tot. In plus a pus motor de mobra 50 sau 50 super, acela cu aerisire fortata, niscare desteapta presupun ptr ca nu se incinge si urca cu a 1a de rupe. plus ca am avut surpriza de a ma da peste cap cu ea cand am vrut sa urc o panta, asa puternica e. Stiu ca suna ceva rupt din povesti, dar chiar m-a dat peste cap. Ma bucur sa vad ca mai sunt si altii asa pasionati de motoretele romanesti... Totul a fost frumos cu hoinarul modificat, care e preferata mea, pana cand zilele trecute, cand urcam o panta relativ mica am observat, ca desi eram in a 1a si acceleram, motoreta nu mai tragea... am oprit motorul si cand am vrut sa-l pornesc, am avut surpriza ca pedala de viteze, sau cum se numeste ea, cand am dat-o peste cap sa o ornesc sa mearga in gol.wtf? in fine, cu ajutorul unui nene, care cica s-a nascut pe mobra :rolleyes: mi-a zis sa desfac capacul de la ambreiaj si sa "vad ce nu se misca pe acolo".zis si facut.dupa ce am desfacut capacul toate cele 10 piulite care cica trebuiau sa tine placa de presiune erau in baie de ulei desfacute. m-am chinuit un pic, impreuna cu acel nene sa le pun la loc si in special sa pun cuiul ala intre arcurile alea, dar rezultatul a fost nemaipomenit. mergea hoinarul meu de rupea pamantul, asta pana azi cand am iesit la o plimbare si cand m-am intors acasa ceva s-a intamplat. pe langa faptul ca mergea innecat, am desfacut bujia care era neagra.ce se intampla cu hoinarul meu acum?ma poate ajuta cineva cu un sfat? culmea e ca acum, desii intra in viteze, cand incerc sa dau pedala peste cap sa o pornesc, pedala nu se misca inapoi deloc.pur si simplu in spate nu merge. ce s-a mai intamplat acum.sa fie ceva de la piston acum?sau s-a stricat iar ceva prin cutia de viteze?. o bujie cred ca am pus-o eu mai strans si mi-a batut-o pistonul. inca ceva, imi poate spune si mie cineva cum se regleaza motorul din suruburile alea 2 de aer si relanti?am inteles ca aerul il strangi si il dai inapoi 2 ture de surub.banuiesc ca relantiul il reglezi fata de cum sta motorul pornit.de ce mi se ineaca mereu motorul? tin sa spun ca daca desfac jiglerul ala din plutitor isi revenea imediat, asta inainte sa mi se intample faza cu pedala de azi... astept pareri.va multumesc anticipat.

am aici o poza cu mobra 50 si cat de curand am sa revin cu o poza si cu hoinarul.

post-70409-0-03839600-1349632974_thumb.jpg

Editat de FANICA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poi daca e vorba de hoinar , cu pedala daca zici ca se da peste cap fara sa revina cand dai la pedala ai mierlito trebe desfacut tot mototorul are un arc pe axul numit " schimbatorul de viteze , si pedala de pornire " si in cel mai bun caz doar o sarit de la locul lui , in cel rau sa indoit si se invarte in gol si e nasol de indreptat , si cat despre ambreiaj 10 piulite nu cred ca sunt in tot motorul daca e vorba de hoinar nu stiu unde ai vazut tu 10 piulite la ambreiaj are doar 3 arcuri. despre carburator nu stiu sa iti zic pentru ca eu pe tot ce am pus mana au fost uzate si nu functionau cum trebe la setarile din fabrica .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:rolleyes: am avut noroc k pedala si-a revenit dupa ce am invartit de fulia aia de aerisire fortata. am precizat ca hoinarul meu are motor de mobra 50 :wink: si de aceea erau 10 piulite la ambreiaj. tot azi am reusit sa ii pun si far k nu avea si sa-i fac legaturile si la stop.sunt asa de happy, insa m-ai am cateva probleme cu ea. ca de pilda toba.are una tot de mobra 50 si e atarnata acolo cu niste sarme si cred ca e si infundata de mi se ineaca mie motorul.in seara asta am dat o tura cu el si rupe pamantul. daca are cineva o toba de honar si vrea sa o vanda m-ar interesa si pe mine, dar nu la un pret dala astronomic. inca o intrebare, filtru ala de aer ar trebui sa aiva ceva in el k al meu are o carpa bagata undeva sa astupe o gaura si cam atat. :what: multumesc de raspuns!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am revenit cu o poza si cu Mobra Hoinar modificata... sunt asa mandru de ea. am urcat la o manastire sus pe un deal pe un drum forestier. rupe drumu'! :10:post-70409-0-24256600-1350048227_thumb.jpg

Editat de FANICA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! De trei luni sunt si eu motociclist.

