Sari la conținut

Aprilia RS 125 <VS> Honda CBR 125


Ce ati prefera dc ati avea A1 si nu ati putea lua un motor mai mare ?  

1.001 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

am aflat o chestie interesanta .... care e posibil sa va dea peste nas la cei care spun ca cbr-ul e muuult mai fiabil decat rs-ul, eh bine ... am aflat ca motoarele in 2 timpi transfera puterea in mod egal si constant, in timp ce motoarele in 4 timpi au un puls mai mare cand accelerezi, din acest motiv cu motoarele in 2 timpi poti sa accelerezi in curbe mult mai sigur decat daca ai accelera cu un motor in 4 timpi. sper sa-mi confirme cineva cu un rs daca e adevarat :crack:

_______________________

Burn ruber, not your soul !!

 

 

yo din kte am aflat..erau vb de motoarele in V cu care puteai sa accelerezi in curbe sj puterea era transformata in mod egal...

 

 

 

reuseste pe la sf ceva mai mult

Editat de Aty
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 778
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Daca transfera puterea in mod egal si constant e mai fiabil? :crack:

Ce naiba vorbesti, motoarele in 2 timpi prin modul lor de functionare nu au o acceleratie liniara.

Chestia cu acceleratul in curba e chiar o aberatie,nici un 125 de serie nu are putere destula incat sa te arunce de pe curba la orice variatie de acceleratie,asa e,daca tragi de maneta ca idiotul la maxim e posibil sa faci buba.

4 timpi pe curba are avantajul franei de motor mai puternice care te poate scoate din rahat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

parerea mea e ca din cele 2 motoare iti alegi pe ala care iti satisface mai mult cerintele.

 

Eu unul aleg RS pt look, pt roata groasa pe spate care o face mai "motocicleta", si nu in ultimul timp pt puterea pe care o dezvolta si timpii pe care ii scoate, ca pana la urma daca iti iei un bebe de SS e clar ca vrei viteza..Puncte slabe la RS? zgomotul de "drujba/scuter", consumul mare si uzura foarte rapida a motorului in 2 timpi, care cam cere set motor nou dupa 10 000 de km. Dar pt ultima problema se gaseste leac, mai ales ca dupa 10 000 se presupune ca ai invatat cat de cat sa mergi si poti pleca catre ceva mai mare, un 400 sau poate chiar 600 in 4 timpi.

 

Cat despre CBR? E foarte fiabil. E o Honda. Forjezi la ea de rupi si n-o strici prea usor nici daca vrei. 4 timpi. Poate mai potrivita pentru un incepator incat e mai lenesa si o idee mai manevrabila. E mai matura, i s-a ingrosat vocea :crack: Arata foarte bine si ea, cu toate ca RS e mai estetica din punctul meu de vedere.

Puncte slabe? Adevarat ca arata ca un tantar mai mult sau mai putin, roata subtire pe spate(estetic), DAR care isi face treaba, doar a fost proiectata de oameni capabili. Si oricum 70% din forta de franare o da roata fata, deci spatele nu conteaza foarte mult la capitolul asta.

 

Unii oameni sunt mai rationali decat altii, si unul mai rational decat mine probabil va alege un CBR, dar se pare ca setea de viteza si de ce nu imagine ma face sa aleg RSul, pentru ca dezavantajele pe care le confera un RS sunt mai acceptabile pt mine decat cele ale unui CBR.

 

Numa bine :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alt set la 10000 ? majoritatea la 10000 schimba segmentii si pe la 18000 setu(majoritatea fiind o parte din cei cu care am discutat eu)

Editat de 69WRX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alt set la 10000 ? majoritatea la 10000 schimba segmentii si pe la 18000 setu(majoritatea fiind o parte din cei cu care am discutat eu)

la al meu are 8-9.000 cu pistonul nou(deci 10-11.000 in total) si porneste fara probleme si pe frigul asta.la a2a cheie,e drept,dar nu o chinui sa o pornsec si merge la fel de bine,daca e cald porneste si la "sfert de cheie" si mi-a zis un mecanic ca daca nu imi face probleme la pornire nici sa nu ma gandesc sa o segmentez. Am si menajat-o ce-i drept,si am cumparat piston de calitate,dar chiar nu ma asteptam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la al meu are 8-9.000 cu pistonul nou(deci 10-11.000 in total) si porneste fara probleme si pe frigul asta.la a2a cheie,e drept,dar nu o chinui sa o pornsec si merge la fel de bine,daca e cald porneste si la "sfert de cheie" si mi-a zis un mecanic ca daca nu imi face probleme la pornire nici sa nu ma gandesc sa o segmentez. Am si menajat-o ce-i drept,si am cumparat piston de calitate,dar chiar nu ma asteptam.

Scuze,am postat de pe contul lu' fratimiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Rs!!!! Are roti mari nu de bicilceta ca CBR-ul, 2t deci viteza si acceleratie mai bune decat 4t...Carenele nu se compara...

