dodo_tk Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 Am inteles. Multumesc de raspuns. Mai face cuiva fitze indicatorul de treapta? Dupa ce se incalzeste motorul nu imi mai arata cand sta pe N decat daca apas eu putin cricul cu piciorul in jos. Nu e nevoie de mult. Juma de centimetru, dar e enervant ca nu functioneaza cum trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 Ce se schimba la inceput de sezon? Uleiul si mai ce? Si ce ulei puneti voi in ea? Incepe si tu cu uleiul si filtrul de ulei. Apoi filtrul de aer. Daca e aftermarket, trebuie doar spalat si gresat, nu schimbat. Apoi bujiile, uleiul si semeringurile din furca, placutele, lichidul de frana + curatat etrieri, lantul si pinioanele, bateria, antigelul, cauciucurile. Astea nu se fac in fiecare primavara dar trebuie sa le ai in vedere in functie de starea lor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LYM Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 De ce trebuie schimbat filtrul de aer la inceput de sezon?! Filtrul se schimba la 18,000km; eventual trebuie inspectat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 In urma inspectiei ce ti-a rezultat? E de fiecare data plin de jeg pentru ca in tara noastra e foarte mult praf si sunt foarte multe santiere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LYM Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 (editat) Eu l-am inspectat la sf. sezonului trecut, cand motorul avea ~13,000km si arata foarte bine. Aceeasi problema cu uleiul si filtrul - de ce sa le schimbi la fiecare inceput de sezon? Uleiul se schimba la 6,000km. Filtrul de ulei se schimba la fiecare 3 schimburi de ulei, conform manualului de service. Editat Martie 21, 2014 de LYM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 (editat) Eu le schimb impreuna. si atunci curat si filtrul de aer. Pana la urma fiecare are grija de bunul lui cum stie mai bine. Eu as schimba si mai des anumite consumabile, dar fiecare din noi are un buget. Editat Martie 21, 2014 de Zimbrutza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LYM Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 (editat) Intr-adevar, dar apropo de buget - folosesti consumabile originale, sau "Hi-Flo", gen? Nu cred ca e necesar sa fim mai catolici decat Papa. Cu filtrul de aer mai inteleg, ca la noi este mai mult praf, intr-adevar, insa pentrul filtrul de ulei nu vad nicio motivatie sa-l schimbi de fiecare data, daca producatorul spune sa-l schimbi la fiecare 3 schimburi (atat timp cat se foloseste unul original, bineinteles) Editat Martie 21, 2014 de LYM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 filtru de ulei: hi-flo gen ulei: motul 300V pe principiul 'sunt prea sarac sa-mi cumpar lucruri ieftine' mi-am pus si filtru K&N, placute Brembo Nu-stiu-cat-SA (rosii) si altele dar non-consumabile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LYM Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 (editat) filtru de ulei: hi-flo gen ulei: motul 300V pe principiul 'sunt prea sarac sa-mi cumpar lucruri ieftine' mi-am pus si filtru K&N, placute Brembo Nu-stiu-cat-SA (rosii) si altele dar non-consumabile Pai atunci de ce iei Hi-Flo si nu cumperi original? Anyway, fiecare isi ingrijeste cum vrea motorul. Eu am revizia la MotorTeam si am pus Motul 7100 si filtre originale. Editat Martie 21, 2014 de LYM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 Discutiile despre uleiuri pot fi interminabile. Daca scrie Suzuki pe ceva nu inseamna ca e neaparat mai bun, doar mai scump. Sau mai ieftin, in functie de piesa. Din acest motiv eu sunt pentru instalarea de componente diferite, in functie de necesitati. Nu ma refer la filtrul de ulei, ala e un fleac Anul asta vreau, spre ex, sa schimb arcurile din furca cu Hyperpro-uri progresive. Am un pitic pe creier si nu-mi da pace Alt upgrade pe care il recomand este schimbarea seii cu una cu 'spatar', cum e in linkul de mai jos http://www.bs-motoparts.com/en/motorcycle-seats/motocycle-seat-bagster-presto-suzuki-gsr-600-06-11-i4001-30399-0.htm Eu am facut ceva in genul asta la Darian in Bucuresti pentru muult mai putini bani si rezultatul este excelent, din mai multe puncte de vedere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LYM Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 Eu ziceam de consumabile, doar. Nu contest faptul ca exista piese aftermarket mult mai recomandate pt upgrade-uri. Btw, ai o poza cu saua sa vad si eu cum a iesit? M-ar interesa si pe mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 Eu ziceam de consumabile, doar. Nu contest faptul ca exista piese aftermarket mult mai recomandate pt upgrade-uri. Btw, ai o poza cu saua sa vad si eu cum a iesit? M-ar interesa si pe mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodo_tk Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 Hmm. Interesanta saua. Si cu ce te ajuta spatarul ala? Alunecai in spate pe aia stock? