Rolly Postat Aprilie 14, 2007 Share Postat Aprilie 14, 2007 tuneaza-l,da.gaseste un tun si trage o ghiulea in el. Mare jmecher ai si u o coarja de aprilia si gata. Si, stiu ca eu nu am motor...dar macar stau in banca mea. Asteapta sa ne intalnim pe strada sa vezi ce sari santuri cu mobra ta de motocross Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baluba16 Postat Aprilie 14, 2007 Share Postat Aprilie 14, 2007 (editat) Mare jmecher ai si u o coarja de aprilia si gata. Si, stiu ca eu nu am motor...dar macar stau in banca mea. Asteapta sa ne intalnim pe strada sa vezi ce sari santuri cu mobra ta de motocross Dale pace mah,,,,,,, Las' k ii am eu pe lista pe toti mucosii astia de pe aici si tii rezolv eu numai s-a ma intalnesc pe rand cu ei.. ....... Numa fitze si fumuri de mucusi o sa iasa din ei. --- primu sti tu the doctor 46. : Editat Aprilie 14, 2007 de baluba16 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Aprilie 14, 2007 Share Postat Aprilie 14, 2007 baluba , daca tot esti Hitman , am si eu cativa de rezolvat ,care e tariful ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baluba16 Postat Aprilie 14, 2007 Share Postat Aprilie 14, 2007 baluba , daca tot esti Hitman , am si eu cativa de rezolvat ,care e tariful ? Depinde de gravitatea faptei si de timpul necesar rezolvari "problemei" In fine acum serios ca "porcii astia de guinea" si-au luato tare in cap cu mistourile adresate celor cu scutere mai ieftine ca sa zicem.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ITS Postat Aprilie 14, 2007 Share Postat Aprilie 14, 2007 Depinde de gravitatea faptei si de timpul necesar rezolvari "problemei" In fine acum serios ca "porcii astia de guinea" si-au luato tare in cap cu mistourile adresate celor cu scutere mai ieftine ca sa zicem.. cred ca te agiti cam mult si cam aiurea. Eu am avut moped fb si pot sa-ti confirm ca partea cu datul foc devine la un moment dat o optiune atragatoare...Sfatul meu e sa o iei mai incet cu atacurile la persoana, pana la urma pe forum pot exista multe opinii si chiar daca unele sunt un pic exagerate au o baza reala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adir Postat Aprilie 14, 2007 Share Postat Aprilie 14, 2007 Mai da asprii sunt unii la 19 ani; urecheaza si aranjeaza pe toata lumea, chiar daca nu stiu despre cine este vorba. Era doar o observatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Aprilie 14, 2007 Share Postat Aprilie 14, 2007 Mai da asprii sunt unii la 19 ani; urecheaza si aranjeaza pe toata lumea, chiar daca nu stiu despre cine este vorba. Era doar o observatie. OOOOOOO...Domnul @adir.....respecte!!!!sunt foarte fericit ca am prilejul sa vb cu DUMNEAVOASTRA Invata-ne sa ne comportam Cum sa nu postezi si tu unde postez eu toti avem nevoie de cat mai multe posturi Sigur tu habar ai despre ce e vorba!!! fie!!!! cred ca te agiti cam mult si cam aiurea. Eu am avut moped fb si pot sa-ti confirm ca partea cu datul foc devine la un moment dat o optiune atragatoare...Sfatul meu e sa o iei mai incet cu atacurile la persoana, pana la urma pe forum pot exista multe opinii si chiar daca unele sunt un pic exagerate au o baza reala. Cam asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baluba16 Postat Aprilie 15, 2007 Share Postat Aprilie 15, 2007 (editat) FRATILOR EU ZIC ASA SI SPER SA FITI SI VOI DE ACORD... ca sa-sa nare rost sa ne mai certam (ca pe micosi cu nasu pe sus am s-a ma ocup de ei personal..) e problema mea.... Salutari din partea mea pt toti d pe aici!!!! Editat Aprilie 15, 2007 de baluba16 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheDarksider Postat August 19, 2007 Share Postat August 19, 2007 salut! in primul rand rog