demian Posted March 8, 2018 Share Posted March 8, 2018 pe toate forumurile si mecanicul de la suzuki mi-a zis ca asta trebuie, cica e un motor de gsxr pus pe moto naked. Daca la gsxr supapa e de carbon la gsr e de aluminiu si necesita o sincronizare la 30 de mii. acum sper sa fie asta si sa nu platesc 350 de euro degeaba.! Am sa vad vineri dupa ce ridic motorul de la el! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TNG Posted March 8, 2018 Share Posted March 8, 2018 Ok,daca mecanicul a zis ca sincronizarea rezolva problema..atunci asa o fi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
demian Posted March 8, 2018 Share Posted March 8, 2018 se pare ca e o problema frecventa la gsr si singura modalitate de reparare e sincronizarea! tu ai avut problema asta si ai rezolvat altfel? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TNG Posted March 9, 2018 Share Posted March 9, 2018 Este problema frecventa,este adevarat! Dar in functie de anul de fabricatie, si piata pentru care a fost produsa motocicleta,anumite modele au o problema in soft..pe care o studiez de mai mult timp. Pentru anumite modele am reusit sa elimin problema ..la altele nu. Dar cum am spus..daca mecanicul de la Suzuki a spus ca sincronizarea corpului de injectie rezolva problema,atunci asa o fi,si ai scapat. Dar posibil "sincronizarea ta de care spui" sa fie de fapt reglajul jocurilor de la supape...care imbunatateste comportamentul motorului daca nu a fost facuta de multi km...dar nu o sa rezolve problema cu opritul motorului pe decelerare,si cand strangi maneta de ambreiaj. Dar poate ai unmodel de ECU care nu are probleme si atunci este vorba doar de hardware,nu si de software Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
leopold Posted March 11, 2018 Share Posted March 11, 2018 Este problema frecventa,este adevarat! Dar in functie de anul de fabricatie, si piata pentru care a fost produsa motocicleta,anumite modele au o problema in soft..pe care o studiez de mai mult timp. Pentru anumite modele am reusit sa elimin problema ..la altele nu. Â Poti detalia nitel subiectul? A mea cred ca are, sa zicem, jumatate de problema. E uneori vag enervanta, de asta nu insist s-o caut. Daca e rezolvare relativ simpla, poate totusi merita efortul... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TNG Posted March 11, 2018 Share Posted March 11, 2018 Te rog intreba ce anume vrei sa stii,si iti voi raspunde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
leopold Posted March 11, 2018 Share Posted March 11, 2018 Te rog intreba ce anume vrei sa stii,si iti voi raspunde. Â GSR 600 an 2007, uneori cand strang ambreiajul moare motorul. De obicei cand e rece, nu e 100%, poate sa faca si la cald, insa mai rar. Bujii noi, filtru de aer si combustibil ok. Sa fie problema de ECU? Daca da, e costisitor de rezolvat? Â Cum spuneam, m-am obisnuit... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TNG Posted March 11, 2018 Share Posted March 11, 2018 Daca tot sistemul de injectie este in stare ok,verificat,reglat...atunci da..este problema de soft. Se poate resofta si muta softul in alta parte a memoriei interne. Depinde acum si de ce cod ai pe ECU. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
leopold Posted March 11, 2018 Share Posted March 11, 2018 Dupa ce o incalt cu gume noi si-i fac toaleta de primavara, poate te pot deranja sa vorbim mai la concret? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TNG Posted March 11, 2018 Share Posted March 11, 2018 Daca tot sistemul de injectie este in stare ok,verificat,reglat...atunci da..este problema de soft. Se poate resofta si muta softul in alta parte a memoriei interne. Depinde acum si de ce cod ai pe ECU. In 90%din cazuri problema sa rezolvat. Am avut totusi si un mic procent care nu a vrut sa raspunda la" tratament" Se pare ca functia de "deceleration fuel cut" care a fost gandita pentru economie de carburant..are o problema.Ea este gandita sa taie injectia de fuel in decelerare,pana ajunge la 2000RPM.Se pare ca uneori,nu mai reia injectia indiferent daca ajunge,sau scade sub 2000RPM. Spun asta pentru ca am logat date de la motor live pe o moto cu probleme,si am vazut ca atunci cand moto se opreste(aleatoriu) in decelerare sau la actionarea ambreiajului..injectia de combustibil nu mai este reluata la 2000RMP.... Sper ca am fost destul de explicit si sa inteles problema! Cu respect TNG! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
leopold Posted March 11, 2018 Share Posted March 11, 2018 (edited) Daca tot sistemul de injectie este in stare ok,verificat,reglat...atunci da..este problema de soft. Se poate resofta si muta softul in alta parte a memoriei interne. Depinde acum si de ce cod ai pe ECU. In 90%din cazuri problema sa rezolvat. Am avut totusi si un mic procent care nu a vrut sa raspunda la" tratament" Se pare ca functia de "deceleration fuel cut" care a fost gandita pentru economie de carburant..are o problema.Ea este gandita sa taie injectia de fuel in decelerare,pana ajunge la 2000RPM.Se pare ca uneori,nu mai reia injectia indiferent daca ajunge,sau scade sub 2000RPM. Spun asta pentru ca am logat date de la motor live pe o moto cu probleme,si am vazut ca atunci cand moto se opreste(aleatoriu) in decelerare sau la actionarea ambreiajului..injectia de combustibil nu mai este reluata la 2000RMP.... Sper ca am fost destul de explicit si sa inteles problema! Cu respect TNG!  Prin la concret am vrut sa zic diagnoza + tentativa de rezolvare pe mobra mea  LE. Si da, seamana cu ce vad la mobra. Edited March 11, 2018 by leopold Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
