Jump to content

SUZUKI GSR600


bubucaty
 Share

Recommended Posts

Salut. Am si eu o problemă la gsr 600 2009. Am fst plecat vreo 25 km dupa care cand am oprit a dat afara antigelul prin furtunul de supraplin de la vasul de expansiune.  Am incercat sa fac schimbul de antigel insa fara rezultat. Adica mereu face la fel îmi împinge apa in vas si apoi afara. Nu face presiune in furtune si daca face apoi la 80 grade urca apa si isi pierde presiunea. Ok ma gândesc ca trage apa dar si daca e plin tot asa face. Am incercat si cu termostatul scos si la fel face. O fi radiatorul înfundat? Sau ce poate fi ce fac greșit !? 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Salut!

 

La 13.04.2020 la 13:37, TNG a spus:

Salut! Daca problema apare dupa o decelerare a motorului ,atunci este o problema de soft,pe care am reusit sa o rezolv la destule GSR -uri . Faptul ca se opreste motorul la decelerare, sau merge prost cateva secunde,este o problema a modelelor 2006/2008.Posibil si in acest forum sa fie cativa posesori la care au trecut pe la mine si iti poate confirma reziltatul.😉

 Doar de curiozitate, e posibil ca evacuarile aftermarket sa induca acest defect?

 

Multumesc si multa sanatate!

Link to comment
Share on other sites

 

Acum 6 ore, Momoah a spus:

Salut. Am si eu o problemă la gsr 600 2009. Am fst plecat vreo 25 km dupa care cand am oprit a dat afara antigelul prin furtunul de supraplin de la vasul de expansiune.  Am incercat sa fac schimbul de antigel insa fara rezultat. Adica mereu face la fel îmi împinge apa in vas si apoi afara. Nu face presiune in furtune si daca face apoi la 80 grade urca apa si isi pierde presiunea. Ok ma gândesc ca trage apa dar si daca e plin tot asa face. Am incercat si cu termostatul scos si la fel face. O fi radiatorul înfundat? Sau ce poate fi ce fac greșit !? 

1.Schimba busonul de la radiator.

 

Acum 2 ore, CapnJackSparrow a spus:

Salut!

 

 Doar de curiozitate, e posibil ca evacuarile aftermarket sa induca acest defect?

 

Multumesc si multa sanatate!

Nu.

Edited by TNG
Link to comment
Share on other sites

Si unde găsesc buson!? 
Încearcă sa împrumuți de la vreun coleg, la fel a pățit și un prieten de al meu cu un gsxr, i-am împrumutat busonul și a descoperit ca de acolo era problema, ulterior a cumpărat alt bușon.

Trimis de pe al meu ONEPLUS A3003 folosind Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Salut. Am si eu o problema cu al meu GSR, acum o saptamana cand am vrut sa il pornesc dupa iarna nu a mai vrut, asa ca l-am pornit impins si am mers putin cu el crezand ca e de vina bateria.

Am verificat bateria a 2 a zi si surpriza, e in stare foarte buna. Acum problema este ca motorul se opreste la rece.

Din cate am observat, turatia fluctueaza la rece  si cand incepe sa scada sub 900 rpm se opreste. Din manualul de service am vazut ca in mod normal turatia ar trebui sa fie undeva peste 1200 rpm. Din cate imi aduc aminte de anul trecut parca sub 1000 rpm nu scadea. 

Daca se poate sa ma ajute cineva cu o idee ce sa mai verific sau care ar fi problema sau din ce cauza se opreste motorul la rece as fi recunoscator. :) 

Am facut si testul sa tin eu motocicleta accelerata pe la 1200 rpm pana ajunge la o temperatura de aprox 45 de grade, si asa nu se mai opreste motorul. Problema apare doar la rece.

 

Multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

On 4/15/2021 at 6:11 AM, TNG said:

Ridica relantiul putin mai mult.

L-am ridicat, la 1300, dar cand se incalzeste fluctueaza intre 1500-2000.  O sa ii verific si admisia si aprinderea sa vad, poate o fi si din cauza bujiilor. Ceva nu ii place ... :(

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut, baieti! 
 

 Probabil s-a mai pus intrebarea aceasta, insa nu am reusit sa citesc tot topicul. Ma gandesc ca prima mea motocicleta sa fie un GSR 600 din 2006-2007, am citit ca este destul de “iertatoare” cu un incepator, insa voiam sa stiu daca sunt pe aici colegi mai scunzi cu GSR si sa imi spuna parerea lor. Nu am gasit inca pe nimeni cu GSR ca sa ma pot urca pe ea sa-mi fac o parere si eram curios de pareri celorlalti. Am 1m65 si undeva la 68kg. Ma gandeam la un ER6n ca prima motocicleta fiindca fac scoala pe ea si ajung bine cu picioarele, insa parca imi place mai mult GSR-ul, plus ca are indicator pentru treapta de viteza si rezervor si cred ca ma

vor ajuta mult. 
 Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Salutare oameni buni!

Am o motocicleta "mostenita" de la fratele meu si avem ceva probleme cu ea. Pentru ca urmeaza sa imi iau si eu permisul, ne-am hotarat sa ii dam de cap.

Este un GSR600 k7  ABS si, acum ceva timp, in mers, i-a fiert bateria. Problema, se banuieste,  a inceput de la un regulator de tensiune schimbat, care nu a fost prea calitativ.

