Sari la conținut

Sincronizare Carburatoare


chino
 Share

Postări Recomandate

Nu cred ca e o regula, difera probabil de la motor la motor. XJ-ul meu de 600 are 4 cilindri in linie, iar metoda de reglaj am luat-o din manualul de service. Uitandu-ma si la aranjamentul parghiilor se vede clar ca nu exista o "tija" comuna si suruburi spre fiecare carburator, ci fiecare sunt grupate doua cate doua si apoi cele doua grupe intre ele. Oricum, si in cazul de care spui tu, cu o tija comuna de referinta, se poate utiliza tot un dispozitiv diferential, nu ceasuri cu indicatii absolute.

 

Din electronica in general stiu ca principiul de etajul diferential are avantaje considerabile, in primul rand toleranta la variatiile de temperatura si zgomote electrice.

 

Sper sa gasesc o seringa de-aia de sticla, cu piston cat mai mobil, pentru a face dispozitivul ala de reglaj diferential, asa, de amorul artei :nono: .

- cu bila nu cred ca merge, ar trebui legata de arcuri cumva - si inca nu am reusit sa dau gaura cu burghiul intr-o bila de rulment - iar prin utilizarea de arcuri pe compresie (nu extensie) tot s-ar imobiliza rostogolirea bilei si ar intampina frecari mari la deplasarea prin alunecare. Etansarea nu ar fi o problema, cateva picaturi de ulei ar realiza o pelicula suficienta pe peretii interiori ai tubului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...