hora09 Postat Aprilie 13, 2020 Share Postat Aprilie 13, 2020 La 17.02.2019 la 17:23, Nimeni Altu' a spus: Curiozitate pura Ce anvelope aveti pe mobrele din dotare si ce ati recomanda ? Clar cum zicea colegu, in functie de cum te dai cu mobra. Ultimile cam 3 seturi pe gsr au fost michelin pilot road (model in functie de ce era nou pe piata). Am gasit in gumele astea echilibrul perfect, in cazul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leopold Postat Aprilie 13, 2020 Share Postat Aprilie 13, 2020 Acum 11 ore, TNG a spus: Posibil si in acest forum sa fie cativa posesori la care au trecut pe la mine si iti poate confirma reziltatul. Eu. Confirm ca Geo a facut treaba buna si nu mai face mobra figurile pe care le facea cand luam mana din acceleratie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodo_tk Postat Aprilie 20, 2020 Share Postat Aprilie 20, 2020 Salutare. Am de vanzare un suport topcase original Suzuki (cu toate prinderile / suruburile / etc.). Il dau pentru o suma modica... GSR-ul l-am vandut acum 5 ani si am uitat de el pe balcon. Merge pe orice GSR, din orice an. Cod piesa: 990d0-44g00-065 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrrlr Postat Aprilie 20, 2020 Share Postat Aprilie 20, 2020 Salutare. Am de vanzare un suport topcase original Suzuki (cu toate prinderile / suruburile / etc.). Il dau pentru o suma modica... GSR-ul l-am vandut acum 5 ani si am uitat de el pe balcon. Merge pe orice GSR, din orice an. Cod piesa: 990d0-44g00-065 SalutLasa te rog si un nr de telefon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodo_tk Postat Aprilie 20, 2020 Share Postat Aprilie 20, 2020 salutare, l-am dat cred ca dupa 10min de la postare. pare rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gnrdarius Postat Mai 5, 2020 Share Postat Mai 5, 2020 salut, a delimitat cineva vreun GSR de 25 kw ? Am inteles ca e un fir din calculator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 5, 2020 Share Postat Mai 5, 2020 Acum 3 ore, gnrdarius a spus: salut, a delimitat cineva vreun GSR de 25 kw ? Am inteles ca e un fir din calculator. Nu exista asa ceva. Delimitarea se face prin resoftare cu soft EU full power. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Momoah Postat Iulie 13, 2020 Share Postat Iulie 13, 2020 Salut. Am si eu o problemă la gsr 600 2009. Am fst plecat vreo 25 km dupa care cand am oprit a dat afara antigelul prin furtunul de supraplin de la vasul de expansiune. Am incercat sa fac schimbul de antigel insa fara rezultat. Adica mereu face la fel îmi împinge apa in vas si apoi afara. Nu face presiune in furtune si daca face apoi la 80 grade urca apa si isi pierde presiunea. Ok ma gândesc ca trage apa dar si daca e plin tot asa face. Am incercat si cu termostatul scos si la fel face. O fi radiatorul înfundat? Sau ce poate fi ce fac greșit !? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CapnJackSparrow Postat Iulie 14, 2020 Share Postat Iulie 14, 2020 Salut! La 13.04.2020 la 13:37, TNG a spus: Salut! Daca problema apare dupa o decelerare a motorului ,atunci este o problema de soft,pe care am reusit sa o rezolv la destule GSR -uri . Faptul ca se opreste motorul la decelerare, sau merge prost cateva secunde,este o problema a modelelor 2006/2008.Posibil si in acest forum sa fie cativa posesori la care au trecut pe la mine si iti poate confirma reziltatul. Doar de curiozitate, e posibil ca evacuarile aftermarket sa induca acest defect? Multumesc si multa sanatate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 14, 2020 Share Postat Iulie 14, 2020 (editat) Acum 6 ore, Momoah a spus: Salut. Am si eu o problemă la gsr 600 2009. Am fst plecat vreo 25 km dupa care cand am oprit a dat afara antigelul prin furtunul de supraplin de la vasul de expansiune. Am incercat sa fac schimbul de antigel insa fara rezultat. Adica mereu face la fel îmi împinge apa in vas si apoi afara. Nu face presiune in furtune si daca face apoi la 80 grade urca apa si isi pierde presiunea. Ok ma gândesc ca trage apa dar si daca e plin tot asa face. Am incercat si cu termostatul scos si la fel face. O fi radiatorul înfundat? Sau ce poate fi ce fac greșit !? 