Jump to content
Sign in to follow this  
bubucaty

SUZUKI GSR600

Recommended Posts

Ok,daca mecanicul a zis ca sincronizarea rezolva problema..atunci asa o fi.😉

Share this post


Link to post
Share on other sites

se pare ca e o problema frecventa la gsr si singura modalitate de reparare e sincronizarea! tu ai avut problema asta si ai rezolvat altfel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este problema frecventa,este adevarat!

Dar in functie de anul de fabricatie, si piata pentru care a fost produsa motocicleta,anumite modele au o problema in soft..pe care o studiez de mai mult timp.

Pentru anumite modele am reusit sa elimin problema ..la altele nu.

Dar cum am spus..daca mecanicul de la Suzuki a spus ca sincronizarea corpului de injectie rezolva problema,atunci asa o fi,si ai scapat. :hug: Dar posibil "sincronizarea ta de care spui" sa fie de fapt reglajul jocurilor de la supape...care imbunatateste comportamentul motorului daca nu a fost facuta de multi km...dar nu o sa rezolve problema cu opritul motorului pe decelerare,si cand strangi maneta de ambreiaj. :peace:

Dar poate ai unmodel de ECU care nu are probleme si atunci este vorba doar de hardware,nu si de software :hug:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este problema frecventa,este adevarat!

Dar in functie de anul de fabricatie, si piata pentru care a fost produsa motocicleta,anumite modele au o problema in soft..pe care o studiez de mai mult timp.

Pentru anumite modele am reusit sa elimin problema ..la altele nu.

 

Poti detalia nitel subiectul? A mea cred ca are, sa zicem, jumatate de problema. E uneori vag enervanta, de asta nu insist s-o caut. Daca e rezolvare relativ simpla, poate totusi merita efortul...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te rog intreba ce anume vrei sa stii,si iti voi raspunde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te rog intreba ce anume vrei sa stii,si iti voi raspunde.

 

GSR 600 an 2007, uneori cand strang ambreiajul moare motorul. De obicei cand e rece, nu e 100%, poate sa faca si la cald, insa mai rar. Bujii noi, filtru de aer si combustibil ok.

Sa fie problema de ECU? Daca da, e costisitor de rezolvat?

 

Cum spuneam, m-am obisnuit...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca tot sistemul de injectie este in stare ok,verificat,reglat...atunci da..este problema de soft. Se poate resofta si muta softul in alta parte a memoriei interne. Depinde acum si de ce cod ai pe ECU.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa ce o incalt cu gume noi si-i fac toaleta de primavara, poate te pot deranja sa vorbim mai la concret?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca tot sistemul de injectie este in stare ok,verificat,reglat...atunci da..este problema de soft. Se poate resofta si muta softul in alta parte a memoriei interne. Depinde acum si de ce cod ai pe ECU.

In 90%din cazuri problema sa rezolvat. Am avut totusi si un mic procent care nu a vrut sa raspunda la" tratament" Se pare ca functia de "deceleration fuel cut" care a fost gandita pentru economie de carburant..are o problema.Ea este gandita sa taie injectia de fuel in decelerare,pana ajunge la 2000RPM.Se pare ca uneori,nu mai reia injectia indiferent daca ajunge,sau scade sub 2000RPM. Spun asta pentru ca am logat date de la motor live pe o moto cu probleme,si am vazut ca atunci cand moto se opreste(aleatoriu) in decelerare sau la actionarea ambreiajului..injectia de combustibil nu mai este reluata la 2000RMP....

Sper ca am fost destul de explicit si sa inteles problema!

Cu respect TNG!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca tot sistemul de injectie este in stare ok,verificat,reglat...atunci da..este problema de soft. Se poate resofta si muta softul in alta parte a memoriei interne. Depinde acum si de ce cod ai pe ECU.

In 90%din cazuri problema sa rezolvat. Am avut totusi si un mic procent care nu a vrut sa raspunda la" tratament" Se pare ca functia de "deceleration fuel cut" care a fost gandita pentru economie de carburant..are o problema.Ea este gandita sa taie injectia de fuel in decelerare,pana ajunge la 2000RPM.Se pare ca uneori,nu mai reia injectia indiferent daca ajunge,sau scade sub 2000RPM. Spun asta pentru ca am logat date de la motor live pe o moto cu probleme,si am vazut ca atunci cand moto se opreste(aleatoriu) in decelerare sau la actionarea ambreiajului..injectia de combustibil nu mai este reluata la 2000RMP....

Sper ca am fost destul de explicit si sa inteles problema!

Cu respect TNG!

 

Prin la concret am vrut sa zic diagnoza + tentativa de rezolvare pe mobra mea :)

 

LE. Si da, seamana cu ce vad la mobra.

