Sari la conținut

Honda Cb 750 Sevenfifty


cezar_bkf
 Share

Postări Recomandate

Nu am inteles prea bine ce vrei sa spui. Vrei sa fii rautacios sau e' doar punctuatia, attn!?

Vroiam sa te-ntreb mai demult, ce-ai avut cu motoru' de la-ai cojit de vopsea? Cu guma aia mare si lata cum faci la revizia ITP, o dai jos?

Bafta

Nu vreau sa fiu rautacios dar cred ca nu te-ai exprimat tu bine .Tunning= modifcari niciodata nu poti spune ca nu mai ai ceface poti sa tot modifici la infinit.Poate ai vrut sa spui revizie ceea ce-i cu totul altceva .

Motorul meu are culoarea originala gri .Doar capacele laterale sunt sablate si polisate ptr ca imi plac mai mult asa decat vopsite-necesita doar mai multa intretinere.Roata nu e mai mare doar mai lata .Nu am de gand sa o mai dau jos,trebuie sa vad cum s-o inscriu in carte, in Germania multi au facut modificarea asta cu tuv. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 234
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Conform dictionarului, Tuning(attn. cu un singur "n") = a acorda, a regla, a pune la pct. sau a repara. Asa ca, m-am exprimat ff corect, am vrut sa " regleze, s-o puna la punct". In RO din pacate tuning inseamna doar a modifica forma initiala prin diverse metode, multe chiar "kitch-oase".

 

Rautacioasa insa, mi s-a parut remarca ta si ;) : "-ce i-o fi facut neamtu -- Streetfighter"; asta in loc de bine ai venit frate ori ceva de genu.

NB: am avut primul motor in '80, asa ca ma pricep ceva la motoare iar cand am spus ca e' in stare perfecta am stiut ce am spus, am controlat-o in Germanica si pe-o parte si pe alta, stiu unde si ce sa caut la un motor sa vad daca-i "manarit", iar la nemti...nu e' cazul, pt. ca asa ceva este penal.

 

In leg. cu roata ta spate, nu vreau sa te dezamagesc si stiu ca-i mai comfortabil cu guma mai mare, dar la RAR/ITP, se uita in special la dimensiunile gumei, sa fie exact ca in talon. Eu am pe Brieff-ul german, specificatii pt. 3 producatori, insa toate au aceeasi dimens. pe spate: 150.

 

In speranta ca in viitor v-om schimba, cu adevarat, impresii si chestii tehnice despre Sevenfifty, o zi buna tuturor, un sezon lung si fara probleme.

 

Bafta,

G

 

Nu vreau sa fiu rautacios dar cred ca nu te-ai exprimat tu bine .Tunning= modifcari niciodata nu poti spune ca nu mai ai ceface poti sa tot modifici la infinit.Poate ai vrut sa spui revizie ceea ce-i cu totul altceva .

Motorul meu are culoarea originala gri .Doar capacele laterale sunt sablate si polisate ptr ca imi plac mai mult asa decat vopsite-necesita doar mai multa intretinere.Roata nu e mai mare doar mai lata .Nu am de gand sa o mai dau jos,trebuie sa vad cum s-o inscriu in carte, in Germania multi au facut modificarea asta cu tuv. :bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da asa este....referitor la faptul ca ai guma mai mare. Am vazut la RAR persoane respinse pe faptul ca guma era mai mare decat in talon....sau ca nu aveau bec la numar...etc.

Si io ma gandeam sa pun un cauciuc mai mare pe spate, dar dupa ce fac ITP-ul..:bow:

Asta in cazul in care nu reusesc sa o vand...

Am fost ieri pe Cheia-Brasov cu ea........senzatie nene.... ;)

E lipita de sosea....

:bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conform dictionarului, Tuning(attn. cu un singur "n") = a acorda, a regla, a pune la pct. sau a repara. Asa ca, m-am exprimat ff corect, am vrut sa " regleze, s-o puna la punct". In RO din pacate tuning inseamna doar a modifica forma initiala prin diverse metode, multe chiar "kitch-oase".

 

Rautacioasa insa, mi s-a parut remarca ta si ;) : "-ce i-o fi facut neamtu -- Streetfighter"; asta in loc de bine ai venit frate ori ceva de genu.

