Guest petre81. Posted December 14, 2018 Share Posted December 14, 2018 Acum 4 ore, Sivu Teodor-Mihail a spus: Ti se pare tie cam am venit aici sa fac caterinca avand numele real la profil? Stiam ca nu e ok dar am zis sa incerc, nu ma asteptam sa mi prajeasca toata instalatia. Ce ai facut tu este ca si cum te-ai uita in rezervor cu bricheta, de aia "se rad" astia de tine. Punand staniol pe conectorii becului nu ai facut decat sa provoci un scurtcircuit, as zice ca de o maniera grosolana dar o sa punem asta pe seama nestiintei tale in chestiuni electrice. Nu te mai baga sa repari lucruri la care nu cunosti principiile de functionare pt ca mai rau o sa le strici. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucian_M Posted December 14, 2018 Share Posted December 14, 2018 Lasa ca stiu si eu un mecanic "bun" care a sudat rezervorul de la dacie de l-a facut ca broasca, dupa ce a zburat cativa metri. rezervorul, nu mesterul. Ala daduse cu cracii in sus cu lampa de oxiacetilena in mana! Diferenta e ca mesterul era oleaca ciupit. Bine, oleaca mai mult. Cand eram mic mai taiam si eu cu foarfeca neizolata cablurile de prin casa, bagam cuie prin prize (rar scapam descuturat), puneam mana pe masina de spalat cand functiona etc. Treburi de astea. Poate Teodor era oleaca nostalgic dupa intamplari de genul asta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baxxter Posted December 14, 2018 Share Posted December 14, 2018 Macar dupa ce ai inlocuit siguranta arsa ai dat jos staniolul, sau l-ai lasat acolo in continuare? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucian_M Posted December 14, 2018 Share Posted December 14, 2018 Ups, nu l-am mai intrebat asta, chiar nu mi-a trecut prin minte... Nota 10 pentru observatie! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucian_M Posted December 14, 2018 Share Posted December 14, 2018 N-ai pentru ce! Lasa, ca au patit altii pozne si mai mari. Unii au avut curajul sa scrie, altii nu. Nici eu n-am scris pe net ca am dat cu masina in spate de am luat mulajul unui cos de gunoi din curtea spitalului, in timp ce vorbeam la telefon. In loc de siguranta de 30 A poti pune o sarmulita, provizoriu (sau macar 3-4 lite de cupru, rasucite). Nu neapart sa porneasca motorul, dar macar sa ai curent in bord. Poti scoate eventual mufa de la far, macar de proba. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baxxter Posted December 14, 2018 Share Posted December 14, 2018 Omul a invelit in staniol soclul becului si tu il inveti sa puna sarme in locul sigurantei? Cel mai probabil e siguranta arsa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucian_M Posted December 14, 2018 Share Posted December 14, 2018 Sarmulite, care oricum au mai putin de 30A. Cu 3 lite de alea subtiri cat firul de par abia daca are 10-15 A. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucian_M Posted December 15, 2018 Share Posted December 15, 2018 Ai scapat foarte ieftin. Sper sa nu mai faci experimente. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucian_M Posted December 15, 2018 Share Posted December 15, 2018 Mai simplu e cu tobele, n-ai ce sa arzi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest john17 Posted December 15, 2018 Share Posted December 15, 2018 Cică ar mai fi fost unul care si-a schimbat uleiul golind de fapt lichidul de răcire și adăugând încă un "plin" de ulei în motor! Tot pe forumul ăsta cred că am citit. Mai bine faci cocoloașe din staniol cu care să te joci cu pisica. Dacă ai pisică. Dacă nu, joacă-te singur, e mai safe decât sa-ți iei pisică Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucian_M Posted December 15, 2018 Share Posted December 15, 2018 Hai, nu fi rau cu el, si eu am umplut (ma rog, am incercat) sistemul de racire fara sa pun surubul de la baza. Am pierdut cca 50 ml de amestec pana m-am prins ca ma stropeam pe picioare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PoliBuc Posted December 15, 2018 Share Posted December 15, 2018 Ma amuza chestia cu "cocoloasele". Revenind la treaba cu "experientele", este bine de a apela la o "parere" avizata. Succes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
demian Posted January 2, 2019 Share Posted January 2, 2019 La 13.12.2018 la 15:49, Sivu Teodor-Mihail a spus: Salutare! Vin cu 2 probleme sa va cer ajutorul: 1 - La fel ca userul demian, la viteze mai mari (70+) daca actionez ambreiajul si frana, se opreste motorul. Daca actionez doar ambreiajul, totul bine. Daca actionez doar frana (fara ambreiaj), la fel, merge brici. Am citit pe net ca ar trebui sa maresc relantiul. Acum e pe la 1100rpm. Pana ajung cu ea la doctor, ma macina problema asta. Si cum vremea e asa cum e, n am cum sa probez in mers. Aveti careva idee despre solutia asta? 2 - Motocicleta avea un contact imperfect la becul H4. Ce m-a dus pe mine capul, sa infasor cele 3 picioare ale becului cu staniol, sa circule curentu', domn'le. Am pus staniolul, am pus contactul si motocicleta a murit complet. Nu tu beculete, display, nu tu nimic. La o inspectie vizuala, o siguranta de 10A prajita. Fug la masina, scot una de acolo, o inlocuiesc...fara succes. Totul mort. Sa fie