Jump to content

SUZUKI GSR600


bubucaty
 Share

Recommended Posts

pe toate forumurile si mecanicul de la suzuki mi-a zis ca asta trebuie, cica e un motor de gsxr pus pe moto naked. Daca la gsxr supapa e de carbon la gsr e de aluminiu si necesita o sincronizare la 30 de mii. acum sper sa fie asta si sa nu platesc 350 de euro degeaba.! :eek: Am sa vad vineri dupa ce ridic motorul de la el!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Este problema frecventa,este adevarat!

Dar in functie de anul de fabricatie, si piata pentru care a fost produsa motocicleta,anumite modele au o problema in soft..pe care o studiez de mai mult timp.

Pentru anumite modele am reusit sa elimin problema ..la altele nu.

Dar cum am spus..daca mecanicul de la Suzuki a spus ca sincronizarea corpului de injectie rezolva problema,atunci asa o fi,si ai scapat. :hug: Dar posibil "sincronizarea ta de care spui" sa fie de fapt reglajul jocurilor de la supape...care imbunatateste comportamentul motorului daca nu a fost facuta de multi km...dar nu o sa rezolve problema cu opritul motorului pe decelerare,si cand strangi maneta de ambreiaj. :peace:

Dar poate ai unmodel de ECU care nu are probleme si atunci este vorba doar de hardware,nu si de software :hug:

Link to comment
Share on other sites

Este problema frecventa,este adevarat!

Dar in functie de anul de fabricatie, si piata pentru care a fost produsa motocicleta,anumite modele au o problema in soft..pe care o studiez de mai mult timp.

Pentru anumite modele am reusit sa elimin problema ..la altele nu.

 

Poti detalia nitel subiectul? A mea cred ca are, sa zicem, jumatate de problema. E uneori vag enervanta, de asta nu insist s-o caut. Daca e rezolvare relativ simpla, poate totusi merita efortul...

Link to comment
Share on other sites

Te rog intreba ce anume vrei sa stii,si iti voi raspunde.

 

GSR 600 an 2007, uneori cand strang ambreiajul moare motorul. De obicei cand e rece, nu e 100%, poate sa faca si la cald, insa mai rar. Bujii noi, filtru de aer si combustibil ok.

Sa fie problema de ECU? Daca da, e costisitor de rezolvat?

 

Cum spuneam, m-am obisnuit...

Link to comment
Share on other sites

Daca tot sistemul de injectie este in stare ok,verificat,reglat...atunci da..este problema de soft. Se poate resofta si muta softul in alta parte a memoriei interne. Depinde acum si de ce cod ai pe ECU.

Link to comment
Share on other sites

Daca tot sistemul de injectie este in stare ok,verificat,reglat...atunci da..este problema de soft. Se poate resofta si muta softul in alta parte a memoriei interne. Depinde acum si de ce cod ai pe ECU.

In 90%din cazuri problema sa rezolvat. Am avut totusi si un mic procent care nu a vrut sa raspunda la" tratament" Se pare ca functia de "deceleration fuel cut" care a fost gandita pentru economie de carburant..are o problema.Ea este gandita sa taie injectia de fuel in decelerare,pana ajunge la 2000RPM.Se pare ca uneori,nu mai reia injectia indiferent daca ajunge,sau scade sub 2000RPM. Spun asta pentru ca am logat date de la motor live pe o moto cu probleme,si am vazut ca atunci cand moto se opreste(aleatoriu) in decelerare sau la actionarea ambreiajului..injectia de combustibil nu mai este reluata la 2000RMP....

Sper ca am fost destul de explicit si sa inteles problema!

Cu respect TNG!

Link to comment
Share on other sites

Daca tot sistemul de injectie este in stare ok,verificat,reglat...atunci da..este problema de soft. Se poate resofta si muta softul in alta parte a memoriei interne. Depinde acum si de ce cod ai pe ECU.

In 90%din cazuri problema sa rezolvat. Am avut totusi si un mic procent care nu a vrut sa raspunda la" tratament" Se pare ca functia de "deceleration fuel cut" care a fost gandita pentru economie de carburant..are o problema.Ea este gandita sa taie injectia de fuel in decelerare,pana ajunge la 2000RPM.Se pare ca uneori,nu mai reia injectia indiferent daca ajunge,sau scade sub 2000RPM. Spun asta pentru ca am logat date de la motor live pe o moto cu probleme,si am vazut ca atunci cand moto se opreste(aleatoriu) in decelerare sau la actionarea ambreiajului..injectia de combustibil nu mai este reluata la 2000RMP....

Sper ca am fost destul de explicit si sa inteles problema!

