Jump to content

Recommended Posts

Bine ai venit!

Acuma trebuie sa intelegi si tu ca treaba cu masina de politie a fost un fel de festanie/sfintire astfel incat sa nu iti mai iei amenzi cat esti pe motor.

Cum ar venit politistul ti-a dat-o dupa care si-a dat-o.....corect?! :)

Edited by Adixgl
Link to post
Share on other sites
  • Replies 551
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ca sa fiu sincer, s-au dat jos din masina (ca erau 2) si m-au intrebat "ce ati patzit Domne', l-ati lovit pe cel din fata?" Dupa care si-au adunat nr de la Logan de pe jos si m-au ajutat sa ridic motocicleta. A rezultat un fel de bobtail, toata coada motorului a fost bagata sub sa...


» Post actualizat in 12 Aug 2016 11:56

Daca va mai spun si ca toata treaba s-a petrecut la plecare de pe loc, dupa ce a stat in spatele meu 2 minute cat a durat semaforul...a zis ca s-a uitat dupa niste biciclisti

 

Dar, macar am reusit sa ii zgarii putin scaritzele pe Transalpina, când l-am adus de la Hunedoara

Link to post
Share on other sites

de 3 minute stau si incerc sa imi dau seama cum pui poze?? Help!!!!!

 

Am oricum una singura cu motorul intreg, restul sunt cu el belit

Dai pe More Reply Options si ai acolo optiune de attachment.

Bafta!

Link to post
Share on other sites

Frankone, esti un geniu! Numai acolo nu m-am uitat.

Singura poza de mi-am facut-o singur de pe Transalpina, si una cu fundul de bobtail. Anecdotic, placa de inmatriculare e tot acolo, cocolosita sub sa

eeeh :rusinica: mi-au zis si mie altii, acum ceva vreme :)

bafta cu reparatia!

Link to post
Share on other sites

Sincer eu nu am simtit nevoia sa modific ghidonul, chiar mi s-a parut unul din cele mai comode ghidoane......pe de alta parte nici nu sunt prea "scurt". :crack:

Link to post
Share on other sites
  • 7 months later...
  • 3 weeks later...

Pai cum sa nu fie liniste...cine naiba a auzit de Intruder stricat ?!!

Lumea se ocupa cu plimbatul. :)

Edited by Adixgl
Link to post
Share on other sites

Nu la-m vandut! Acum sunt prin Londra șofer pe autocar la Anderson travel

» Post actualizat in 26 Apr 2017 20:04

Tu l-ai vandut pe al tău?

nu , nici vorba !.....asa ceva nu se vinde oricum, mai ales ca nu l-am plimbat pe cat ar merita!

post-53440-0-35508400-1493544412_thumb.jpg post-53440-0-28154400-1493544528_thumb.jpg

 

post-53440-0-84264700-1493544740_thumb.jpg

 

....a primit si mansoane noi , ignorati fundalul pozei!

post-53440-0-54609500-1493544904_thumb.jpg

Edited by rommel
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Salut.

Proaspat posesor de 1500 LC, import Canada.

 

Are cineva manualele pentru el? Tips & tricks?

 

Motorul are cam 40k, tip top condition, agata oleaca intre 1 si Neutral, si a dat drumul dupa o tura (presupun ca dun cauza pauzei de cateva luni).

Am remarcat lipsa poziției "off" la lumini,.pe pozitie se aprind semnalele (stil american) impreuna cu faza scurta. Asa e si la ale voastre?

 

Mulțumesc.

post-81300-0-41960600-1497182450_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Bine ai venit si sa va stapaniti sanatosi. Da toate Intruderele pe care le-am vazut pana acum au pornierea automata a fazei scurte la cuplarea contactului.

In tarile civilizate, acolo unde au fost produse aceste motociclete, este regula generala ca toate vehiculele sa mearga cu faza scurta aprinsa in permanenta.

Incepand cu 2009 este chiar o directiva europeana in acest sens.

Daca nu ma insel prea tare pornirea automata a fazei scurte este valabila pentru toate motocicletele produse dupa anul 2000.

 

Numai bine.

Edited by Adixgl
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Revin cu o intrebare: are cineva vreo idee de unde pot lua un airbox? Al meu, nu mai exista.

