Jump to content
Sign in to follow this  
bubucaty

SUZUKI GSR600

Recommended Posts

Il stiu pe George, am mai fost la el. O sa vorbesc cu el spre finalul lunii. Mersi! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am exact aceeași problema ca ce-a din video ,Menționez ca bujiile si filtru de aer au fost schimbate recent Adica mai bine zis 0 km ,bujii denso iridium,problema apare doar la pornirea la rece

Edited by teby05

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Am exact aceeași problema ca ce-a din video ,Menționez ca bujiile si filtru de aer au fost schimbate recent Adica mai bine zis 0 km ,bujii denso iridium,problema apare doar la pornirea la rece

Si-al meu mai face figuri. Facea fix asa, s-a rezolvat rezonabil cu schimbatul bujiilor. In continuare, cand e frig afara, daca nu e incalzita bine (70 grade sau mai mult), la schimbat in jos mai moare motorul. Din cate vad, are mai mult legatura cu temperatura de afara decat cu cea indicata la bord. Daca e cald, n-are nici pe naiba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare lume.

Mi-am luat un releu de incarare de pe aliexpres pentru GSR ,am patit-o asta vara si am zis ca trebuie sa am unul de rezerva la drumuri mai lungi,i-am facut proba si incarca doar 13.5 V si asta la relantiu in sarcina scade la un 13.2 V ,oare nu e putin?

Stie cineva cat trebuie sa incarce.Ce-l care il am acum, luat de la dezmembrarai, baga 13.9-14.1 V constant

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca e de pe aliexpress ... De acolo iei capete de ghidon, oglinzi, stickere ... nu chestii importante pentru moto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine,bine știu și eu asta întrebarea era cât e tensiunea normala de încărcare la moto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aici se discuta doar chestii tehnice sau pot sa pun si eu o poza dintr-o plimbare cu un amic? :crack:

 

 

post-96744-0-23716600-1493918731_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare! Mi-am scos la vanzare GSR-ul pana la urma, daca aveti prieteni/cunostinte care isi doresc modelul, anuntul e pus la Threadul de Vanzari.

Spor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baga un link aici către anunț, cred ca ajută!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se desface furtunul din punctul cel mai de jos, Daca nu ma insel, cel de la iesirea din pompa de apa catre radiator. Nu uita sa desfaci dopul de la vasul de expansiune si cel de la radiator (sub carena semnal dreapta).

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Așa să mai fie întreținut topicul ăsta, vă vindeți toți motocicletele?

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutari!

am o poblema cu gsr-ul. Uneori se oprete motorul cand schimb intr-a doua indiferent daca e din prima viteza sau din a treia viteza. s-a intamplat mai des iarna si am crezut ca e din cauza frigului dar se pare ca si vara face figuri. O alta problema e ca nu imi mai afiseaza pozitia neutru. Cand schimb vitezele le arata pe toate in bird cu exceptia pozitiei Neutru.

Ati patit si voi asa? Ce solutii ati gasit? bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru faza neutru am schimbat senzorul (de neutru) un cacatis mic, nu te rupe la bani deci se rezolva usor.
Cu opritu vad ca deja se inmultesc cei care au problema asta. Dupa cum mi s-a zis de oameni cu aceiasi problema au rezolvat pe sub mana sa ma exprim asa dezactivand senzorul de la maneta ambreaj si a disparut problema. Practic cam scoti o mufa, nu rezolva cu adevarat problema dar nu se mai intampla.

Eu personal nu m-am ocupat de buba ca geserica sta la pastrare in garaj si calaresc doar pertrolierul.

Poate o sa ne mai lamureasca colegii.
Tin sa mentionez ca eu am luat motoru' nou in 2007 si acum are ceva de genu 70K, dar dupa cum ziceam e la pastrare de 2 ani sau ceva.. de atuncea nu a vazut mai mult de 2K.
Ce vroiam sa zic cu asta e ca stiu servisarea din prima zi.. evident, nu au fost niciodata probleme mecanice, doar revizii si evident inlocuire consumabile la timp sau inainte.

Pareri, sugestii, reclamatii, rezolvari?

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc de sfat! ai avut dreptate, dupa ce am scos mufa de la ambreiaj nu s-a mai oprit subit in trafic. Sa vedem cat o sa mearga asa! Bafta!


» Post actualizat in 04 Aug 2017 16:50

intrebare pt cei care au sau au avut gsr> ai reusit sa va apecati cu gsr-ul si sa mancati tot cauciucul? Eu oricat de mult incerc tot imi ramane 1cm pe stanga si 1.5 cm pe dreapta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ai reusit sa va apecati cu gsr-ul si sa mancati tot cauciucul? Eu oricat de mult incerc tot imi ramane 1cm pe stanga si 1.5 cm pe dreapta!

pff.. cred ca intrebarea trebuie pusa altcumva..

 

dar raspunsul la intrebare e da :) conteaza ce gume, ce presiune, ce "skilluri"

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc de sfat! ai avut dreptate, dupa ce am scos mufa de la ambreiaj nu s-a mai oprit subit in trafic. Sa vedem cat o sa mearga asa! Bafta!

» Post actualizat in 04 Aug 2017 16:50intrebare pt cei care au sau au avut gsr> ai reusit sa va apecati cu gsr-ul si sa mancati tot cauciucul? Eu oricat de mult incerc tot imi ramane 1cm pe stanga si 1.5 cm pe dreapta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, merge să le dai capăt cu GSR-ul :D, dar da, depinde și ce anvelope ai puse!

Ai mare grijă în ce mediu forțezi si exersezi virajele luate ceva mai...sport! Ai putea să îți testezi limitele pe circuit să nu care cumva să ai surprize. Plăcerea nu e întotdeauna genunchiul jos, capăt la cauciucuri și top speed! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

multumesc de sfat! ai avut dreptate, dupa ce am scos mufa de la ambreiaj nu s-a mai oprit subit in trafic. Sa vedem cat o sa mearga asa! Bafta!

» Post actualizat in 04 Aug 2017 16:50intrebare pt cei care au sau au avut gsr> ai reusit sa va apecati cu gsr-ul si sa mancati tot cauciucul? Eu oricat de mult incerc tot imi ramane 1cm pe stanga si 1.5 cm pe dreapta!

Parerea mea ca pana nu te imprietenesti cu el nu prea poti sa ii dai capat la guma.Eu cand l-am luat aveam corsa pe el si aveam chicken strips dar dupa ceva vreme am dus michelinu capat.post-72160-0-52183500-1502130670_thumb.jpgpost-72160-0-25220800-1502130692_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parerea mea ca pana nu te imprietenesti cu el nu prea poti sa ii dai capat la guma.Eu cand l-am luat aveam corsa pe el si aveam chicken strips dar dupa ceva vreme am dus michelinu capat.attachicon.gifcorsa.jpgattachicon.gifmichelin.jpg

exact cum ai tu anvelopa din prima poza asa e si la mine. Eu am pe spate un Metzeler M3 care cere schimbat. Ma gandesc la MIchelin Pilot Road 2 sau Metzeler M5! Tu ce ai pus de la Michelin?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...