Cu respect TNG!

 

Prin la concret am vrut sa zic diagnoza + tentativa de rezolvare pe mobra mea :)

 

LE. Si da, seamana cu ce vad la mobra.

Edited by leopold
Link to comment
Share on other sites

nu stiu ce sa mai zic de modelul asta! am facut reglaful valvelor, bujii noi si filtru nou si GSR-ul e cu totul alta motocicleta. Nu mai e asa de puturoasa in turatii joase si pare mai sprintena. Ieri am facut cam 300 de km cu ea si am ramas surpins de nervozitatea ei. Referitor la moartea subita a motorului se pare ca acum nu mai are problema asta dar mecanicul mi-a zis ca in urma diagnozei inca imi apar doua erori P 0110-H (temperatura aerului pe admisie e gresita ) si P1650. Mecanicul zice ca ar trebui inlocuit tot corpul de injectie iar asta costa scump rau de tot! Sa vad cat tine fericirea ! Bafta multa si multumesc TNG pentru rabdare si informatiile pretioase!

Link to comment
Share on other sites

Daca faptul ca starea tehnica este ok,adica asa cum a iesit din fabrica, si se pare ca este vioaie,sunt curios ce mai zici dupa ce ai un ECU resoftat.

sincer sa fiu ma gandeam sa schimb mobra dupa doi ani, ma cam plictisisem de ea dar acum....wow! trebuie sa fiu atent cu manerul din dreapta ca se duce pe rosu una doua! Am sa vad daca se mai opreste mootul pe deccelerare sau nu! pana acum am bagat vreo 500 km in doua zile si nu s-a oprit niciodata! Eu personal recomand reglajul supapelor la GSR, e mult de munca si anevoios dar isi merita toti banii!

» Post actualizat in 21 Mar 2018 21:53

in luna martie

post-92656-0-08927300-1521669145_thumb.jpeg

post-92656-0-93533300-1521669201_thumb.jpeg

post-92656-0-69884100-1521669226_thumb.jpeg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Evident ca depinde și de genți! Oricum, dacă ar fi unele de care pasagerul să nu mai aibă loc, parcă ar fi prea de tot pentru aliura ușor sportivă a naked-ului ăsta!

Link to comment
Share on other sites

Oare daca imi montez genti laterale, mai este loc si pt pasager?

nu, daca montezi gentile pe saua din spate :)

 

stai fara grija ca e loc si de genti si de pasager(a)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Salut. Imi poate da cineva o poza cum arata si niste dimensiuni la un suport de topcase. Nu am gasit nimic la dezmembrari zilele astea si de comandat nu imi ajunge in timp util.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Recent, a inceput sa imi apara o mica problema. Se intampla foarte random si de obicei cu motorul cald, si dispare tot random in timpul mersului. Uneori cand decelerez usor se infaneaza foarte tare. Daca o decelerez tare adica duc brusc mansonul de acceleratie pe zero, se decelereaza normal. Se intampla doar daca incerc lent. Am patit in mai multe viteze nu doar in una. Am incercat si sa o opresc si sa o pornesc din nou dar nu se rezolva.

A mai pateste cineva asa?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Nu ma pot abtine: cum sa infasori in staniol contactele electrice? Adica sa faci punte intre ele?! Cine te-a invatat asa?!

 

Totusi banuiesc ca e vrajeala, adica e caterinca totala.

Edited by Lucian_M
Link to comment
Share on other sites

Apoi e nasol daca ai facut faza asta...

Recomandarea mea (de minitehnicus-wannabe, care lucreaza la mobra lui si ale altora, ocazional) ar fi sa iei la puricat instalatia electrica. Verifica sigurantele, in prima faza. Verifica si soclurile (conectorii electrici), desfa carenele si cauta sa nu fie ceva prajit rau pe undeva. Daca gasesti urme de ars/prajit pe undeva, curata si eventual pune alti papuci (izolati). Cu un multimetru verifica si continuitatea cablurilor. Daca nimic din toate astea nu da rezultate (banuiesc ca nu ai mufa de diagnoza si oricum nu te-ar ajuta, daca nu ai curent pe nicaieri), cauta un electrician auto/moto. Verifica totusi si cu alta baterie, verifica bornele, cablurile care duc de la ea si daca nu cumva e vreo siguranta pe firul de plus. Ia la puricat toata instalatia, e iarna acum si, daca ai o mica incapere incalzita, treaba ar trebui sa decurga oarecum lejer). As verifica un pic si butonul de contact.

Sper ca n-am dat sfaturi aiurea, dar te adaptezi. Succes!

Edited by Lucian_M
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...