pe cei care nu au mers pe acest model de moped sa se abtina de la comentarii rautacioase...ciclomotorul cityflex este de fapt o varianta actualizata a lui hero ankur (am auzit ca ar fi fost filiala honda, nu dati cu pietre in mine). iti dau eu raspunsuri concrete: raportul de compresie la modelul asta e de 5:1, poti rectifica chiuloasa si sa maresti raportul la maxim 8:1. iti sugerez sa faci calcule precise inainte sa te pui pe treaba. poti schimba jiglerele si poliza canalurile de la admisie, insa va trebui sa repeti operatiunea de 50000 ori pana ajungi la raportul corect combustibil-aer. poti incerca sa faci rost de un cooler si sa il montezi in spatele filtrului de aer si sa il conectezi de ex la faza lunga; asigura racire suplimentara si introduce aer fortat. apoi se poate da o gaura in partea de jos a tobei (atentie ca are niste tablite decupate prin care circula gazele de esapament, sa nu faci praf vreuna. si ar mai fi cateva chestii dar: scurtezi mult viata motorului; daca gasesti componente performante pentru ankur intrebarea e merita investitia la un scuter de 22,5 mil?; daca nu ai facut rodajul la 30km/h si i-ai dat blana de cum l-ai luat sau ai mers in coasta nu mai discut cu tine, ai facut cea mai mare prostie posibila (diferenta dintre scuterul rodat si cel forjat e enorma)... eram si eu pus pe treaba apoi am gandit putin si am inteles ca merge foarte bine scuterul asa cum este si tuning pe el e ca tuning pe dacie. cel mai bine curata filtrele umfla anvelopele foloseste benzina cu ulei 2T in amestecul specificat de ei (3%) si iti garantez ca vei ajunge in linie dreapta cel putin in dreptul cifrei unitatilor la indicatorul care iti arata cati kilometri ai rulat (aprox 70 km/h)... personal am facut liniutze cu 3 euroscootere si i-am lasat mult in urma...merg tare dar am grija de el si are si el grija de mine bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ITS Postat August 19, 2007 Share Postat August 19, 2007 salut! in primul rand rog pe cei care nu au mers pe acest model de moped sa se abtina de la comentarii rautacioase...ciclomotorul cityflex este de fapt o varianta actualizata a lui hero ankur (am auzit ca ar fi fost filiala honda, nu dati cu pietre in mine). iti dau eu raspunsuri concrete: raportul de compresie la modelul asta e de 5:1, poti rectifica chiuloasa si sa maresti raportul la maxim 8:1. iti sugerez sa faci calcule precise inainte sa te pui pe treaba. poti schimba jiglerele si poliza canalurile de la admisie, insa va trebui sa repeti operatiunea de 50000 ori pana ajungi la raportul corect combustibil-aer. poti incerca sa faci rost de un cooler si sa il montezi in spatele filtrului de aer si sa il conectezi de ex la faza lunga; asigura racire suplimentara si introduce aer fortat. apoi se poate da o gaura in partea de jos a tobei (atentie ca are niste tablite decupate prin care circula gazele de esapament, sa nu faci praf vreuna. si ar mai fi cateva chestii dar: scurtezi mult viata motorului; daca gasesti componente performante pentru ankur intrebarea e merita investitia la un scuter de 22,5 mil?; daca nu ai facut rodajul la 30km/h si i-ai dat blana de cum l-ai luat sau ai mers in coasta nu mai discut cu tine, ai facut cea mai mare prostie posibila (diferenta dintre scuterul rodat si cel forjat e enorma)... eram si eu pus pe treaba apoi am gandit putin si am inteles ca merge foarte bine scuterul asa cum este si tuning pe el e ca tuning pe dacie. cel mai bine curata filtrele umfla anvelopele foloseste benzina cu ulei 2T in amestecul specificat de ei (3%) si iti garantez ca vei ajunge in linie dreapta cel putin in dreptul cifrei unitatilor la indicatorul care iti arata cati kilometri