Sari la conținut

SUZUKI GSR600


bubucaty
 Share

Postări Recomandate

La 17.02.2019 la 17:23, Nimeni Altu' a spus:

Curiozitate pura😅

Ce anvelope aveti pe mobrele din dotare si ce ati recomanda ?🤔

 

Clar cum zicea colegu, in functie de cum te dai cu mobra.

Ultimile cam 3 seturi pe gsr au fost michelin pilot road (model in functie de ce era nou pe piata). Am gasit in gumele astea echilibrul perfect, in cazul meu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 11 ore, TNG a spus:

Posibil si in acest forum sa fie cativa posesori la care au trecut pe la mine si iti poate confirma reziltatul.

Eu. Confirm ca Geo a facut treaba buna si nu mai face mobra figurile pe care le facea cand luam mana din acceleratie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am de vanzare un suport topcase original Suzuki (cu toate prinderile / suruburile / etc.).

Il dau pentru o suma modica... GSR-ul l-am vandut acum 5 ani si am uitat de el pe balcon.

 

Merge pe orice GSR, din orice an.

Cod piesa: 990d0-44g00-065

 

 

suport_moto1.jpg

suport_moto2.jpg

suport_moto3.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am de vanzare un suport topcase original Suzuki (cu toate prinderile / suruburile / etc.).
Il dau pentru o suma modica... GSR-ul l-am vandut acum 5 ani si am uitat de el pe balcon.
 
Merge pe orice GSR, din orice an.
Cod piesa: 990d0-44g00-065
 
 
suport_moto1.thumb.jpg.d8a4d0d346b19a63bd8a7c742a10a21b.jpg
suport_moto2.thumb.jpg.13ecb02b81fc6d54ae5706f03ff630b7.jpg
suport_moto3.thumb.jpg.2ff48b1de66a942d1f880de3f8334dcd.jpg

Salut
Lasa te rog si un nr de telefon.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Acum 3 ore, gnrdarius a spus:

salut, a delimitat cineva vreun GSR de 25 kw ? Am inteles ca e un fir din calculator.

Nu exista asa ceva. Delimitarea se face prin resoftare cu soft EU full power.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salut. Am si eu o problemă la gsr 600 2009. Am fst plecat vreo 25 km dupa care cand am oprit a dat afara antigelul prin furtunul de supraplin de la vasul de expansiune.  Am incercat sa fac schimbul de antigel insa fara rezultat. Adica mereu face la fel îmi împinge apa in vas si apoi afara. Nu face presiune in furtune si daca face apoi la 80 grade urca apa si isi pierde presiunea. Ok ma gândesc ca trage apa dar si daca e plin tot asa face. Am incercat si cu termostatul scos si la fel face. O fi radiatorul înfundat? Sau ce poate fi ce fac greșit !? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

La 13.04.2020 la 13:37, TNG a spus:

Salut! Daca problema apare dupa o decelerare a motorului ,atunci este o problema de soft,pe care am reusit sa o rezolv la destule GSR -uri . Faptul ca se opreste motorul la decelerare, sau merge prost cateva secunde,este o problema a modelelor 2006/2008.Posibil si in acest forum sa fie cativa posesori la care au trecut pe la mine si iti poate confirma reziltatul.😉

 Doar de curiozitate, e posibil ca evacuarile aftermarket sa induca acest defect?

 

Multumesc si multa sanatate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Acum 6 ore, Momoah a spus:

Salut. Am si eu o problemă la gsr 600 2009. Am fst plecat vreo 25 km dupa care cand am oprit a dat afara antigelul prin furtunul de supraplin de la vasul de expansiune.  Am incercat sa fac schimbul de antigel insa fara rezultat. Adica mereu face la fel îmi împinge apa in vas si apoi afara. Nu face presiune in furtune si daca face apoi la 80 grade urca apa si isi pierde presiunea. Ok ma gândesc ca trage apa dar si daca e plin tot asa face. Am incercat si cu termostatul scos si la fel face. O fi radiatorul înfundat? Sau ce poate fi ce fac greșit !? 

1.Schimba busonul de la radiator.

 

Acum 2 ore, CapnJackSparrow a spus:

Salut!

 

 Doar de curiozitate, e posibil ca evacuarile aftermarket sa induca acest defect?

 

Multumesc si multa sanatate!

Nu.

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si unde găsesc buson!? 
Încearcă sa împrumuți de la vreun coleg, la fel a pățit și un prieten de al meu cu un gsxr, i-am împrumutat busonul și a descoperit ca de acolo era problema, ulterior a cumpărat alt bușon.

Trimis de pe al meu ONEPLUS A3003 folosind Tapatalk

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 months later...

Salut. Am si eu o problema cu al meu GSR, acum o saptamana cand am vrut sa il pornesc dupa iarna nu a mai vrut, asa ca l-am pornit impins si am mers putin cu el crezand ca e de vina bateria.