Azi am facut revizia si m am pomenit ca am filtru k&n sport, fapt care mi duce consumul pe lună. As vrea sa mi fac reconversia la original.

» Post actualizat in 05 Jul 2017 18:31

Desi stimatul coleg Rommel mi-a scos posteriorul dintr un mare r.a.h.a.t, facandu mi cadou jiglere originale, am o gaura de vreo 800 de lei in buget fiindca distribuitorul meu, nu poate face retur la piese originale si am fost suficient de mascul bovin sa ma grabesc cu comanda.

 

 

Așa ca:

Se vând urmatoarele, valabile pentru Suzuki Intruder VL 1500 LC cat și pentru alte modele care au acelasi tip de carburator (Bandit/GSX-R si probabil o grămadă de alte motoare)

 

1: jigler relanti 32.5, doua bucati. Prețul de magazin: 120 de lei, le dau cu 100

2: jigler forța 110, 1 bucata (rear cylinder) e 39 de lei, il dau cu 30

3: jigler forta 112.5, 1 bucata (front cylinder) e 63 de lei, il dau cu 50

4: cui dozaj Front 5D94-56-3, pret magazin 65 lei, il dau la 60

5: cui dozaj Rear 5E8-56-3, pret magazin 65 lei, il dau la 60

6: scaune pentru cuiele de dozaj, 85 de lei bucata, le dau pe ambele cu 150.

 

Produse noi, originale Suzuki, oricum nu gasiti aftermarket. Sigilate etc.

 

7: pentru ăia la care le place senzatia de benzina arsa cu galeata și putere n plus (care au evacuari adaptate și filtre de aer sport) două jiglere de forță de 165 (astea s folosite). Pretul la magazin vreo 80 de lei bucata, le dau pe ambele cu 100.

 

 

Sa fiț iubiț.

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
  • 10 months later...

Mno, finalmente mi-am schimbat carburatoarele cu totul. 250 de euro, ceva site de dezmembrari de la nemti, mopart.de gasit cu magazin pe e-bay.

 

A dat al de sus sa vad si eu consum de 5 la sută pe vacă.

 

Concluzii:

 

1: scaunele de la cuiele de dozaj pe Intruder vl1500lc nu pot fi schimbate.

2: cuiele de dozaj aftermarket fac ravagii.

3: refacerea scaunelor prin ceva mumbo-jumbo se face undeva in state la g-man industries si ajunge pe la 300-350 de para cu trimitere prin poștă și alte balarii.

4: două carburi noi = mia de euroi.

5: inainte de a da vina pe supape, calamina sau alte avioane, verificări la carburatoare cu microscopul. De două ori. De trei. Dupa aia cautati alte cauze.

6: cuiele de dozaj pentru carb euro se potrivesc la carb us. Viceversa nu. (Euro au 5 nivele de reglaj, us doar unul, la mijloc). Conicitatea e la fel, dimensiuni identice.

7: jiglerele de 112.5 si 110 pot fi schimbate cu altele si mai mici daca se reduce nivelul de plutitor la 6.5 sa zic, chiar 6. Merge rotund, putere nu prea e. Dar nah, poate foloseste cuiva informatia.

 

 

Rommel, cum ai rezolvat cu cheia la capacul rezervorului sau ce tip de inchizatoare aveai? A mea s a dus dracu, pot s o deschid cu surubelnita sau cu cheia de contact....da' as prefera sa o stiu totusi inchisa ok.

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Salutare!.... Asa sa re-inviem topicul ... ultimele upgrade-uri

 

post-53440-0-52260800-1540542428_thumb.jpg

post-53440-0-99523200-1540542455_thumb.jpg

post-53440-0-58326200-1540542477_thumb.jpg


» Post actualizat in 26 Oct 2018 09:14

Diferenta intre stadiul cum era cand am luat-o...

post-53440-0-96324900-1540545273_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...

Salutare!

Zic sa ma bag si eu in seama, ca de mult am vrut s-o fac si nu am reusit.

Detin si eu un tanculet de aproximativ 3 ani.

