Sari la conținut

Honda Cb 750 Sevenfifty


cezar_bkf
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 234
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Salutare, respectele mele domnilor posesori de SF. Am si eu carnet si dupa revizuirea modelelor de motociclete existente m-am oprit asupra Hondei CB 750. Imi place cum arata. As dori sa stiu daca aveti sfaturi in legatura cu achizitia unui astfel de model, de exemplu ce sa verific la ea a.i. sa fie in stare tehnica buna, cum imi dau seama daca motorul merge bine, daca ansamblul tehnic al motocicletei e bun. Va multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, respectele mele domnilor posesori de SF. Am si eu carnet si dupa revizuirea modelelor de motociclete existente m-am oprit asupra Hondei CB 750. Imi place cum arata. As dori sa stiu daca aveti sfaturi in legatura cu achizitia unui astfel de model, de exemplu ce sa verific la ea a.i. sa fie in stare tehnica buna, cum imi dau seama daca motorul merge bine, daca ansamblul tehnic al motocicletei e bun. Va multumesc.

 

Bun venit in randul posesorilor de SF(putini de altfel), chiar daca sunteti doar "aspirant" deocamdata. Motorul asta este pt. cunoscatori pasionati si nu un motor de "toata ziua", SF se stie(cred) este o Legenda vie, un "Landmark" al motocicletelor.

Nu sunt sfaturi deosebite pt. achizitie, nu are "bube ascunse", este un motor f. fiabil, de altfel ca mai toate CB-urile si in gen. Honda.

Trebuie doar sa va asigurati, mai intai, ca vi se potriveste ca model(naked), ca proportii(depinde de talia dvs), are 2.05 m lungime si 215 Kg(attn), ca nu a fost cazut sau "tunat" cum unii incerca sa-l "infrumuseteze"(zic ei) umbland nu numai la designul general dar si la partea ciclistica cat si mecanica. Ca o precizare as spune ca de aceea a dainuit din 1969 si pana in 2003, datorita designului inconfundabil, perfect, care nu are nevoie de nimic de adaugat.

Revin, sa va asigurati ca: are cat mai putini Km(reali), gasiti 2001-2003/3.000-10.000 Km, ca mot. merge rotund si fara intreruperi, verificati cati proprietari a avut(mai ales ce varste au avut), istoricul de service(carte), actele si ca o siguranta mai mare ar fi cel mai bine sa o luati dvs din DE sau AUT direct, fara intermediari.

Dar cred ca ar trebui sa ne dati dvs mai multe detalii despre ceea ce ati gasit, pe net sau in piata.

 

Bafta!

Editat de TheLegend
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc pentru raspuns. Deocamdata un model de SF de vanzare "pe viu" n-am vazut la piata data fiind raritatea lor la noi. O sa fiu atent deocamdata pe pietele externe daca o sa apara ceva interesant la un pret rezonabil.

 

M-am oprit asupra acestui model datorita inclinatiei mele spre a calatori confortabil la drum lung. O motocicleta de viteza nu isi are rostul in cazul meu, deoarece caut o motocicleta cu temperament calm care sa traga bine din turatie joasa, sa fie fiabila, manevrabila si comfortabila. D.p.d.v. al bugetului si al costului de intretinere ulterior Honda castiga deoarece am inteles ca e o motocicleta durabila. Celelalte doua optiuni ale mele sunt: Suzuki GSX 750 si Kawasaki ZR-7.

 

Cat despre mine, eu am 1,88 m si 80 de kg.

Editat de petterZ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salutare,

 

caut deja de o vreme semnalizari originle de fata, tot ce am reusit sa gasesc sint doar cromate (http://www.motomike.eu/mike/category/10300000000/vehicle/17934/article/84547?show=gallery) (nimenui nu are negre).

 

daca are cineva semnalizarile originale ,nu le foloseste si vrea sa se scape de ele sint doritor sa le cumpar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

 

caut deja de o vreme semnalizari originle de fata, tot ce am reusit sa gasesc sint doar cromate (http://www.motomike.eu/mike/category/10300000000/vehicle/17934/article/84547?show=gallery) (nimenui nu are negre).

 

daca are cineva semnalizarile originale ,nu le foloseste si vrea sa se scape de ele sint doritor sa le cumpar.

 

 

Uite aici:

 

http://www.cmsnl.com/products/winker-assy-rr_33650mw3g31/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un salut calduros la toti posesorii de cb sevenfifty.

Recent(mai exact de sezonul trecut) am achizitionat si eu un cb750. Ce pot sa spun? Foarte multumit de el. E putin mai vechi( anul 94) si 65 de mii km in bord. Sezonul trecut a mers ca uns. Nu am avut probleme. Acum cum incepe sezonul, vin si eu cu cateva intrebari deoarece nu stiu enorm de multe despre acest model.

