demian Posted August 13, 2017 Share Posted August 13, 2017 Parerea mea ca pana nu te imprietenesti cu el nu prea poti sa ii dai capat la guma.Eu cand l-am luat aveam corsa pe el si aveam chicken strips dar dupa ceva vreme am dus michelinu capat.corsa.jpgmichelin.jpg exact cum ai tu anvelopa din prima poza asa e si la mine. Eu am pe spate un Metzeler M3 care cere schimbat. Ma gandesc la MIchelin Pilot Road 2 sau Metzeler M5! Tu ce ai pus de la Michelin? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
niku 87 Posted August 14, 2017 Share Posted August 14, 2017 Am pus Pilot power simplu.Am vrut 2ct dar nu au avut pe stoc si nu am mai avut eu rabdare.In principiu sunt multumit de el Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bogdanski Posted August 17, 2017 Share Posted August 17, 2017 Am pus Pilot power simplu.Am vrut 2ct dar nu au avut pe stoc si nu am mai avut eu rabdare.In principiu sunt multumit de el Eu am asteptat dupa 2CT si pot spune ca sunt foarte multumit. Venind de pe Pirelli am simtit o diferenta uriasa...parca aveam alta motoreta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
banat rider Posted August 17, 2017 Share Posted August 17, 2017 (edited) vand lowering kit (kit coborare ) ptr suzuki gsr 600 2006-2010 ptr persoane mici de statura . coboara inaltimea seii cu 30 mm , pret 50 euro .tel 0724552088 Sebastian .detalii aici ..https://www.mizu-shop.de/en/motorbike-parts/chassis-technology/lowering-kits/MIZU-lowering-kit-3020206.html Edited August 17, 2017 by banat rider Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZBENG Posted August 28, 2017 Share Posted August 28, 2017 O aripa fata pentru GSR are careva? Pe la dezmembrari nu am avut succes... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
teby05 Posted September 4, 2017 Share Posted September 4, 2017 daca va rog frumos cine are tobe sport imi poate da dimensiuni de la teava de legatura...dau o bere ...o lada etc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ahile Posted September 12, 2017 Share Posted September 12, 2017 Nu-s prea forumisti gsr-istii...te-as fi ajutat, dar nu am tobe sport pe ea. Sper ca ai gasit. Spor! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZBENG Posted September 14, 2017 Share Posted September 14, 2017 Salutare dragi colegi, Am nevoie de o informatie. Vreau sa inlocuiesc rulmetii de la jug, dar nu reusesc sa imi dau seama cum se desface jugul superior de pe cadru. Are buza asta la blocatorul de contact si nu ii permite sa iasa in afara. Din ce am observat, contactul (implicit bucata aia mare de metal) are 2 suruburi care par a se desface pe dedesubt, adica ar trebui sa dau jos filtrul de aer si carcasa acestuia ca sa am acces la ele. Chiar atat de complicat e de schimbat rulmentii? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ahile Posted September 14, 2017 Share Posted September 14, 2017 Salut! Air box-ul se da jos foarte usor, eu l-am mai scos, zic sa il scoti si sa vezi daca reusesti dupa manevra. Apropo, ce simptome avea de vrei sa schimbi rulmentii de jug?(asta in cazul in care nu e vorba de o cazatura) Spor! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZBENG Posted September 14, 2017 Share Posted September 14, 2017 O cazatura si s-a impins 20mm jugul inferior. Chiar atat de complicata sa fie toata treaba? In manualul de service nu am gasit procedura. Ma rog, am gasit dar nu scrie nimic de blocatorul de ghidon si din cate stiu eu, toate GSR-urile au blocaj. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ahile Posted September 15, 2017 Share Posted September 15, 2017 Pare rau sa aud de cazatura...s-a lasat cu mai multe daune? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZBENG Posted September 16, 2017 Share Posted September 16, 2017 Motorul a scapat mai ieftin decat mine, ma chinui cu recuperarea de la o fractura de metatarsian... Pana la urma am reusit sa desfac jugul, trebuie dat jos airboxul si este acces la suruburile de la blocatorul de ghidon. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ahile Posted September 16, 2017 Share Posted September 16, 2017 Recuperare usoara in continuare si ma bucur daca spui ca ai reusit sa desfaci jugul. » Post actualizat in 18 Sep 2017 08:05Cei care mai sunteti pe thread-ul asta, nu stiti persoane care ar fi interesate de GSR 2007? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
axxo Posted October 21, 2017 Share Posted October 21, 2017 multumesc de sfat! ai avut dreptate, dupa ce am scos mufa de la ambreiaj nu s-a mai oprit subit in trafic. Sa vedem cat o sa mearga asa! Bafta! » Post actualizat in 04 Aug 2017 16:50 intrebare pt cei care au sau au avut gsr> ai reusit sa va apecati cu gsr-ul si sa mancati tot cauciucul? Eu oricat de mult incerc tot imi ramane 1cm pe stanga si 1.5 cm pe dreapta! Se poate! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