Cand l-am luat arata absolut fantastic, dar carburatia nu era in cea mai buna stare (am aflat ulterior ca un surub de amestec era rupt si lipit cu poxipol), iar cauciucurile erau cele din fabrica (dot 2003)

 

De atunci si pana acum s-a schimbat povestea :)

La mecanica a primit carburatie complet refurb de la GMan Industries America + filtru K&N modificat + galerii admisie noi + bujii Brisks + multe alte imbunatatiri la filtre, conducte de frana, ambreiaj si toate reviziile posibile la ambreiaj, furca etc.

La electric are toate becurile pe led (far, semnale, stop si urmeaza si proiectoare).

Iar ce am facut estetic se poate vedea in pozele de mai jos :D 

 

1.jpeg

2.jpeg

 

Pe viitor urmeaza sa primeasca genti hardcase (de fibra, imbracate in piele), esapament custom dual (cu iesire pe ambele parti), niste piese recromate, altele vopsite, rezervor auxiliar, alt crashbar.

Edited by piXelmoB
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Vă salut.

Aş dori să pun o întrebare aici, chiar dacă nu este secţiunea tehnică a forumului, dar are legătură cu un Intruder 1500 LC. Nu reuşesc să-mi dau seama de provenienţa motocicletei, dat fiind faptul că are odometrul în mile, iar blocul de lumini din dreapta cu OFF/poziţie/far şi nu văd a fi avut intervenţii pentru modificarea instalaţiei electrice.

 

Problema care apare la această motocicletă este următoarea (deşi, per ansamblu, funcţionează impecabil). La pornirea la rece, lampa indicatorului NEUTRAL luminează, treptele de viteză schimbă impecabil, cu semnalizarea optică (lampa NEUTRAL) la trecerea prin punctul mort. Odată ce se încălzeşte motorul, lampa indicatorului NEUTRAL se stinge, chiar dacă nu este pus în vreo treaptă de viteze, iar dacă stă pe laba laterală, la ralanti, când martoul luminos NEUTRAL se stinge, motorul se opreşte (ca şi cum ar sesiza trecera într-o treaptă de viteză a cutiei, cu cricul neridicat).

 

Cu toate că lampa NEUTRAL e stinsă, iar cutia este în punctul mort, motorul nu mai poate fi pornit, numai dacă se ridică cricul, lampa rămânând stinsă, iar motocicleta poate rula fără nicio problemă, în toate treptele de viteză şi iese în punctul mort (fără a se aprinde lampa în bord). Cu motorul cald, chiar dacă aş opri în loc, aş scoate în punctul mort şi aş vrea să las motocicleta pe cric, la ralanti, atunci când las cricul, motorul se opreşte.

 

Am verificat switch-ul de la cric si este bun, am verificat switch-ul de la schimbătorul de viteze, la fel, este bun, face toate contactele, nu întrerupe sau să aibă rezistenţă în circuit. Verificările au fost făcute cu motorul rece (înainte a fi pornit) şi cu el cald, când se manifestă fenomenul, fără a fi vreo diferenţă între măsurătorile efectuate. Din păcate, nu am găsit o schemă lizibilă şi nu ştiu exact ce tip de motor este (după care cod E-- să caut).

 

Odată ce motorul s-a răcit, lampa NEUTRAL îşi revine, motorul dacă e pornit, scos din viteze şi lăsat la ralanti, pe cric, funcţionează fără probleme, până se încălzeşte şi se stinge lampa NEUTRAL în bord.

 

Dacă aţi intâlnit sau auzit situaţie asemănătoare printre deţinători de VL1500 sau v-aţi lovit de această problemă, v-aş ruga să mă ajutaţi cu ceva sfaturi/idei în vederea remedierii. Mulţumesc anticipat.

Link to post
Share on other sites

Nu este posibil să fie din cauza uleiului problema? Poate e ulei vechi cu ceva pilitură și aciditate modificată care influențează contactul din cutie. Zic și eu, e o părere.

Link to post
Share on other sites

Ai un senzor acolo, verifica contactele electrice din zona. E clar ca atunci cand se incalzeste, ceva se dilata si nu mai face contact. Culmea, circuitul de pornire trece prin becul din bord. S-a mai discutat similar pe alt topic, vezi daca te ajuta informatiile de acolo sa-ti faci o idee. 

 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...