 

1. ce ulei folositi pentru ea? care ar fi cel mai bun?(am mai auzit pareri ca daca motorul are mai multi km se recomanda folosirea unui alt tip de ulei) e adevarat?

2. bineinteles schimband uleiul schimbam si filtrul. aici ce recomandare aveti?

3. ceva sugestii unde as putea gasi si alte piese(majoritar consumabile)? placute de frana(fata/spate) cabluri, eventual si discuri(as dori sa le schimb cele care le am fiind destul de uzate)

4. pentru inceperea unui nou sezon la ce ar trebui sa fiu atent? stiu eu... un reglaj carburatoare sau alte chestii

Si in cele din urma chestia cea mai problematica:

 

5. pe la sf sezonului am remercat un mic tacanit in partea superioara a motorului(aprox in zona bujiilor). de f multe ori se auzea acel tacanit cand eram in frana de motor. in momentul cand debreiam, se oprea. vreo idee ce ar putea fi? sper sa nu fie ceva grav. motorul nu s-a comportat diferit. mergea ca si inainte. perfect.

 

Multumesc anticipat, si asfalt uscat in noul sezon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ai venit!

Eu folosesc ulei Motul.Dupa laudele de pe net se pare ca e recomandat celor care au supape hidraulice.(cazul nostru)

Tacanitul apare la ulei rece.Supapele.

Inca n-am avut nevoie de piese.

Consumabilele le schimb la magistrul Karpatenwolf(pe care le comanda magistrul).El deasemenea are un frumos exempar de sevenfifty.

Sper ca va raspunde si el.

E mult mai competent decat subsemnatul.Daca ai drum in Sibiu poti sa intri la o consultatie la Mester.

Sper ca vei dubla km in timp cat mai scurt fara reparatii.

Cu respect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ai venit!

Eu folosesc ulei Motul.Dupa laudele de pe net se pare ca e recomandat celor care au supape hidraulice.(cazul nostru)

Tacanitul apare la ulei rece.Supapele.

Inca n-am avut nevoie de piese.

Consumabilele le schimb la magistrul Karpatenwolf(pe care le comanda magistrul).El deasemenea are un frumos exempar de sevenfifty.

Sper ca va raspunde si el.

E mult mai competent decat subsemnatul.Daca ai drum in Sibiu poti sa intri la o consultatie la Mester.

Sper ca vei dubla km in timp cat mai scurt fara reparatii.

Cu respect

 

Multumesc mult de raspuns. O singura nelamurire mai am. ce cod trebuie sa aiba uleiul, si cat ar trebui sa cumpar? cat intra in acest model?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult de raspuns. O singura nelamurire mai am. ce cod trebuie sa aiba uleiul, si cat ar trebui sa cumpar? cat intra in acest model?

 

MOTUL 7100(300 V), 4 stroke, SAE 10W40.

 

2.8 l - schimb normal

3.0 l - schimb cu filtru ulei

3.8 l - cand desfaci motorul complet

 

* iti recomand, inainte de schimbul de ulei, sa speli motorul, la interior, cu: "Engine/Motor flush". ATENTIE: ia numai marci consacrate(Motul, STP etc), 0.3-04 l=~45-60 RON. Nu te uita la cele ieftine(~ 15-30 RON), risti sa strici motorul.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
MOTUL 7100(300 V), 4 stroke, SAE 10W40.

 

2.8 l - schimb normal

3.0 l - schimb cu filtru ulei

3.8 l - cand desfaci motorul complet

 

* iti recomand, inainte de schimbul de ulei, sa speli motorul, la interior, cu: "Engine/Motor flush". ATENTIE: ia numai marci consacrate(Motul, STP etc), 0.3-04 l=~45-60 RON. Nu te uita la cele ieftine(~ 15-30 RON), risti sa strici motorul.

 

Bafta!

 

Multumesc tuturor de raspunsuri. Recent am gasit un manual pentru acest model foarte bun parerea mea. Singura problemuta e ca nu il pot atasa aici. daca imi poate spune cineva cum pot rezolva problema asta as fi recunoscator. pana una alta am uploadat acest manual pe un alt site: Linu-ul de download este:

http://www.dump.ro/fisiere/honda-cb750-f2-...TmlcwP5j6au6200

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MOTUL 7100(300 V), 4 stroke, SAE 10W40.

 

2.8 l - schimb normal

3.0 l - schimb cu filtru ulei

3.8 l - cand desfaci motorul complet

 

* iti recomand, inainte de schimbul de ulei, sa speli motorul, la interior, cu: "Engine/Motor flush". ATENTIE: ia numai marci consacrate(Motul, STP etc), 0.3-04 l=~45-60 RON. Nu te uita la cele ieftine(~ 15-30 RON), risti sa strici motorul.