1.Schimba busonul de la radiator. Acum 2 ore, CapnJackSparrow a spus: Salut! Doar de curiozitate, e posibil ca evacuarile aftermarket sa induca acest defect? Multumesc si multa sanatate! Nu. Editat Iulie 14, 2020 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Momoah Postat Iulie 14, 2020 Share Postat Iulie 14, 2020 Acum 2 ore, TNG a spus: 1.Schimba busonul de la radiator. Nu. Si unde găsesc buson!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
becudani Postat Iulie 17, 2020 Share Postat Iulie 17, 2020 Si unde găsesc buson!? Încearcă sa împrumuți de la vreun coleg, la fel a pățit și un prieten de al meu cu un gsxr, i-am împrumutat busonul și a descoperit ca de acolo era problema, ulterior a cumpărat alt bușon. Trimis de pe al meu ONEPLUS A3003 folosind Tapatalk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Momoah Postat Iulie 17, 2020 Share Postat Iulie 17, 2020 Am rezolvat cu unul sh, a avut dreptate tng. Respect ! Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 17, 2020 Share Postat Iulie 17, 2020 Acum 3 ore, Momoah a spus: Am rezolvat cu unul sh, a avut dreptate tng. Respect ! Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex KwD Postat Aprilie 14, 2021 Share Postat Aprilie 14, 2021 Salut. Am si eu o problema cu al meu GSR, acum o saptamana cand am vrut sa il pornesc dupa iarna nu a mai vrut, asa ca l-am pornit impins si am mers putin cu el crezand ca e de vina bateria. Am verificat bateria a 2 a zi si surpriza, e in stare foarte buna. Acum problema este ca motorul se opreste la rece. Din cate am observat, turatia fluctueaza la rece si cand incepe sa scada sub 900 rpm se opreste. Din manualul de service am vazut ca in mod normal turatia ar trebui sa fie undeva peste 1200 rpm. Din cate imi aduc aminte de anul trecut parca sub 1000 rpm nu scadea. Daca se poate sa ma ajute cineva cu o idee ce sa mai verific sau care ar fi problema sau din ce cauza se opreste motorul la rece as fi recunoscator. Am facut si testul sa tin eu motocicleta accelerata pe la 1200 rpm pana ajunge la o temperatura de aprox 45 de grade, si asa nu se mai opreste motorul. Problema apare doar la rece. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 15, 2021 Share Postat Aprilie 15, 2021 Ridica relantiul putin mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihpopa Postat Aprilie 19, 2021 Share Postat Aprilie 19, 2021 Salut, As vrea sa fac schimbul de antigel insa nu sunt sigur ce produs sa aleg. Daca are cineva un feedback despre ce a incercat si i-a mers bine sau care ar fi recomandarile apreciez. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex KwD Postat Aprilie 22, 2021 Share Postat Aprilie 22, 2021 On 4/15/2021 at 6:11 AM, TNG said: Ridica relantiul putin mai mult. L-am ridicat, la 1300, dar cand se incalzeste fluctueaza intre 1500-2000. O sa ii verific si admisia si aprinderea sa vad, poate o fi si din cauza bujiilor. Ceva nu ii place ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 23, 2021 Share Postat Aprilie 23, 2021 Verifica furtunele de vacum de la MAP senzor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Albertt Postat Iunie 20, 2021 Share Postat Iunie 20, 2021 Salut, baieti! Probabil s-a mai pus intrebarea aceasta, insa nu am reusit sa citesc tot topicul. Ma gandesc ca prima mea motocicleta sa fie un GSR 600 din 2006-2007, am citit ca este destul de “iertatoare” cu un incepator, insa voiam sa stiu daca sunt pe aici colegi mai scunzi cu GSR si sa imi spuna parerea lor. Nu am gasit inca pe nimeni cu GSR ca sa ma pot urca pe ea sa-mi fac o parere si eram curios de pareri celorlalti. Am 1m65 si undeva la 68kg. Ma gandeam la un ER6n ca prima motocicleta fiindca fac scoala pe ea si ajung bine cu picioarele, insa parca imi place mai mult GSR-ul, plus ca are indicator pentru treapta de viteza si rezervor si cred ca ma vor ajuta mult. