Jump to content

Cereri pentru comuniste


Recommended Posts

Eu am cumparat de pe ural-zentrale.de

Mai gasesti si pe oldtimergarage.eu.

Le am pe cele vechi dar nu mai stiu in ce stare sunt. Saptamana viitoare pot pune foto si daca ti se par ok ti le donez.

post-60568-0-25403500-1531135881_thumb.jpg

Edited by edyneagu
Link to post
Share on other sites
  • Replies 4.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

 

Eu am cumparat de pe ural-zentrale.de

Mai gasesti si pe oldtimergarage.eu.

Le am pe cele vechi dar nu mai stiu in ce stare sunt. Saptamana viitoare pot pune foto si daca ti se par ok ti le donez.

e ok!

Multam'

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Cumpar pentru un MZ es 250, acte,toba esapament, partea dintre carburator si motor(gatul acela) ax roata spate,rozeta de pe ghidon, eventual ghidon complet.


» Post actualizat in 26 Jul 2018 14:48

Pentru rt/3 cumpar acte, ceas vitezometru.

Link to post
Share on other sites

Daca este cineva interesat de piese noi pentru Jupiter, am tobele, biele, pistoane+segmenti cota 0, cabluri, manete, seturi de garnituri si simeringuri. Detalii la nr. de telefon: 0762940458

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Cred ca are Gaspar.

Releele pentru 6V(cu dinam) sunt aceleasi.

Poti sa adaptezi si unul de Trabant (6V) ori alta motocicleta ce a fost echipata cu dinam 6V : CZ, MZ

Eu insa nu sunt covins ca releele sunt toate defecte si dinamul este OK.

Mai poti sa verifici cu un bec in loc de releu, varianta ce confirma daca e intradevar bun releul.

Este atasat si cum.

post-33773-0-20848900-1535347794_thumb.jpg

post-33773-0-15364600-1535347799_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Cred ca are Gaspar.

Releele pentru 6V(cu dinam) sunt aceleasi.

Poti sa adaptezi si unul de Trabant (6V) ori alta motocicleta ce a fost echipata cu dinam 6V : CZ, MZ

Eu insa nu sunt covins ca releele sunt toate defecte si dinamul este OK.

Mai poti sa verifici cu un bec in loc de releu, varianta ce confirma daca e intradevar bun releul.

Este atasat si cum.

multumesc mult de safturi. am inercat ceea ce imi arati in sema de mai sus si becul lumineaza. am inlocuit becul din imagine cu un voltmetru si in turatii dinamul soate pana la 12 volti. ramane sa trag concluzia ca releul nu functioneazaa sau am facut eu vreo legatura greesita prin instalatia electrica

Edited by cornelilinca84
Link to post
Share on other sites

Asta e schema (cea colorata), iar in cealalta am inercat eu sa arat cum sunt legaturile daca folosesti un releu de trabant:


» Post actualizat in 27 Aug 2018 08:02

(sunt si semnele folosite la releul rusesc)

post-33773-0-49367600-1535356784_thumb.png

post-33773-0-60381500-1535356834_thumb.png

post-33773-0-57990000-1535356975_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Cornel,

daca nu te grabesti tare iti dau eu un releu (sau doua) sa te joci cu ele,dar numai pe saptamana cealalta.

 

moka ;)

Link to post
Share on other sites

Cornel,

daca nu te grabesti tare iti dau eu un releu (sau doua) sa te joci cu ele,dar numai pe saptamana cealalta.

 

moka ;)

iti multumesc mult si iti raman dator, la fel su lui vene care vine cu raspunsuri la toate intrebarile mele. cat despre graba, nu prea ma grabesc caci cum am asteptat aproximativ 4 ani ca sa ma plimb cu ivan cred ca o saptamana este nimica toata

pana atunci incerc sa imi dau seama ce draci au de nu functioneaza releele mele cu toate ca la interior arata impecabil

Edited by cornelilinca84
Link to post
Share on other sites

N-ai pentru ce (eu nu folosesc 6v)

Unul cred că e de trabant,ist celălalt de Jupiter 3.

Sper sa-ti fie de folos.

 

;)

Link to post
Share on other sites

N-ai pentru ce (eu nu folosesc 6v)

Unul cred că e de trabant,ist celălalt de Jupiter 3.

Sper sa-ti fie de folos.