ai rulat (aprox 70 km/h)... personal am facut liniutze cu 3 euroscootere si i-am lasat mult in urma...merg tare dar am grija de el si are si el grija de mine bafta dumbass Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheDarksider Postat August 19, 2007 Share Postat August 19, 2007 stimabile, dumbass sa-i zici unei rude apropiate a dumitale... nu neaparat mamicutei; si macar argumenteaza, nu lasa impresia ca esti la vanatoare de posturi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminake Postat August 19, 2007 Share Postat August 19, 2007 multe inteleg dar p'asta chiar nu o inteleg, ce palaria mea aveti mah cu omu ?! daca el vrea sa-si puna reactor pe moped sa faca ce vrea el ca-s banii lui... dar asa-i romanu nesmtit si nu o sa scapam de specimene dastea niciodata e plina romania de manelisti, inculti si nesimtiti ... si mai zicem ca tiganii ne strica imaginea cand de fapt noi romanii o facem ... daca nu aveti cum sa-l ajutati cu o informatie dc dracu postati asa ca sa va dati rotunzi ? sunteti niste carnati de plescoi expirati .... rusine ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ITS Postat August 19, 2007 Share Postat August 19, 2007 salut! in primul rand rog pe cei care nu au mers pe acest model de moped sa se abtina de la comentarii rautacioase... am avut deci comentez .. poti incerca sa faci rost de un cooler si sa il montezi in spatele filtrului de aer si sa il conectezi de ex la faza lunga; asigura racire suplimentara si introduce aer fortat. de-asta am zis dumbass multe inteleg dar p'asta chiar nu o inteleg, ce palaria mea aveti mah cu omu ?! daca el vrea sa-si puna reactor pe moped sa faca ce vrea el ca-s banii lui... dar asa-i romanu nesmtit si nu o sa scapam de specimene dastea niciodata e plina romania de manelisti, inculti si nesimtiti ... si mai zicem ca tiganii ne strica imaginea cand de fapt noi romanii o facem ... daca nu aveti cum sa-l ajutati cu o informatie dc dracu postati asa ca sa va dati rotunzi ? sunteti niste carnati de plescoi expirati .... rusine ... ia-o mai incet domnu' vecin de cartier. Eu postez cum m-i se scoala fara sa ma gandesc la atatea chestii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheDarksider Postat August 19, 2007 Share Postat August 19, 2007 (editat) ok ok am inteles care-i treaba si pe mine m-a cam luat valul DAR..chestia cu coolerul s-a facut si se spune chiar ca a avut rezultate uimitoare (viteza maxima 120 km/h sustinuta pe perioade lungi, NU pe modelul asta) http://twowheelers.tripod.com/MFans.html convinge-te singur...cat despre aspect o masca+far de tomos a35 sunt suficiente. bafta app daca tot vrei pepsi da o tura prin moreni si fac eu cinste vezi ca organizeaza niste baieti o plimbare pana la targoviste marti Editat August 19, 2007 de TheDarksider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ITS Postat August 19, 2007 Share Postat August 19, 2007 ok ok am inteles care-i treaba si pe mine m-a cam luat valul DAR..chestia cu coolerul s-a facut si se spune chiar ca a avut rezultate uimitoare (viteza maxima 120 km/h sustinuta pe perioade lungi, NU pe modelul asta) http://twowheelers.tripod.com/MFans.html convinge-te singur...cat despre aspect o masca+far de tomos a35 sunt suficiente. bafta app daca tot vrei pepsi da o tura prin moreni si fac eu cinste vezi ca organizeaza niste baieti o plimbare pana la targoviste marti Nu am vazut nicaieri in linkul dat de tine vreun cooler. Mopedul care prinde 120 are kit de 90. Iti sugerez sa studiezi "the basics" ( http://science.howstuffworks.com/two-stroke1.htm de exemplu), si o sa intelegi de ce un cooler nu poate imbunatati performantele unui motor. Mai mult, motoarele in doi timpi nu