B.B. Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 salutare DR-isti, sunt nou pa-ci si vroiam sa zic Buna Ziua la voi. o am si eu pe doamna din imagine DR650RS din 94. ne mai auzim . salutare. e frumoasa, sa-ti traiasca! pune si tu o poza mai mare! (vezi ca daca e neagra te incalzesti prea tare la soare si te sufoci! iti trebuie AC pe ea! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bartatiberiu Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 nu stiu cum a-si face sa dau de enduristi in Baia Mare, eu sunt incepator nu pot sa merg cu ei pe Hard dar macar sa ma fac ca ma tin dupa ei. Enduristi din Baia Mare...... uniti-va ea ea je --- Mesaj completat în 19 Aug 2007 09:13 -------------cam slaba activitatea aici la DR-isti. ahaaa sunteti prin noroaie si paduri... nu aveti timp de forum (asta inteleg) poate sa-mi zica cineva: -la cate turati merge Dr-ul 650 la drum (normal)? -si voi schimbati vitezele cu ajutorul ambreajului sau nu? -poate stiti unde gasesc un manual de utilizare dr650rs (nu de reparatii). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rosso Postat August 19, 2007 Share Postat August 19, 2007 Salut. La configuratia normala foaie pinion din fabrica la drum lung la 100 de km/h ai cam 4000 de ture ...viteza de croaziera 100-120 km/h maxim, dupa viteza asta e cam fortata.....cel mai bine se simte intre 3000-5000 rot/m.Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat August 19, 2007 Share Postat August 19, 2007 Salut. La configuratia normala foaie pinion din fabrica la drum lung la 100 de km/h ai cam 4000 de ture ...viteza de croaziera 100-120 km/h maxim, dupa viteza asta e cam fortata.....cel mai bine se simte intre 3000-5000 rot/m.Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bartatiberiu Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 dar cu schimbatu vitezelor? voi folositi ambreajul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ITS Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 dar cu schimbatu vitezelor? voi folositi ambreajul? Bineinteles ca-l folosim! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 21, 2007 Share Postat August 21, 2007 Normal ca se foloseste ambreiajul, am incercat eu odata sa ajung acasa cu cablul rupt si e groaznic sa schimbi viteze fara ambreiaj... DR-ul este o motocicleta de care poti sa tragi, un singur lucru trebuie sa ai in minte mereu - ai mare grija la ulei!! Niciodata nu merge forjat sau nu merge deloc daca nu ai nivelul corespunzator de ulei. Asta duce la o ungere deficitara in partea de sus si se face praf tot ce se freaca pe-acolo. Pune ulei semisintetic de moto si nu vei avea probleme cu ambreiajul. Verifica des nivelul uleiului sau inainte de fiecare drum mai lung... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shadowrider Postat August 23, 2007 Share Postat August 23, 2007 Salut. Cine stie ce consum de carburant are Dr 650 Rs in regim de oras? Dr 650 se preteaza la mers in trafic aglomerat sau mai recomandabil e 350 -ul DR? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiviraj Postat August 23, 2007 Share Postat August 23, 2007 (editat) Manual de utilizare DR 650 Spor! Editat August 23, 2007 de adiviraj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rosso Postat August 23, 2007 Share Postat August 23, 2007 Salut. Cine stie ce consum de carburant are Dr 650 Rs in regim de oras? Dr 650 se preteaza la mers in trafic aglomerat sau mai recomandabil e 350 -ul DR? Al meu mananca cam 6 in regim ''calm'' si vreo 8 chinuit ..in afara la 100 km/h 4 si ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat August 23, 2007 Share Postat August 23, 2007 Adiviraj esti un sfant! De cand caut manual.