Jump to content

SUZUKI GSR600


bubucaty
 Share

Recommended Posts

Parerea mea ca pana nu te imprietenesti cu el nu prea poti sa ii dai capat la guma.Eu cand l-am luat aveam corsa pe el si aveam chicken strips dar dupa ceva vreme am dus michelinu capat.attachicon.gifcorsa.jpgattachicon.gifmichelin.jpg

exact cum ai tu anvelopa din prima poza asa e si la mine. Eu am pe spate un Metzeler M3 care cere schimbat. Ma gandesc la MIchelin Pilot Road 2 sau Metzeler M5! Tu ce ai pus de la Michelin?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Am pus Pilot power simplu.Am vrut 2ct dar nu au avut pe stoc si nu am mai avut eu rabdare.In principiu sunt multumit de el

Eu am asteptat dupa 2CT si pot spune ca sunt foarte multumit. Venind de pe Pirelli am simtit o diferenta uriasa...parca aveam alta motoreta

Link to comment
Share on other sites

vand lowering kit (kit coborare ) ptr suzuki gsr 600 2006-2010 ptr persoane mici de statura . coboara inaltimea seii cu 30 mm , pret 50 euro .tel 0724552088 Sebastian .detalii aici ..https://www.mizu-shop.de/en/motorbike-parts/chassis-technology/lowering-kits/MIZU-lowering-kit-3020206.html

Edited by banat rider
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Salutare dragi colegi,

Am nevoie de o informatie.

Vreau sa inlocuiesc rulmetii de la jug, dar nu reusesc sa imi dau seama cum se desface jugul superior de pe cadru. Are buza asta la blocatorul de contact si nu ii permite sa iasa in afara. Din ce am observat, contactul (implicit bucata aia mare de metal) are 2 suruburi care par a se desface pe dedesubt, adica ar trebui sa dau jos filtrul de aer si carcasa acestuia ca sa am acces la ele. Chiar atat de complicat e de schimbat rulmentii?

post-96744-0-31723100-1505365515_thumb.jpg

post-96744-0-96468300-1505365518_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Salut! Air box-ul se da jos foarte usor, eu l-am mai scos, zic sa il scoti si sa vezi daca reusesti dupa manevra.

Apropo, ce simptome avea de vrei sa schimbi rulmentii de jug?(asta in cazul in care nu e vorba de o cazatura)

Spor!

Link to comment
Share on other sites

O cazatura si s-a impins 20mm jugul inferior. Chiar atat de complicata sa fie toata treaba? In manualul de service nu am gasit procedura. Ma rog, am gasit dar nu scrie nimic de blocatorul de ghidon si din cate stiu eu, toate GSR-urile au blocaj.

Link to comment
Share on other sites

Recuperare usoara in continuare si ma bucur daca spui ca ai reusit sa desfaci jugul.


» Post actualizat in 18 Sep 2017 08:05

Cei care mai sunteti pe thread-ul asta, nu stiti persoane care ar fi interesate de GSR 2007?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

multumesc de sfat! ai avut dreptate, dupa ce am scos mufa de la ambreiaj nu s-a mai oprit subit in trafic. Sa vedem cat o sa mearga asa! Bafta!

» Post actualizat in 04 Aug 2017 16:50

intrebare pt cei care au sau au avut gsr> ai reusit sa va apecati cu gsr-ul si sa mancati tot cauciucul? Eu oricat de mult incerc tot imi ramane 1cm pe stanga si 1.5 cm pe dreapta!

 

 

Se poate!

 

post-40808-0-86089300-1508577315_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Se poate!

 

attachicon.gif20160815_154151.jpg

Frumos! Asa as vrea sa fie si la mine! Cum ai reusit! Ai iesit tare in curba? La mine problema in curbe e ca nu ma aplec de la inceputul curbei, ma aplec cum ar veni la jumatatea ei!

» Post actualizat in 27 Oct 2017 12:57

Saptamana trecuta am schimbat si eu incaltarile. Pe fata am pus Pilot POWER 2CT(soft pe magini, medium pe mijloc) si pe spate am pus Pilot Road 2 ct (hard pe mijloc si medium pe laterale). As avea cateva observatii: Gsr-ul e alta moto cu MIchelin. Intru in viraj cu cel putin 5 km in plus, daca la o curba de 90 de grade intram cu 50-55 km-h acum merg cu 60.

La acelasi grad de inclinare moto ia curba mai strans, e incredibil. Indiferent de starea asfaltului moto nu joaca de loc, inainte cand ma urcam cu roata spate pe mercaj il simteam, acum nu simt nici cea mai mica trepidatie. Moto se simte mult mai maleabila si se duce singura oriunde vrei. Inca nu am dat cauciucul spate jos cu totul, mai are chicken stripes dar sunt increzator.

Link to comment
Share on other sites

A modificat cineva de pe aici evacuarea originala? Ma refer strict la finala. Multumesc anticipat.

 

 

 

Eu am in plan sa o modific pentru sezonul urmator. Ideea era sa cumpar o alta finala originala de la dezmembrari si sa o "stric" pe aia. Doar ca baietii cu dezmembrarile au preturi cam piperate pt o toba finala originala....iti dai seama ca mi s-a cerut si 500 de lei pe una :)) (doar toba finala)....e absurd.

Daca nu gasesc una la pret mai corect o modific pe a mea.

Link to comment
Share on other sites

A modificat cineva de pe aici evacuarea originala? Ma refer strict la finala. Multumesc anticipat.

Dacă te apuci să citești întreg topicul, ai să găsești vreo 2 useri care au făcut asta.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ca tot vine sezonul si trebuie sa ne pregatim... mi s-a blocat becul pe faza lunga, o fi ceva de la bec, o fi de la switch? In bord se aprinde faza lunga doar cand actionez switchul. Ce metoda de verificare ar fi?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Noroc la gsr-isti. Dupa ce mi-am vandut hornetelul :(, mi-am cumprat un gsr 600 din 2007.

Pe hornet avea o toba scurta, gen leo vince, ce urla prea frumos. Pe asta am toba originala. Caut de cateva zile pe site-urile romanesti dar nu gasesc decat akrapovic la 1000euro, arrow si el tot pe acolo. Ceva mai ok la bani, din ce am gasit ar fi un dominator la 370 euro dar uitandu-ma pe yt. nu-mi place cum suna.

Stiti unde as putea gasi un leo vince, gpr (am vazut ca suna destul de bine) sau ceva mai ok pana in 400-500 de euro? Merci


» Post actualizat in 11 Feb 2018 10:24
La Trip1 arata km totali ai motocicletei? Multumesc
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

salutari! azi am dus gsr/ul la mecanic, se pare ca ii trebuie facuta sincrinizarea supapelor. La inceput moto se oprea cand trageam de ambreiaj iar acum se opreste motorul de fiecare data cand schimb treapta din mare in mica. am cautat pe forumuri si am vb cu suzuki iar motarelor noastre le trebuie o sincronizare intre 23 de mii si 30 de mii. Timpul de lucru e cam 4 sau 5 ore deci vreo 350 de euro aici in Barcelona.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...