se impaca bine nici cu turbinele adevarate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheDarksider Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 Nu am vazut nicaieri in linkul dat de tine vreun cooler. Mopedul care prinde 120 are kit de 90. Iti sugerez sa studiezi "the basics" ( http://science.howstuffworks.com/two-stroke1.htm de exemplu), si o sa intelegi de ce un cooler nu poate imbunatati performantele unui motor. Mai mult, motoarele in doi timpi nu se impaca bine nici cu turbinele adevarate. Tipul din link a luat un ventilator cu o plasa pe post de filtru si l-a pus pe un tomos targa lx, ma mira cum de nu remarci. dar din moment ce tu ai mai multa experienta (ai o Jawa 350 TS si Suzuki DR650) nu am sa ma mai contrazic cu tine, mai ales ca devine enervanta atata polemica pentru un mic ventilator, sfatul asta pica. in schimb ar trebui sa admiti ca am fost singurul care a dat niste sfaturi aplicabile care chiar pot mari puterea mopedului; mentionez din nou ca NU sunt de acord cu tuningul pe un moped care nu a fost conceput pentru viteza, i-am zis celui care a deschis topicul ca cel mai bine ar fi sa il intretina si mopedul va merge bine. (si in mare parte stiu chestiunile de baza, am dezmembrat si reasamblat mopedul singur, lucrez la masinile parintilor etc) bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Alex Postat Octombrie 24, 2008 Share Postat Octombrie 24, 2008 intradevar nu se pot modifica prea multe dar cu imaginatie si ceva resurse poti face ceva dintrun moped cn poate da inf despre mopede sau sfaturi id d mess florin_alex4u Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Octombrie 24, 2008 Share Postat Octombrie 24, 2008 vezi ca ii mai bine de un an ultimu post ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Octombrie 24, 2008 Share Postat Octombrie 24, 2008 si e o mare diferenta intre mopedul din link si mopedul FB. nu cred ca gasesti pe nicaieri piese aftermarket de tuning pentur modelu ala. mai bine iei un Ciao. pentru ala gasesti si sunt mult mai fiabile, si la pret il iei mult mai bine. si e o mare diferenta intre mopedul din link si mopedul FB. nu cred ca gasesti pe nicaieri piese aftermarket de tuning pentur modelu ala. mai bine iei un Ciao. pentru ala gasesti si sunt mult mai fiabile, si la pret il iei mult mai bine. si e o mare diferenta intre mopedul din link si mopedul FB. nu cred ca gasesti pe nicaieri piese aftermarket de tuning pentur modelu ala. mai bine iei un Ciao. pentru ala gasesti si sunt mult mai fiabile, si la pret il iei mult mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan01 Postat Octombrie 24, 2008 Share Postat Octombrie 24, 2008 vezi ca ii mai bine de un an ultimu post ... ce daca a trecut un an.... el macar si-a mai facut un post:)) ;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Octombrie 24, 2008 Share Postat Octombrie 24, 2008 Si tu ti-ai mai facut un post. Dar si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zane94 Postat Octombrie 27, 2008 Share Postat Octombrie 27, 2008 poti sa il tunezi cat vrei da tot no sa arate bine... adica nu cred... ai grija sa nu iti iasa un kitch (adica cu flacari din bazar si cu dungi cu banda izoler si alte kkturi) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costindinu Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 salut....ce combinatie de culori ar merge la acxest moped...am si eu unu lafel...si modificarile pe care le-am facut si sa simtit ceva sunt: scoatere doape de la filtru de aer..are pe orificiile filtrului niste doape care micsoreaza gaurile...si am schimbat arcurile la ambreaj pentru o plecare de pe loc mai rapida Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.