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shadowrider Postat August 24, 2007 Share Postat August 24, 2007 Am inteles. Se pare ca nu haleste atat de mult pe cat credeam. Super bine venita ideea cu cartea tehnica. Eu am incercat sa descarc ieri PDF-ul , a durat vreo 2 ore iar cand am vrut sa-l deschid: error on page. Acuma insa... Ieri am fost sa testez un Dr 650 RS, ce pot sa zic: WOW! parca stateam la et. 2, parca mergeam la nivelul unui tractor:)), senzatia e super! nu ai grija de gropi, canale iesite in relief, borduri etc.. Ce mi s-a parut ciudat: trebuia sa o tin din acceleratie ca mi se parea ca se opreste motorul daca nu o fac - desi nu se intimpla asta - , ulterior mi s-a explicat ca e normal sa o tii un pic turata. Ce mi s-a parut ciudat: franele - bine asta comparativ cu SS-ul meu - care are 12 pistonase si 2 discuri pe fata, dr-ul avand doar 1 disc si 2 pistonase, mi s-a parut un pic nesigura frana, atat fata cat si spatele. La acceleratie zic eu ca se descurca onorabil, ma asteptam sa trepideze mai tare dare un nivel de vibratii acceptabil. Ce m-a surprins este inaltimea acestei "jucarii" - si desi eu nu sund mic de inaltime si nici usurel: 1.87 si 94 kg, nu puteam sa tin toata talpa adidasului pe asfalt, ceea ce da uneori o senzatie aiurea gandindu-ma ca am sanse mari sa cad. Ce sa mai o lungesc, Dr-cica ca asa o sa o alint, mi-a intrat pe sub piele si sapt viitoare sper sa intre si in posesia mea. Asfalt ... cum vreti voi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dane1 Postat August 24, 2007 Share Postat August 24, 2007 Am avut DR 600 si DR 650 an94 nou noutz.Super motoare pt bärbati adevärati!senzatii tari cät cuprinde!i-ti plac din prima sau nu.sound,feeling,fiabile ,consum ok.am fäcut de 2 ori cluj-frankfurt färä inoptare.pt teren greu nu sunt cea mai bunä alegere dar sunt genu de motoare cu care puti sä faci incojoru lumii. SINGLE POWER RULES!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 24, 2007 Share Postat August 24, 2007 Ce sa mai o lungesc, Dr-cica ca asa o sa o alint, mi-a intrat pe sub piele si sapt viitoare sper sa intre si in posesia mea. Un DR intra sub piele oricui! Odata ce ai mers cu unul greu uiti senzatiile oferite! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enduro_rider Postat August 24, 2007 Share Postat August 24, 2007 salutare...cine are un dr de 650 ...si e din bucuresti as vrea sa ma uit la el 10 minute sis a masor ceva...eu sunt mic de inaltime si trebuie sa fac niste modificari majore la sa.....sa tai intre 10-15 cum din inaltimea lui la sa fra sa umblu la suspensii....deci vreau doar sa ma uit nu sal probez.....cien ma poate ajuta???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marque Postat August 25, 2007 Share Postat August 25, 2007 haide la redactie la Motociclismo ca acolo imi tin eu DR-ul si masoara-l cat vrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rosso Postat Septembrie 8, 2007 Share Postat Septembrie 8, 2007 Pentru suzuki Dr 650 an fabricatie 91-97 rulmenti fata 6202 2rs, 2rs vine de la protectia de plastic am aflat si eu azi iar pe spate 6303 2rs.....2 bucati de fiecare. Am gasit la un magazin la intersectia rahova cu sebastian aexim sau asa ceva .....preturi cuprinse intre 8 si 20 lei bucata functie de producator. Pentru schimbat aveti nevoie de presa......