Fiind ramas la ceva distanta de casa, si pe ploaie, a mers asa. Urmarea a fost ca nu se mai aprinde bordul si nu mai porneste.

A fost cu ea pe la diversi mecanici, care ori nu au stiu ce sa faca ori l-au lasat nelamurit. Ei zic ca au verificat toate sigurantele, insa... Oricum, releul ala se vede umflat...oricum nu arata normal...

Unul dintre mesteri a reusit sa o porneasca, cred ca a luat un ECU de la alt GSR si contactul si a pornit-o direct, mergand normal. Deci mecanic nu ar avea probleme.  I-a facut si un filmulet, dar am inteles ca nu a vrut sau "putut" sa il dea fratelui meu.

De rezolvat nu a rezolvat-o, insa i-a facut o oferta "buna" 👎 sa o cumpere el.... :)

Ne puteti indruma catre un mecanic/electrician competent pe zona Ilfov/Bucuresti?

Ati mai avut situatii de genul acesta? Ce ati verificat, etc?

Ma gandesc ca s-ar putea ca supratensiunea generata sa fi ars bordul sau ECU, poate statorul... nu stiu ce sa zic, insa e clar ca mecanic este ok, iar abordarea si "oferta" ma duce cu gandul ca e o problema rezolvabila si ca putem fi pacaliti usor...

Multumesc!

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Am o problema similara cu a unui coleg. plec cu el , ajunge la temperatura optima , il opresc iar apoi dupa ce il pornesc iarasi si merg cu el incep decelerarile bruste , tras de acceleratie si nu se intampla nimic iar apoi vine o smucitura de ma si sperie si simt pocnituri pe toba. motorul este stock. repet, cand plec cu el dimineata e de vis. daca il opresc putin si plec iar la drum incepe distractia. am nevoie de ajutor sa scap de problema asta pentru ca este enervant mai ales pe curbe pentru ca te dezechilibreaza rau la socurile astea.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Vă salut. Am achizitionat recent o motocicleta Suzuki GSR 600, anul fabricatiei 2006 de la o firma cunoscuta, respectiv Motomus. Am observat că la a mea nu sunt leduri in spate și mi se pare ca lipsesc. Intrebarea mea este daca modelul acesta a fost fabricat si fara leduri in spate sau la a mea lipsește. Multumesc pentru raspuns.

https://postimg.cc/LqNkPnCW aici a aveti o poza cu spatele moto. 

Link to comment
Share on other sites

La 18.07.2021 la 20:07, Dobre a spus:

Am o problema similara cu a unui coleg. plec cu el , ajunge la temperatura optima , il opresc iar apoi dupa ce il pornesc iarasi si merg cu el incep decelerarile bruste , tras de acceleratie si nu se intampla nimic iar apoi vine o smucitura de ma si sperie si simt pocnituri pe toba. motorul este stock. repet, cand plec cu el dimineata e de vis. daca il opresc putin si plec iar la drum incepe distractia. am nevoie de ajutor sa scap de problema asta pentru ca este enervant mai ales pe curbe pentru ca te dezechilibreaza rau la socurile astea.

Incepi cu o diagnoza pe pc cu valorile senzorilor

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Salut. Baieti. Am si eu un gsr 600 2007 la  care am un tacanit din zona de sus a motorului pe partea cu lantul de distributie. Ce am observat parca pe la 2-3 mi rpm are un fel de rezonanta si parca suna si mai tare in zona lantului.Am dus-o la mecanici si ei zic ca asa suna ele. Problema e ca eu am pus intinzator manual si cu acela nu mai suna dar o data la 1000-1500 km trebuie ajustat. Acum ma gandesc sa ii schimb lantul si patinele, intinzator am pus nou original si tot asa face. Ce parere aveti? Mecanicii imi zic ca e posibil sa bag banii si tot sa sune.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
La 24.02.2022 la 23:36, Spiridusulverde a spus:

Salut. Baieti. Am si eu un gsr 600 2007 la  care am un tacanit din zona de sus a motorului pe partea cu lantul de distributie. Ce am observat parca pe la 2-3 mi rpm are un fel de rezonanta si parca suna si mai tare in zona lantului.Am dus-o la mecanici si ei zic ca asa suna ele. Problema e ca eu am pus intinzator manual si cu acela nu mai suna dar o data la 1000-1500 km trebuie ajustat. Acum ma gandesc sa ii schimb lantul si patinele, intinzator am pus nou original si tot asa face. Ce parere aveti? Mecanicii imi zic ca e posibil sa bag banii si tot sa sune.

Pana la urma am mers cu ea in service unde a fost desfacuta. Am montat intinzator nou si lant nou patinele fiind in regula. Surpriza dupa aprox 300 km a reaparut tacanitul.

La 18.07.2021 la 20:07, Dobre a spus:

Am o problema similara cu a unui coleg. plec cu el , ajunge la temperatura optima , il opresc iar apoi dupa ce il pornesc iarasi si merg cu el incep decelerarile bruste , tras de acceleratie si nu se intampla nimic iar apoi vine o smucitura de ma si sperie si simt pocnituri pe toba. motorul este stock. repet, cand plec cu el dimineata e de vis. daca il opresc putin si plec iar la drum incepe distractia. am nevoie de ajutor sa scap de problema asta pentru ca este enervant mai ales pe curbe pentru ca te dezechilibreaza rau la socurile astea.

Ai gasit ceva ? Asa face si al meu are toane cand ma smuceste de zici ca vrea sa ma arunce de pamant.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +32 400 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17400 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...