Jump to content

Kawasaki Z750


Flipper
 Share

Recommended Posts

Ok, mersi. N-am sa duc permisul inapoi spre binele meu. Inca.

 

Azi abordarea virajelor. Nu credeam ca impingand usor ghidonu((de exemplu) din dreapta iei f usor viraj(curba) la dreapta. Foarte fain!! Si asta dupa ce citii pe aici despre asa ceva.

 

Maine vreme frumoasa, in plan franare de urgenta. Sper sa nu fac tumba.

 

O zi faina tuturor!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Man n-am nimic cu tine dar tu ori faci misto de noi ori treaba e belita :)

Ce au descoperit tu se cheama counter steering. Practic dupa o anumita viteza, panarama asta de fizica intervine cu o chestie tare dubioasa, daca trag de maneta din dreapta motorul se duca in stanga si viceversa. In mod similar, daca imping manerul din dreapta ( ceea ce e acelasi lucru cu a trage de cel din stanga) motorul va vira la dreapta.

Caura filmul "Twist of the wrist" si urmareste-l cu atentie.

Si fa-ti un serviciu, nu experimenta prea mult pe sosea (gen franare de urgenta), tine de lucrurile de baza, nu de alta dar mi se pare ca e f riscant ce faci tu.

PS: sper ca nu esti vreun copil care pierde timpul pe forum asta dandu-se motociclist, ca inebunesc :)

Link to comment
Share on other sites

Nu-nteleg de ce treaba-i belita :)

Cochil eram cand ma dadeam cu mobra, hoinaru, minsku, parca si un voskod prin coclaurile din spatele casei. Pauza vreo douaj'de ani si iaca intre picioare o alta capra cu alte pretentii.

Stai linistit ca nu pun in pericol semenii, inca nu-mi ploua in gat.

Caut usor sa experimentez chestii vitale inainte sa m-arunc in traficul din jungla urbana.

 

Despre moto: cine are o toba mai domoale, asta de o am prea oracaie ca nebuna, ma aud aia din satul vecin cand plec de acasa.

Link to comment
Share on other sites

- Motor destul de puternic

- Manevrabil

- Frane nu foarte performante

- Suspensii ok-ish (nu are USD)

- Consum urban intre 6.5 si 8.5

- Consum extra intre 5 si 7

- fara probleme majore

- inaltime joasa

- frumoasa :)

Link to comment
Share on other sites

Salut, am o Kawasaki Z1000 din 2009, de vreo 2000 de km, si am stat si pe un Z750 din 2008, seile fiind foarte asemanatoare sau chiar identice. Saua este tare, la limita confortului. Daca planuiesti sa mergi cu ea prin afara orasului trebuie sa te gandesti de doua ori. Este posibil sa fie diferenta de la generatie la generatie, du-te si te aseaza pe una, ia-o la plimbare. Sau daca esti din Bucuresti imi dai un mesaj pe privat si daca vrei putem stabili sa o vezi pe a mea, ca sa-ti faci o idee.

Link to comment
Share on other sites

Buna ziua tuturor,

 

De ceva timp ma bate un gand sa trec si eu la un zet 750. Nu e problema experientei, conducand inca din 2005 scutere, apoi evoluand pe 125 pana in prezent pe 600.

 

Momentant am un Suzuki Gsxr k1 600 de care sunt mai mult decat multumit insa o data cu anii care au trecut, parca as dori ceva mai confortabil decat un ss ... Iar cum inca nu am 40 ani pentru un tourer ... Ma gandeam la un zet de prin 2007 +(modelul cu facelift ).

 

Acum va rog pe voi posesori de zet'uri ... Impartasiti-mi si mie niste pareri pro / contra despre modelul mai sus mentionat. Singura problema de serie sa ii zic asa stiu ca o are la garnitura capac tacheti ... Spuneti.mi va rog despre ciclistica, frane, motor, pozitia in sea, pozitie pasager, problema vantului peste 100 km/h ... Etc etc ...

 

Stiu ca suspensia fata nu este reglabila ... Ati simtit vreo diferenta fara acestrle reglaje ...

 

Ideea este ca mai tot timpul o sa circul cu pasagera ... Deci s.au dus timpurile cand ma dadeam de nebun singur... De acum o sa am frana de coaste pe seaua spate... Deci o sa merg mai light ... Plimbari mai lejere ...dar totusi poate o sa mai am nebunii cand o sa mai fiu si singur si sa ma pot baza pe puterea motorului ...

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

O sa-ti spun parerea mea obiectiva, asupra unei motorete Z750 2009 pe care o detin. Mi-a placut inca de cand a fost lansata, am balit dupa ea mult timp. E motoreta mea de suflet.

E si coloritul ala negru verde, foarte reusit din punctul meu de vedere.

 

Cand am prins ocazia, am luat exemplarul si prima chestie pe care am facut-o, a fost sa ii schimb acea garnitura de la capacul de chiulasa. Am schimbat-o, pentru ca avea vreo 2 locuri in care zemuia putin ulei. A costat in jur de 150 lei, garnitura zic. De mers, prima oara cand m-am suit pe ea, mi s-a parut un monstru, o forta bruta. Acum, dupa ce m-am mai acomodat pe ea, nu imi mai pare asa de fioroasa. O chestie buna la motorul ei, este ca are forta de la turatii joase si chiar daca mergi cu pasager trage la fel de bine. Franele mi-au placut si si-au facut treaba bine pana acum.