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shadowrider Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 Salutare frati enduristi posesori de Dr 650. Am si eu cate va intrebari. Am gasit service manual dar la un DR 650 SE, eu am DR 650 RS si nu stiu daca caracteristicile tehnice se potrivesc de la aste 2. Daca nu sunt la fel poate ma ajutati voi cu un manual pt DR 650 RS - 1991. Alta chestie: cand am ridicat-o pe cricul central am vazut ca discul de frana spate este un pic deformat si imi "agata" placuta de frana, as vrea sa-l indrept ( PT CA DIN CATE AM INTELES UNUL NOU NU E CHIAR ASA DE IEFTIN - IAR UNUL DE PE E-BUY POATE FI STRAMB) dar din cate am inteles de indreptat nu se poate ci doar sa fie luat la strung - deci subtiat un pic ca sa devina iar drept. Daca stiti unde se poate face chestia asta cu strungul spuneti-mi si mie. Ultimul aspect: mi se pare ca nu trage uniform ( motorul merge fff bine) - ca si cum lantul de transmisie nu ar avea intinzator sau e prea slab sau eu stiu ce... Daca ati patit la fel sau stiti desre ce e vb dati de stire. Merci fain! Ca sa vedeti despre ce e vb - asa arata "enduristul": Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 discuri de frana am mai rectificat la atelierul din soseaua andronache. SC GENBEB IMPEX SRL Sos. Andronache nr. 101C, sector 2-BUCURESTI Tel. (021)240.55.06; Fax (021)240.55.06 GSM 0722.322.921; email nelu@planetare.ro Orar: L-S: 8-18 manual am eu. are fo 30 mb. ti-l trimit pe mail nu se potriveste modelul SE cu R/RS/RSE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shadowrider Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 Multumesc fain Cata_M de raspunsuri si de ajutor! Vad ca esti din Bucuresti - nu stiu daca pot fi trimisi 30mega prin mail dar daca este cazul si ai timp ne putem intinli sa iti dau un cd blank si sa imi pui manualul pe cd. O sa iau legatura cu firma respectiva sa-l duc la indreptat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rosso Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 Ultimul aspect: mi se pare ca nu trage uniform ( motorul merge fff bine) - ca si cum lantul de transmisie nu ar avea intinzator sau e prea slab sau eu stiu ce... Daca ati patit la fel sau stiti desre ce e vb dati de stire. Merci fain! Ca sa vedeti despre ce e vb - asa arata "enduristul": Misto seaua...e originala? Vezi ca trasu neuniform poate sa fie de la lant sa fie uzat inegal...adika intins pe o parte si teapan pe alta...asa am patit si eu......misca roata usor si verifica sageata lantului sa nu se modifice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
windwalker Postat Septembrie 13, 2007 Share Postat Septembrie 13, 2007 nu vreau sa schimb subiectul dar poate stiti voi: eu vreau sa aflu mai multe despre klx 650 de la kawa si nu stiu de unde (fiabilitate,piese etc....) va multumesc anticipat --- Mesaj completat în 14 Sep 2007 07:25 -------------salut stie careva care e diferenta /asemanarea exacta intre dr650 si dr 650 rse????????? pt ca kg nu sunt multe nici la (rse) asa ca daca si cadru,suspensie sunt la fel atunci luam rse si dam jos carena fata punem una acerbis so o aripa sub far si uite asa am rezolvat problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rosso Postat Septembrie 14, 2007 Share Postat Septembrie 14, 2007 Pe langa carene mai mari 2 tobe, aripa joasa si alt far rse are si electromotor din cate stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
windwalker Postat Septembrie 15, 2007 Share Postat Septembrie 15, 2007 m-am hotarat vreau sa fac sala si am sa-mi iau dr650 rse...am sa dau tot ce e in+ jos si asa am sa ma aleg cu un enduro mai greut dar cu e-starter.....si in plus daca e de hamalit multumesc lui Dumnezeu ca nu-mie frica..... si pana la urma satisfactia contaza.. nu o fi asta mai greu decat tt 600. vreme faina si distractie placuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat Septembrie 15, 2007 Share Postat Septembrie 15, 2007 DR 650 S - Hard enduro DR 650 SE - Hard enduro cu starter DR 650 RS - Soft enduro DR 650 RSE - soft enduro cu starter In principiu diferentele sunt carenele intre soft si hard. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.