NB: am avut primul motor in '80, asa ca ma pricep ceva la motoare iar cand am spus ca e' in stare perfecta am stiut ce am spus, am controlat-o in Germanica si pe-o parte si pe alta, stiu unde si ce sa caut la un motor sa vad daca-i "manarit", iar la nemti...nu e' cazul, pt. ca asa ceva este penal.

 

In leg. cu roata ta spate, nu vreau sa te dezamagesc si stiu ca-i mai comfortabil cu guma mai mare, dar la RAR/ITP, se uita in special la dimensiunile gumei, sa fie exact ca in talon. Eu am pe Brieff-ul german, specificatii pt. 3 producatori, insa toate au aceeasi dimens. pe spate: 150.

 

In speranta ca in viitor v-om schimba, cu adevarat, impresii si chestii tehnice despre Sevenfifty, o zi buna tuturor, un sezon lung si fara probleme.

 

Bafta,

Observ ca te-am suparat f tare -si ca atare imi cer scuze. :bow: dar tuning - inseamna a modifica nu e numai in Ro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ karpatenwolf: faza cu trecutul modificarilor in talon nu stiu cat de realizabila este in Romanica. Mai ales la schimbarea dimensiunii gumelor cred ca fac scandal cretinii de la RAR, pt ca de atata stiu si ei sa se prinda. Noroc ca stiu sa silabiseasca ce scrie in talon (la multe motociclete gresit). Chiar daca tu ai facut-o "ca la carte" cu o janta mai lata, nu stiu daca o treci fara probleme de ITP, ca sa nu mai vb de acceptat in talon modificarea. S-ar putea sa-ti zica sa iei viteza si sa revii cu janta + guma stock sau sa te puna sa faci omologare individiala, moment in care le arati mijlociul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK lupule, "apologize accepted"! ;)

 

Tuning are intelesul derivat si de a schimba ceva in altceva, insa cu scopul de a te acorda, pune in concordanta, tu, cu motoru' respectiv, adicate-lea de a o face pe placul/gustul/in armonie cu ceea ce vrea omu'.

 

Bafta maxima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ karpatenwolf: faza cu trecutul modificarilor in talon nu stiu cat de realizabila este in Romanica. Mai ales la schimbarea dimensiunii gumelor cred ca fac scandal cretinii de la RAR, pt ca de atata stiu si ei sa se prinda. Noroc ca stiu sa silabiseasca ce scrie in talon (la multe motociclete gresit). Chiar daca tu ai facut-o "ca la carte" cu o janta mai lata, nu stiu daca o treci fara probleme de ITP, ca sa nu mai vb de acceptat in talon modificarea. S-ar putea sa-ti zica sa iei viteza si sa revii cu janta + guma stock sau sa te puna sa faci omologare individiala, moment in care le arati mijlociul.

Pot sa o si inscriu in Carte:modificarea facuta de mine este pe multe motociclete din D cu Tuv. Ptr aceasta imi trebuie de la un Tuv care a facut inscrierea odata o adeverinta ca roata respectiva sa poate pune pe SF.Si adeverinta o fac rost. Va tin la curent .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faza de care zici tu, Wolf-ule, o cunosc si eu de pe forumuri. Insa ea se practica in germania si in alte tari civilizate, nu in Republica Bananiera Romanica. Nu stiu daca cu o adeverinta de la TĂV (in limba germana, trebe tradusa pt cretini, probabil legalizat, o caruta de bani) analfabetii si amatorii de la RAR o iti treaca in certificatul de inmatriculare 180ul pe spate. Mai pe la toamna sau iarna intentionez si io sa pun o janta de 5,5 de B12 pe 600le meu pentru a pune guma de 180 pe el (modificare acceptata si inscrisa in talon fara probleme de catre TĂV-ul german)... asa ca sunt curios ce vei reusi tu la RAR. Tinem pumnii! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta in cazul in care nu reusesc sa o vand...

Am fost ieri pe Cheia-Brasov cu ea........senzatie nene.... :huh:

E lipita de sosea....

:crack:

 

Si tot mai vrei s-o dai, dupa cat de multumit esti?!... :ok: Cunosc faza cu nevoia de bani, stii ca si eu vroiam s-o dau din aceleasi motive, dar nu m-a intrebat nimeni nik de cand am pus anuntul, asa ca nu o mai dau, chiar is multumit de ea si chiar daca o sa vreau sa imi iau altceva, p-asta o s-o tin asa, de dragul modelului.