Edited by leopold

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu stiu ce sa mai zic de modelul asta! am facut reglaful valvelor, bujii noi si filtru nou si GSR-ul e cu totul alta motocicleta. Nu mai e asa de puturoasa in turatii joase si pare mai sprintena. Ieri am facut cam 300 de km cu ea si am ramas surpins de nervozitatea ei. Referitor la moartea subita a motorului se pare ca acum nu mai are problema asta dar mecanicul mi-a zis ca in urma diagnozei inca imi apar doua erori P 0110-H (temperatura aerului pe admisie e gresita ) si P1650. Mecanicul zice ca ar trebui inlocuit tot corpul de injectie iar asta costa scump rau de tot! Sa vad cat tine fericirea ! Bafta multa si multumesc TNG pentru rabdare si informatiile pretioase!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca faptul ca starea tehnica este ok,adica asa cum a iesit din fabrica, si se pare ca este vioaie,sunt curios ce mai zici dupa ce ai un ECU resoftat.🤗

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca faptul ca starea tehnica este ok,adica asa cum a iesit din fabrica, si se pare ca este vioaie,sunt curios ce mai zici dupa ce ai un ECU resoftat.

sincer sa fiu ma gandeam sa schimb mobra dupa doi ani, ma cam plictisisem de ea dar acum....wow! trebuie sa fiu atent cu manerul din dreapta ca se duce pe rosu una doua! Am sa vad daca se mai opreste mootul pe deccelerare sau nu! pana acum am bagat vreo 500 km in doua zile si nu s-a oprit niciodata! Eu personal recomand reglajul supapelor la GSR, e mult de munca si anevoios dar isi merita toti banii!

» Post actualizat in 21 Mar 2018 21:53

in luna martie

post-92656-0-08927300-1521669145_thumb.jpeg

post-92656-0-93533300-1521669201_thumb.jpeg

post-92656-0-69884100-1521669226_thumb.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oare daca imi montez genti laterale, mai este loc si pt pasager? Sau depinde si de genti? Nu am mai avut pana acum...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evident ca depinde și de genți! Oricum, dacă ar fi unele de care pasagerul să nu mai aibă loc, parcă ar fi prea de tot pentru aliura ușor sportivă a naked-ului ăsta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oare daca imi montez genti laterale, mai este loc si pt pasager?

nu, daca montezi gentile pe saua din spate :)

 

stai fara grija ca e loc si de genti si de pasager(a)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Imi poate da cineva o poza cum arata si niste dimensiuni la un suport de topcase. Nu am gasit nimic la dezmembrari zilele astea si de comandat nu imi ajunge in timp util.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Recent, a inceput sa imi apara o mica problema. Se intampla foarte random si de obicei cu motorul cald, si dispare tot random in timpul mersului. Uneori cand decelerez usor se infaneaza foarte tare. Daca o decelerez tare adica duc brusc mansonul de acceleratie pe zero, se decelereaza normal. Se intampla doar daca incerc lent. Am patit in mai multe viteze nu doar in una. Am incercat si sa o opresc si sa o pornesc din nou dar nu se rezolva.

A mai pateste cineva asa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adica intra in frana de motor? Probabil se opreste motorul in mers, nu? Sau cum, ca nu inteleg?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frana de motor este foarte puternica, mai puternica decat in mod normal. Motorul nu se opreste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!

Vin cu 2 probleme sa va cer ajutorul:

1 - La fel ca userul demian, la viteze mai mari (70+) daca actionez ambreiajul si frana, se opreste motorul. Daca actionez doar ambreiajul, totul bine. Daca actionez doar frana (fara ambreiaj), la fel, merge brici. Am citit pe net ca ar trebui sa maresc relantiul. Acum e pe la 1100rpm. Pana ajung cu ea la doctor, ma macina problema asta. Si cum vremea e asa cum e, n am cum sa probez in mers. Aveti careva idee despre solutia asta?

2 - Motocicleta avea un contact imperfect la becul H4. Ce m-a dus pe mine capul, sa infasor cele 3 picioare ale becului cu staniol, sa circule curentu', domn'le. Am pus staniolul, am pus contactul si motocicleta a murit complet. Nu tu beculete, display, nu tu nimic. La o inspectie vizuala, o siguranta de 10A prajita. Fug la masina, scot una de acolo, o inlocuiesc...fara succes. Totul mort. Sa fie siguranta principala prajita (desi parea ok) sau am prajit CDI-ul? 

 

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geniala asta cu staniolul. Darwin awards.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ma pot abtine: cum sa infasori in staniol contactele electrice? Adica sa faci punte intre ele?! Cine te-a invatat asa?!

 

Totusi banuiesc ca e vrajeala, adica e caterinca totala.

Edited by Lucian_M

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 15 ore, Lucian_M a spus:

Nu ma pot abtine: cum sa infasori in staniol contactele electrice? Adica sa faci punte intre ele?! Cine te-a invatat asa?!

 

Totusi banuiesc ca e vrajeala, adica e caterinca totala.

Ti se pare tie cam am venit aici sa fac caterinca avand numele real la profil?

Stiam ca nu e ok dar am zis sa incerc, nu ma asteptam sa mi prajeasca toata instalatia.

Astept, totusi, informatii utile, nu labareala cum am observat ca e pe aici pe majoritatea posturilor.

Numai bine!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...