borsulica Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 Foarte frumos scris, cu talent. Recunosc stilul lui Marin Preda. Si foarte util de asemenea. Multumim! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 E bun de citit in fiecare an, capeti experienta si unele lucruri care ai trecut pe langa ele la prima lectura cand erai mai inceptor acum capata sens si devin mai clare. In fiecare an mor motociclisti exact conform scenariilor descrise de oldschool. Cu cat le cititi mai mult cu atat veti fi mai atenti la aceste scenarii si va va fi mai usor sa supravietuiti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Titi Hornet Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 (editat) sunt conservar de 28 de ani si motociclist de anul acesta, sper ca topicul lui old school sa aduca in atentia celor doua categorii de participanti la trafic, soferi si motociclisti faptul ca trebuie sa traiasca impreuna pe sosea Editat Noiembrie 4, 2011 de Titi Hornet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_eugen Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 Tinand cont de faptul ca nu am condus niciodata un motor , va intreb si eu catevas sfaturi de incepator : cum se face plecarea de pe loc ? Cum e bine sa stai la semafor , in viteza 1 sau pe liber ? Ce benzina bagati de obicei , de la ce firma ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Decembrie 6, 2011 Share Postat Decembrie 6, 2011 (editat) la profil ai scris ca ai o dacie, asadar presupun ca ai permis categoria B. acestea fiind zise... ...cum pleci de pe loc? la semafor stai in viteza 1 sau pe liber? ce benzina bagi de obicei, de la ce firma? Editat Decembrie 6, 2011 de gogO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_eugen Postat Decembrie 27, 2011 Share Postat Decembrie 27, 2011 Eu am vazut multi motociclisti ca stau intr-a 1-a la semafor , auzind acel clanc imediat dupa ce s-au postat la semafor . Cu auto eu nu stau in viteza , pt ca ma descurc repede cu plecatul de pe loc . Benzina eu bag de obicei de la Mol , de la celelalte avand probleme in trecut . Nu stiu cum se simte la motor calitatea benzinei , daca merge mai rotund , daca sare mai repede in ture ... de asta intrebam . Intre timp mai am cateva intrebari : 1. de unde opriti motorul ? De la cheie sau de la butonul rosu ? 2. in stationare o lasati intr-o treapta sau nu ? 3. este de preferinta cricul central sau cel lateral ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo32 Postat Ianuarie 21, 2012 Share Postat Ianuarie 21, 2012 (editat) Eu am vazut multi motociclisti ca stau intr-a 1-a la semafor , auzind acel clanc imediat dupa ce s-au postat la semafor . Cu auto eu nu stau in viteza , pt ca ma descurc repede cu plecatul de pe loc . Benzina eu bag de obicei de la Mol , de la celelalte avand probleme in trecut . Nu stiu cum se simte la motor calitatea benzinei , daca merge mai rotund , daca sare mai repede in ture ... de asta intrebam . Intre timp mai am cateva intrebari : 1. de unde opriti motorul ? De la cheie sau de la butonul rosu ? 2. in stationare o lasati intr-o treapta sau nu ? 3. este de preferinta cricul central sau cel lateral ? 1. Motorul il opresc din butonul rosu; 2. In stationare nu o tin in viteza ... ( cazul meu ) 3. Neavand cric central il folosesc pe cel lateral, depinde si de suprafata unde il parchezi poti folosi fie central fie lateral. Editat Ianuarie 21, 2012 de Theo32 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
old school Postat Ianuarie 25, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 25, 2012 Eu am vazut multi motociclisti ca stau intr-a 1-a la semafor , auzind acel clanc imediat dupa ce s-au postat la semafor . Cu auto eu nu stau in viteza , pt ca ma descurc repede cu plecatul de pe loc . Benzina eu bag de obicei de la Mol , de la celelalte avand probleme in trecut . Nu stiu cum se simte la motor calitatea benzinei , daca merge mai rotund , daca sare mai repede in ture ... de asta intrebam . Intre timp mai am cateva intrebari : 1. de unde opriti motorul ? De la cheie sau de la butonul rosu ? 2. in stationare o lasati intr-o treapta sau nu ? 3. este de preferinta cricul central sau cel lateral ? 1.butomul rosu care opreste motorul este acolo, la indemana, pt a opri motorul in caz de urgenta . Motocicleta se opreste din cheie in clipa in care o parchezi. 2.este de preferat ca motocicleta sa fie in neutral in stationare . Asta ia f mult din stresul pe ambreaj, cablu ambreaj ( sau hidraulic) si mana pilotului, ca sa nu mai discutam faptul ca se poate intampla sa scapi maneta de ambreaj din greseala si .... 3.cricul central este folosit mai mult pt schimburi de ulei,pneuri spate si alte piese sau parcari de lunga durata . Altfel, cricul lateral este de baza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