Chiar daca pare destul de grea cand o misti pe loc( e si normal, are vreo 230 kg cu plinurile facute), in momentul in care te sui pe ea la drum, este foarte manevrabila si vireaza foarte usor. Mie-mi pare a fi o super jucarie. Am 20k km cu ea si imi place in continuare, ma simt bine pe ea. Am inaltime de 1.83 si pozitia in care stau pe ea este foarte confortabila, am inteles ca si cei mai mici de inaltime ajung mai usor cu piciorul jos comparat cu alte motociclete.

 

Furca are reglaj de preload(pretensionare a arcurilor) si rebound. Nu pot sa zic ca m-a deranjat acest aspect, am fost pe destul de multe drumuri cu ea, ba chiar si la circuite.

Vantul nu mi se pare deranjabil pana in viteze de 140 de km/h, asta vara. Acum la 6 grade nu prea vrei sa mergi mai tare de 80 km/h si asta destul de bine imbracat.

 

Si acum sa incep cu punctele care nu mi plac la ea. Ma enerveaza cricul, care tine aproape dreapta motocicleta, adica o inclina foarte putin.

In momentul in care am achizitionat-o am luat-o cu suport numar rabatabil, din acela pus fix sub codita. Partea buna era la aspect, arata parca mai bine, mai agresiva. Partea nasoala ca te stropeai pe spate sau pe pasager ca naiba daca treceai peste un firicel de apa.

Pozitia pe sa... Daca merg cateva ore cu ea, ma cam deranjeaza. Nu este cea mai confortabila sa din univers. Pe de alta parte, pentru restul motocicletei parca merita efortul.

Si totusi, nu pot sa o recomand in cazul tau, in care vrei sa te plimbi mult cu pasager. Saua de pasager e incomoda numai daca te uiti la ea, d'apai sa faci cateva sute de kilometri. Nu zic ca nu se poate, dar parca e cam aiurea pozitia cand stai pe ea. De fiecare data cand am mers mai mult de 2 ore cu prietena am inceput sa primesc "feedback" negativ :).

Link to comment
Share on other sites

Salutare.

 

Am un Z750 2009 si astazi cand am bagat motorul in garaj , l`am oprit si a inceput sa tiuie la busonul de la rezervor ( ca si cand iesau gazele din rezervor ) ( este prima data cand se intampla chestia asta ). Este ceva normal ori are o problema ??? Multumesc si astept pareri.

Edited by JustMeCBR
Link to comment
Share on other sites

Ca sa nu mai deschid alt topic ... la un 750 de prin '86 - as dori un ajutor,o schita electrica home - made pentru neutral - treapta 1,adica atunci cand am lasat cricul jos si bag in viteza trebuie sa se opreasca motorul.( instalatia e mucita rau,eu abia am adus-o pana la curent bujii,lumini si martori,multe mate anulate si refacute din nou,pe alte trasee,vad ca si incarca ..)

O varianta ar fi sa leg cumva prin punctul de deschidere al cricului minusul din neutral sa-l leg switch sa dea la masa,ori direct la bobinele de inductie.

Orice idee e binevenita,

Va multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Se intampla la toate Zet-urile, stai linistit.

Foarte corect! :10:

» Post actualizat in 09 Nov 2015 09:57

Va salut,daca cumva auziti pe cineva ca vrea un Z 750-2008,intretinut maniacal,impecabil,dati-mi de stire va rog.

Multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

Asa la prima vedere pare ok. Dar cel mai bine e sa suni sa ceri detalii, sa nu fi 'omis' ceva prin descriere si sa mergi sa o vezi cu cineva care se pricepe la motoare. De ex un mecanic :)

Ar trebui sa se vada daca a fost lovita sau eventual sa faci o tura cu ea sa vezi daca trage intr-o parte sau in alta daca nu ti mainile pe ghidon(sa nu aiba cadrul stramb). In rest pe parte de motor ar trebui sa se uite unul care cunoaste :D

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Intre timp am mai gasit si acest anunt tot cu motorul asta. Ciudat e ca in acest anunt avea 16000 km. deci cu 9000 mai putin. Cum e posibil sa faci 9000 km din luna mai pana acum? :))

http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=602999&selpic=10&zoom=1#foto

Din cate am vazut vanzatorul are user pe acest forum insa nu mai e activ din 2014. Iar cand i-am trimis un mesaj daca mai are si alte poze si eventual un filmulet cu motorul mi-a raspuns cam "dur" : "acesta este numarul meu de telefon. Daca ai intrebari pune mana si suna... Nu fac filmulete, pozici sau nu mai stiu ce vrei tu ... Daca te intereseaza motoru vi si il vezi...

Multumesc ! "

 

:))

 

In banii astia mi-am gasit si un fz6n din 2004, si acum stau pe ganduri. :)

Edited by Seherezadul
Link to comment
Share on other sites

Pai ideea e ca oricum trebuie sa mergi sa le vezi si sa le testezi un pic. Altfel la telefon sau in filmulete se pot ascunde unele aspecte, dar totodata poti sa vezi unele defecte care te deranjeaza si sa nu mai bati drumul degeaba.

Daca iti este la-ndemana sa vezi motorul mai bine dai o fuga pe acolo :D

Si FZ6 is faine. Doar ca un pic mai slabute ca putere.

Ar fi ok daca le-ai vedea pe amandoua sa vezi si pozitia pe ele.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +32 400 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17400 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...