Am verificat bateria a 2 a zi si surpriza, e in stare foarte buna. Acum problema este ca motorul se opreste la rece.

Din cate am observat, turatia fluctueaza la rece  si cand incepe sa scada sub 900 rpm se opreste. Din manualul de service am vazut ca in mod normal turatia ar trebui sa fie undeva peste 1200 rpm. Din cate imi aduc aminte de anul trecut parca sub 1000 rpm nu scadea. 

Daca se poate sa ma ajute cineva cu o idee ce sa mai verific sau care ar fi problema sau din ce cauza se opreste motorul la rece as fi recunoscator. :) 

Am facut si testul sa tin eu motocicleta accelerata pe la 1200 rpm pana ajunge la o temperatura de aprox 45 de grade, si asa nu se mai opreste motorul. Problema apare doar la rece.

 

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 4/15/2021 at 6:11 AM, TNG said:

Ridica relantiul putin mai mult.

L-am ridicat, la 1300, dar cand se incalzeste fluctueaza intre 1500-2000.  O sa ii verific si admisia si aprinderea sa vad, poate o fi si din cauza bujiilor. Ceva nu ii place ... :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut, baieti! 
 

 Probabil s-a mai pus intrebarea aceasta, insa nu am reusit sa citesc tot topicul. Ma gandesc ca prima mea motocicleta sa fie un GSR 600 din 2006-2007, am citit ca este destul de “iertatoare” cu un incepator, insa voiam sa stiu daca sunt pe aici colegi mai scunzi cu GSR si sa imi spuna parerea lor. Nu am gasit inca pe nimeni cu GSR ca sa ma pot urca pe ea sa-mi fac o parere si eram curios de pareri celorlalti. Am 1m65 si undeva la 68kg. Ma gandeam la un ER6n ca prima motocicleta fiindca fac scoala pe ea si ajung bine cu picioarele, insa parca imi place mai mult GSR-ul, plus ca are indicator pentru treapta de viteza si rezervor si cred ca ma

vor ajuta mult. 
 Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare oameni buni!

Am o motocicleta "mostenita" de la fratele meu si avem ceva probleme cu ea. Pentru ca urmeaza sa imi iau si eu permisul, ne-am hotarat sa ii dam de cap.

Este un GSR600 k7  ABS si, acum ceva timp, in mers, i-a fiert bateria. Problema, se banuieste,  a inceput de la un regulator de tensiune schimbat, care nu a fost prea calitativ.

Fiind ramas la ceva distanta de casa, si pe ploaie, a mers asa. Urmarea a fost ca nu se mai aprinde bordul si nu mai porneste.

A fost cu ea pe la diversi mecanici, care ori nu au stiu ce sa faca ori l-au lasat nelamurit. Ei zic ca au verificat toate sigurantele, insa... Oricum, releul ala se vede umflat...oricum nu arata normal...

Unul dintre mesteri a reusit sa o porneasca, cred ca a luat un ECU de la alt GSR si contactul si a pornit-o direct, mergand normal. Deci mecanic nu ar avea probleme.  I-a facut si un filmulet, dar am inteles ca nu a vrut sau "putut" sa il dea fratelui meu.

De rezolvat nu a rezolvat-o, insa i-a facut o oferta "buna" 👎 sa o cumpere el.... :)

Ne puteti indruma catre un mecanic/electrician competent pe zona Ilfov/Bucuresti?

Ati mai avut situatii de genul acesta? Ce ati verificat, etc?

Ma gandesc ca s-ar putea ca supratensiunea generata sa fi ars bordul sau ECU, poate statorul... nu stiu ce sa zic, insa e clar ca mecanic este ok, iar abordarea si "oferta" ma duce cu gandul ca e o problema rezolvabila si ca putem fi pacaliti usor...

Multumesc!

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Am o problema similara cu a unui coleg. plec cu el , ajunge la temperatura optima , il opresc iar apoi dupa ce il pornesc iarasi si merg cu el incep decelerarile bruste , tras de acceleratie si nu se intampla nimic iar apoi vine o smucitura de ma si sperie si simt pocnituri pe toba. motorul este stock. repet, cand plec cu el dimineata e de vis. daca il opresc putin si plec iar la drum incepe distractia. am nevoie de ajutor sa scap de problema asta pentru ca este enervant mai ales pe curbe pentru ca te dezechilibreaza rau la socurile astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

Vă salut. Am achizitionat recent o motocicleta Suzuki GSR 600, anul fabricatiei 2006 de la o firma cunoscuta, respectiv Motomus. Am observat că la a mea nu sunt leduri in spate și mi se pare ca lipsesc. Intrebarea mea este daca modelul acesta a fost fabricat si fara leduri in spate sau la a mea lipsește. Multumesc pentru raspuns.

https://postimg.cc/LqNkPnCW aici a aveti o poza cu spatele moto. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...