Deci cu ce sa incep? Cu singura motocicleta fabricata in romania ,logic, Mobra, pe care o am de cand ma stiu (am 16 ani) in garaj.

Singurele piese necesare: roti. Dupa cateva cautari m gasit 2 roti in stare acceptabila, acum o folosesc in fiecare zii :D.

 

Am mare nevoie de dimensiunile pinionului original(spate). Marea mea problema e ca nu stiu cum se masoara pinioanele, de ce trebuie sa tin cont?

Pinionul este foarte uzat si am nevoie de altu' poate gasesc ceva sa se potriveasca.

Help!

Editat de Adi Rider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! De trei luni sunt si eu motociclist.

Deci cu ce sa incep? Cu singura motocicleta fabricata in romania ,logic, Mobra, pe care o am de cand ma stiu (am 16 ani) in garaj.

Singurele piese necesare: roti. Dupa cateva cautari m gasit 2 roti in stare acceptabila, acum o folosesc in fiecare zii :D.

 

Am mare nevoie de dimensiunile pinionului original(spate). Marea mea problema e ca nu stiu cum se masoara pinioanele, de ce trebuie sa tin cont?

Pinionul este foarte uzat si am nevoie de altu' poate gasesc ceva sa se potriveasca.

Help!

 

daca nu ma insel am eu un pinion de mobra ce mai are pana sa ajunga la fier vechi. o sa il caut si pun o poza cu el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti sa i faci o poza ? la pinion

Asa arata pinionul spate de mobra (legat de sistemu 'ala de transmisie, nu stiu cum se numeste).

Pinionu' nu ar fii o problema asa de mare, problema mea e lantul (facut din 2 bucati intinse inegal,din cauza lui motoreta "galopeaza").

Am comandat un lant nou (http://www.piese-motociclete.com/transmisie/lant-transmisie/lant-did-420d-106-4536.html), ar fii perfect,dar inca nu l-am primit (am pus comanda aprox. 2 saptamani, nici un mail ,nimic:|) .Am intrebat de dimensiunile pinionului pt ca vreeam sa iau unul nou, oadata cu lantul.

 

A mai comandat cineva de pe site-ul acela?

post-70437-0-30533500-1350841064_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Da, are o lovitura pe rezervor , una destul de mare , in schimb are jumat de rezervor de benzina tot timpu , nu curge nu nimic. una printre putinele mobre care am vazut ca si merg ok . ca mai este un pic de lucru la cosmetizare , legat cateva fire pentru becuri , asta e altceva . Saua are o pata in partea soferului , din pacate nui impecabila .

 

anvelopele sunt de 21 x 2.75 , adica : 17 x 2.75 (daca nu ma insel)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare fratilor motociclisti! am si eu 2 intrebari ptr cunoscatori... de curand am refacut legaturile electrice catre far si stop la hoinarul meu cu motor de mobra 50, farul merge perfect, desi a trebuit sa fac niste improvizari, dar stopul, desi e originalul, mi se arde tot timpul becul de pe pozitie. eu am dus direct curent si masa la bec, oare mai trebuia ceva pe circuit, ceva gen reductor de curent. adica becul merge cand o pornesc, dar apoi se arde cred ca atunci cand o ambalez.

Si o a doua problema. in urma cu ceva timp am forjat-o puternic urcand prin padure numai cu a1a si mi-a picat ambreajul.am desfacut capacul acolo si am gasit toate piulitele alea, 10 la numar, in baia de ulei.dupa ce m-a ajutat un nene care se pricepe la mobre, le-am pus la loc si dupa ce am dat cateva ture cu ea si am forjat-o un pic iar am simtit ca pica ambreajul. iar am desfacut capacul si iar piulitele sunt desfacute. ce anume s-a intamplat acolo de se desfac mereu? s-a bulit ambreajul sau ce? eu mai am un motor de rezerva, dar exact ambreiajul nu il mai are pe el.daca are cineva de vanzare m-ar interesa si pe mine cam cu cat l-ar da... va multumesc.am pus si o poza aici sa vedeti dracovenia asta de hoinar cum arata, drumuri uscate la toti!

post-70409-0-99357800-1351797481_thumb.jpg

Editat de FANICA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...