Sari la conținut

Choperisti Din Bucuresti !


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

rock.gif Am iesit si eu,cu Virogutza.Dac-a fost însorit,pãreau cã-s mai mult de 5 grade Celsius,cât zicea termometrul de pe Mosilor..Si uscat pe jos ! Sunt curios...535-urile sunt tot asa sensibile la frig ? Asta micã,pânã se-ncãlzeste motorul ,de-abia porneste de pe loc...Parc-ar fi tocite de tot,discurile ambreiajului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io cred ca e din bujii... ca pleaca mai greu la frig.. mai ales bujia pistonului din fata... putin umeda si pana se arde, zici ca-i scuter... asa e la mine si tre' sa reglez carburatoarele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e frig bre, iar unii n-au uleiu schimbat si cauciucuri cam praf asa.... :alcy:

Da,da!pe langa ulei si alte consumabile mai tre sa kitul de lant ca pinionul e ca o roata de circular,daca il ascut pot taia lemne cu el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai chocheristilor de la rond... care mai vreti noile patchuri? scrieti aici...

din cele vechi mai poti face? mai ai "macheta" ca sa zic asa? Ca mai am niste prieteni interesati...cele vechi fiind roata cu spite si denumirea de choperistii de la rond

In alta ordine de idei poate ma rezolvi si pe mine cu numele tot pe formatul vechi (desi aici cred ca nu exista diferente)

:thanks:

mercic tare mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se mai pot face cele vechi.. da' aici intervine urmatorea problema:

 

se vor creea 2 grupuri diferite, si nu doar din perspectiva patchurilor. Se vrea asta? Avand in vedere ca "Chopperistii de la Rond" au devenit "SLOWRIDERS", cu exceptia a 3 cazuri.

Ce se intampla? se vor creea 2 grupuri, fiecare cu iesirile lor? Sau vom fi toti la gramada?

 

 

PS: ce vrei sa scrie la nume? mai vrei si alt patch mic in afara de nume?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa incepem invers - la nume STELIADIS

 

Cat despre grupuri nu stiu ce sa spun - din punctul meu de vedere poate exista un singur grup in care sa fie 2 patchuri. Dar feelingul meu este ca vor exista pareri impotriva (dar cum si feelingul meu se mai inseala... cine stie) eu nu sunt atat de riguros in privinta asta. Asa cum am mai spus-o, si o repet fara teama de a fi considerat amnezic - eu nu vreau sa copiez intru totul ceea ce se intampla afara. Adica doua patchuri diferite inseamna implicit razboi... NU!!! ... si exemplele pot continua dar eu pun punct aici :ChopperEmo:

ps - si totusi mai am de adaugat ceva. Eu consider ca pasiunea pentru motoare si bunul simt ne-au adus impreuna si nu patchurile pe care le vom purta

ps2 - eu sunt dispus sa port inclusiv un mic patch de fratie cu SR :-)



ma uit si vad ca in momentul asta sunt on line steliadis, valentino si DStar ... asa ca la inceput :-)

Editat de steliadis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

steliadis are dreptate,nu cred ca patchurile impiedica vreun choperist sa vina la rond in fiecare joi .Cei care au avut initiativa de a organiza aceasta intalnire au realizat un lucru foarte bun,si merita felicitari. :10:

Cu toate ca eu ajung mai rar,sper ca numarul choperistilor de la rond sa creasca anul asta ( cu patch sau fara).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Numarul "choperistilor" a crescut...considerabil...la penultima intalnire am fost 25 de oameni,din care 23 au fost "choperisti"....si asta in conditiile in care am iesit doar sa mancam si sa bem o bere....va dati seama ce va fi la primavara,pe motoare ?....

Iar cei care avem patch-uri la fel stim ca ne putem baza unii pe altii...nu va mai ganditi la "motorcycle club-urile" de afara care fac si dreg...noi suntem romani din Romania si avem o singura regula : RESPECTUL INTRE NOI !!!...e simplu...nu cautam sa inventam noi roata si apa calda...vrem doar sa ne plimbam cu prietenii intre prieteni !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ati fugit toti pe Facebook?

 

Din cate stiu va apucati de cumparat chestii; vreau si io:

 

- De la polonezi un sissy bar: http://www.sakwy.pl/sklep.php?pokaz=szczegoly&id_t=211&pid=0

Daca luam mai multi, macar scadem transportul.

 

- Vesta asta: http://www.bikersrockshop.ro/barbati/1198-vesta-piele-motociclisti.html

M-am masurat: 124 cm circumferinta. Surprinzator, pieptul e mai mare ca burta. Nu stiu ce numar inseamna asta, si as vrea sa fie putin mai larga, sa poata fie pusa peste geaca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

M-am masurat: 124 cm circumferinta. Surprinzator, pieptul e mai mare ca burta.

 

nuuuuuuu creeeeeed! :rolleyes: :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper sa nu le amestec prea rau... CVC, notat pe talon "instrainat catre X", fisa de inmatriculare, vanzatorul radiaza de la fisc, aduce certificatul fiscal cumparatorului. Cumparatorul, cu certificat fiscal, CVC si fisa de inmatriculare (eu am fost cu toate) se duce la fiscul lui si il inscrie.

ITP-ul trebuie facut inainte de orice, pt ca trebuie sa se duca la identificare inainte de inmatricularea propriu-zisa la politie. Deci mers la ITP, dupa aceea programare la RAR pt identificare, mers acolo, politie... luat talon si aia e.

Dosarul i-l poate face la un birou de acte auto, e cel mai simplu asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper sa nu le amestec prea rau... CVC, notat pe talon "instrainat catre X", fisa de inmatriculare, vanzatorul radiaza de la fisc, aduce certificatul fiscal cumparatorului. Cumparatorul, cu certificat fiscal, CVC si fisa de inmatriculare (eu am fost cu toate) se duce la fiscul lui si il inscrie.

ITP-ul trebuie facut inainte de orice, pt ca trebuie sa se duca la identificare inainte de inmatricularea propriu-zisa la politie. Deci mers la ITP, dupa aceea programare la RAR pt identificare, mers acolo, politie... luat talon si aia e.

Dosarul i-l poate face la un birou de acte auto, e cel mai simplu asa.

Multam pentru raspuns,

ITP-ul trebuie facut de actualul proprietar sau il poate face noul proprietar desi actele motorului sunt inca pe numele vechiului proprietar?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca se poate face si de catre noul proprietar fara probleme. In aceeasi situatie sunt si eu... ITP expirat, am facut doar CVC, fisa de inmatriculare, am fiscalul de la vanzator, am trecut-o pe numele meu la fiscal... si acum astept primavara sa pot face ITP-ul, identificarea la RAR si inmatricularea pe numele meu la Politie. Bine, trebuie sa termin reparatiile la ea... momentan e demontata 25%, asa ca mai am de munca :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam pentru raspuns,

ITP-ul trebuie facut de actualul proprietar sau il poate face noul proprietar desi actele motorului sunt inca pe numele vechiului proprietar?

ITP=ul poate fi facut de oricine. Nu conteaza. Va figura oricum pe noul talon al cumparatorului.In alta oride de idei, actele se pot face si cu ITP expirat. Mai greu cu deplasarea in trafic. Recomand totusi Sa nu faca ITP-ul la sediul RAR...mai ales daca mobra e modificata catusi de putin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...