dodo_tk Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 Da, eu. Am modelul 2008 cu cadru argintiu si o chestie similara. Incer sa-i fac maine o poza daca imi aduc aminte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik_t Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 Salut, Am obsevat recent ca atunci cand schimb viteza (inferioara -> superioara) in bord apare pt o secunda ci o viteza in plus (dau din 2 in 3 si pt o sec arata 4, apoi ramane la 3). Ati patit asa ceva? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spawn66s Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 Salut, Revin cu o veche problema la GSR-ul meu, pana cant temperatura motorului nu creste peste 70 grade imi moare motorul daca apas ambreajul brusc. Initiam am crezut ca poate vechiul propietar a folosit un ulei mai vascos dar tocmai i-am facut revizia si am folosit Motul 7100(cel recomandat) dar problema nu a disparut. O a doua problema(sau doar piticii mei pe creier) mi se pare ca sunetul lantului de distributie este cam puternic (zornaitul acela metalic), am verificat intinzatorul lantului de distributie la care am acces fara sa desfac motorul. si pare sa functioneze ok(ramane sa ii inlocuiesc arcul doar sa fiu sigur). Ceva pareri cu referire la cele de mai sus? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 La ce turatie sta la mers in gol ? Sa nu fie prea mica. La GSR trebuie reglata din cand in cand, mai ales la schimbarile de temperatura (anotimpuri). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spawn66s Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 La ralanti sta cam pe la 1300-1400 ture. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Este ok turatia. Da mai multe amanunte, in ce conditii se opreste, in timpul mersului, pe loc, la relanti ? Legat de a doua problema, zgomotul, am avut o mare surpriza dupa ce am schimbat gumele cu care am achizitionat-o, care erau lemne. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spawn66s Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Salut, se opreste in mers daca are peste 3000 de ture si apas brusc ambreajul(numai daca temperatura motorului e sub 70 grade), legat de a doua problema sunetul e clar unul metalic si se aude si pe loc (deci exclud gumele sau lantul rotii) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik_t Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 Revin cu alta intrebare Are cineva / stie cineva daca pot sa cumpar din RO ceva de gen: http://img.tapatalk.com/cb7525d7-d7ea-b629.jpg (Belly pan) pt GSR? Eu am cautat, dar fara folos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_buss Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 Revin cu alta intrebare Are cineva / stie cineva daca pot sa cumpar din RO ceva de gen: http://img.tapatalk.com/cb7525d7-d7ea-b629.jpg (Belly pan) pt GSR? Eu am cautat, dar fara folos. Eu mi-am luat de la Kawa Motors. Dar nu stiu daca mai au pe stoc. Tin minte ca mai aveau unul. Uite asa arata: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik_t Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 Arata fain Mersi de sugestie, am intrat la ei pe site si se pare ca intradevar, nu au pe stock. Le dau totusi un mail sau ceva. Daca mai are si altcineva, don't be shy and do tell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 http://www.barracudamoto.ro/produs/216/barracuda-spoiler-aerosport-suzuki-gsr-600.html mai vazusem si OEM la Elf Workshop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik_t Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 Mersi de link, da parca e mai frumos cel de pe gsr-ul ui radu_buss. Am intrebat si la Elf, poate e de succes Weekend fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 Vezi si la Motor Team. Eu am mai luat piese OEM de la ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabytzu_cra Postat Mai 25, 2014 Share Postat Mai 25, 2014 Vinde cineva tobe sport pentru GSR 600 evident. Sau daca a modificat cineva toba stock, la ce rezultate a ajuns? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodo_tk Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 Dar un magazin care sa vanda tobe sport unde gasesc ? Ca n-am vazut nimic "oficial" in cautarile mele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 Mymoto, elf, kawamotors. Multi pot aduce pe comanda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinoc Postat Iunie 1, 2014 Share Postat Iunie 1, 2014 imi zice si mie careva cum uploadez poze pe forum? fara a uploada pe alte site-uri merci nu de alta dar vreau sa va arat noul parbriz la gserica mea, poate va place si voua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_buss Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 Vezi ca ai More Reply Options si de acolo poti sa atasezi fisiere. Eu folosesc Google+ Photos(face auto backup la pozele de pe telefon) sau Facebook si iau dupa aia linkul pozei si pun in post. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinoc Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 Mno asta e parbrizul..... ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LYM Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 (editat) Ce placute de frana recomandati pt GSR? Recent am observat o mica problema - daca franez indelungat, de la viteze mici/medii, cand motorul se apropie de stop (pastrand o forta aproximativ egala pe frana) incepe sa vibreze pe fata, ca si cum placutele ar prinde si ar da drumu repetat (ca si cum ar agata ceva), ff repede (mentionez ca NU are ABS ). Din ce-am mai citit pe net, e f posibil sa fie o problema de la placutele; discurile par curate si drepte (daca franez de la viteze mai mari, sau mai puternic, nu se simte nimic, nu tremura nimic). Mentionez ca vibratia se simte jos, in furca (la etrieri/disc), nu in maneta de frana. A mai patit cineva ceva similar? Editat Iunie 10, 2014 de LYM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Ce placute de frana recomandati pt GSR? Recent am observat o mica problema - daca franez indelungat, de la viteze mici/medii, cand motorul se apropie de stop (pastrand o forta aproximativ egala pe frana) incepe sa vibreze pe fata, ca si cum placutele ar prinde si ar da drumu repetat (ca si cum ar agata ceva), ff repede (mentionez ca NU are ABS ). Din ce-am mai citit pe net, e f posibil sa fie o problema de la placutele; discurile par curate si drepte (daca franez de la viteze mai mari, sau mai puternic, nu se simte nimic, nu tremura nimic). Mentionez ca vibratia se simte jos, in furca (la etrieri/disc), nu in maneta de frana. A mai patit cineva ceva similar? Verifica si etrierii.Eu am avut acceasi problema la 2 motociclete care au acelasi tip de etrieri ca gsru' tau(tokico).Servisare le-ai facut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LYM Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 (editat) Nu am umblat la ei deloc pana acum. Ziceam ca daca tot umblu la ei, sa schimb si placutele si lichidul de frana, sa stiu o treaba. Care a fost problema la tine, mai exact? Editat Iunie 10, 2014 de LYM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Nu am umblat la ei deloc pana acum. Ziceam ca daca tot umblu la ei, sa schimb si placutele si lichidul de frana, sa stiu o treaba. Fa-o.Eu unul folosesc CL si sunt multumit de ele. Nu am umblat la ei deloc pana acum. Ziceam ca daca tot umblu la ei, sa schimb si placutele si lichidul de frana, sa stiu o treaba. Care a fost problema la tine, mai exact? La mine,fostii proprietari nu prea stiau de notiunea asta;servisare etrierii si am fost nevoit sa inlocuiesc o-ringurile cu altele noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanst Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 salut sa va povestesc întâi pe scurt ce am pățit cu GSRul meu în wkend și pe urma, dacă ați patit sau ati auzit de cineva patind asa ceva va rog sa ma ajutati cu un sfat. duminica, fiind vreme frumoasa si mult timp liber, am zis sa trag o fuga pe Cheia, ca n am ajuns anul asta. pana la Ploiesti a mers relativ ok, adica mai avea momente cand nu reactiona la maneta de acceleratie, dar dupa ce am turat o mai tare, si a revenit. dupa Ploiesti, la vreo 10 km, intr un sat, in timp ce mergeam cu 50 in coloana, mi s a parut ca afiseaja chestii random la vitezometru, dar nu mi se parea... 177, 55, 86, 120, 34 ... am zis ok, nu mai stie sa calculeze viteza... furtuna din fata parea o problema mai mare la momentul ala, deci nu o sa ma opresc din cauza asta. nu trec 5 secunde si incepe sa se innece (nu stiu daca asta e descrierea corecta pentru cand scade brusc turatia, pe urma isi revine si tot asa) si sa clipeasca beculetele din bord ca bradul de craciun. a murit si motorul intre timp. din inertie am mai mers cativa metri cat sa o scot de asfalt, in fata unei case. i am ridicat saua si am vazut ca din baterie iesea un fel de abur / fum, aproape incolor, iar bateria era destul de umflata. dupa vreo ora, am "invartit cheia in rana", sa zic asa ), sa vad daca se aprinde vreun bec sau poate chiar porneste, da nimic. bateria a fost schimbata la ElfWorkshop, in mai 2012, pe la 37.000 km, aleasa de ei ca murise aia veche chiar cand m am dus sa l iau. motocicleta are acum vreo 56.000 km. alte probleme de genu asta n am mai avut, dar nici foarte mare grija de ea n am avut sincer sa fiu tot saptamana trecuta mi am gasit saua taiata. nu foarte mult, dar suficient cat sa se ude bine buretele ala. ar putea fi de sa? sa fi intrat apa in burete si pe urma sa se fi scurs pe baterie? a murit alternatorul si a supt din baterie pana n a mai avut ce? o fi facut vreun scurt circuit care a ars vre o componenta importanta? ma poate ajuta cineva cu un sfat? stiti pe cineva care repara shei? sau aveti vreuna intreaga de vanzare? sa i cumpar baterie noua si sa incerc sa o pornesc sau sa o duc direct la service? n as prea vrea sa dau o caruta de bani la un service autorizat Suzuki sincer sa fiu orice sfat / parere este binevenita merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LYM Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 (editat) Probabil ti s-a dus bateria, dar e dubios de ce ti-a murit motorul. Trebuie sa verifici si releul de incarcare. Daca vrei sa faci proba, iti dau bateria mea veche (inca e buna, porneste, dar nu mai invarte asa cu forta), ca eu doar ce-am schimbat-o si sta degeaba prin casa. Editat Iunie 10, 2014 de LYM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.