demian Posted October 27, 2017 Share Posted October 27, 2017 Se poate! 20160815_154151.jpg Frumos! Asa as vrea sa fie si la mine! Cum ai reusit! Ai iesit tare in curba? La mine problema in curbe e ca nu ma aplec de la inceputul curbei, ma aplec cum ar veni la jumatatea ei! » Post actualizat in 27 Oct 2017 12:57 Saptamana trecuta am schimbat si eu incaltarile. Pe fata am pus Pilot POWER 2CT(soft pe magini, medium pe mijloc) si pe spate am pus Pilot Road 2 ct (hard pe mijloc si medium pe laterale). As avea cateva observatii: Gsr-ul e alta moto cu MIchelin. Intru in viraj cu cel putin 5 km in plus, daca la o curba de 90 de grade intram cu 50-55 km-h acum merg cu 60. La acelasi grad de inclinare moto ia curba mai strans, e incredibil. Indiferent de starea asfaltului moto nu joaca de loc, inainte cand ma urcam cu roata spate pe mercaj il simteam, acum nu simt nici cea mai mica trepidatie. Moto se simte mult mai maleabila si se duce singura oriunde vrei. Inca nu am dat cauciucul spate jos cu totul, mai are chicken stripes dar sunt increzator. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zimbrutza Posted October 27, 2017 Share Posted October 27, 2017 Sa vezi cand o sa pui cauciucuri cu adevarat moi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nimeni Altu' Posted October 30, 2017 Share Posted October 30, 2017 A modificat cineva de pe aici evacuarea originala? Ma refer strict la finala. Multumesc anticipat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
axxo Posted October 30, 2017 Share Posted October 30, 2017 A modificat cineva de pe aici evacuarea originala? Ma refer strict la finala. Multumesc anticipat. Eu am in plan sa o modific pentru sezonul urmator. Ideea era sa cumpar o alta finala originala de la dezmembrari si sa o "stric" pe aia. Doar ca baietii cu dezmembrarile au preturi cam piperate pt o toba finala originala....iti dai seama ca mi s-a cerut si 500 de lei pe una ) (doar toba finala)....e absurd. Daca nu gasesc una la pret mai corect o modific pe a mea. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nimeni Altu' Posted October 30, 2017 Share Posted October 30, 2017 La 500 , mai pui 500 si iei ceva de carbon . Bine ca cea mai ieftina ar fi gpr-ul (1200/1400ron ) . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tornada Posted October 30, 2017 Share Posted October 30, 2017 A modificat cineva de pe aici evacuarea originala? Ma refer strict la finala. Multumesc anticipat. Dacă te apuci să citești întreg topicul, ai să găsești vreo 2 useri care au făcut asta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZBENG Posted January 21, 2018 Share Posted January 21, 2018 Ca tot vine sezonul si trebuie sa ne pregatim... mi s-a blocat becul pe faza lunga, o fi ceva de la bec, o fi de la switch? In bord se aprinde faza lunga doar cand actionez switchul. Ce metoda de verificare ar fi? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TNG Posted January 21, 2018 Share Posted January 21, 2018 Verifica in prima faza becul,dupa care intrerupatorul de faza scurta/faza lunga si cel de flash. Daca totul este ok ramane releul care a ramas lipit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rrcosmin Posted February 2, 2018 Share Posted February 2, 2018 Noroc la gsr-isti. Dupa ce mi-am vandut hornetelul , mi-am cumprat un gsr 600 din 2007. Pe hornet avea o toba scurta, gen leo vince, ce urla prea frumos. Pe asta am toba originala. Caut de cateva zile pe site-urile romanesti dar nu gasesc decat akrapovic la 1000euro, arrow si el tot pe acolo. Ceva mai ok la bani, din ce am gasit ar fi un dominator la 370 euro dar uitandu-ma pe yt. nu-mi place cum suna. Stiti unde as putea gasi un leo vince, gpr (am vazut ca suna destul de bine) sau ceva mai ok pana in 400-500 de euro? Merci » Post actualizat in 11 Feb 2018 10:24La Trip1 arata km totali ai motocicletei? Multumesc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
demian Posted March 8, 2018 Share Posted March 8, 2018 salutari! azi am dus gsr/ul la mecanic, se pare ca ii trebuie facuta sincrinizarea supapelor. La inceput moto se oprea cand trageam de ambreiaj iar acum se opreste motorul de fiecare data cand schimb treapta din mare in mica. am cautat pe forumuri si am vb cu suzuki iar motarelor noastre le trebuie o sincronizare intre 23 de mii si 30 de mii. Timpul de lucru e cam 4 sau 5 ore deci vreo 350 de euro aici in Barcelona. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TNG Posted March 8, 2018 Share Posted March 8, 2018 Nu te ajuta sincronizarea la problema ta! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.