:friends: :friends:

Editat de RS125Lucio
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rs!!!! Are roti mari nu de bicilceta ca CBR-ul, 2t deci viteza si acceleratie mai bune decat 4t...Carenele nu se compara...

:kiss: :hug:

 

inca unul obsedat de grosimea rotilor....cand o sa intelegeti frate ca nu va ajuta cu nimic daca aveti roti cat tractorul??? ca doar nu mergeti pe pista sa luati curbe de 150 de grade... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca unul obsedat de grosimea rotilor....cand o sa intelegeti frate ca nu va ajuta cu nimic daca aveti roti cat tractorul??? ca doar nu mergeti pe pista sa luati curbe de 150 de grade... :D

nu e frate de asta...dar e de aspect...RS arata a motor,ca si Mito sau altele...

si sunt multi cu parerea asta :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e frate de asta...dar e de aspect...RS arata a motor,ca si Mito sau altele...

si sunt multi cu parerea asta :D

 

aspectul e altceva, recunosc ca arata mai bine un motor cu gumele mai groase...dar eu vorbeam ca si performante ca nu te ajuta daca ai 160 pe spate de cat ca sa iei curbele mai bine, si pe strada nu prea ai nevoie de asa ceva :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca nu ai nevoie pe strada de cauciuri late, inseamna ca nu te distrezi deloc pe moto :what:

 

Ah uitasem.. P.S. Bravo Costy ! Daca e vorba de aspect, ramaneti la aspect si nu mai bagati si performantele in frazele voastre daca mai aveti 5 cm pana la capat (ah, si in caz ca te gandesti sa-mi zici ca mai ai juma de cm, crede-ma, e enorm, o sa te chinui mult sa "parcurgi" si jumatatea aia de cm :kiss:)

Editat de Trotinel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am votat Honda Cbr,pentru ca imi place ca e in 4timpi si e potrivit pentru un incepator cu A1.

Numa raspunsuri aiurea-n tramvai.Sti tu ce e mai potrivit si ce nu?Uite mie mi se potriveste un rs (chiar daca nu am A1)la proportiile mele si pe rs arat ca dracu pe cbr parca as fi pe pocket-bike,pe bune motocicleta aia e pentru cineva pana in 1,60 :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Biggy_Cbr125

ok,dar mie imi place ca e 4timpi si arata bine :wink:

 

--- Mesaj completat în 13 Feb 2008 13:46 -------------
ok,dar mie imi place ca e 4timpi si arata bine :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok,dar mie imi place ca e 4timpi si arata bine :kiss:

 

<small>--- Mesaj completat în 13 Feb 2008 13:46 -------------</small><br/>ok,dar mie imi place ca e 4timpi si arata bine :)

 

 

Biggy ... matale esti Denis MBR? :lol:

 

:wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferenta :kiss:

Cand am vazut prima poza, am zis:Nici rs-ul asta nu-i destul de "bine facut" pentru ca din prima poza ai impresia ca cbr-ul arata destul de bine, dar cand te uiti la a 2-a observi diferentele.M-am urcat pe un cbr si la cei 1,85 ai mei arat ca un magar pe bicicleta :wink:

Se vad clar difernetele consistente dintre cele 2...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Numa raspunsuri aiurea-n tramvai.Sti tu ce e mai potrivit si ce nu?Uite mie mi se potriveste un rs (chiar daca nu am A1)la proportiile mele si pe rs arat ca dracu pe cbr parca as fi pe pocket-bike,pe bune motocicleta aia e pentru cineva pana in 1,60 :kiss:

 

eu am 1.75 si arat bine pe cbr :) (mentionez ca sunt destul de slab :lol: )

 

 

Diferenta :lol:

 

mi se pare mie sau cbru' ala are pe spate roata schimbata cu una la fel de subtire ca si originalul? :wink: iar oglinzile...lipsesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer si eu am vrut prima data sa-mi iau CBR ... am zis 4 timpi ... dar cand m-am urcat pe una si m-a vazut taica-miu a zis 'pt ce iti mai trebuie inca un pocket bike ?' :wink:) La 1,88 si 100+ arat foarte 'reising' pe CeBeRe.Nici pe RS,da noah :kiss:)

E adevarat ca 2T nu se compara cu 4T (stiu cate probleme am avut cu CR-ul in comparatie cu DR-ul) , dar daca va luati motor nou ... va recomand RS.Ii faceti voi rodajul cum trebuie,si cum il ingrijiti asa o sa il aveti.Si pentru 2 ani de zile (cat o sa-l tina marea majoritate)e foarte bun.

 

 

Da,CBR-ul din poza are cauciuc mai lat pe spate :).110 mi se pare...cat are RS-ul pe fata :lol:.

 

Oricum si CBR-ul arata frumos,pacat ca e asa subtire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...