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 (editat) Sustine curu cand te apleci pe curbe. Pot sa ma trag mai in spatele parbrizului si sa am punct de sprijin. Pe langa asta, partea din spate e dreapta si nu mai aluneca pasagerul inspre mine. Si partea din fata e mai ridicata ca inainte, nu mai alunec asa usor inspre rezervor Lasand designul la o parte, s-au pus spuma, gel si ce-o mai fi si e mai confortabil. Este si mai lata. Am cam fost fortat sa o schimb avand in vedere ca Italianul care a luat-o de noua si-a cusut numele pe saua anterioara ) Editat Martie 21, 2014 de Zimbrutza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodo_tk Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 Hmmm. Mda, interesant. Mie saua stock mi se pare foaarte comfortabila si chiar suficient de lata in comparatie cu altele. Nu cred ca o schimb prea curand. E destul de scumpa. Vreau sa-mi pun alarma momentan. Nu prea stiu ce sa aleg. Apropos, cine are un GSR si sta la Universitate, chiar in spate la Palatu Sutu? Am trecut aseara p'acolo si am vazut jucaria parcata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 M-a costat 150 de lei toata treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodo_tk Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 ah ... vazusem 300euro doar saua pe linkul ala si m-am speriat putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valhalla Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 Salut, Era cineva pe aici care dezmembra un GSR (nu mai gasesc postarea respectiva). In principiu, m-ar interesa saua. Stima, V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocca Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 /index.php?/topic/709562-suzuki-gsr-2008-avariat/&do=findComment&comment=3694569 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 (editat) Nici un producator de moto sau auto nu produce consumabile, Apeleaza la o firma consacrata, le ambaleaza in cutii pe care scrie Suzuki, Honda, Kawa sau mai stiu eu ce marca si le vinde la un pret corespunzator. Sunt O.E. nu ? Folositi consumabile fabricate de producatori consacrati si este ok. Nu mai luati drept regula ce se scrie in manualele de intretinere. Trebuie sa ne adaptam conditiilor autohtone care stim cum sant. Asa ca daca schimbam uleiul si filtrele mai des nu strica. La cat costa un filtru de ulei de ce nu l-am schimba odata cu uleiul ? De ce? Acel praf de care tot vorbim ajunge, pe diferite cai si in ulei. Si cum praful este abraziv exact asta "lipseste" in ulei. De aceea nu-I rau sa schimbam toate filtrele odata cu uleiul. Spunea cineva mai sus ca filtrele de aer originale se schimba iar cele "aftermarket" se spala. Cred ca este o confuzie la mijloc. Filtrele de hartie se schimba, indifferent ca este O.E. sau aftermarket si numai cele sport, gen K&M, se spala si se unge cu un ulei special. Cred ca trebuie, mai intai sa intelegem ce inseamna "aftermarket". Daca noi nu avem grija de jucariile noastre atunci cine ? Editat Martie 24, 2014 de PoliBuc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LYM Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 (editat) lol Producatorul nu apeleaza la producator pt ambalajul pe care scrie Suzuki, ci pentru ca producatorul sa-i ofere calitatea de care are nevoie. Ai vazut tu la vreo masina o bucsa sau un pivot aftermarket sa tina cat alea cu care vine masina? Am discutat cu cineva care lucreaza in domeniu si concluzia a fost ca exista clare diferente de calitate intre o piesa OE si una standard, a aceluiasi producator; in functie de piesa, acestea pot fi mai pronuntate si mai usor de depistat, sau nu. Diferentele de pret la consumabile mi se par prea mici pt a opta pt piese aftermarket. BTW, explica-mi si mie te rog care ar fi traseul prin care praful de afara ar ajunge in uleiul din motor? Editat Martie 25, 2014 de LYM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 lol Producatorul nu apeleaza la producator pt ambalajul pe care scrie Suzuki, ci pentru ca producatorul sa-i ofere calitatea de care are nevoie. Ai vazut tu la vreo masina o bucsa sau un pivot aftermarket sa tina cat alea cu care vine masina? Am discutat cu cineva care lucreaza in domeniu si concluzia a fost ca exista clare diferente de calitate intre o piesa OE si una standard, a aceluiasi producator; in functie de piesa, acestea pot fi mai pronuntate si mai usor de depistat, sau nu. Diferentele de pret la consumabile mi se par prea mici pt a opta pt piese aftermarket. BTW, explica-mi si mie te rog care ar fi traseul prin care praful de afara ar ajunge in uleiul din motor? Daca erai un pic mai atent, ma refeream la consumabile, nu la piese. Lucrez in domeniu de cativa ani buni, stiu ce vorbesc. Praf in ulei .. este mult de povestit. Daca vrei sa ma crezi bine. Si daca ar fi numai praful. Incerc sa va impartasesc din experienta mea. Nu este obligatoriu sa faceti ce spun eu. Nu intru in polemica cu nimeni, n-am timp. Ca sa evit toate astea o sa ma rezum doar la a citi acest forum. Am crezut ca pot fi de folos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 BTW, explica-mi si mie te rog care ar fi traseul prin care praful de afara ar ajunge in uleiul din motor? carter breather-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LYM Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 (editat) Daca vrei sa ma crezi bine. Nu te cred Editat Martie 26, 2014 de LYM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 OK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.