demian Posted March 12, 2018 Share Posted March 12, 2018 nu stiu ce sa mai zic de modelul asta! am facut reglaful valvelor, bujii noi si filtru nou si GSR-ul e cu totul alta motocicleta. Nu mai e asa de puturoasa in turatii joase si pare mai sprintena. Ieri am facut cam 300 de km cu ea si am ramas surpins de nervozitatea ei. Referitor la moartea subita a motorului se pare ca acum nu mai are problema asta dar mecanicul mi-a zis ca in urma diagnozei inca imi apar doua erori P 0110-H (temperatura aerului pe admisie e gresita ) si P1650. Mecanicul zice ca ar trebui inlocuit tot corpul de injectie iar asta costa scump rau de tot! Sa vad cat tine fericirea ! Bafta multa si multumesc TNG pentru rabdare si informatiile pretioase! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TNG Posted March 12, 2018 Share Posted March 12, 2018 Daca faptul ca starea tehnica este ok,adica asa cum a iesit din fabrica, si se pare ca este vioaie,sunt curios ce mai zici dupa ce ai un ECU resoftat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
demian Posted March 19, 2018 Share Posted March 19, 2018 Daca faptul ca starea tehnica este ok,adica asa cum a iesit din fabrica, si se pare ca este vioaie,sunt curios ce mai zici dupa ce ai un ECU resoftat. sincer sa fiu ma gandeam sa schimb mobra dupa doi ani, ma cam plictisisem de ea dar acum....wow! trebuie sa fiu atent cu manerul din dreapta ca se duce pe rosu una doua! Am sa vad daca se mai opreste mootul pe deccelerare sau nu! pana acum am bagat vreo 500 km in doua zile si nu s-a oprit niciodata! Eu personal recomand reglajul supapelor la GSR, e mult de munca si anevoios dar isi merita toti banii! » Post actualizat in 21 Mar 2018 21:53 in luna martie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrei24p Posted April 7, 2018 Share Posted April 7, 2018 Oare daca imi montez genti laterale, mai este loc si pt pasager? Sau depinde si de genti? Nu am mai avut pana acum... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tornada Posted April 7, 2018 Share Posted April 7, 2018 Evident ca depinde și de genți! Oricum, dacă ar fi unele de care pasagerul să nu mai aibă loc, parcă ar fi prea de tot pentru aliura ușor sportivă a naked-ului ăsta! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hora09 Posted April 8, 2018 Share Posted April 8, 2018 Oare daca imi montez genti laterale, mai este loc si pt pasager? nu, daca montezi gentile pe saua din spate  stai fara grija ca e loc si de genti si de pasager(a) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pepene Posted July 26, 2018 Share Posted July 26, 2018 Salut. Imi poate da cineva o poza cum arata si niste dimensiuni la un suport de topcase. Nu am gasit nimic la dezmembrari zilele astea si de comandat nu imi ajunge in timp util. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrei24p Posted August 4, 2018 Share Posted August 4, 2018 Recent, a inceput sa imi apara o mica problema. Se intampla foarte random si de obicei cu motorul cald, si dispare tot random in timpul mersului. Uneori cand decelerez usor se infaneaza foarte tare. Daca o decelerez tare adica duc brusc mansonul de acceleratie pe zero, se decelereaza normal. Se intampla doar daca incerc lent. Am patit in mai multe viteze nu doar in una. Am incercat si sa o opresc si sa o pornesc din nou dar nu se rezolva. A mai pateste cineva asa? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tornada Posted August 4, 2018 Share Posted August 4, 2018 Adica intra in frana de motor? Probabil se opreste motorul in mers, nu? Sau cum, ca nu inteleg? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrei24p Posted August 4, 2018 Share Posted August 4, 2018 Frana de motor este foarte puternica, mai puternica decat in mod normal. Motorul nu se opreste. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
leopold Posted August 5, 2018 Share Posted August 5, 2018 Daca tragi ambreiajul, ce face motorul? in cate ture se duce? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baxxter Posted December 13, 2018 Share Posted December 13, 2018 Geniala asta cu staniolul. Darwin awards. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucian_M Posted December 13, 2018 Share Posted December 13, 2018 (edited) Nu ma pot abtine: cum sa infasori in staniol contactele electrice? Adica sa faci punte intre ele?! Cine te-a invatat asa?! Â Totusi banuiesc ca e vrajeala, adica e caterinca totala. Edited December 13, 2018 by Lucian_M Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucian_M Posted December 14, 2018 Share Posted December 14, 2018 (edited) Apoi e nasol daca ai facut faza asta... Recomandarea mea (de minitehnicus-wannabe, care lucreaza la mobra lui si ale altora, ocazional) ar fi sa iei la puricat instalatia electrica. Verifica sigurantele, in prima faza. Verifica si soclurile (conectorii electrici), desfa carenele si cauta sa nu fie ceva prajit rau pe undeva. Daca gasesti urme de ars/prajit pe undeva, curata si eventual pune alti papuci (izolati). Cu un multimetru verifica si continuitatea cablurilor. Daca nimic din toate astea nu da rezultate (banuiesc ca nu ai mufa de diagnoza si oricum nu te-ar ajuta, daca nu ai curent pe nicaieri), cauta un electrician auto/moto. Verifica totusi si cu alta baterie, verifica bornele, cablurile care duc de la ea si daca nu cumva e vreo siguranta pe firul de plus. Ia la puricat toata instalatia, e iarna acum si, daca ai o mica incapere incalzita, treaba ar trebui sa decurga oarecum lejer). As verifica un pic si butonul de contact. Sper ca n-am dat sfaturi aiurea, dar te adaptezi. Succes! Edited December 14, 2018 by Lucian_M Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.