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu_M_2021 Postat Iunie 22, 2021 Share Postat Iunie 22, 2021 Salutare oameni buni! Am o motocicleta "mostenita" de la fratele meu si avem ceva probleme cu ea. Pentru ca urmeaza sa imi iau si eu permisul, ne-am hotarat sa ii dam de cap. Este un GSR600 k7 ABS si, acum ceva timp, in mers, i-a fiert bateria. Problema, se banuieste, a inceput de la un regulator de tensiune schimbat, care nu a fost prea calitativ. Fiind ramas la ceva distanta de casa, si pe ploaie, a mers asa. Urmarea a fost ca nu se mai aprinde bordul si nu mai porneste. A fost cu ea pe la diversi mecanici, care ori nu au stiu ce sa faca ori l-au lasat nelamurit. Ei zic ca au verificat toate sigurantele, insa... Oricum, releul ala se vede umflat...oricum nu arata normal... Unul dintre mesteri a reusit sa o porneasca, cred ca a luat un ECU de la alt GSR si contactul si a pornit-o direct, mergand normal. Deci mecanic nu ar avea probleme. I-a facut si un filmulet, dar am inteles ca nu a vrut sau "putut" sa il dea fratelui meu. De rezolvat nu a rezolvat-o, insa i-a facut o oferta "buna" sa o cumpere el.... Ne puteti indruma catre un mecanic/electrician competent pe zona Ilfov/Bucuresti? Ati mai avut situatii de genul acesta? Ce ati verificat, etc? Ma gandesc ca s-ar putea ca supratensiunea generata sa fi ars bordul sau ECU, poate statorul... nu stiu ce sa zic, insa e clar ca mecanic este ok, iar abordarea si "oferta" ma duce cu gandul ca e o problema rezolvabila si ca putem fi pacaliti usor... Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 22, 2021 Share Postat Iunie 22, 2021 O supratensiune poate arde tot ce este electric/ electronic.pe acel motor. Am mai intanlit cazuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu_M_2021 Postat Iunie 28, 2021 Share Postat Iunie 28, 2021 (editat) VID-20210628-WA0005_001.mp4 Salut! Am reusit sa fac rost de ceva imagini cu ce se intampla cu motorul. Nu afiseaza toate informatiile din bord... VID-20210628-WA0006.mp4 Domnul acesta a fost un dragut, dar pana aici am ajuns. Editat Iunie 28, 2021 de Radu_M_2021 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dobre Postat Iulie 18, 2021 Share Postat Iulie 18, 2021 Am o problema similara cu a unui coleg. plec cu el , ajunge la temperatura optima , il opresc iar apoi dupa ce il pornesc iarasi si merg cu el incep decelerarile bruste , tras de acceleratie si nu se intampla nimic iar apoi vine o smucitura de ma si sperie si simt pocnituri pe toba. motorul este stock. repet, cand plec cu el dimineata e de vis. daca il opresc putin si plec iar la drum incepe distractia. am nevoie de ajutor sa scap de problema asta pentru ca este enervant mai ales pe curbe pentru ca te dezechilibreaza rau la socurile astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.Adrian Postat Ianuarie 30, 2022 Share Postat Ianuarie 30, 2022 Vă salut. Am achizitionat recent o motocicleta Suzuki GSR 600, anul fabricatiei 2006 de la o firma cunoscuta, respectiv Motomus. Am observat că la a mea nu sunt leduri in spate și mi se pare ca lipsesc. Intrebarea mea este daca modelul acesta a fost fabricat si fara leduri in spate sau la a mea lipsește. Multumesc pentru raspuns. https://postimg.cc/LqNkPnCW aici a aveti o poza cu spatele moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.