 

Baftoi la toti si vremuri frumoase!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faza de care zici tu, Wolf-ule, o cunosc si eu de pe forumuri. Insa ea se practica in germania si in alte tari civilizate, nu in Republica Bananiera Romanica. Nu stiu daca cu o adeverinta de la TĂV (in limba germana, trebe tradusa pt cretini, probabil legalizat, o caruta de bani) analfabetii si amatorii de la RAR o iti treaca in certificatul de inmatriculare 180ul pe spate. Mai pe la toamna sau iarna intentionez si io sa pun o janta de 5,5 de B12 pe 600le meu pentru a pune guma de 180 pe el (modificare acceptata si inscrisa in talon fara probleme de catre TĂV-ul german)... asa ca sunt curios ce vei reusi tu la RAR. Tinem pumnii! :ok:

:huh: de unde se cumpara jenti mai late pentru motorete? :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare din nou!

 

Am o intrebare pentru aceia dintre voi care va pricepeti mai bine la mecanica de motorete.

Am observat ca la pinionul de la cutie am o scurgere de ulei si parca si pinionul ar avea un oarecare joc. Am incercat sa il strang dar este strans. Intrebarea este cat de grav vi se pare si ce sfaturi imi dati, ce ar trebui sa fac?

 

Multzam fain si mult bulan!

Editat de catalin (a lu` tanase)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pot sa o si inscriu in Carte:modificarea facuta de mine este pe multe motociclete din D cu Tuv. Ptr aceasta imi trebuie de la un Tuv care a facut inscrierea odata o adeverinta ca roata respectiva sa poate pune pe SF.Si adeverinta o fac rost. Va tin la curent .

:ok: sa va traiasca cb-urile!!!!!!repet intrebarea daca nu va e cu suparare.....de unde se pot lua roti mai late pentru motorete? :moto: :) :( :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:ok: sa va traiasca cb-urile!!!!!!repet intrebarea daca nu va e cu suparare.....de unde se pot lua roti mai late pentru motorete? :moto: :guitar: :( :ok:

De la alte motorete.

 

--- Mesaj completat în 02 Apr 2008 20:48 -------------

Salutare din nou!

 

Am o intrebare pentru aceia dintre voi care va pricepeti mai bine la mecanica de motorete.

Am observat ca la pinionul de la cutie am o scurgere de ulei si parca si pinionul ar avea un oarecare joc. Am incercat sa il strang dar este strans. Intrebarea este cat de grav vi se pare si ce sfaturi imi dati, ce ar trebui sa fac?

 

Multzam fain si mult bulan!

Daca surubul e strans e ok,cat priveste scurgerea spala toata zona cu benzina si vezi daca chiar curge ,s-ar putea sa folosesti un spray de lant rau (am patit-wynns).Dupa ce ai spalat zona si lantul da-te un pic si controleaza.Daca chiar curge pe la Simeringul de la arborele secundar( pe care vine pin de atac) trebuie inlocuit. Ptr asta trebuie det motorul jos si desfecut partea de jos a carterului-cam mult de lucru. :)

ps ce mai face dulceata aia mica a ta? :banpls:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce ai spalat zona si lantul da-te un pic si controleaza.Daca chiar curge pe la Simeringul de la arborele secundar( pe care vine pin de atac) trebuie inlocuit. Ptr asta trebuie det motorul jos si desfecut partea de jos a carterului-cam mult de lucru. :ok:

ps ce mai face dulceata aia mica a ta? :moto:

 

Multzam de sfat, asa o sa fac sa vad ce se intampla.

Cat despre dulceata mica, ce sa zic, a facut un anisor, am baut de-am spart pe tema si in general invata sa mearga. Multumesc de intrebare si incerc acum sa atasez si o poza de la evenimentul ce l-am sarbatorit.

 

Bulan dragilor!

 

 

 

P.S.