 

Bafta!

 

Eventual sa faca dupa motor flush si un schimb de ulei ca sa mai spele din motorflush. Nu te uita la alea ieftine, risti sa strici motorul. Dupa ce bagi motor flush faci un schimb de ulei cu 7100 pe care il tii in motor 5 min cu motorul pornit, dupa care il dai jos si il arunci, abia apoi pui uleiul care o sa ramana in motor.

 

Textul de mai sus e la misto, a nu se lua in serios!

 

Am mai auzit una ... mai rau faci cu motor flush-ul ala, ca iti ramane prin motor si iti strica uleiul bun care il bagi. Mai bine bagi ulei bun direct peste putin ulei vechi ce mai ramane prin motor, decat sa bagi uleiu bun peste motor flush sa strici tot uleiul.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Si-a luat un tovarash un cbx 650 Nighthawk, din 85. Problema e ca nu prea gasim filtru de aer pentru ea, e dela cu ceva rama metalica. E acelasi lucru ca si la motoarele voastre? Daca da, voi de unde vi le luati?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma alatur si eu acestui coltisor cu o CB750F taman din 1979[an in care a fost adus si subsemnatul pe lume].e mare,e grea dar poate cel mai important e rosie si... a mea.are 74000 km si se tine bine pentru o doamna la varsta ei.

si acum ceva chestii tehnice: are 78 CP la 9000 rpm si 90 km/h la 4500 rpm in treapta a 5a.astea mai tinerele cam pe unde se invart?consum la drum intins 5,5 l/100km in doi la 90-100 km/h cu scurte incursiuni la 140-160 km/h.

apropo de chestia ca le face atat de bine pe toate incat devine plictisitor...e adevarat.dar din fericire si eu sunt la fel asa ca ne potrivim.

sper sa ne vedem pe sosele!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Va salut pe toti posesorii de Honda CB 750 si nu numai.......

Am un CB de 5 ani si sunt tare multumit de aceasta motocicleta din toate punctele de vedere.

Mi-ar placea sa schimbam pareri si opinii despre acest model daca mai sunt posesori de asa ceva prin tara.

Va urezi tuturor un an bun si fara evenimente pe drumurile patriei. Asfalt uscat!

Mesaj completat

post-56552-1272782013_thumb.jpg

post-56552-1272782042_thumb.jpg

post-56552-1272782064_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut pe toti posesorii de Honda CB 750 si nu numai.......

Am un CB de 5 ani si sunt tare multumit de aceasta motocicleta din toate punctele de vedere.

Mi-ar placea sa schimbam pareri si opinii despre acest model daca mai sunt posesori de asa ceva prin tara.

Va urezi tuturor un an bun si fara evenimente pe drumurile patriei. Asfalt uscat!

 

 

Multzumim pt. urari!

Mai suntem cativa posesori de SF in tara, dupa cum poti vedea in thread-urile trecute, insa putini; in general lumea este multumita de acest motor, care nu pune probleme.

Ce anume te-ar interesa(opinii&pareri) despre motor? Cred ca tu ai putea sa ne spui mai multe, ce si cum, avand in vedere ca-l ai de 5 ani; eu, de ex, nu-l am decat de 2 ani si am facut doar 7.000 Km, pana acum.

 

Bafta!

Editat de TheLegend
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor noilor veniti in cercul posesorilor de CB750.

 

Acum vin si eu cu o intrebare. Care este modalitatea exacta de a verifica nivelul uleiului la acest model? Recent am facut schimbul de ulei. Am pus 3 litri(am schimbat si filtrul). problema. Dupa ce am inteles eu uleiul se verifica cu motorul cald. Adica il opresc, il pun pe cricul central, il las aprox 10 min si dupa asta verific nivelul. Facand acest lucru am observat ca nivelul este milimetric aproape de nivelul minim. presupun ca asa ceva nu e tocmai indicat. Deasemenea fiind primul schimb care l-am facut nu prea stiu. am observat insa ca dupa ce motorul se incalzeste nu mai schimba enorm de bine. Si o alta chestiuta mica, care pe mine ma scoate din sanatati, am un tacanit care se aude in continuu in partea superioara a motorului(unde vin supapele). Ce pot face pentru a remedia aceste probleme? Uleiul care l-am pus este un Motul 5100 15w50 la recomandarea unui prieten. Motorul are circa 64 000 km. Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor noilor veniti in cercul posesorilor de CB750.

