Legnakrad. Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 vine cu trusa de scule, ascunsa in partea din stanga, sub carena de plastic mai lunga care e sub sa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Derek Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 Aha, multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axeq Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 lucas22010, da, am tot manualul de utilizator in romana. Maine(Luni il scanez si il pun undeva si pun un link salut ai reusit sa scanezi manualul? l-as vrea si eu daca se poate.mersi in alta ordine de idei, un (cuvant urat) care n-avea ce face pe strada, s-a crezut cool, s-a urcat pe motor si a cazut cu el, rupandu-mi pedala de frana si zgariindu-mi capatul de ghidon si toate capacele de la motor (desi aveam crashpad, muchia bordurii a zgariat capacele)...sunt plin de draci, nici n-am ce sa i fac, e un boschetar vai steaua lui... care v-ati mai luat pedala frana si cam la ce preturi? una OEM e 81 de euro... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 (editat) ce ghinion nu trebuie sa iei pedala de frana ! te duci la sirius si ti-o sudeaza in argon fara probleme daca mai ai bucata lipsa( si a mea tot sudata e) = 20 lei si abia se vede ca e sudata pune husa pe motor, e cel mai bun anti-furt si anti-prosti. gasesti oxford la 1 milion o legi pe dedesubt si gata, nu se mai urca nimeni pe ea Editat Aprilie 5, 2012 de Legnakrad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axeq Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 ce ghinion nu trebuie sa iei pedala de frana ! te duci la sirius si ti-o sudeaza in argon fara probleme daca mai ai bucata lipsa( si a mea tot sudata e) = 20 lei si abia se vede ca e sudata pune husa pe motor, e cel mai bun anti-furt si anti-prosti. gasesti oxford la 1 milion o legi pe dedesubt si gata, nu se mai urca nimeni pe ea am mai sudat-o odata...e si stramba bucata ramasa pe motor, parca as pune una noua ca nu stiu cat mai tine una cu sudura...daca avea un pic de loc sub sa sa bagi o husa era o treaba, sa ma car peste tot cu husa in spinare parca e cam nefiresc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 0745322369 - un tip care dezmembra un GSR. Incearca-ti norocul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axeq Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 am incercat, mersi.n-am avut:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianpurcarin Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Salut! Am si eu nevoie de putin ajutor, asa ca o sa va cer parerea. Am un prieten care vrea sa intre in "clubul" nostru asa ca m-a delegat pe mine sa ma ocup cu alesul. Din cauza restrictiilor de ordin financiar nu am decat vreo 3 variante in acest moment. Am vazut ieri una dintre ele si mi s-a parut putin ciudata culoarea, in urmatorul fel. Motocicleta mea arata asa(sa ma laud si eu nitel): iar motocicleta pe care am vazut-o are pe rezervor si pe "aripile" de la codita, in loc de vopseaua aia negru-gri cu granulatii in ea, o vopsea neagra, metalizata cam ca cea din poza asta: http://www.bikepics.com/pictures/2222272/ Intrebarea mea este daca exista pentru modelul 2006 si varianta asta de vopsea, sau am eu dreptate ca a fost vopsita? Merci mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Derek Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Salut, Proaspat posesor de GSR 2007, 19.000 km, negru cu gri. L-am luat aseara si I LOVE IT! Un pas mare in fata comparativ cu "raposata" (GS 500 F), de la design la manevrabilitate si putere. Si acum, intrebari: - la ce turatie schimbati vitezele ? N-am gasit nimic in manual, dar dupa cum simt motorul...pe la 5000 mi se pare ok. Am auzit pe unii zicand ca GSR-ul e motor de turatie si ca ar trebui schimbat la 6-7000, dar parca mi se pare totusi prea sus. - Se poate cobora saua ? - Unde va intalniti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianpurcarin Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Salut, felicitari si bine ai venit. Vitezele se schimba de pe la 4000 in sus in functie de cum mergi, dar "surpriza" vine pe la 8000. Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ratz Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Salutare, Inca un proaspat posesor de GSR. Luat acum 2 zile, alb cu negru, 30.000 km, o bijuterie de motor. Unde/cand va strangeti? Cheers, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianpurcarin Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 Hai ca ne inmultim semnificativ. Mai e unul pe tzeava dar inainte.........nu stie nimeni de culoarea aia care ma nelamureste pe mine??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucas22010 Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 unde exact se monteaza crash-pad-uri? in loc de suruburile alea care tin cadrul de motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianpurcarin Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 Pai, uita-te mai sus la poza cu a mea si se vad ........ dar ai grija la cuplu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucas22010 Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 Pai, uita-te mai sus la poza cu a mea si se vad ........ dar ai grija la cuplu n-am dinamometrica. il strang cat pot de tare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianpurcarin Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 pai....nu stiu cat poti tu de tare, dar bine ar fi daca ai face rost de o dinamometrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Derek Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 (editat) Salut, Imi poate spune cineva ce tip de bec foloseste GSR-ul pentru faza scurta si daca pentru al schimba trebuie dat jos farul ? Am sesizat ieri ca faza scurta nu mai merge, dar se aprinde in anumite pozitii ale ghidonului. Ma gandesc ca probabil s-a ars si cand se misca fac contact bucatelele de filament. Editat Aprilie 17, 2012 de Derek Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ratz Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 (editat) Salut, Cum am promis iata si cateva poze cu a mea. Sunt catva detalii estetice pe care le-as corecta totusi. Dupa cum se vede mai jos plasticul din stanga de pe toba finala este umpic ars, daca e p'aici careva de si-a luat tobe sport si i-au ramas plasticele de la stock, pt un pret bun le vreau eu. In rest daca stiti undeva cheap unde gasesc capacul de la motor din partea stanga si o pedala de frana dau un cico. Editat Aprilie 17, 2012 de Ratz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
17roa Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 Salut, uite, pg 408: link- http://www.scribd.com/doc/7344894/GSR600-Service-Manual-Eng-Vanaf-2006. Spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Derek Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 Da, am dat ieri jos un protectiile de la far si am un cablu intrerupt. O sa merg sa il schimb. Multam pentru link Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 (editat) Salut, Cum am promis iata si cateva poze cu a mea. Sunt catva detalii estetice pe care le-as corecta totusi. Dupa cum se vede mai jos plasticul din stanga de pe toba finala este umpic ars, daca e p'aici careva de si-a luat tobe sport si i-au ramas plasticele de la stock, pt un pret bun le vreau eu. In rest daca stiti undeva cheap unde gasesc capacul de la motor din partea stanga si o pedala de frana dau un cico. Am eu plasticele de la tobele stock, insa ale mele sunt negre. iar cu capacul si cu frana o sa iti rasp diseara ca s-ar putea sa dau si eu comanda prin cineva din strainatate, si aveau de toate pt gsr acolo Editat Aprilie 19, 2012 de Legnakrad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ratz Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 Am eu plasticele de la tobele stock, insa ale mele sunt negre. iar cu capacul si cu frana o sa iti rasp diseara ca s-ar putea sa dau si eu comanda prin cineva din strainatate, si aveau de toate pt gsr acolo Negre is perfecte. Ai PM. Ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Rev Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 H4 Extreme de la Philips este super. Salut, Imi poate spune cineva ce tip de bec foloseste GSR-ul pentru faza scurta si daca pentru al schimba trebuie dat jos farul ? Am sesizat ieri ca faza scurta nu mai merge, dar se aprinde in anumite pozitii ale ghidonului. Ma gandesc ca probabil s-a ars si cand se misca fac contact bucatelele de filament. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valentino1 Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 Salutare domnilor...urmaresc de ceva timp topicul acesta si m-am hotarat sa achizitionez un GSR 600...ca an de fabricatie vreau sa fie dupa 2007/2008...m-am urcat pe un GSR intr-un showroom,mi-am facut si ceva poze calare(am 1.80 si cam 98 kg) si se vede foarte ok pozitia mea pe mobra...mentionez ca posed un Suzuki Burgman 400 k7 si as vrea sa fac un schimb cu GSR 600...daca sunt doritori de schimb cu sau fara diferenta ne putem auzi si la 0731.80.55.88.....daca nu reusesc sa fac nici un schimb voi vinde maxiscuterul si voi cumpara un GSR din Ro sau Italia ori Germania pentru ca imi pare o motocicleta foarte-foarte misto... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Derek Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 Baieti, o intrebare: GSR-ul meu se opreste brusc, in mers. It's like this: Din momentul in care pun contactul si pana imi pun echipamentul pe mine, motorul ajunge la o temperatura ~40C. Plec, merge fara probleme, dar daca ii dau gaz un pic mai brusc...se opreste. Trag pe dreapta, il pornesc din nou si nu mai sunt probleme. S-a mai intamplat cuiva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.