siguranta principala prajita (desi parea ok) sau am prajit CDI-ul? Multumesc! salutari! la problema nr 1 am gasit rezolvarea. Am facut sincronizarea supapelor prin martie si acum moto e ca noua. Am facut vreo 8000 de km de atunci si pana acum motorul nu s-a mai oprit niciodata. Ai sa vezi ca in timp problema va fi mai frecventa si chiar periculoasa la intrarea intr-un sens giratoriu sau la plecarea de la semafor cand actionezi ambreiajul. Pe mine era sa ma loveasca din spate pt ca motorul se oprea brusc. in interiorul supapei sunt niste pastilute care cu timpul se tocesc si trebuie schimbate. mecanicul a muncit vrei doua ore dar a muncit bine. sunt foarte multumit de Gsr si acum am vreo 40 de mii si trage din ce in ce mai bine. Bafta! vara a trecut si daca tot avem mai mult timp liber, ce rute ai facut vara asta cu gsr-ul? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nimeni Altu' Posted February 17, 2019 Share Posted February 17, 2019 Curiozitate pura Ce anvelope aveti pe mobrele din dotare si ce ati recomanda ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
silviu2688 Posted February 25, 2019 Share Posted February 25, 2019 Salutare, Detin un GSR600 negru din 2006 si sunt in cautarea unui rezervor in stare buna (de preferinta tot negru). Daca stie cineva un pont sau orice informatie, e de super ajutor. Multumesc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tornada Posted February 25, 2019 Share Posted February 25, 2019 (edited) La 17.02.2019 la 18:23, Nimeni Altu' a spus: Curiozitate pura Ce anvelope aveti pe mobrele din dotare si ce ati recomanda ? Sportsmart 2 sau max. Dunlop. Sau orice din aceeași gama. Eventual ceva mai touring dacă bagi multi km în regim de...touring, gen Pirelli Angel GT Edited February 25, 2019 by Tornada Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
leopold Posted February 25, 2019 Share Posted February 25, 2019 La 17.02.2019 la 18:23, Nimeni Altu' a spus: Ce anvelope aveti pe mobrele din dotare si ce ati recomanda ? Recomand... anvelopele de care ai nevoie. De la slick-uri la crampoane, depinde ce faci cu mobra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nimeni Altu' Posted March 8, 2019 Share Posted March 8, 2019 Inca o intrebare. Ce temperatura aveti in perioada asta , la relanti? A mea daca o las , urca spre 90/96 de grade si porneste ventilatorul. In mers acum sta undeva intre 79-86 . Am schimbat filtre si ulei , completat. Pana acum nu sarea de 82 de grade la relanti,vara la 40 de grade. La ulei am schimbat vascozitatea de la 15w50 la 10w50. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tornada Posted March 8, 2019 Share Posted March 8, 2019 Nu are cum să nu sară 82 de grade vara. Acolo abia începe temperatura optimă, cred. Urca lejer la peste 100 de grade, 106 gen.... La tine este în parametrii normali. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tornada Posted March 11, 2019 Share Posted March 11, 2019 Mie îmi place ce voi că aveți o problemă și ceva normal vi se pare că nu e ok, dar dacă vă întreb de ce nu e ok, nici voi nu știți. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PoliBuc Posted March 12, 2019 Share Posted March 12, 2019 (edited) Tornada are dreptate, evolutia temperaturilor mi se pare normala, a nu se confunda cu "auto". Nu prea are ce cauta uleiul 15W... in GSR, este totusi un motor care se fabrica din 2006, cati km poate sa aiba ? Succes Edited March 12, 2019 by PoliBuc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nimeni Altu' Posted March 18, 2019 Share Posted March 18, 2019 A montat cineva priza 12v cu releu ? Cum ati efectuat montajul , ca am fir pentru plusul de contact astfel incat sa functioneze doar cand pui contactul. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
demian Posted March 18, 2019 Share Posted March 18, 2019 La 17.02.2019 la 17:23, Nimeni Altu' a spus: Curiozitate pura Ce anvelope aveti pe mobrele din dotare si ce ati recomanda ? Pentru mine cea nai buna optiune de anvelope e urmatoarea. Pe fata Pilot power 2ct iar pe spate Pilot road 2 ct. Avand in vedere ca fata e moale si spatele e touring se potrivesc si la drum intins cat si la serpentine. Locuiesc in Spania si folosesc moto tot timpul anului iar Pilot Road e bun pe asfalt umed iarna. Inca nu am reusit sa il dau pana la capat dar mai incerc ca am cand ai unde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
silviu2688 Posted April 6, 2019 Share Posted April 6, 2019 Salutare! De ceva timp ma tot uit dupa o evacuare custom, SH, pentru GSR-ul meu din 2006, dar nu am gasit nimic. Daca cineva vinde/stie pe cineva sau vreun anunt va rog sa imi spuneti. Poate fi cam orice: Leo Vince, Arrow, Mivv, etc. Bugetul este cam 1300 ron. Multumesc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
leopold Posted April 9, 2019 Share Posted April 9, 2019 La restul nu ma pricep, insa ulei cred ca ai prea mult. La mine nu se vede nivelul uleiului in timp ce merge motorul. Nu umbla cu inovatii, pune-i cat zice producatorul, de care zice producatorul. 10W40, daca nu ma insel 3200 ml daca nu schimbi filtrul si 3600 daca il schimbi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.