819NZT Postat Februarie 12, 2012 Share Postat Februarie 12, 2012 informatii bune ! multumim old school !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_eugen Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 Are cineva vre-o idee unde gasesc ceva detalii despre ambreiajul umed si cel uscat ? Cum functioneaza fiecare , care e mai bun ? Pe net nu prea mai scrie nici macar la specificatiile tehnice ale motoarelor . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 (editat) DRY CLUTCH VS WET CLUTCH Editat Aprilie 5, 2012 de gogO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dayro_25 Postat Aprilie 7, 2012 Share Postat Aprilie 7, 2012 Citesc topicul asta cam o data la 2 luni, asta de vreo 3 ani... nu scot motocicleta din curte la inceput de sezon daca nu am citit topicul asta, de fiecare data simt un fior pe sira spinarii... Ma tempereaza si ma obliga sa incep usor, an de an... Sunt de parere ca nu doar incepatorii au de invatat de aici ci toti motociclistii, indiferent de experienta acumulata. Ma plec in fata ta Old school, desigur ca esti constient ca ceea ce ai scris aici a facut pe multi sa isi invinga instinctul de "reisar" sau cel putin sa gandeasca de doua ori inainte de a risca ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexlaur Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 Nota 10 pentru continut !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 Prietenii si cunoscutii de pe SBZ anunta cu tristete ca Oresti Marmara aka Old School nu mai este printre noi. Din cite am inteles ne-a parasit in urma unui atac de cord. Dumnezeu sa-l odihneasca!:rose: Din semnatura lui de pe SBZ: "In memoria prietenilor ce nu mai sunt; Iertati-ma ca n-am stiut sa va indrum, Ne vom revedea dar, nu curand, Caci inteleg ce inseamna a fi motociclist acum." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 Este o veste ingrozitor de trista. Cand si unde este inmormantarea? As vrea sa-l conduc si eu pe ultimul drum. Am avut mult de invatat de la acest om! Odihneste-te in pace, Oresti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 RIP.. o veste trista .. intr'o zi mohorata . D'zeu sa'l odihneasca RIP.. o veste trista .. intr'o zi mohorata . D'zeu sa'l odihneasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pHa_King Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 Condoleante tuturor, familiei, prietenilor si celor care l-au cunoscut (ca si mine) doar de aici... R.I.P. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady2inkubus Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebi_glumetu Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 pacat, mare pacat. Dumnezeu sa-l odihneasca in pace! vreau sa-i multumesc ca mi-a deschis ochii si cu ajutorul topicului sau sper sa prind si eu batranetea. R.I.P Old School Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo32 Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 R.I.P. Old School Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 Personal nu l-am cunoscut, dar citind topicul lui de la sectiunea Incepatori imi dau seama ca era un OM deosebit si cu un adevarat spirit de motociclist. Dumnezeu sa-l ierte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 RIP Old_school, o sa ne lipsesti ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel chelaru Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 Dumnezeu sa il ierte si sa il odihneasca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zvastic Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 Huh , nu-mi vine sa cred ce am citit , am citit posturile lui acum muult timp inainte sa fiu motociclist si m-au ajutat , nu-l cunosc personal dar Dumnezeu sa-l ierte..stie cineva cum a murit?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alyU Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 multumim old school pentru topicurile si sfaturile tale cruciale...Dumnezeu sa te odihneasca in randurile dreptilor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.