Mdeah, nu mere treaba cu atasatul, tre` sa-i contactez pe domnii administratori, oricum, imediat ce voi reusi voi atasa o poza sa ma laud cu podoaba, deh, asa-s taticii... :(

 

 

 

--- Mesaj completat în 04 Apr 2008 15:28 -------------
post-19667-1207312044_thumb.jpg

Multzam de sfat, asa o sa fac sa vad ce se intampla.

Cat despre dulceata mica, ce sa zic, a facut un anisor, am baut de-am spart pe tema si in general invata sa mearga. Multumesc de intrebare si incerc acum sa atasez si o poza de la evenimentul ce l-am sarbatorit.

 

Bulan dragilor!

P.S.

Mdeah, nu mere treaba cu atasatul, tre` sa-i contactez pe domnii administratori, oricum, imediat ce voi reusi voi atasa o poza sa ma laud cu podoaba, deh, asa-s taticii... :ok:

 

 

Iaca si-a dat drumu` forumul la poze :)

 

post-19667-1207312044_thumb.jpg

Editat de catalin (a lu` tanase)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor, da' activi sunteti tata!

Vad ca threadu' a devenit nursery, punem poze cu bebe...vorbim sa n-adormim.

Nu se poate oameni buni, motoru' asta este o legenda, sau scris romane despre el, e' un motor puternic, barbatesc, cu un design nemuritor....treziti-va, nu se poate ca in RO sa devina banal, anost si un fel de bagatela, de "cheap talk" de d-soare plictisite. Attn: am pastrat thread-ul anterior(mai jos) ca exemplu!!??......

DESTEPTAREA fratilor!

 

Multzam de sfat, asa o sa fac sa vad ce se intampla.

Cat despre dulceata mica, ce sa zic, a facut un anisor, am baut de-am spart pe tema si in general invata sa mearga. Multumesc de intrebare si incerc acum sa atasez si o poza de la evenimentul ce l-am sarbatorit.

 

Bulan dragilor!

P.S.

Mdeah, nu mere treaba cu atasatul, tre` sa-i contactez pe domnii administratori, oricum, imediat ce voi reusi voi atasa o poza sa ma laud cu podoaba, deh, asa-s taticii... :angryfire:

<small>--- Mesaj completat în 04 Apr 2008 15:28 -------------</small><br/>post-19667-1207312044_thumb.jpg

Iaca si-a dat drumu` forumul la poze :angryfire:

 

post-19667-1207312044_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor, da' activi sunteti tata!

Vad ca threadu' a devenit nursery, punem poze cu bebe...vorbim sa n-adormim.

Nu se poate oameni buni, motoru' asta este o legenda, sau scris romane despre el, e' un motor puternic, barbatesc, cu un design nemuritor....treziti-va, nu se poate ca in RO sa devina banal, anost si un fel de bagatela, de "cheap talk" de d-soare plictisite. Attn: am pastrat thread-ul anterior(mai jos) ca exemplu!!??......

DESTEPTAREA fratilor!

Si motoarele legendare sunt conduse de barbati,iar barbatii de obicei fac copii.(cu exceptii,asta-i natura).Daca o sa fii odata tata vei intelege.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si motoarele legendare sunt conduse de barbati,iar barbatii de obicei fac copii.(cu exceptii,asta-i natura).Daca o sa fii odata tata vei intelege.

 

 

Tata este de multi ani si un mare pasionat de modelul asta,omul a dat un exemplu nu cred ca are ceva cu copii. :angryfire:

Editat de spd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor, da' activi sunteti tata!

Vad ca threadu' a devenit nursery, punem poze cu bebe...vorbim sa n-adormim.

Nu se poate oameni buni, motoru' asta este o legenda, sau scris romane despre el, e' un motor puternic, barbatesc, cu un design nemuritor....treziti-va, nu se poate ca in RO sa devina banal, anost si un fel de bagatela, de "cheap talk" de d-soare plictisite. Attn: am pastrat thread-ul anterior(mai jos) ca exemplu!!??......

DESTEPTAREA fratilor!

 

:angryfire: :angryfire:

 

--- Mesaj completat în 13 Apr 2008 04:14 -------------
Sal`tareeeee!

 

Am stat si mi-am inghitit galbenusul, cei ce stiu ce-i aia nu se vor mira!