 

Acum vin si eu cu o intrebare. Care este modalitatea exacta de a verifica nivelul uleiului la acest model? Recent am facut schimbul de ulei. Am pus 3 litri(am schimbat si filtrul). problema. Dupa ce am inteles eu uleiul se verifica cu motorul cald. Adica il opresc, il pun pe cricul central, il las aprox 10 min si dupa asta verific nivelul. Facand acest lucru am observat ca nivelul este milimetric aproape de nivelul minim. presupun ca asa ceva nu e tocmai indicat. Deasemenea fiind primul schimb care l-am facut nu prea stiu. am observat insa ca dupa ce motorul se incalzeste nu mai schimba enorm de bine. Si o alta chestiuta mica, care pe mine ma scoate din sanatati, am un tacanit care se aude in continuu in partea superioara a motorului(unde vin supapele). Ce pot face pentru a remedia aceste probleme? Uleiul care l-am pus este un Motul 5100 15w50 la recomandarea unui prieten. Motorul are circa 64 000 km. Multumesc anticipat.

 

 

aici gasesti Honda Common Service Manual:

/index.php?...t&id=203101

 

la pagina 2-11 scrie cum se verifica:

- lasi motoru' sa mearga citeva minute

- opresti motoru', scoti joja si o stergi

- lasi motoru' sa stea 2..3 minute oprit pe center stand

- verifici nivelu' fara sa insurubezi joja

post-17262-1273674523_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor noilor veniti in cercul posesorilor de CB750.

 

Acum vin si eu cu o intrebare. Care este modalitatea exacta de a verifica nivelul uleiului la acest model? Recent am facut schimbul de ulei. Am pus 3 litri(am schimbat si filtrul). problema. Dupa ce am inteles eu uleiul se verifica cu motorul cald. Adica il opresc, il pun pe cricul central, il las aprox 10 min si dupa asta verific nivelul. Facand acest lucru am observat ca nivelul este milimetric aproape de nivelul minim. presupun ca asa ceva nu e tocmai indicat. Deasemenea fiind primul schimb care l-am facut nu prea stiu. am observat insa ca dupa ce motorul se incalzeste nu mai schimba enorm de bine. Si o alta chestiuta mica, care pe mine ma scoate din sanatati, am un tacanit care se aude in continuu in partea superioara a motorului(unde vin supapele). Ce pot face pentru a remedia aceste probleme? Uleiul care l-am pus este un Motul 5100 15w50 la recomandarea unui prieten. Motorul are circa 64 000 km. Multumesc anticipat.

 

Salut

Bine ai venit.

Uleiul Motul e recomandat si ptr supape hidraulice.

Cantitatea la schimbarea filtrului e de 3.25 l.

Dupa ce complectezi si vei rula cativa km asculta din nou motorul.Teoretic tacanitul va fi diminuat.

Daca persista am un nenea doctorul in Sibiu care are Sevenfifty si-l anunt.

 

Cu respect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Bine ai venit.

Uleiul Motul e recomandat si ptr supape hidraulice.

Cantitatea la schimbarea filtrului e de 3.25 l.

Dupa ce complectezi si vei rula cativa km asculta din nou motorul.Teoretic tacanitul va fi diminuat.

Daca persista am un nenea doctorul in Sibiu care are Sevenfifty si-l anunt.

 

Cu respect

Multumesc mult de raspuns. Sibiul e putin cam departe de mine. Dar evenutal daca nu am de ales... O sa incerc sa fac nivelul la ulei ca lumea si vad dupa aceea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

Chiar asa de putini am mai ramas? Si astia care mai suntem(??), nu mai avem nimic de spus, n-ati mai "dres" cate ceva pe la motor, sau Sevenfifty e' fara greseala, conf Legendei?

Intrebare: 1- a avut vreunul din voi problema(chiar si mica) cu etansarea la garnitura de capac chiulasa(din cauciuc)? Eu am ~16.000 km si in coltul din dr. fata, la capacul chiulasei(sub garnitura) a aparut o mica supurare, cam devreme si ma deranjeaza ff. Ma gandesc ca fiind din 2002, vechimea(8 ani) si caldurile suportate in Buc vara, au facut sa se "usuce", sau...voi ce ziceti? Am comandat deja o garnitura. Apropos: se da greu capac chiulasa jos, tre' sa dau si rez. jos, sau iese cu el pus? E' vre-o hachitza la montajul garniturii, la stransul capacului, etc. 2- Sub sa, pe lg corpul filtrului de aer, exista o cutiutza(Breather) care preia gaze arse, condensul din carter(capac chiulassa), pare ca-i ermetic, chestia asta se mai curata? Daca da, la cat timp, se schimba pur si simplu(cand/la cat timp/km) sau, daca "da vre-un semn" ca e infundat/terminat si trebuie schimbat? Merci anticipat!

 

Bafta!

Mesaj completat

Up

Editat de TheLegend
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...