 

;)

multumesc mult!

aseara, dupa ce am scris mesajul, mi-a trecut ceva prin minte legat de releele ce le am. uitandu-ma peste schemele electrice ce le am m observat ca unele dintre ele sunt cu + la masa. eu merg cu - la masa si ma gandesc ca ceea ce am eu sunt pentru instalatiacu + la masa caci nn cupleaza nici unul. oare asta ar putea fi un motiv pt care nu functioneaza ?

Link to post
Share on other sites

Nu are nici o treaba!

Am mai scris, diferenta.

Dinamul functioneaza si asa si asa, cum a fost "invatat"- totul este doar magnetismul remanent ce se formeaza in stator.

Eu am schimbat polaritatea intre 2 porniri si a fost in regula, nici o schimbare in afara de legarea bateriei.

Poti sa incerci ambele variante deoarece nu ai ce sa afectezi (doar daca ai aprindere electronica montata atunci, grija!

Link to post
Share on other sites

nu ma refeream la dinam ci la releu.

 

Nu are nici o treaba!

Am mai scris, diferenta.

Dinamul functioneaza si asa si asa, cum a fost "invatat"- totul este doar magnetismul remanent ce se formeaza in stator.

Eu am schimbat polaritatea intre 2 porniri si a fost in regula, nici o schimbare in afara de legarea bateriei.

Poti sa incerci ambele variante deoarece nu ai ce sa afectezi (doar daca ai aprindere electronica montata atunci, grija!

nu ma refeream la dinam ci la releu. atunci cand un o bobina este strabatuta de curent electric formeaza un camp magnetic cu o anumita polaritate. daca inversez legaturile la bobina a generatorului de curent nu se inverseaza si polarittea campului magnetic genert de bobina?? ce vreau sa zic este faptul ca daca relelele ce le am erau gandite pentru a fi legate cu + la masa, campul magnetic generat de bobina releului nu atrage lamela pentru a inchide contactele ci o respinge, asta fiind sincura explicatie ce o gasesc pentru nefuncionalitatea releelor mele

Link to post
Share on other sites

Nu.Lamela de la contacte nu este si ea un magnet ca sa se comporte asa, nu o intereseaza ca langa ea este un "S" ori un "N"

Nu ma mai bag in alte chestii, in principiu nu are importanta la un astfel de releu(exista unele relee la care acea lamela este "magnet" si astfel poate fi atrasa, ori schimband polaritatea electromagnetului-respinsa, dar aici nu este cazul).

Link to post
Share on other sites

Salut baieti. Nu cred ca am postat unde trebuie...dar daca e ceva gresit sa ma avertizati. Am o mobra super 50. Este completa ii lipseste doar stopul de spate si cablul de frana de fata...ala sigur se potriveste de la altceva sau merge facut. Eu nu am stat sa o fac. Mobra o am de la un batran de aici de la mine este stata de foarte mult timp. Ideea este ca am curatat eu carburatorul si am pornit.o...am mers doar ca este anemica rau..scanteie da foarte bine...ma rog..dupa cateva ture nu mai intra in viteza. Mi.a zis tata ca a avut si el si e vorba de un arc..ceva care nu e complicat pt cine se pricepe..

As vrea sa o vand..la mine sta degeaba nu stiu an nu stiu nimic...nici acte nu am la ea...nici pe degeaba nu vreau sa o dau.... stiu ca suna ciudat dar as da.o pe un minsk functional care la fel nu ma intereseaza actele..sau schimb cu diverse... cine e interesat cu adevarat astept oferte in pm si de acolo voi lasa numar de telefon...multumesc!!

Link to post
Share on other sites

Sa cresti mare!

Da verifica rogute ce lipsuri al la mobre sa donez si eu ceva,ori dau eu cv bun .. ;)

Detalii pe PM

:cheers:

Link to post
Share on other sites

Vrei să vezi ce înseamnă spirit civic?

C.urând (mai prin iarnă) vreau să scap de niște vechituri după ce rețin strictul necesar pentru IJ 56 al meu. Restul se dă tot, gratis. Printre ele și ceva rezervoare de IJ 49/350, motoare, roți, cadre, cilindri, etc. și alte asemenea vechituri. Nu gunoaie pe care să cer bani, cum văd că se practică mai nou pe la noi.

Edited by Dr_krl
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...