 

De fapt care e problema ta mei bulica kawa? Nu inteleg, chiar mi se pare ca ai venit de nicaieri, de la inceput pus pe hartza si du-te frate in galaxia ma-tii si comenteaza acolo despre frustarile tale, nu ne acri noua placerea discutiei cu nerealizarile tale!!! Pana mea, cb 750 care a facut legenda si nush ce.. Ma lasi!!??? Fa si tu ceva, buei bulica, nu te mai lua de altii care pe langa pasiune mai au si ceva realizari de remarcat! Hai jet la maxim ca m-ai scos din ale mele! Ti pup hei!

 

 

:angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frate wolf, am si eu copil si normal ca-mi plac copii, nu asta era scopul thread-ului meu.

Eu unul, cel putin, d'aia ma uit aici sa vad ce mai stie lumea despre CB 750 si eu nu am aflat, ce stiu eu, sa dau mai departe. Nu numai ca nimeni nu a mai scris nimic interesant legat de SF dar risca sa devina altceva decat se vrea(www.MOTOCICLISM.ro)

Asta era problema, sorry ca m-ai inteles gresit, daca voi avea sa-ti transmit ceva personal, am sa o fac pe PM sau e-mail.

PS: Cat despre amicul tau florarul suburban.....fara cuvinte.

Si motoarele legendare sunt conduse de barbati,iar barbatii de obicei fac copii.(cu exceptii,asta-i natura).Daca o sa fii odata tata vei intelege.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt noul proprietar al unui exemplar din legenda CB 750.

Sper ca vom putea mentine topicul ptr tema din titlu.

Vreau sa-i montez un parbriz.

Mai sunt mici retusuri.

Motorul e OK.

Cauciucurile la fel.

Nu am gasit nimic de comentat negativ.

Are tobe originale si vreau sa-i pastrez sunetul asa cum e.Aici n-am sa fac nici o modificare.

Planuri de inbunatatirea esteticului mai sunt.

Prietenul Karpatenvolf a reusit sa faca inbunatatiri spectaculoase.

Sper sa ne intalnim intr-o zi toti cei cu Cb 750.

Cu respect

Asfalt uscat

post-14011-1208894748_thumb.jpgpost-14011-1208894759_thumb.jpg

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt noul proprietar al unui exemplar din legenda CB 750.

Vreau sa-i montez un parbriz.

 

Sa-l stapanesti sanatos si la multi kilometri fara belele!

Apropo de parbriz, eu l-am scos odata ca mi se parea mie ca arata mai bine motoreta fara. La prima iesire imi dadeam pumni :whip: , ma cam lua vantul si nu mai era nici o placere. Drept petnru care l-am repus in drepturi. Si pana la urma si cu parbriz arata la fel de bine :D .

 

In ceea ce priveste mentinerea topicului in tema data, daca am fost deplasat imi cer scuze celor lezati.

 

Bulan la max!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-l stapanesti sanatos si la multi kilometri fara belele!

Apropo de parbriz, eu l-am scos odata ca mi se parea mie ca arata mai bine motoreta fara. La prima iesire imi dadeam pumni :whip: , ma cam lua vantul si nu mai era nici o placere. Drept petnru care l-am repus in drepturi. Si pana la urma si cu parbriz arata la fel de bine :D .

 

 

Bulan la max!

 

Multumesc.

Ce dimensiuni are parbrizul ?

As vrea unul eficient.

Cu respect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cam 30 cm, sincer nu l-am masurat, dar poate reusesti sa-ti dai seama din poza atasata mai jos. Din cate simt eu nu este foarte eficient la viteze mai mari de 130 km / h. Dupa o vreme te cam obisnuiesti, pe mine acum nu mai mai deranjeaza.

 

Succes!

 

post-19667-1208993309_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc

Super motorul si o poza forte reusita.

Am vazut parbrize un pic mai mari.Parbrize de touring.

Am condus un Virago 1100 cu parbriz (nu cel mai mare) si senzatia era foarte apropiata de condusul masinii cu geamul deschis.

Eu ma gandeam la un parbriz care sa fie eficient pe autostrada la viteza de 130 km/h,dar sa nu strice aspectul motorului.

Am gasit acesta de 560 inalt si 440 lat.

 

post-14011-1209052006_thumb.jpg

 

Sper ca pana in toamna sa-l achizitionez si sa-l montez.

Cu respect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...